Skarbnica wiedzy Info Audi - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 1, niezalogowanych: 182

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

ogarnia ktoś pilota w kluczyku z audi ? Pomoc potrzebna.

vivaldi pokaż post 04.04.2012 22:41 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 22:41)
ogarnia ktoś pilota w kluczyku z audi ? Pomoc potrzebna.
chodziło sobie centralny bez probleu jeszcze 3 dni temu. Nagle przestał, później pół godziny znów chodził i umarł. Myśle bateria, choć na drugim kluczyku też umarł (niby obydwa kluczyki stare więc albo zbieg okoliczności albo baterie w jednym i w drugim), wymieniłem bateryjki i dalej nic. Tzn procedura (znalazłem dwie) uruchomiona , baterie działają bo swoje miejsce (1,2,3,4,) przyjumje w procedurze, wylączam zapłon i cisza, urał w butach. VAGa nie podłączałem jeszcze ale cóś mi się wydaje , że się z autem piloty nie widza lub nie lubią.
Dziwne jest to , że procedure przyjmuje, jej ostatni krok to krotnośc kliknięć "otwórz" czyli umiejscowienie klucza i wsio działa , otwiera , miejsce potwierdza (1,2,3, lub 4) mrugnięciem kierunkowskazów i dalej nic.
Co teraz dalej , jaki pomysł ?
pokaż post
barzn pokaż post 04.04.2012 23:09 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 23:09)
wywal vagiem zarejestrowane piloty , pewnie już ktoś kiedyś to robił i nie ma miejsca na kolejne
pokaż post
vivaldi pokaż post 05.04.2012 08:30 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 08:30)
coś wywala ale nie kluczyk
nikt nic tam nie grzebał, skoro chodziło to powinno chodzić. Co ciekawe dzisiaj rano otworzył, zamkną i tak 3x wsio normalnie, potem znów dupa i umarł. Albo babie kluczyk spadł i jakiś zimny lut ale wątpie , bo z drugiego tez milczy albo gubi częstotliwość, albo ....nie wiem, myślta dalej. Co może być ? Coś wspólnego z odpaleniem auta lub włączeniem zapłonu ?
pokaż post
leopard pokaż post 05.04.2012 21:28 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 21:28)
jak przestanie dzialac ...
zapnij VAG'a i zobacz czy widzi piloty czy nie ...
pokaż post
vivaldi pokaż post 07.04.2012 20:31 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 20:31)
no i dzisiaj nie działa, gdzie szukać ?
W pilocie czy w aucie ?
pokaż post
barzn pokaż post 07.04.2012 22:52 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 22:52)

w pilocie - po pierwsze zimny lut na kwarcu , potem programowanie
pokaż post
Groszek pokaż post 07.04.2012 23:15 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 23:15)
popatrz na anteny - zreszta popraw wszystkie luty na wszelki wypadek
tyle ze lutownica 15w
pokaż post
vivaldi pokaż post 07.04.2012 23:22 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 23:24)
mam minikolbe , za mocna ?
a może podpowiedź, może nie należy wiązać całość i w sumie nie od tego się zaczęło ale wyjmowałem radio. W sumie tam nic nie ma oprócz dziury ale może przygniotłem jakąś wiązkę wpychając ? Co prawda tam nie ma żadnych wiązek w dziurze z tyłu innych niż ta od radia ale kombinuje już jak mogę. Drugi pilot też milczy ale ten to pewnie umarł śmiercią baterii z 99r. Gdzie jest to Hz-owe gówno wciśnięte ? Gdzie szukać w audi odbiornika sygnału ?
pokaż post
baskecik pokaż post 08.04.2012 12:53 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 12:53)
Szukaj w okolicach prawego tylnego nadkola.
Pucha centralnego + radio siedzi zapięta gumowym paskiem. Taki wash&go centralny+radio.
pokaż post
vivaldi pokaż post 08.04.2012 16:01 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 16:01)
dziękuje wszystkim za podpowiedzi a teraz zagadka powiązana
dobrze kombinowałem, bo mi radio ciasno wchodziło jak je "popuściłem" i poukładąłem kable tak , że radio luźno wchodzi wróciły piloty ten na nowych bateriach jak i ten na starych ori bateriach. I teraz pytanie co ma jedno z drugim ? Nawet jak jakieś kable , kostki docisnąłem , zagiąłem, przycisnąłem radiem co ma jedno do drugiego skoro jedyna wiązka jaka tam jest to do kostek od radia? Co było przyczyną nawet jak przygniotłem lub poprzez dociska odłaczyło któryś z kabli.
Podpowiedź 2 : normalnie radio po wyjęciu kluczyka wyłącza się i trzeba włączyć je jeszcze raz aby bez kluczyka grało dalej. Z chwilą kiedy piloty nie pracowały, radio nie rozłączało się po wyjęciu kluczyka tylko przyciskiem.
Po poukładaniu kabli za radiem tak jak pisałem piloty wróciły a i radio poprawnie reaguje na wyjęcie kluczyka.
Błędny prąd ? Cycóś ?
pokaż post
Jeff pokaż post 08.04.2012 22:56 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 22:56)
zero z radia się upaliło i masz 280 V na pilotach
pokaż post
leopard pokaż post 09.04.2012 13:26 nowy (ostatnia aktualizacja 09.04.2012 13:26)

nawet kaczor takiej diagnozy by nie postawil ... nowy guru na rosnie
BTW - jeff - czyscisz mi monitor
pokaż post
vivaldi pokaż post 09.04.2012 09:05 nowy (ostatnia aktualizacja 09.04.2012 09:05)

pokaż post
Groszek pokaż post 09.04.2012 03:29 nowy (ostatnia aktualizacja 09.04.2012 03:29)

pokaż post
barzn pokaż post 07.04.2012 23:20 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 23:20)
ee , piszecie ostatnio jak target
moje wszystkie auta otwiera się tradycyjnie kluczem tudzież śrubokrętem !
pokaż post
vivaldi pokaż post 07.04.2012 23:23 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 23:25)
ej wiesz dobrze, że u mnie co działało ma działać
nie po to wydałem 1200zika , żeby opanować stuki i puki aby teraz pilot mnie wkurwiał
pokaż post
leopard pokaż post 08.04.2012 19:51 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 19:51)
jesli ...
ori radio - to diagnoza mogla krzaczyc (wspolna k-line)
BTW - central to jedyny uklad diagnozowalny po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki
pokaż post
vivaldi pokaż post 08.04.2012 20:03 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 20:03)
Leo ale mówisz o docisnietej jednej linii ? Skoro po poukładaniu popuściło ?
radio ori było Concert teraz jest delta ale ori. Weź pod uwagę, że to 99r więc chyba jeszcze bez CANa ale nie wiem.
pokaż post
leopard pokaż post 08.04.2012 20:11 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 20:11)
nie ...
CAN - tylko k-line - wspolna dla wiekszosci odbiornikow ... poza tym - porownywales pinout tych odbiornikow ??
pol biedy jesli bedziesz mial przerwe - przy zwarciu moga wystapic rozne dolegliwosci
pokaż post
vivaldi pokaż post 08.04.2012 20:17 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 20:17)
wiem , że k-line to nie CAN (podpowiadałem )
burdelu nie narobiło więc pewnie przerwa.
pokaż post
vivaldi pokaż post 05.04.2012 22:02 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 22:02)

niemniej nie trawie sytuacji kiedy coś się samo psuje i samo naprawia, dzisiaj cały dzień bezproblemowo, jak powróci kłopot to nie bede szczesliwy
pokaż post
leopard pokaż post 06.04.2012 10:17 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 10:17)
moze ...
cos sialo sygnal o tej samej czestotliwosci w okolicy - i piloty zglupialy
pokaż post
Jeff pokaż post 06.04.2012 08:28 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 08:28)
lagune se kup
pokaż post
vivaldi pokaż post 06.04.2012 08:35 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 08:35)
ejjjjj nie bluźnij synu bo do spowiedzi byłem ,nie godzien tego słuchać
Scecnic miał 150kkm i tyle samo lat i jeden sworzeń wymieniłem za 4 dychy i nadal jeździ bez problemu, ma 200kkm w tym 70 na LPG , troche tylne ranty podrdzewiały ale mechanicznie nic. Przy czym prawda po części jest Twojsza, bo Scenic ponoć mniej awaryjny o Lagun , to miał być pokazowy model jakości ten MK1
pokaż post
Kilofownikownia pokaż post 05.04.2012 22:08 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 22:08)
bo ty
za nerwowy jestes
pokaż post
vivaldi pokaż post 05.04.2012 22:39 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 22:39)
mo być nawet po głupiemu ale po mojemu , czyli sprawne
pokaż post
Groszek pokaż post 07.04.2012 20:17 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 20:17)
moze za slabo guziki wduszales?
pokaż post
Kilofownikownia pokaż post 05.04.2012 22:43 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 22:43)
no we oplu wystarczylo zmienic bakterie w pilocie
ale ja tam mam niemieckie gowno a nie porzadne COOO
pokaż post
vivaldi pokaż post 06.04.2012 08:33 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 08:33)
porządne od słowa pożądać
....dzisiaj robi bez problemu, a tak przy okazji to Scenic ze mnie tyle nie wyciągał. Wczoraj przekładnia zrobione (regeneracja) z gwarancja na papierze 2lata, dwa sworznie, jedna końcówka drążka, odgrzybianie i dobicie klimy i 1200 poszło w pizdu ale jest malyna i w końcu jedzie się jak w Audi a nie w jakimś Scenicu
pokaż post
Kilofownikownia pokaż post 06.04.2012 10:12 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 10:12)
ja sie ostatnio dowiedzialem
ile kosztuje rozrzad do tego mojego cuda. I nieco mnie to zaskoczylo musze przyznac Nie sa to koszty 8 zaworowych benzyniakow
pokaż post
vivaldi pokaż post 06.04.2012 16:07 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 16:07)
w Scenicu beznyna 16V rozrzad 500zł ale zmiennych faz nie było
pokaż post
Kilofownikownia pokaż post 06.04.2012 16:09 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 16:09)
u mnie z wymiana
1200 zl a w cytrynie zdaje sie ze 300
pokaż post
Renata Konteksta
pokaż post
Groszek pokaż post 04.04.2012 22:46 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 22:46)
zezlomowac!
pokaż post
vivaldi pokaż post 04.04.2012 23:00 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 23:00)
nieeee to to jak tłok a jak taka mala eksploatacyjna to może jakie co się znajo naprawio
pokaż post
barzn pokaż post 04.04.2012 23:01 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 23:01)
ruszałeś ?
pokaż post
vivaldi pokaż post 05.04.2012 08:32 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 08:32)
kobite tak, jej auta nie dotykałem , samo się zaczeło.