Skarbnica wiedzy Info Audi - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 0, niezalogowanych: 136

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Sklep: Opony

ogarnia ktoś pilota w kluczyku z audi ? Pomoc potrzebna.

vivaldi pokaż post 04.04.2012 22:41 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 22:41)
chodziło sobie centralny bez probleu jeszcze 3 dni temu. Nagle przestał, później pół godziny znów chodził i umarł. Myśle bateria, choć na drugim kluczyku też umarł (niby obydwa kluczyki stare więc albo zbieg okoliczności albo baterie w jednym i w drugim), wymieniłem bateryjki i dalej nic. Tzn procedura (znalazłem dwie) uruchomiona , baterie działają bo swoje miejsce (1,2,3,4,) przyjumje w procedurze, wylączam zapłon i cisza, urał w butach. VAGa nie podłączałem jeszcze ale cóś mi się wydaje , że się z autem piloty nie widza lub nie lubią.
Dziwne jest to , że procedure przyjmuje, jej ostatni krok to krotnośc kliknięć "otwórz" czyli umiejscowienie klucza i wsio działa , otwiera , miejsce potwierdza (1,2,3, lub 4) mrugnięciem kierunkowskazów i dalej nic.
Co teraz dalej , jaki pomysł ?

chodziło sobie centralny bez probleu jeszcze 3 dni temu. Nagle przestał, później pół godziny znów chodził i umarł. Myśle bateria, choć na drugim kluczyku też umarł (niby obydwa kluczyki stare więc albo zbieg okoliczności albo baterie w jednym i w drugim), wymieniłem bateryjki i dalej nic. Tzn procedura (znalazłem dwie) uruchomiona , baterie działają bo swoje miejsce (1,2,3,4,) przyjumje w procedurze, wylączam zapłon i cisza, urał w butach. VAGa nie podłączałem jeszcze ale cóś mi się wydaje , że się z autem piloty nie widza lub nie lubią.
Dziwne jest to , że procedure przyjmuje, jej ostatni krok to krotnośc kliknięć "otwórz" czyli umiejscowienie klucza i wsio działa , otwiera , miejsce potwierdza (1,2,3, lub 4) mrugnięciem kierunkowskazów i dalej nic.
Co teraz dalej , jaki pomysł ?
pokaż post
barzn pokaż post 04.04.2012 23:09 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 23:09)

pokaż post
vivaldi pokaż post 05.04.2012 08:30 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 08:30)
nikt nic tam nie grzebał, skoro chodziło to powinno chodzić. Co ciekawe dzisiaj rano otworzył, zamkną i tak 3x wsio normalnie, potem znów dupa i umarł. Albo babie kluczyk spadł i jakiś zimny lut ale wątpie , bo z drugiego tez milczy albo gubi częstotliwość, albo ....nie wiem, myślta dalej. Co może być ? Coś wspólnego z odpaleniem auta lub włączeniem zapłonu ?
nikt nic tam nie grzebał, skoro chodziło to powinno chodzić. Co ciekawe dzisiaj rano otworzył, zamkną i tak 3x wsio normalnie, potem znów dupa i umarł. Albo babie kluczyk spadł i jakiś zimny lut ale wątpie , bo z drugiego tez milczy albo gubi częstotliwość, albo ....nie wiem, myślta dalej. Co może być ? Coś wspólnego z odpaleniem auta lub włączeniem zapłonu ?
pokaż post
leopard pokaż post 05.04.2012 21:28 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 21:28)
zapnij VAG'a i zobacz czy widzi piloty czy nie ...
zapnij VAG'a i zobacz czy widzi piloty czy nie ...
pokaż post
vivaldi pokaż post 07.04.2012 20:31 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 20:31)
W pilocie czy w aucie ?
W pilocie czy w aucie ?
pokaż post
barzn pokaż post 07.04.2012 22:52 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 22:52)
w pilocie - po pierwsze zimny lut na kwarcu , potem programowanie
w pilocie - po pierwsze zimny lut na kwarcu , potem programowanie
pokaż post
Groszek pokaż post 07.04.2012 23:15 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 23:15)
tyle ze lutownica 15w
tyle ze lutownica 15w
pokaż post
vivaldi pokaż post 07.04.2012 23:22 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 23:24)
a może podpowiedź, może nie należy wiązać całość i w sumie nie od tego się zaczęło ale wyjmowałem radio. W sumie tam nic nie ma oprócz dziury ale może przygniotłem jakąś wiązkę wpychając ? Co prawda tam nie ma żadnych wiązek w dziurze z tyłu innych niż ta od radia ale kombinuje już jak mogę. Drugi pilot też milczy ale ten to pewnie umarł śmiercią baterii z 99r. Gdzie jest to Hz-owe gówno wciśnięte ? Gdzie szukać w audi odbiornika sygnału ?
a może podpowiedź, może nie należy wiązać całość i w sumie nie od tego się zaczęło ale wyjmowałem radio. W sumie tam nic nie ma oprócz dziury ale może przygniotłem jakąś wiązkę wpychając ? Co prawda tam nie ma żadnych wiązek w dziurze z tyłu innych niż ta od radia ale kombinuje już jak mogę. Drugi pilot też milczy ale ten to pewnie umarł śmiercią baterii z 99r. Gdzie jest to Hz-owe gówno wciśnięte ? Gdzie szukać w audi odbiornika sygnału ?
pokaż post
baskecik pokaż post 08.04.2012 12:53 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 12:53)
Pucha centralnego + radio siedzi zapięta gumowym paskiem. Taki wash&go centralny+radio.
Pucha centralnego + radio siedzi zapięta gumowym paskiem. Taki wash&go centralny+radio.
pokaż post
vivaldi pokaż post 08.04.2012 16:01 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 16:01)
dobrze kombinowałem, bo mi radio ciasno wchodziło jak je "popuściłem" i poukładąłem kable tak , że radio luźno wchodzi wróciły piloty ten na nowych bateriach jak i ten na starych ori bateriach. I teraz pytanie co ma jedno z drugim ? Nawet jak jakieś kable , kostki docisnąłem , zagiąłem, przycisnąłem radiem co ma jedno do drugiego skoro jedyna wiązka jaka tam jest to do kostek od radia? Co było przyczyną nawet jak przygniotłem lub poprzez dociska odłaczyło któryś z kabli.
Podpowiedź 2 : normalnie radio po wyjęciu kluczyka wyłącza się i trzeba włączyć je jeszcze raz aby bez kluczyka grało dalej. Z chwilą kiedy piloty nie pracowały, radio nie rozłączało się po wyjęciu kluczyka tylko przyciskiem.
Po poukładaniu kabli za radiem tak jak pisałem piloty wróciły a i radio poprawnie reaguje na wyjęcie kluczyka.
Błędny prąd ? Cycóś ?

dobrze kombinowałem, bo mi radio ciasno wchodziło jak je "popuściłem" i poukładąłem kable tak , że radio luźno wchodzi wróciły piloty ten na nowych bateriach jak i ten na starych ori bateriach. I teraz pytanie co ma jedno z drugim ? Nawet jak jakieś kable , kostki docisnąłem , zagiąłem, przycisnąłem radiem co ma jedno do drugiego skoro jedyna wiązka jaka tam jest to do kostek od radia? Co było przyczyną nawet jak przygniotłem lub poprzez dociska odłaczyło któryś z kabli.
Podpowiedź 2 : normalnie radio po wyjęciu kluczyka wyłącza się i trzeba włączyć je jeszcze raz aby bez kluczyka grało dalej. Z chwilą kiedy piloty nie pracowały, radio nie rozłączało się po wyjęciu kluczyka tylko przyciskiem.
Po poukładaniu kabli za radiem tak jak pisałem piloty wróciły a i radio poprawnie reaguje na wyjęcie kluczyka.
Błędny prąd ? Cycóś ?
pokaż post
Jeff pokaż post 08.04.2012 22:56 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 22:56)

pokaż post
leopard pokaż post 09.04.2012 13:26 nowy (ostatnia aktualizacja 09.04.2012 13:26)
nawet kaczor takiej diagnozy by nie postawil ... nowy guru na rosnie
BTW - jeff - czyscisz mi monitor

nawet kaczor takiej diagnozy by nie postawil ... nowy guru na rosnie
BTW - jeff - czyscisz mi monitor
pokaż post
vivaldi pokaż post 09.04.2012 09:05 nowy (ostatnia aktualizacja 09.04.2012 09:05)

pokaż post
Groszek pokaż post 09.04.2012 03:29 nowy (ostatnia aktualizacja 09.04.2012 03:29)

pokaż post
barzn pokaż post 07.04.2012 23:20 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 23:20)
moje wszystkie auta otwiera się tradycyjnie kluczem tudzież śrubokrętem !
moje wszystkie auta otwiera się tradycyjnie kluczem tudzież śrubokrętem !
pokaż post
vivaldi pokaż post 07.04.2012 23:23 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 23:25)
nie po to wydałem 1200zika , żeby opanować stuki i puki aby teraz pilot mnie wkurwiał
nie po to wydałem 1200zika , żeby opanować stuki i puki aby teraz pilot mnie wkurwiał
pokaż post
leopard pokaż post 08.04.2012 19:51 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 19:51)
ori radio - to diagnoza mogla krzaczyc (wspolna k-line)
BTW - central to jedyny uklad diagnozowalny po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki

ori radio - to diagnoza mogla krzaczyc (wspolna k-line)
BTW - central to jedyny uklad diagnozowalny po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki
pokaż post
vivaldi pokaż post 08.04.2012 20:03 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 20:03)
radio ori było Concert teraz jest delta ale ori. Weź pod uwagę, że to 99r więc chyba jeszcze bez CANa ale nie wiem.
radio ori było Concert teraz jest delta ale ori. Weź pod uwagę, że to 99r więc chyba jeszcze bez CANa ale nie wiem.
pokaż post
leopard pokaż post 08.04.2012 20:11 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 20:11)
CAN - tylko k-line - wspolna dla wiekszosci odbiornikow ... poza tym - porownywales pinout tych odbiornikow ??
pol biedy jesli bedziesz mial przerwe - przy zwarciu moga wystapic rozne dolegliwosci

CAN - tylko k-line - wspolna dla wiekszosci odbiornikow ... poza tym - porownywales pinout tych odbiornikow ??
pol biedy jesli bedziesz mial przerwe - przy zwarciu moga wystapic rozne dolegliwosci
pokaż post
vivaldi pokaż post 08.04.2012 20:17 nowy (ostatnia aktualizacja 08.04.2012 20:17)
burdelu nie narobiło więc pewnie przerwa.
burdelu nie narobiło więc pewnie przerwa.
pokaż post
vivaldi pokaż post 05.04.2012 22:02 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 22:02)
niemniej nie trawie sytuacji kiedy coś się samo psuje i samo naprawia, dzisiaj cały dzień bezproblemowo, jak powróci kłopot to nie bede szczesliwy
niemniej nie trawie sytuacji kiedy coś się samo psuje i samo naprawia, dzisiaj cały dzień bezproblemowo, jak powróci kłopot to nie bede szczesliwy
pokaż post
leopard pokaż post 06.04.2012 10:17 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 10:17)
cos sialo sygnal o tej samej czestotliwosci w okolicy - i piloty zglupialy
cos sialo sygnal o tej samej czestotliwosci w okolicy - i piloty zglupialy
pokaż post
Jeff pokaż post 06.04.2012 08:28 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 08:28)

pokaż post
vivaldi pokaż post 06.04.2012 08:35 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 08:35)
Scecnic miał 150kkm i tyle samo lat i jeden sworzeń wymieniłem za 4 dychy i nadal jeździ bez problemu, ma 200kkm w tym 70 na LPG , troche tylne ranty podrdzewiały ale mechanicznie nic. Przy czym prawda po części jest Twojsza, bo Scenic ponoć mniej awaryjny o Lagun , to miał być pokazowy model jakości ten MK1
Scecnic miał 150kkm i tyle samo lat i jeden sworzeń wymieniłem za 4 dychy i nadal jeździ bez problemu, ma 200kkm w tym 70 na LPG , troche tylne ranty podrdzewiały ale mechanicznie nic. Przy czym prawda po części jest Twojsza, bo Scenic ponoć mniej awaryjny o Lagun , to miał być pokazowy model jakości ten MK1
pokaż post
Kilofownikownia pokaż post 05.04.2012 22:08 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 22:08)
za nerwowy jestes
za nerwowy jestes
pokaż post
vivaldi pokaż post 05.04.2012 22:39 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 22:39)

pokaż post
Groszek pokaż post 07.04.2012 20:17 nowy (ostatnia aktualizacja 07.04.2012 20:17)

pokaż post
Kilofownikownia pokaż post 05.04.2012 22:43 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 22:43)
ale ja tam mam niemieckie gowno a nie porzadne COOO
ale ja tam mam niemieckie gowno a nie porzadne COOO
pokaż post
vivaldi pokaż post 06.04.2012 08:33 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 08:33)
....dzisiaj robi bez problemu, a tak przy okazji to Scenic ze mnie tyle nie wyciągał. Wczoraj przekładnia zrobione (regeneracja) z gwarancja na papierze 2lata, dwa sworznie, jedna końcówka drążka, odgrzybianie i dobicie klimy i 1200 poszło w pizdu ale jest malyna i w końcu jedzie się jak w Audi a nie w jakimś Scenicu
....dzisiaj robi bez problemu, a tak przy okazji to Scenic ze mnie tyle nie wyciągał. Wczoraj przekładnia zrobione (regeneracja) z gwarancja na papierze 2lata, dwa sworznie, jedna końcówka drążka, odgrzybianie i dobicie klimy i 1200 poszło w pizdu ale jest malyna i w końcu jedzie się jak w Audi a nie w jakimś Scenicu
pokaż post
Kilofownikownia pokaż post 06.04.2012 10:12 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 10:12)
ile kosztuje rozrzad do tego mojego cuda. I nieco mnie to zaskoczylo musze przyznac Nie sa to koszty 8 zaworowych benzyniakow
ile kosztuje rozrzad do tego mojego cuda. I nieco mnie to zaskoczylo musze przyznac Nie sa to koszty 8 zaworowych benzyniakow
pokaż post
vivaldi pokaż post 06.04.2012 16:07 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 16:07)

pokaż post
Kilofownikownia pokaż post 06.04.2012 16:09 nowy (ostatnia aktualizacja 06.04.2012 16:09)
1200 zl a w cytrynie zdaje sie ze 300
1200 zl a w cytrynie zdaje sie ze 300
pokaż post
Renata Konteksta
pokaż post
Groszek pokaż post 04.04.2012 22:46 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 22:46)

pokaż post
vivaldi pokaż post 04.04.2012 23:00 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 23:00)

pokaż post
barzn pokaż post 04.04.2012 23:01 nowy (ostatnia aktualizacja 04.04.2012 23:01)

pokaż post
vivaldi pokaż post 05.04.2012 08:32 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2012 08:32)