Skarbnica wiedzy Info Audi - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 5, niezalogowanych: 122

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Sklep: Opony

TEMPERATURA SILNIKA AUDI A8 4,2 310KM

ponnton pokaż post 01.07.2009 20:23 nowy (ostatnia aktualizacja 01.07.2009 20:23)
Mam pytanko temperatura mojego silnika przy jeżdzie po mieście jest cały cas 120.Jaka powinna być i co może być skopane?

Mam pytanko temperatura mojego silnika przy jeżdzie po mieście jest cały cas 120.Jaka powinna być i co może być skopane?
pokaż post
bbaakkuu pokaż post 11.02.2010 17:58 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 17:58)
witam,
od tygodnia mam podobny problem z a8 4,2 300km
w czasie jazdy na trasie temperatura plynu chlodnicy 87-90stopni,czasami sporadycznie jak mu wcisne to110-115stopni,jednak jak wjade w miasto,korki lub postoj to wskakuje mi na 110stopni.wentylator sie zalancza,i temperatura skacze raz na niecale 90 a po chwili na 105-115stopni wszystko zalezy czy stoje czy jade.jednak nigdy mi nie przekracza 115stopni.dodam ze pozera duzo oleju,czasem 1-2litry na okolo 2tys.km na trasie, w sumie w miescie podobnie.jest zalozona instalacja LPG.rozwazam wymiane termostatu,lub czujnika temeratury.(czy termostat mozna samemu wymienic,czy jest to skomlokowana operacja?)zauwazylem rowniez ze nie leci cieple powietrze z klimy.sa jednak dni ze wszystko dziala jak nalezy.
jesli ktos potrafi mi odpowiedziec jaka jest tego przyczyna,bede wdzieczny.

witam,
od tygodnia mam podobny problem z a8 4,2 300km
w czasie jazdy na trasie temperatura plynu chlodnicy 87-90stopni,czasami sporadycznie jak mu wcisne to110-115stopni,jednak jak wjade w miasto,korki lub postoj to wskakuje mi na 110stopni.wentylator sie zalancza,i temperatura skacze raz na niecale 90 a po chwili na 105-115stopni wszystko zalezy czy stoje czy jade.jednak nigdy mi nie przekracza 115stopni.dodam ze pozera duzo oleju,czasem 1-2litry na okolo 2tys.km na trasie, w sumie w miescie podobnie.jest zalozona instalacja LPG.rozwazam wymiane termostatu,lub czujnika temeratury.(czy termostat mozna samemu wymienic,czy jest to skomlokowana operacja?)zauwazylem rowniez ze nie leci cieple powietrze z klimy.sa jednak dni ze wszystko dziala jak nalezy.
jesli ktos potrafi mi odpowiedziec jaka jest tego przyczyna,bede wdzieczny.
pokaż post
janek pokaż post 11.02.2010 18:15 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 18:15)
2. napisz nowy wątek

2. napisz nowy wątek
pokaż post
Renata Konteksta
pokaż post
baskecik pokaż post 02.07.2009 08:34 nowy (ostatnia aktualizacja 02.07.2009 08:34)
2. Jesli VAG potwierdzi powyższe, zmienić czujnik temp płynu chłodzącego. 3. Jesli nic się nie zmieni - kup nowy termostat. Wszystkie części kupuj tylko w ASO.
Przemek (Baskecik)
Audi: A4 AFN quattro, 80 1Z, 90 NG, VW Caddy AHU, VW Golf 1Z

2. Jesli VAG potwierdzi powyższe, zmienić czujnik temp płynu chłodzącego. 3. Jesli nic się nie zmieni - kup nowy termostat. Wszystkie części kupuj tylko w ASO.
Przemek (Baskecik)
Audi: A4 AFN quattro, 80 1Z, 90 NG, VW Caddy AHU, VW Golf 1Z
pokaż post
Norbert pokaż post 01.07.2009 21:05 nowy (ostatnia aktualizacja 01.07.2009 21:05)



pokaż post
Thorne pokaż post 01.07.2009 20:39 nowy (ostatnia aktualizacja 01.07.2009 20:39)
oleju czy płynu chłodzącego? Jeśli tego pierwszego to może tak być. Jeśli płynu to jest źle i to bardzo.

No GTI no FuN
Audi 100 C4 TDI/MK3 TD


oleju czy płynu chłodzącego? Jeśli tego pierwszego to może tak być. Jeśli płynu to jest źle i to bardzo.

No GTI no FuN
Audi 100 C4 TDI/MK3 TD

pokaż post
ponnton pokaż post 01.07.2009 20:42 nowy (ostatnia aktualizacja 01.07.2009 20:42)
chodzi otemp. płynu tutaj temp.90 jest trochę z lewej strony na liczniku tak jak w zwykłym aucie 50 po środku jest 105 a mi trzyma 120 tj.jakaś ćwiartka od czerwonego

chodzi otemp. płynu tutaj temp.90 jest trochę z lewej strony na liczniku tak jak w zwykłym aucie 50 po środku jest 105 a mi trzyma 120 tj.jakaś ćwiartka od czerwonego
pokaż post
Asior pokaż post 03.07.2009 13:46 nowy (ostatnia aktualizacja 03.07.2009 13:46)
jesli faktyczna... wspolczuje... te auta nienawidza przegrzewania... jak tylko kilka razy je przegrzejesz, to juz dupa... beda braly olej duzo wiecej niz przy idealnie zdrowym silniku...


jesli faktyczna... wspolczuje... te auta nienawidza przegrzewania... jak tylko kilka razy je przegrzejesz, to juz dupa... beda braly olej duzo wiecej niz przy idealnie zdrowym silniku...

pokaż post
baskecik pokaż post 03.07.2009 15:53 nowy (ostatnia aktualizacja 03.07.2009 15:53)