FAQ Info Blacharstwo-Lakiernictwo - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 0, niezalogowanych: 117

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Pęknięty zderzak Mondeo MK1 - naprawa

mrkrolik pokaż post 04.11.2010 22:24 nowy (ostatnia aktualizacja 04.11.2010 22:28)
Pęknięty zderzak Mondeo MK1 - naprawa
Tak więc dzisiaj na parkingu cofając uszkodziłem sobie zderzak z tyłu w moim Mondeo MK1. Postanowiłem naprawić to domowym sposobem. Zderzak jest pęknięty w pionie około 15 cm + maleńki ubytek może ze 2x3 cm.
Jako że jestem zupełnie zielony w sprawach lakiernictwa, proszę o pomoc.

Ja widzę to tak:
1. Oczyszczam całe miejsce pęknięcia
2. Nakładam żywicę poliestrową z matą szklaną np. TAKI ZESTAW NAPRAWCZY (od środka po wyskubaniu pianki czy na zewnątrz zderzaka?)
3. Czekam aż to wyschnie, nakładam podkład PRZYKŁADOWO TAKI
4. Następnie lakier bezbarwny
5. Na lakier bezbarwny ten właściwy z kolorem docelowym (biały)

Proszę mnie poprawić jeśli cokolwiek źle napisałem, także jeśli ktoś ma inny pomysł. Niestety z powodu obecnej sytuacji muszę to zrobić po kosztach. Wszelkie sugestie mile widziane. Moje założenia oparłem na TYM ARTYKULE

Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam, mrkrolik
pokaż post
fenix872 pokaż post 05.11.2010 00:15 nowy (ostatnia aktualizacja 05.11.2010 00:15)
nicnie będę sugrował...
...ale mogę opisać jak to było w moim przypadku.