Skarbnica wiedzy Info Fiat - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 0, niezalogowanych: 40

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Sklep: Opony

Na moim Bravo pojawiła się korozja po naprawie w Re s

NBAK129 pokaż post 20.07.2013 23:05 nowy (ostatnia aktualizacja 20.07.2013 23:28)
W 2008 roku kupiłem bravo II wersja Dynamic. Autem przejeżdżam nie więcej niż 15000 km rocznie. W 2010 roku miałem stłuczkę na drodze (nie z mojej winy). Uszkodzenie naprawiali tzw. "fachowcy" z Re smy w Olsztyni e. Po trzech latach od odebrania auta z tzw serwisu na jednym z naprawianych elementów pojawiła się korozja. Po zgłoszeniu tego w RESMI E "pseudo" fachowcy rozłożyli ręce i stwierdzili, że na przeprowadzoną przez nich naprawę obowiązywała jedynie dwuletnia gwarancja !!!!!
Kupując auto poinformowano mnie, że jest ono objęte ośmioletnią gwarancją na perforację nadwozia i aby w przypadku uszkodzenia zachować warunki gwarancji naprawy blacharskie i lakiernicze należy przeprowadzać w tzw. autoryzowanym serwisie. Tym czasem to bzdura. gdy pojawia się problem musisz płacić sam.
Nie kupię już auta tej marki!!!! I odradzam to też innym potencjalnym nabywcom.

W 2008 roku kupiłem bravo II wersja Dynamic. Autem przejeżdżam nie więcej niż 15000 km rocznie. W 2010 roku miałem stłuczkę na drodze (nie z mojej winy). Uszkodzenie naprawiali tzw. "fachowcy" z Re smy w Olsztyni e. Po trzech latach od odebrania auta z tzw serwisu na jednym z naprawianych elementów pojawiła się korozja. Po zgłoszeniu tego w RESMI E "pseudo" fachowcy rozłożyli ręce i stwierdzili, że na przeprowadzoną przez nich naprawę obowiązywała jedynie dwuletnia gwarancja !!!!!
Kupując auto poinformowano mnie, że jest ono objęte ośmioletnią gwarancją na perforację nadwozia i aby w przypadku uszkodzenia zachować warunki gwarancji naprawy blacharskie i lakiernicze należy przeprowadzać w tzw. autoryzowanym serwisie. Tym czasem to bzdura. gdy pojawia się problem musisz płacić sam.
Nie kupię już auta tej marki!!!! I odradzam to też innym potencjalnym nabywcom.
pokaż post
glosny pokaż post 23.07.2013 20:48 nowy (ostatnia aktualizacja 23.07.2013 20:48)
Podstawowa jednak sprawa, to fakt, gdzie dokonałeś naprawy lakierniczej. Sam napisałeś, że u "fachowców" a więc efekt jest taki jaki jest. Dobrze więc, że nie kupisz więcej auta marki FIAT, bo plujesz w zasadzie na siebie i swoją niefrasobliwość (aby głupotę nie powiedzieć). Od zawsze jeżdżę pojazdami marki FIAT i jakoś nie miałem nigdy problemów z gwarancją na lakier, czy nie daj Boże na perforację nadwozia. Nie siej więc defetyzmu i nie pluj...PRZEDE WSZYSTKIM na swój "intelekt" a po drugie na markę FIAT. W zasadzie powinienem zmienić kolejność....
Podstawowa jednak sprawa, to fakt, gdzie dokonałeś naprawy lakierniczej. Sam napisałeś, że u "fachowców" a więc efekt jest taki jaki jest. Dobrze więc, że nie kupisz więcej auta marki FIAT, bo plujesz w zasadzie na siebie i swoją niefrasobliwość (aby głupotę nie powiedzieć). Od zawsze jeżdżę pojazdami marki FIAT i jakoś nie miałem nigdy problemów z gwarancją na lakier, czy nie daj Boże na perforację nadwozia. Nie siej więc defetyzmu i nie pluj...PRZEDE WSZYSTKIM na swój "intelekt" a po drugie na markę FIAT. W zasadzie powinienem zmienić kolejność....
pokaż post
krzys-68 pokaż post 23.07.2013 21:21 nowy (ostatnia aktualizacja 23.07.2013 21:21)