Skoda fan klub

Logo klubu

Skoda fan klub

  • kategoria: Marki i Modele
  • typ klubu: Otwarty dla wszystkich
  • zrzeszonych: 126 osób
  • skład: 85 aut

Skarbnica wiedzy Info Skoda fan klub - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 0, niezalogowanych: 6

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Sklep: Opony

Tankowanie LPG w Niemczech i Holandi.

Wieslav pokaż post 30.04.2010 16:16 nowy (ostatnia aktualizacja 30.04.2010 16:17)
Niedawno kupiłem Skodę Octavię 1,6 102 KM + GAZ instalowany fabryczne i jest to wyrób LANDI RENZO POLSKA.
Ponieważ zamierzam wybrać się do Niemiec, dowiedziałem się że jest potrzebny reduktor do tankowania.
Bez niego nie zatankuję LPG w Niemczech. Znalazłem firmę, która sprzedaje takie reduktory, ale otrzymałem pytanie jaki gwint ma moja instalacja. Chociasz podałem jaka to jest instalacja i podałem numer homologacji jednak nadal było pytanie czy jest tam gwint M10 czy M14 ponieważ w Polsce tylko takie występują.
Postanowiłem wykonać telefon do serwisu gdzie kupiłem auto (Bednarek w Łodzi) i zapytać się jaki gwint oni montują w instalacji LPG?
Ku mojemu zaskoczeniu nie otrzymałem odpowiedzi na to pytanie poproszono, abym zatelefonował nieco później, a oni się skonsultują. Wykonałem następny telefon i niestety nie potrafiono mi powiedzieć jaki jest gwint na wlewie LPG instalacji LANDI RENZO POLSKA.
Mam pytanie do forowiczów może ktoś już ten problem "rozgryzł" i wie jaki jest to gwint?
Byłbym bardzo rady jeśli ktoś zna sklep w Łodzi, gdzie można kupić reduktory do tankowania LPG w Niemczech i Holandi w instalacji fabrycznie montowanej przez Skodę?

Pozdrawiam
Wieslav

Niedawno kupiłem Skodę Octavię 1,6 102 KM + GAZ instalowany fabryczne i jest to wyrób LANDI RENZO POLSKA.
Ponieważ zamierzam wybrać się do Niemiec, dowiedziałem się że jest potrzebny reduktor do tankowania.
Bez niego nie zatankuję LPG w Niemczech. Znalazłem firmę, która sprzedaje takie reduktory, ale otrzymałem pytanie jaki gwint ma moja instalacja. Chociasz podałem jaka to jest instalacja i podałem numer homologacji jednak nadal było pytanie czy jest tam gwint M10 czy M14 ponieważ w Polsce tylko takie występują.
Postanowiłem wykonać telefon do serwisu gdzie kupiłem auto (Bednarek w Łodzi) i zapytać się jaki gwint oni montują w instalacji LPG?
Ku mojemu zaskoczeniu nie otrzymałem odpowiedzi na to pytanie poproszono, abym zatelefonował nieco później, a oni się skonsultują. Wykonałem następny telefon i niestety nie potrafiono mi powiedzieć jaki jest gwint na wlewie LPG instalacji LANDI RENZO POLSKA.
Mam pytanie do forowiczów może ktoś już ten problem "rozgryzł" i wie jaki jest to gwint?
Byłbym bardzo rady jeśli ktoś zna sklep w Łodzi, gdzie można kupić reduktory do tankowania LPG w Niemczech i Holandi w instalacji fabrycznie montowanej przez Skodę?

Pozdrawiam
Wieslav
pokaż post
Wieslav pokaż post 23.08.2010 02:01 nowy (ostatnia aktualizacja 23.08.2010 02:01)
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem uniwersalnego reduktora LPG, pozwalającego tankować LPG w całej UE - to polecam swój wpis w dzienniku pokładowym na stronie:
http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/skoda-octavia/uniwersalny-reduktor-lpg-7507/
Pozdrawiam i


Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem uniwersalnego reduktora LPG, pozwalającego tankować LPG w całej UE - to polecam swój wpis w dzienniku pokładowym na stronie:
http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/skoda-octavia/uniwersalny-reduktor-lpg-7507/
Pozdrawiam i

pokaż post
Renata Konteksta
pokaż post
Wieslav pokaż post 15.05.2010 12:45 nowy (ostatnia aktualizacja 15.05.2010 12:45)
Przy ostatnim tankowaniu LPG, zapytałem się o ten gwin.
Bez problemowo obsługa poinformowała mnie, że jest to M10.

Przy ostatnim tankowaniu LPG, zapytałem się o ten gwin.
Bez problemowo obsługa poinformowała mnie, że jest to M10.
pokaż post
Krysiander pokaż post 13.09.2010 17:14 nowy (ostatnia aktualizacja 13.09.2010 17:14)
W Niemczech nie ma potrzeby stosowania reduktora,są dwa dystrybutory i tankuje się bez Problemu.

W Niemczech nie ma potrzeby stosowania reduktora,są dwa dystrybutory i tankuje się bez Problemu.