Skarbnica wiedzy Info Nissan - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 2, niezalogowanych: 65

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Sklep: Opony

Silnik 1.8

alfred pokaż post 01.02.2010 21:01 nowy (ostatnia aktualizacja 01.02.2010 21:01)
Mam problem i proszę starych nissanowców o pomoc. Silnik w moim aucie Nissan Primera 1.8 jest przerobiony na gaz, problem polega na tym, że w trakcie jazdy są momenty jakby się dusił i mimo dodawania gazu odczuwa sie przerywanie - wstrząsy - zjawisko występuje zarówno przy pracy na benzynie jak i na gazie. Niezależnie od tego silnik - jak na swoje 114 kM jest słaby i pod byle jaką górkę ledwo wychodzi na dwójce. Mieszkam w górach " i te byle jaka górka to spory podjazd" ale mimo wszystko nie powinno być takich kłopotów. Prosazę doświadczonych kierowców tych samochodów o radę. Mam to auto od roku i nie jestem jeszcze tak oblatany. Pozdrawiam Alfred

Mam problem i proszę starych nissanowców o pomoc. Silnik w moim aucie Nissan Primera 1.8 jest przerobiony na gaz, problem polega na tym, że w trakcie jazdy są momenty jakby się dusił i mimo dodawania gazu odczuwa sie przerywanie - wstrząsy - zjawisko występuje zarówno przy pracy na benzynie jak i na gazie. Niezależnie od tego silnik - jak na swoje 114 kM jest słaby i pod byle jaką górkę ledwo wychodzi na dwójce. Mieszkam w górach " i te byle jaka górka to spory podjazd" ale mimo wszystko nie powinno być takich kłopotów. Prosazę doświadczonych kierowców tych samochodów o radę. Mam to auto od roku i nie jestem jeszcze tak oblatany. Pozdrawiam Alfred
pokaż post
grzegorz123410 pokaż post 14.03.2010 16:22 nowy (ostatnia aktualizacja 14.03.2010 16:22)
sprawdz czy dzeje sie to przy wyłaczonych odbiornikach prądu tj swiatła kierunki dmuchawa radio i oczysc mase z reguły te samochody sa bezproblemowe

sprawdz czy dzeje sie to przy wyłaczonych odbiornikach prądu tj swiatła kierunki dmuchawa radio i oczysc mase z reguły te samochody sa bezproblemowe
pokaż post
Renata Konteksta
pokaż post
yorey pokaż post 02.02.2010 08:50 nowy (ostatnia aktualizacja 02.02.2010 08:50)



pokaż post
coshi pokaż post 02.02.2010 13:15 nowy (ostatnia aktualizacja 02.02.2010 13:15)
Objawy dokłądnie takie same jak opisywałem w tym http://www.autocentrum.pl/?FF=812&tid=1999927944&str=1 wątku, post nr 3.
Proponuję zacząć od diagnostyki ale nastawiałbym się na wymianę rozrządu, zwłaszcza jeśli to P11.144 - to ich choroba, podobnie jak padaka katalizatora.
Radzę szybko jechać do jakieś mechesa który ogarnia temat Nissana, w przeciwnym wypadku skończy się tak jak u mnie - dodatkowo wymiana sprzęgła.
Pozdrawiam
PS Skąd kolego jesteś?

Objawy dokłądnie takie same jak opisywałem w tym http://www.autocentrum.pl/?FF=812&tid=1999927944&str=1 wątku, post nr 3.
Proponuję zacząć od diagnostyki ale nastawiałbym się na wymianę rozrządu, zwłaszcza jeśli to P11.144 - to ich choroba, podobnie jak padaka katalizatora.
Radzę szybko jechać do jakieś mechesa który ogarnia temat Nissana, w przeciwnym wypadku skończy się tak jak u mnie - dodatkowo wymiana sprzęgła.
Pozdrawiam
PS Skąd kolego jesteś?
pokaż post
yorey pokaż post 02.02.2010 16:53 nowy (ostatnia aktualizacja 02.02.2010 16:53)
a gaz jest pierwszą podejrzaną, potem zapłon, wreszcie rozrząd.

a gaz jest pierwszą podejrzaną, potem zapłon, wreszcie rozrząd.
pokaż post
Konto usunięte pokaż post 28.02.2010 20:34 nowy (ostatnia aktualizacja 28.02.2010 20:34)
w n16 byly ze 2 sondy lambda ... a w P12 juz ze 3. Trza miec szczescie zeby zgrac instalacje z tym silnikiem

w n16 byly ze 2 sondy lambda ... a w P12 juz ze 3. Trza miec szczescie zeby zgrac instalacje z tym silnikiem
pokaż post
grzegorz123410 pokaż post 14.03.2010 16:27 nowy (ostatnia aktualizacja 14.03.2010 16:27)
jezdze ogromne ilosci kilometrów tulko nissanami z z tymi silnikami p12 2002r p12 2005r teraz almera tino 2004 instalacje po 2000tyszl sekwencje po 150 tys na gazie p12 bez awaryjne oprócz parowników wymiana na nowy 370 zł po 100 tys km

jezdze ogromne ilosci kilometrów tulko nissanami z z tymi silnikami p12 2002r p12 2005r teraz almera tino 2004 instalacje po 2000tyszl sekwencje po 150 tys na gazie p12 bez awaryjne oprócz parowników wymiana na nowy 370 zł po 100 tys km
pokaż post
yorey pokaż post 01.03.2010 09:30 nowy (ostatnia aktualizacja 01.03.2010 09:30)



pokaż post
Konto usunięte pokaż post 01.03.2010 09:31 nowy (ostatnia aktualizacja 01.03.2010 09:31)



pokaż post
yorey pokaż post 01.03.2010 09:35 nowy (ostatnia aktualizacja 01.03.2010 09:35)



pokaż post
Konto usunięte pokaż post 01.03.2010 11:03 nowy (ostatnia aktualizacja 01.03.2010 11:03)
to samo teraz mowi o reno megane II

to samo teraz mowi o reno megane II
pokaż post
yorey pokaż post 01.03.2010 13:37 nowy (ostatnia aktualizacja 01.03.2010 13:37)
jeździ parchami na F, że nie chce już większych upokorzeń.

jeździ parchami na F, że nie chce już większych upokorzeń.
pokaż post
dark30 pokaż post 04.03.2010 21:43 nowy (ostatnia aktualizacja 04.03.2010 21:43)
no dobra jeszcze Folkswagen, ale Mondeo Mk3 to już nie na eF , a coraz bardziej mnie kusi

no dobra jeszcze Folkswagen, ale Mondeo Mk3 to już nie na eF , a coraz bardziej mnie kusi
pokaż post
Konto usunięte pokaż post 01.03.2010 20:03 nowy (ostatnia aktualizacja 01.03.2010 20:03)



pokaż post
yorey pokaż post 02.03.2010 07:58 nowy (ostatnia aktualizacja 02.03.2010 07:58)



pokaż post
Konto usunięte pokaż post 02.03.2010 23:12 nowy (ostatnia aktualizacja 02.03.2010 23:12)
znam takiego jednego

znam takiego jednego
pokaż post
yorey pokaż post 03.03.2010 16:30 nowy (ostatnia aktualizacja 03.03.2010 16:30)
równie dobrze znajdziesz łatwo miłośników peżotów, reno czy nawet alfy.

równie dobrze znajdziesz łatwo miłośników peżotów, reno czy nawet alfy.
pokaż post
Konto usunięte pokaż post 06.03.2010 23:41 nowy (ostatnia aktualizacja 06.03.2010 23:41)



pokaż post
rav13 pokaż post 04.03.2010 15:12 nowy (ostatnia aktualizacja 04.03.2010 15:13)
Bardzo fajne, nietuzinkowe i bardzo dobre w prowadzeniu auta. Może i deczko awaryjne, ale bym (w porównaniu do innych) nie dramatyzował. Taka Alfa 156 w jtd to wcale nie drogie w utrzymaniu auto, z dobrym dieslem pod maską, do kupienia za grosze. No chyba, że wolisz yorey piewców VW?

Bardzo fajne, nietuzinkowe i bardzo dobre w prowadzeniu auta. Może i deczko awaryjne, ale bym (w porównaniu do innych) nie dramatyzował. Taka Alfa 156 w jtd to wcale nie drogie w utrzymaniu auto, z dobrym dieslem pod maską, do kupienia za grosze. No chyba, że wolisz yorey piewców VW?
pokaż post
yorey pokaż post 05.03.2010 09:13 nowy (ostatnia aktualizacja 05.03.2010 09:13)
jeżdżą tym na ogół tempe drechy lub blondynki. Do tego sypie się toto na potęgę. Hawgh!

jeżdżą tym na ogół tempe drechy lub blondynki. Do tego sypie się toto na potęgę. Hawgh!
pokaż post
rav13 pokaż post 05.03.2010 11:18 nowy (ostatnia aktualizacja 05.03.2010 11:18)



pokaż post
iced_devil pokaż post 05.03.2010 18:29 nowy (ostatnia aktualizacja 05.03.2010 18:29)



pokaż post
yorey pokaż post 05.03.2010 11:29 nowy (ostatnia aktualizacja 05.03.2010 11:29)
w zasadzie powinno być "tempy chooj"...

w zasadzie powinno być "tempy chooj"...
pokaż post
rav13 pokaż post 05.03.2010 22:02 nowy (ostatnia aktualizacja 05.03.2010 22:02)



pokaż post
Konto usunięte pokaż post 06.03.2010 23:41 nowy (ostatnia aktualizacja 06.03.2010 23:41)



pokaż post
coshi pokaż post 02.02.2010 23:04 nowy (ostatnia aktualizacja 02.02.2010 23:07)
Przecież wyraźnie napisał, że problem jest tak na gazie jak i benzynie.
A swoją drogą to najprościej jeżeli to p11 lub p11.144 poprostu wybłyskać sobie kody błędów i będzie jasność. Obstawiam błąd czujnika wału/wałka rorządu.

Przecież wyraźnie napisał, że problem jest tak na gazie jak i benzynie.
A swoją drogą to najprościej jeżeli to p11 lub p11.144 poprostu wybłyskać sobie kody błędów i będzie jasność. Obstawiam błąd czujnika wału/wałka rorządu.
pokaż post
yorey pokaż post 03.02.2010 03:06 nowy (ostatnia aktualizacja 03.02.2010 03:06)



pokaż post
dark30 pokaż post 02.02.2010 18:54 nowy (ostatnia aktualizacja 02.02.2010 18:54)
przewody podciśnieniowe na silniku pod kątem pęknięć i innych nieszczelności, przeczyść przepływomierz może być już zasyfiony, kiedy wymieniany był filtr powietrza? - wspólny element dla obu instalacji, kiedy były wymieniane świece? czy przewody zapłonowe czasem nie mają przebicia? Podłączany był samochód pod komputer diagnostyczny? Czy w tym silniku jest rozdzielacz zapłonu czy nie - chodzi mi o kopułkę - jeśli jest sprawdź czy nie jest już za mocno wypalona bądź zawilgocona.?

przewody podciśnieniowe na silniku pod kątem pęknięć i innych nieszczelności, przeczyść przepływomierz może być już zasyfiony, kiedy wymieniany był filtr powietrza? - wspólny element dla obu instalacji, kiedy były wymieniane świece? czy przewody zapłonowe czasem nie mają przebicia? Podłączany był samochód pod komputer diagnostyczny? Czy w tym silniku jest rozdzielacz zapłonu czy nie - chodzi mi o kopułkę - jeśli jest sprawdź czy nie jest już za mocno wypalona bądź zawilgocona.?
pokaż post
Sprężyn pokaż post 27.02.2010 17:31 nowy (ostatnia aktualizacja 27.02.2010 17:31)
stawialbym na przeplywomierz - tylko w przypadku gazu to on raczej nie powinien wplywac.... U mnie w kazdym razie jak mialem N16 przeplywomierz wplywal na obnizenie mocy, w V10 tez go o to podejrzewalem.

stawialbym na przeplywomierz - tylko w przypadku gazu to on raczej nie powinien wplywac.... U mnie w kazdym razie jak mialem N16 przeplywomierz wplywal na obnizenie mocy, w V10 tez go o to podejrzewalem.