Skarbnica wiedzy Info Nissan - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 1, niezalogowanych: 91

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Sklep: Opony

Wyskakuje 5 bieg Nissan Primera P10 93 rok

Michal11pl pokaż post 23.10.2009 08:21 nowy (ostatnia aktualizacja 23.10.2009 08:25)
Mam powazny problem podczas dodawania troszke szybciej gazu przy predkosci powyzej 110km/h norma jest ze 5 bieg wyskoczy na luz pozatym czuje ze caly lewarek przesuwa do przodu raz do przodu raz do tylu jakby byl taki zywy ale nic nie stuka nie wibruje
Poduszke pod skrzynia wymienilem z Tedgumu nic nie pomoglo a nawet jest chyba jeszcze gorzej
Prosze o pomoc nie chce ladowac sie w kosmiczne koszty

Mam powazny problem podczas dodawania troszke szybciej gazu przy predkosci powyzej 110km/h norma jest ze 5 bieg wyskoczy na luz pozatym czuje ze caly lewarek przesuwa do przodu raz do przodu raz do tylu jakby byl taki zywy ale nic nie stuka nie wibruje
Poduszke pod skrzynia wymienilem z Tedgumu nic nie pomoglo a nawet jest chyba jeszcze gorzej
Prosze o pomoc nie chce ladowac sie w kosmiczne koszty
pokaż post
yorey pokaż post 23.10.2009 11:13 nowy (ostatnia aktualizacja 23.10.2009 11:13)
a jak już naprawisz to pilnuj poziomu oleju w skrzyni - powinien być stale na maxie.

a jak już naprawisz to pilnuj poziomu oleju w skrzyni - powinien być stale na maxie.
pokaż post
Michal11pl pokaż post 24.10.2009 17:24 nowy (ostatnia aktualizacja 24.10.2009 17:24)

yorey napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany a jak już naprawisz to pilnuj poziomu oleju w skrzyni - powinien być stale na maxie.


Wszyscy tak mowia ze to skrzynia tu za naprawe zaplacil bym tyle ze chyba nowe auto bym kupil jest w Siedlcach warsztat co to naprawiaja za 400 zl cena do przyjecia tylko ze to 2600 km z tad
Tylko ze jak wspomnialem strasznie buja ten silnik co czuc na drazku od biegow i dodatkowo szarpie przy gwaltownym puszczeniu gazu czy to oby jednak nie poduszki silnika

yorey napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany a jak już naprawisz to pilnuj poziomu oleju w skrzyni - powinien być stale na maxie.


Wszyscy tak mowia ze to skrzynia tu za naprawe zaplacil bym tyle ze chyba nowe auto bym kupil jest w Siedlcach warsztat co to naprawiaja za 400 zl cena do przyjecia tylko ze to 2600 km z tad
Tylko ze jak wspomnialem strasznie buja ten silnik co czuc na drazku od biegow i dodatkowo szarpie przy gwaltownym puszczeniu gazu czy to oby jednak nie poduszki silnika
pokaż post
dark30 pokaż post 25.10.2009 10:42 nowy (ostatnia aktualizacja 25.10.2009 10:42)
Z tym bujaniem+szarpaniem to i ja się bujam w Almerze N15, poduszki dwie wymieniłem (z czterech) i nie mam pojęcia co jest przyczyną takiego zachowania, skrzynia była rozbierana i przeglądana właśnie w Siedlcach z powodu wymiany łożysk i przy okazji tego szarpania, jej stan jest bardzo dobry, tyle że u mnie nie wyskakiwała 5-tka. W tej chwili podejrzewam sprzęgło a konkretnie tarczę sprzęgłową, możliwe że uszkodzona jest któraś ze sprężyn tłumiących naprężenia skrętne i dlatego jest szarpnięcie przy dodawaniu i puszczaniu gazu, u mnie ponadto takie bujanie silnika występuje przy jeździe zasadniczo na wszystkich ale najbardziej na 3 biegu ze stałą prędkością czasami podczas przyspieszania. Silnik pracuje równo bez żadnych wahnięć w obrotach, sprawdzałem wszystkie czujniki które było można (wyszło przy tym uszkodzenie potencjometru położenia przepustnicy - usprawniłem samodzielnie ) ale niczego to nie zmieniło. Wymiany filtrów , oleju itp też nie pomaga, łańcuch rozrządu jest OK, nawet nie brzęczy co jak na samochód z nieznanym przebiegiem (sprowadzony z Niemiec bez książki serwisowej i naruszonym licznikiem kilometrów i do tego zacinającym się potrafiłem zrobić trasę ok 600 km a on pokazał trochę ponad 100 ) jest bardzo dobrym objawem. Niestety wymiana sprzęgła jest dość kosztowna i narazie nie chcę się pakować w koszty tym bardziej, że w planach mam zmianę auta.
A może lepiej kupić nową skrzynię ewentualnie używaną ale tutaj to możesz trafić na taką samą jak masz.
Jakby ci się udało zlikwidować to bujanie to daj znać
Powodzenia

Z tym bujaniem+szarpaniem to i ja się bujam w Almerze N15, poduszki dwie wymieniłem (z czterech) i nie mam pojęcia co jest przyczyną takiego zachowania, skrzynia była rozbierana i przeglądana właśnie w Siedlcach z powodu wymiany łożysk i przy okazji tego szarpania, jej stan jest bardzo dobry, tyle że u mnie nie wyskakiwała 5-tka. W tej chwili podejrzewam sprzęgło a konkretnie tarczę sprzęgłową, możliwe że uszkodzona jest któraś ze sprężyn tłumiących naprężenia skrętne i dlatego jest szarpnięcie przy dodawaniu i puszczaniu gazu, u mnie ponadto takie bujanie silnika występuje przy jeździe zasadniczo na wszystkich ale najbardziej na 3 biegu ze stałą prędkością czasami podczas przyspieszania. Silnik pracuje równo bez żadnych wahnięć w obrotach, sprawdzałem wszystkie czujniki które było można (wyszło przy tym uszkodzenie potencjometru położenia przepustnicy - usprawniłem samodzielnie ) ale niczego to nie zmieniło. Wymiany filtrów , oleju itp też nie pomaga, łańcuch rozrządu jest OK, nawet nie brzęczy co jak na samochód z nieznanym przebiegiem (sprowadzony z Niemiec bez książki serwisowej i naruszonym licznikiem kilometrów i do tego zacinającym się potrafiłem zrobić trasę ok 600 km a on pokazał trochę ponad 100 ) jest bardzo dobrym objawem. Niestety wymiana sprzęgła jest dość kosztowna i narazie nie chcę się pakować w koszty tym bardziej, że w planach mam zmianę auta.
A może lepiej kupić nową skrzynię ewentualnie używaną ale tutaj to możesz trafić na taką samą jak masz.
Jakby ci się udało zlikwidować to bujanie to daj znać
Powodzenia
pokaż post
Michal11pl pokaż post 25.10.2009 22:35 nowy (ostatnia aktualizacja 30.10.2009 19:25)

dark30 napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany Z tym bujaniem+szarpaniem to i ja się bujam w Almerze N15, poduszki dwie wymieniłem (z czterech) i nie mam pojęcia co jest przyczyną takiego zachowania, skrzynia była rozbierana i przeglądana właśnie w Siedlcach z powodu wymiany łożysk i przy okazji tego szarpania, jej stan jest bardzo dobry, tyle że u mnie nie wyskakiwała 5-tka. W tej chwili podejrzewam sprzęgło a konkretnie tarczę sprzęgłową, możliwe że uszkodzona jest któraś ze sprężyn tłumiących naprężenia skrętne i dlatego jest szarpnięcie przy dodawaniu i puszczaniu gazu, u mnie ponadto takie bujanie silnika występuje przy jeździe zasadniczo na wszystkich ale najbardziej na 3 biegu ze stałą prędkością czasami podczas przyspieszania. Silnik pracuje równo bez żadnych wahnięć w obrotach, sprawdzałem wszystkie czujniki które było można (wyszło przy tym uszkodzenie potencjometru położenia przepustnicy - usprawniłem samodzielnie ) ale niczego to nie zmieniło. Wymiany filtrów , oleju itp też nie pomaga, łańcuch rozrządu jest OK, nawet nie brzęczy co jak na samochód z nieznanym przebiegiem (sprowadzony z Niemiec bez książki serwisowej i naruszonym licznikiem kilometrów i do tego zacinającym się potrafiłem zrobić trasę ok 600 km a on pokazał trochę ponad 100 ) jest bardzo dobrym objawem. Niestety wymiana sprzęgła jest dość kosztowna i narazie nie chcę się pakować w koszty tym bardziej, że w planach mam zmianę auta. A może lepiej kupić nową skrzynię ewentualnie używaną ale tutaj to możesz trafić na taką samą jak masz. Jakby ci się udało zlikwidować to bujanie to daj znać Powodzenia


Dziekuje za pewne sugestie być może i przyczyną jest sprzęgło TYLKO ZE U MNIE SZARPIE AUTEM PRZY GWAŁTOWNYM PUSZCZENIU GAZU PRZY DODAWANIU JEST OKY jeśli delikatnie operuje się gazem nic nie jest odczuwalne pozatym przytrzymując lewarek od biegów ręką podczas przyspieszania 5 nie wyskakuje no może sporadycznie Bede w Polsce odwiedze warsztat w Siedlcach naprawie skrzynie plus sprzegło koszt 1000 zł za wszystko tu za poduszkę pod skrzynią biegów zawołali mi mechanicy 150 euro czyli mniejwęcej ok 600 zł nie chcę mówić ile by było za skrzynie i sprzęgło Narazie będe jeździł i nic z tym nie robie autko poza tymi mankamentami spisuje się rewelacyjnie
Naczytałem się o tych poduszkach naczytałem o Tedgum wszystkie objawy jakby jednak nie od poduszek silnik na luzie chodzi nawet nie drgnie zero jakichś wibracji stuknieć itp zmieniać poduszki na Tedgum żeby jeszcze spieprzć sprawe NIE a potem mieć pretensje do gostka przyglądne się baczniej sprzegłu to najprawdopodobniej przyczyna

dark30 napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany Z tym bujaniem+szarpaniem to i ja się bujam w Almerze N15, poduszki dwie wymieniłem (z czterech) i nie mam pojęcia co jest przyczyną takiego zachowania, skrzynia była rozbierana i przeglądana właśnie w Siedlcach z powodu wymiany łożysk i przy okazji tego szarpania, jej stan jest bardzo dobry, tyle że u mnie nie wyskakiwała 5-tka. W tej chwili podejrzewam sprzęgło a konkretnie tarczę sprzęgłową, możliwe że uszkodzona jest któraś ze sprężyn tłumiących naprężenia skrętne i dlatego jest szarpnięcie przy dodawaniu i puszczaniu gazu, u mnie ponadto takie bujanie silnika występuje przy jeździe zasadniczo na wszystkich ale najbardziej na 3 biegu ze stałą prędkością czasami podczas przyspieszania. Silnik pracuje równo bez żadnych wahnięć w obrotach, sprawdzałem wszystkie czujniki które było można (wyszło przy tym uszkodzenie potencjometru położenia przepustnicy - usprawniłem samodzielnie ) ale niczego to nie zmieniło. Wymiany filtrów , oleju itp też nie pomaga, łańcuch rozrządu jest OK, nawet nie brzęczy co jak na samochód z nieznanym przebiegiem (sprowadzony z Niemiec bez książki serwisowej i naruszonym licznikiem kilometrów i do tego zacinającym się potrafiłem zrobić trasę ok 600 km a on pokazał trochę ponad 100 ) jest bardzo dobrym objawem. Niestety wymiana sprzęgła jest dość kosztowna i narazie nie chcę się pakować w koszty tym bardziej, że w planach mam zmianę auta. A może lepiej kupić nową skrzynię ewentualnie używaną ale tutaj to możesz trafić na taką samą jak masz. Jakby ci się udało zlikwidować to bujanie to daj znać Powodzenia


Dziekuje za pewne sugestie być może i przyczyną jest sprzęgło TYLKO ZE U MNIE SZARPIE AUTEM PRZY GWAŁTOWNYM PUSZCZENIU GAZU PRZY DODAWANIU JEST OKY jeśli delikatnie operuje się gazem nic nie jest odczuwalne pozatym przytrzymując lewarek od biegów ręką podczas przyspieszania 5 nie wyskakuje no może sporadycznie Bede w Polsce odwiedze warsztat w Siedlcach naprawie skrzynie plus sprzegło koszt 1000 zł za wszystko tu za poduszkę pod skrzynią biegów zawołali mi mechanicy 150 euro czyli mniejwęcej ok 600 zł nie chcę mówić ile by było za skrzynie i sprzęgło Narazie będe jeździł i nic z tym nie robie autko poza tymi mankamentami spisuje się rewelacyjnie
Naczytałem się o tych poduszkach naczytałem o Tedgum wszystkie objawy jakby jednak nie od poduszek silnik na luzie chodzi nawet nie drgnie zero jakichś wibracji stuknieć itp zmieniać poduszki na Tedgum żeby jeszcze spieprzć sprawe NIE a potem mieć pretensje do gostka przyglądne się baczniej sprzegłu to najprawdopodobniej przyczyna
pokaż post
Michal11pl pokaż post 30.10.2009 19:38 nowy (ostatnia aktualizacja 30.10.2009 19:40)

Michal11pl napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany

dark30 napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany Z tym bujaniem+szarpaniem to i ja się bujam w Almerze N15, poduszki dwie wymieniłem (z czterech) i nie mam pojęcia co jest przyczyną takiego zachowania, skrzynia była rozbierana i przeglądana właśnie w Siedlcach z powodu wymiany łożysk i przy okazji tego szarpania, jej stan jest bardzo dobry, tyle że u mnie nie wyskakiwała 5-tka. W tej chwili podejrzewam sprzęgło a konkretnie tarczę sprzęgłową, możliwe że uszkodzona jest któraś ze sprężyn tłumiących naprężenia skrętne i dlatego jest szarpnięcie przy dodawaniu i puszczaniu gazu, u mnie ponadto takie bujanie silnika występuje przy jeździe zasadniczo na wszystkich ale najbardziej na 3 biegu ze stałą prędkością czasami podczas przyspieszania. Silnik pracuje równo bez żadnych wahnięć w obrotach, sprawdzałem wszystkie czujniki które było można (wyszło przy tym uszkodzenie potencjometru położenia przepustnicy - usprawniłem samodzielnie ) ale niczego to nie zmieniło. Wymiany filtrów , oleju itp też nie pomaga, łańcuch rozrządu jest OK, nawet nie brzęczy co jak na samochód z nieznanym przebiegiem (sprowadzony z Niemiec bez książki serwisowej i naruszonym licznikiem kilometrów i do tego zacinającym się potrafiłem zrobić trasę ok 600 km a on pokazał trochę ponad 100 ) jest bardzo dobrym objawem. Niestety wymiana sprzęgła jest dość kosztowna i narazie nie chcę się pakować w koszty tym bardziej, że w planach mam zmianę auta. A może lepiej kupić nową skrzynię ewentualnie używaną ale tutaj to możesz trafić na taką samą jak masz. Jakby ci się udało zlikwidować to bujanie to daj znać Powodzenia
Dziekuje za pewne sugestie być może i przyczyną jest sprzęgło TYLKO ZE U MNIE SZARPIE AUTEM PRZY GWAŁTOWNYM PUSZCZENIU GAZU PRZY DODAWANIU JEST OKY jeśli delikatnie operuje się gazem nic nie jest odczuwalne pozatym przytrzymując lewarek od biegów ręką podczas przyspieszania 5 nie wyskakuje no może sporadycznie Bede w Polsce odwiedze warsztat w Siedlcach naprawie skrzynie plus sprzegło koszt 1000 zł za wszystko tu za poduszkę pod skrzynią biegów zawołali mi mechanicy 150 euro czyli mniejwęcej ok 600 zł nie chcę mówić ile by było za skrzynie i sprzęgło Narazie będe jeździł i nic z tym nie robie autko poza tymi mankamentami spisuje się rewelacyjnie Naczytałem się o tych poduszkach naczytałem o Tedgum wszystkie objawy jakby jednak nie od poduszek silnik na luzie chodzi nawet nie drgnie zero jakichś wibracji stuknieć itp zmieniać poduszki na Tedgum żeby jeszcze spieprzć sprawe NIE a potem mieć pretensje do gostka przyglądne się baczniej sprzegłu to najprawdopodobniej przyczyna


CZY MA KTOŚ MOŻE JAKIEŚ NOWE SUGESTIE POGLĄDY DOŚWIADZCZENIA ??? W TEJ MATERII PROSZĘ O POMOC BO JA WIDZĘ WIDZĘ 2600 KM JAZDY ABY NAPRAWIĆ OKY REALNE PRZY OKAZJI URLOPU TYLKO CZYMAĆ 3O GODZIN LEWAREK ŻEBY 5-TKA NIE WYSKAKIWAŁA TO JUŻ JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE POMOCY

Michal11pl napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany

dark30 napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany Z tym bujaniem+szarpaniem to i ja się bujam w Almerze N15, poduszki dwie wymieniłem (z czterech) i nie mam pojęcia co jest przyczyną takiego zachowania, skrzynia była rozbierana i przeglądana właśnie w Siedlcach z powodu wymiany łożysk i przy okazji tego szarpania, jej stan jest bardzo dobry, tyle że u mnie nie wyskakiwała 5-tka. W tej chwili podejrzewam sprzęgło a konkretnie tarczę sprzęgłową, możliwe że uszkodzona jest któraś ze sprężyn tłumiących naprężenia skrętne i dlatego jest szarpnięcie przy dodawaniu i puszczaniu gazu, u mnie ponadto takie bujanie silnika występuje przy jeździe zasadniczo na wszystkich ale najbardziej na 3 biegu ze stałą prędkością czasami podczas przyspieszania. Silnik pracuje równo bez żadnych wahnięć w obrotach, sprawdzałem wszystkie czujniki które było można (wyszło przy tym uszkodzenie potencjometru położenia przepustnicy - usprawniłem samodzielnie ) ale niczego to nie zmieniło. Wymiany filtrów , oleju itp też nie pomaga, łańcuch rozrządu jest OK, nawet nie brzęczy co jak na samochód z nieznanym przebiegiem (sprowadzony z Niemiec bez książki serwisowej i naruszonym licznikiem kilometrów i do tego zacinającym się potrafiłem zrobić trasę ok 600 km a on pokazał trochę ponad 100 ) jest bardzo dobrym objawem. Niestety wymiana sprzęgła jest dość kosztowna i narazie nie chcę się pakować w koszty tym bardziej, że w planach mam zmianę auta. A może lepiej kupić nową skrzynię ewentualnie używaną ale tutaj to możesz trafić na taką samą jak masz. Jakby ci się udało zlikwidować to bujanie to daj znać Powodzenia
Dziekuje za pewne sugestie być może i przyczyną jest sprzęgło TYLKO ZE U MNIE SZARPIE AUTEM PRZY GWAŁTOWNYM PUSZCZENIU GAZU PRZY DODAWANIU JEST OKY jeśli delikatnie operuje się gazem nic nie jest odczuwalne pozatym przytrzymując lewarek od biegów ręką podczas przyspieszania 5 nie wyskakuje no może sporadycznie Bede w Polsce odwiedze warsztat w Siedlcach naprawie skrzynie plus sprzegło koszt 1000 zł za wszystko tu za poduszkę pod skrzynią biegów zawołali mi mechanicy 150 euro czyli mniejwęcej ok 600 zł nie chcę mówić ile by było za skrzynie i sprzęgło Narazie będe jeździł i nic z tym nie robie autko poza tymi mankamentami spisuje się rewelacyjnie Naczytałem się o tych poduszkach naczytałem o Tedgum wszystkie objawy jakby jednak nie od poduszek silnik na luzie chodzi nawet nie drgnie zero jakichś wibracji stuknieć itp zmieniać poduszki na Tedgum żeby jeszcze spieprzć sprawe NIE a potem mieć pretensje do gostka przyglądne się baczniej sprzegłu to najprawdopodobniej przyczyna


CZY MA KTOŚ MOŻE JAKIEŚ NOWE SUGESTIE POGLĄDY DOŚWIADZCZENIA ??? W TEJ MATERII PROSZĘ O POMOC BO JA WIDZĘ WIDZĘ 2600 KM JAZDY ABY NAPRAWIĆ OKY REALNE PRZY OKAZJI URLOPU TYLKO CZYMAĆ 3O GODZIN LEWAREK ŻEBY 5-TKA NIE WYSKAKIWAŁA TO JUŻ JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE POMOCY
pokaż post
dark30 pokaż post 30.10.2009 19:57 nowy (ostatnia aktualizacja 30.10.2009 19:57)
To zrób sobie podpórkę z jakiegoś kawałka drewna i zaprzyj o tylną kanapę albo cuś
A propos, tego szarpania, bo z wyskakiwaniem 5tki to 95% wina skrzyni(TTTM niestety) niedawno w TVN Turbo był program z identycznym problemem w prawie nowym samochodzie, niestety nie pamiętam jakiej firmy (chyba Citroen ale głowy nie dam) był taki sam problem, wymieniano przeguby, przeglądano skrzynię, wymieniano poduszki i dalej szarpało ale nic nie robili ze sprzęgłem co dodatkowo potwierdza moją nie sprawdzoną teorię

To zrób sobie podpórkę z jakiegoś kawałka drewna i zaprzyj o tylną kanapę albo cuś
A propos, tego szarpania, bo z wyskakiwaniem 5tki to 95% wina skrzyni(TTTM niestety) niedawno w TVN Turbo był program z identycznym problemem w prawie nowym samochodzie, niestety nie pamiętam jakiej firmy (chyba Citroen ale głowy nie dam) był taki sam problem, wymieniano przeguby, przeglądano skrzynię, wymieniano poduszki i dalej szarpało ale nic nie robili ze sprzęgłem co dodatkowo potwierdza moją nie sprawdzoną teorię
pokaż post
Michal11pl pokaż post 30.10.2009 22:47 nowy (ostatnia aktualizacja 30.10.2009 22:54)

dark30 napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany To zrób sobie podpórkę z jakiegoś kawałka drewna i zaprzyj o tylną kanapę albo cuś A propos, tego szarpania, bo z wyskakiwaniem 5tki to 95% wina skrzyni(TTTM niestety) niedawno w TVN Turbo był program z identycznym problemem w prawie nowym samochodzie, niestety nie pamiętam jakiej firmy (chyba Citroen ale głowy nie dam) był taki sam problem, wymieniano przeguby, przeglądano skrzynię, wymieniano poduszki i dalej szarpało ale nic nie robili ze sprzęgłem co dodatkowo potwierdza moją nie sprawdzoną teorię


TTTM super stwierdzenie jeszcze przejade się do hiszpańskiego mechanika Nissana właśnie namierzyłem warsztat i to autoryzowany zobaczymy co jegomość powie ciatara posible nie wiem ale może coś wymyśli za rozsądną cene.
Mam pewne obawy że jednak niewiele czas pokaże dam znać o diagnozie autoryzowanego eksperta a teraz spokojnie sącze browarka co nie ma w składzie hmielu tylko wode żółć i inne dodatki chemiczne ale smakuje jak niby pifko na zdrowie saludo companiero

dark30 napisał:

ten typ tak ma - skrzynia do naprawy lub wymiany To zrób sobie podpórkę z jakiegoś kawałka drewna i zaprzyj o tylną kanapę albo cuś A propos, tego szarpania, bo z wyskakiwaniem 5tki to 95% wina skrzyni(TTTM niestety) niedawno w TVN Turbo był program z identycznym problemem w prawie nowym samochodzie, niestety nie pamiętam jakiej firmy (chyba Citroen ale głowy nie dam) był taki sam problem, wymieniano przeguby, przeglądano skrzynię, wymieniano poduszki i dalej szarpało ale nic nie robili ze sprzęgłem co dodatkowo potwierdza moją nie sprawdzoną teorię


TTTM super stwierdzenie jeszcze przejade się do hiszpańskiego mechanika Nissana właśnie namierzyłem warsztat i to autoryzowany zobaczymy co jegomość powie ciatara posible nie wiem ale może coś wymyśli za rozsądną cene.
Mam pewne obawy że jednak niewiele czas pokaże dam znać o diagnozie autoryzowanego eksperta a teraz spokojnie sącze browarka co nie ma w składzie hmielu tylko wode żółć i inne dodatki chemiczne ale smakuje jak niby pifko na zdrowie saludo companiero
pokaż post
iced_devil pokaż post 30.10.2009 23:47 nowy (ostatnia aktualizacja 30.10.2009 23:47)
no ale my tylko parę km na szrot musieliśmy podjechać... no i ryzyko było takie że będzie to samo w tej skrzynia, ale udało się, jeździ już z nią ponad rok i na razie ok, choć powoli autko zaczyna prosić się o zmianę ze względu na inne powoli zdychające rzeczy... no cóż starość nie radość 400 kkm na karku

no ale my tylko parę km na szrot musieliśmy podjechać... no i ryzyko było takie że będzie to samo w tej skrzynia, ale udało się, jeździ już z nią ponad rok i na razie ok, choć powoli autko zaczyna prosić się o zmianę ze względu na inne powoli zdychające rzeczy... no cóż starość nie radość 400 kkm na karku
pokaż post
Michal11pl pokaż post 01.11.2009 14:51 nowy (ostatnia aktualizacja 01.11.2009 14:51)

iced_devil napisał:

w p10 mojego staruszka poprostu wymieniliśmy skrzynię z 4 lata młodszej primerki i tak wyszło najprościej i najtaniej no ale my tylko parę km na szrot musieliśmy podjechać... no i ryzyko było takie że będzie to samo w tej skrzynia, ale udało się, jeździ już z nią ponad rok i na razie ok, choć powoli autko zaczyna prosić się o zmianę ze względu na inne powoli zdychające rzeczy... no cóż starość nie radość 400 kkm na karku


Twoje autko miało 400 tys km moje ma zaledwie 161 tys km pomimo swojego wieku ma nieduży przebieg a już mu skrzyneczka pada zapewne zapytasz czy licznik nie był kręcony odpowiem nie z tego względu że tutaj jest wymyślona jedna bardzo dobra sprawa przy corocznym obowiązkowym przeglądzie auta diagnosta wpisuje w fichia tehnica czyli jakby nasz dowód rejestracyjny stan licznika i jeżeli nie ma anomali można przyjąć że jest to żeczywisty przebieg samochodu
Myśle takie rozwiązanie powinno być wprowadzone w polsce i znacznie ułatwiło by to sprawe kupującym samochody i organiczyło nieuczciwe praktyki kombinatorów od przebiegów.
No chyba że wiekszoszość aut musiała by stać latami w garażu i miała by przebiegi roczne po kilka tys km co jest raczej mało prawdopodobne

iced_devil napisał:

w p10 mojego staruszka poprostu wymieniliśmy skrzynię z 4 lata młodszej primerki i tak wyszło najprościej i najtaniej no ale my tylko parę km na szrot musieliśmy podjechać... no i ryzyko było takie że będzie to samo w tej skrzynia, ale udało się, jeździ już z nią ponad rok i na razie ok, choć powoli autko zaczyna prosić się o zmianę ze względu na inne powoli zdychające rzeczy... no cóż starość nie radość 400 kkm na karku


Twoje autko miało 400 tys km moje ma zaledwie 161 tys km pomimo swojego wieku ma nieduży przebieg a już mu skrzyneczka pada zapewne zapytasz czy licznik nie był kręcony odpowiem nie z tego względu że tutaj jest wymyślona jedna bardzo dobra sprawa przy corocznym obowiązkowym przeglądzie auta diagnosta wpisuje w fichia tehnica czyli jakby nasz dowód rejestracyjny stan licznika i jeżeli nie ma anomali można przyjąć że jest to żeczywisty przebieg samochodu
Myśle takie rozwiązanie powinno być wprowadzone w polsce i znacznie ułatwiło by to sprawe kupującym samochody i organiczyło nieuczciwe praktyki kombinatorów od przebiegów.
No chyba że wiekszoszość aut musiała by stać latami w garażu i miała by przebiegi roczne po kilka tys km co jest raczej mało prawdopodobne
pokaż post
yorey pokaż post 02.11.2009 10:22 nowy (ostatnia aktualizacja 02.11.2009 10:23)
po drugie - jak pisałem wyżej - skrzynie w primerach są wrażliwe na nieco niższy poziom oleju i jeśli dopuścisz by przez jakiś czas było ciut za nisko, to zabijesz piąty bieg w trybie pilnym.
Co do wpisywania przebiegu - piszesz bardzo jednostronnie - ułatwiłoby sprawę kupującym, a co ze sprzedającymi?

po drugie - jak pisałem wyżej - skrzynie w primerach są wrażliwe na nieco niższy poziom oleju i jeśli dopuścisz by przez jakiś czas było ciut za nisko, to zabijesz piąty bieg w trybie pilnym.
Co do wpisywania przebiegu - piszesz bardzo jednostronnie - ułatwiłoby sprawę kupującym, a co ze sprzedającymi?
pokaż post
Michal11pl pokaż post 02.11.2009 20:56 nowy (ostatnia aktualizacja 02.11.2009 20:56)

yorey napisał:

Wielce Szanowny Kolego, znaki przestankowe mają swój sens, a ich brak pozbawia sensu wypowiedź - to po pierwsze po drugie - jak pisałem wyżej - skrzynie w primerach są wrażliwe na nieco niższy poziom oleju i jeśli dopuścisz by przez jakiś czas było ciut za nisko, to zabijesz piąty bieg w trybie pilnym. Co do wpisywania przebiegu - piszesz bardzo jednostronnie - ułatwiłoby sprawę kupującym, a co ze sprzedającymi?


Wielce szanowny Panie Kolego przepraszam za brak znaków które jak wiadomo są ważne w pisowni jak i na drodze....
Aczkolwiek powiem to nie forum prof. Miodka tylko forum motoryzacyjne gdzie mogą się w swój własny sposób wypowiedzieć ludzie niedouczeni mojego pokroju.
Celowo użyłem dwukrotnie jednego słowa w jednym zdaniu popełniając wiele błedów stylistycznych bacz i ortograficnych ale myślę wszystko zrozumiałe.
A teraz do konkretów faktycznie mam prawdopodobnie niski poziom oleju bo jest wyciek i pytanie sie rodzi czy jesli go uzupełnie może to poprawic problem z 5 tym biegiem...??????
Odnośnie przebiegu wpisywaneg w dowód rejestracyjny sam sobie odpowiedz bo jeśli choć raz kupowałeś autko od drugiego właściciela to odpowiedź znasz

yorey napisał:

Wielce Szanowny Kolego, znaki przestankowe mają swój sens, a ich brak pozbawia sensu wypowiedź - to po pierwsze po drugie - jak pisałem wyżej - skrzynie w primerach są wrażliwe na nieco niższy poziom oleju i jeśli dopuścisz by przez jakiś czas było ciut za nisko, to zabijesz piąty bieg w trybie pilnym. Co do wpisywania przebiegu - piszesz bardzo jednostronnie - ułatwiłoby sprawę kupującym, a co ze sprzedającymi?


Wielce szanowny Panie Kolego przepraszam za brak znaków które jak wiadomo są ważne w pisowni jak i na drodze....
Aczkolwiek powiem to nie forum prof. Miodka tylko forum motoryzacyjne gdzie mogą się w swój własny sposób wypowiedzieć ludzie niedouczeni mojego pokroju.
Celowo użyłem dwukrotnie jednego słowa w jednym zdaniu popełniając wiele błedów stylistycznych bacz i ortograficnych ale myślę wszystko zrozumiałe.
A teraz do konkretów faktycznie mam prawdopodobnie niski poziom oleju bo jest wyciek i pytanie sie rodzi czy jesli go uzupełnie może to poprawic problem z 5 tym biegiem...??????
Odnośnie przebiegu wpisywaneg w dowód rejestracyjny sam sobie odpowiedz bo jeśli choć raz kupowałeś autko od drugiego właściciela to odpowiedź znasz
pokaż post
iced_devil pokaż post 02.11.2009 21:35 nowy (ostatnia aktualizacja 02.11.2009 21:35)
z tego co wiem, to koło zębate piątego biegu jest usytuowane najwyżej w skrzyni i wyciera się przy niskim poziomie oleju, więc skoro już wyskakuje, tzn że się zużyło i teraz raczej mu olej nie pomoże. Napewno nie zaszkodzi

z tego co wiem, to koło zębate piątego biegu jest usytuowane najwyżej w skrzyni i wyciera się przy niskim poziomie oleju, więc skoro już wyskakuje, tzn że się zużyło i teraz raczej mu olej nie pomoże. Napewno nie zaszkodzi
pokaż post
yorey pokaż post 03.11.2009 07:39 nowy (ostatnia aktualizacja 03.11.2009 07:39)
ale zrobisz ten piąty bieg i znowu będzie chodzić jak złoto. Co do znaków przestankowych - zwyczajnie ich brak zmienia sens Twoich myśli, więc ciężko Cię zrozumieć WSK Michale

ale zrobisz ten piąty bieg i znowu będzie chodzić jak złoto. Co do znaków przestankowych - zwyczajnie ich brak zmienia sens Twoich myśli, więc ciężko Cię zrozumieć WSK Michale
pokaż post
Michal11pl pokaż post 03.11.2009 19:58 nowy (ostatnia aktualizacja 03.11.2009 19:58)

yorey napisał:

o toto, już za późno na reanimację ale zrobisz ten piąty bieg i znowu będzie chodzić jak złoto. Co do znaków przestankowych - zwyczajnie ich brak zmienia sens Twoich myśli, więc ciężko Cię zrozumieć WSK Michale


Zrobić zrobie z czystego sentymentu do tej gablotki.
Koszty kolosalne paliwko + bramki wyjdzie z 350 euro(w jedną strone) naprawa w polsce 1000 zł bo odrazu zmienie sprzęgło.
Teraz następny problem pora zimowa mogę pojechać dopiero po 21 grudnia.
Oponki letnie tu nie mam zimówek trasa Francja i Niemcy pytanie jak to objechać zimą ma ktoś doświadczenie.
Opony zimowe czy są wtych krajach obowiązkowe ??? i jak tam autostrady wyglądają zimowom porą ?????
Zawsze latam samolotem a z góry nie wiele widać

yorey napisał:

o toto, już za późno na reanimację ale zrobisz ten piąty bieg i znowu będzie chodzić jak złoto. Co do znaków przestankowych - zwyczajnie ich brak zmienia sens Twoich myśli, więc ciężko Cię zrozumieć WSK Michale


Zrobić zrobie z czystego sentymentu do tej gablotki.
Koszty kolosalne paliwko + bramki wyjdzie z 350 euro(w jedną strone) naprawa w polsce 1000 zł bo odrazu zmienie sprzęgło.
Teraz następny problem pora zimowa mogę pojechać dopiero po 21 grudnia.
Oponki letnie tu nie mam zimówek trasa Francja i Niemcy pytanie jak to objechać zimą ma ktoś doświadczenie.
Opony zimowe czy są wtych krajach obowiązkowe ??? i jak tam autostrady wyglądają zimowom porą ?????
Zawsze latam samolotem a z góry nie wiele widać
pokaż post
yorey pokaż post 03.11.2009 20:20 nowy (ostatnia aktualizacja 03.11.2009 20:20)



pokaż post
iced_devil pokaż post 03.11.2009 23:44 nowy (ostatnia aktualizacja 03.11.2009 23:44)
albo skrzynia za stówę

albo skrzynia za stówę
pokaż post
Michal11pl pokaż post 07.11.2009 07:09 nowy (ostatnia aktualizacja 07.11.2009 07:09)

iced_devil napisał:

a nie bliżej do angli skoczyć po całe auto za 400 funtów, poprzekładać co trzeba p10za400 albo skrzynia za stówę


No niewiem czy bliżej
Naprawiajac ta skrzynie zwiedze cala Europe
Przyjemne z pozytecznym

iced_devil napisał:

a nie bliżej do angli skoczyć po całe auto za 400 funtów, poprzekładać co trzeba p10za400 albo skrzynia za stówę


No niewiem czy bliżej
Naprawiajac ta skrzynie zwiedze cala Europe
Przyjemne z pozytecznym