Skarbnica wiedzy Info Renault - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 3, niezalogowanych: 143

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Sklep: Opony

Scenic 1,9dci 2002r świeci kontrolka stop i kontrolka silnika

bodzior pokaż post 24.10.2012 23:08 nowy (ostatnia aktualizacja 24.10.2012 23:08)
Witam po dłuższym czasie. Mam taki problem zapaliła się kontrolka stop i kontrolka silnika skutkiem czego Renia gaśnie w trakcie jazdy na luzie. Byłem usunąć błędy w aso i był spokój przez miesiąc a dziś znowu to samo.Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego ale parę sekund przed awarią przeleciałem po niezłych wybojach i trochę potelepotało samochodem może jakieś luzy na wtyczkach?????????????
Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc.

Witam po dłuższym czasie. Mam taki problem zapaliła się kontrolka stop i kontrolka silnika skutkiem czego Renia gaśnie w trakcie jazdy na luzie. Byłem usunąć błędy w aso i był spokój przez miesiąc a dziś znowu to samo.Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego ale parę sekund przed awarią przeleciałem po niezłych wybojach i trochę potelepotało samochodem może jakieś luzy na wtyczkach?????????????
Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc.
pokaż post
Sever pokaż post 28.11.2012 08:38 nowy (ostatnia aktualizacja 28.11.2012 08:38)
po mojemu wyglada na niestyki na kompie, w przypadku scenika po 2004 to wiem że pod siedzeniem jest problem z utlenionymi przewodami a w twoim mercedesie to nie wiem
po mojemu wyglada na niestyki na kompie, w przypadku scenika po 2004 to wiem że pod siedzeniem jest problem z utlenionymi przewodami a w twoim mercedesie to nie wiem
pokaż post
Renata Konteksta
pokaż post
mrarek pokaż post 25.10.2012 08:26 nowy (ostatnia aktualizacja 25.10.2012 08:26)
ale co to za błędy?? przecież musieli powiedzieć, co wykazał CLIP
ale co to za błędy?? przecież musieli powiedzieć, co wykazał CLIP
pokaż post
bodzior pokaż post 25.10.2012 09:36 nowy (ostatnia aktualizacja 25.10.2012 09:36)
Błędy dotyczyły wtedy nierównej pracy silnika na wolnych obrotach ale z tym się sam uporałem
bo oni chcieli wymieniać wszystko po kolei po samą pompę i zedrzeć jak najwięcej z łosia.
Lista była długa ale te naj. to> df002 obwód potencjometra przepustnicy, dfo21 immobiliser silnika nieznany błąd elektryczny, df129 obwód potencjometra pedału , df058 obwód dolnego strumienia tlenu nieznany błąd elektryczny, df022 komenda przepustnicy sterowanej silnikiem, df022 błąd strefy pamięci immobilisera i błąd strefy pamięci komputera.To te ważniejsze a poza tym masa śmieci.

Błędy dotyczyły wtedy nierównej pracy silnika na wolnych obrotach ale z tym się sam uporałem
bo oni chcieli wymieniać wszystko po kolei po samą pompę i zedrzeć jak najwięcej z łosia.
Lista była długa ale te naj. to> df002 obwód potencjometra przepustnicy, dfo21 immobiliser silnika nieznany błąd elektryczny, df129 obwód potencjometra pedału , df058 obwód dolnego strumienia tlenu nieznany błąd elektryczny, df022 komenda przepustnicy sterowanej silnikiem, df022 błąd strefy pamięci immobilisera i błąd strefy pamięci komputera.To te ważniejsze a poza tym masa śmieci.
pokaż post
mrarek pokaż post 25.10.2012 22:35 nowy (ostatnia aktualizacja 25.10.2012 22:35)
ale jak nie znajdziesz sam, to jedź na CLIPa, niekoniecznie do ASO i niech obsługa CLIPa znajdzie, co powoduje telepanie
ale jak nie znajdziesz sam, to jedź na CLIPa, niekoniecznie do ASO i niech obsługa CLIPa znajdzie, co powoduje telepanie
pokaż post
bodzior pokaż post 25.10.2012 22:53 nowy (ostatnia aktualizacja 25.10.2012 23:05)
Napisałem potelepotało całym samochodem na wybojach i czy to nie mogło spowodować chwilowego rozłączenia na wtyczkach no i w efekcie zapalenie się kontrolek,a komp wprowadził silnik w tryb awaryjny.Najbardziej mnie martwi to że to już drugi raz się przydarzyło mojej Reni i silnik gaśnie na postoju lub co gorsza na skrzyżowaniach.Co do clipa to już powoli tracę cierpliwość bo wyskakują niekiedy takie cuda że głowa boli np:błąd ogrzewania przedniej szyby(czego Renia nie posiada), za wysokie ciśnienie na listwie itp. Mechanicy w ASO to też niezłe orły jak obroty falowały to powiedzieli że o 100 obr. to normalne czego po mojej własnoręcznej naprawie nie ma, a jestem tokarzem.Więc po namyśle szukam pomocy na forum bo może ktoś miał podobny problem,ale chyba złudne były moje nadzieje.
Napisałem potelepotało całym samochodem na wybojach i czy to nie mogło spowodować chwilowego rozłączenia na wtyczkach no i w efekcie zapalenie się kontrolek,a komp wprowadził silnik w tryb awaryjny.Najbardziej mnie martwi to że to już drugi raz się przydarzyło mojej Reni i silnik gaśnie na postoju lub co gorsza na skrzyżowaniach.Co do clipa to już powoli tracę cierpliwość bo wyskakują niekiedy takie cuda że głowa boli np:błąd ogrzewania przedniej szyby(czego Renia nie posiada), za wysokie ciśnienie na listwie itp. Mechanicy w ASO to też niezłe orły jak obroty falowały to powiedzieli że o 100 obr. to normalne czego po mojej własnoręcznej naprawie nie ma, a jestem tokarzem.Więc po namyśle szukam pomocy na forum bo może ktoś miał podobny problem,ale chyba złudne były moje nadzieje.
pokaż post
mrarek pokaż post 25.10.2012 23:03 nowy (ostatnia aktualizacja 26.10.2012 06:29)
jeszcze raz:
1) luzy na wtyczkach to jedno - sprawdź sam co widzisz i możesz pomacać, docisnąć
2) ale jak nie znajdziesz sam, to jedź na CLIPa, niekoniecznie do ASO niech obsługa CLIPa znajdzie, bo musi być jakiś błąd

jeszcze raz:
1) luzy na wtyczkach to jedno - sprawdź sam co widzisz i możesz pomacać, docisnąć
2) ale jak nie znajdziesz sam, to jedź na CLIPa, niekoniecznie do ASO niech obsługa CLIPa znajdzie, bo musi być jakiś błąd
pokaż post
bodzior pokaż post 26.10.2012 12:58 nowy (ostatnia aktualizacja 27.10.2012 15:32)
Po dzisiejszej wizycie na warsztacie wyskoczyły następujące błędy:
1. Kod DF176 napięcie za niskie dla kondensora kontrolującego wtryskiwacze paliwa.Memory.
2. Kod DF083 obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia paliwa, zgodność po odłączeniu zapłonu.Active.
3. (23, 1,82, 1) memory 1882c Uwaga. Proszę postępować według dotyczącej dokumentacji technicznej.Memory.
Czy ktoś może mi to wyjaśnić bardziej łopatologicznie zanim dam się naciągać na kasę u mechaniora!!!!!! Na razie błędy skasowane i Renia chodzi tylko wolne obroty zaczęły falować. Jestem umówiony na naprawę ale chciałbym wiedzieć na czym stoję przynajmniej tak z grubsza . Mile widziane ceny części jeśli ktoś wie (+-).

Po dzisiejszej wizycie na warsztacie wyskoczyły następujące błędy:
1. Kod DF176 napięcie za niskie dla kondensora kontrolującego wtryskiwacze paliwa.Memory.
2. Kod DF083 obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia paliwa, zgodność po odłączeniu zapłonu.Active.
3. (23, 1,82, 1) memory 1882c Uwaga. Proszę postępować według dotyczącej dokumentacji technicznej.Memory.
Czy ktoś może mi to wyjaśnić bardziej łopatologicznie zanim dam się naciągać na kasę u mechaniora!!!!!! Na razie błędy skasowane i Renia chodzi tylko wolne obroty zaczęły falować. Jestem umówiony na naprawę ale chciałbym wiedzieć na czym stoję przynajmniej tak z grubsza . Mile widziane ceny części jeśli ktoś wie (+-).