Skarbnica wiedzy Info Silniki Diesla - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 23, niezalogowanych: 341

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

Sklep: Opony

zima a dizel

JK27SHARAN pokaż post 11.02.2010 17:13 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 17:13)
mam problem, wymieniłem przed zimą filtry - wszystkie .Okazało się , że filtr paliwa był zle wymieniony i brał powietrze. Jezdziłem tak aż przyszła zima , no i mam problem z ... Uruchomię silnik , a po kilkunastu sekundach gaśnie ,gdy jest na minusie temperatura. Nie mam problemu z odpaleniem go , gdy jest na plusie. Czy fakt , iż brał powietrze mogło uszkodzić pompę paliwa, wtryski ? Silnik jest 1,9 TD 1997 . Do tej pory nie miałem problemu z zimą.

mam problem, wymieniłem przed zimą filtry - wszystkie .Okazało się , że filtr paliwa był zle wymieniony i brał powietrze. Jezdziłem tak aż przyszła zima , no i mam problem z ... Uruchomię silnik , a po kilkunastu sekundach gaśnie ,gdy jest na minusie temperatura. Nie mam problemu z odpaleniem go , gdy jest na plusie. Czy fakt , iż brał powietrze mogło uszkodzić pompę paliwa, wtryski ? Silnik jest 1,9 TD 1997 . Do tej pory nie miałem problemu z zimą.
pokaż post
JK27SHARAN pokaż post 11.02.2010 20:30 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 20:30)
Jeżeli chodzi o markę to VW SHARAN w papierach TD , na oznakowaniu TDII. Świece żarowe wymienione , filtr paliwa też.

Jeżeli chodzi o markę to VW SHARAN w papierach TD , na oznakowaniu TDII. Świece żarowe wymienione , filtr paliwa też.
pokaż post
Renata Konteksta
pokaż post
baskecik pokaż post 11.02.2010 19:52 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 19:52)
Do sprawdzenia oprócz szczelności filtra również statyczny kąt wtrysku oraz świece żarowe w kolejności priorytetów.

Do sprawdzenia oprócz szczelności filtra również statyczny kąt wtrysku oraz świece żarowe w kolejności priorytetów.
pokaż post
JK27SHARAN pokaż post 11.02.2010 20:38 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 20:38)
Kąt wtrysku powiadasz,lecz co jeżeli odpala bez problemu gdy jest 0 stopni.

Kąt wtrysku powiadasz,lecz co jeżeli odpala bez problemu gdy jest 0 stopni.
pokaż post
baskecik pokaż post 11.02.2010 21:17 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 21:17)
Wejdź do sterownika silnika, włącz podgląd bloku 01, gupy 000 włącz basic settings. 2 pozycja musi stać circa 51-54 jednostki. Jesli odbiega więcej niż 3-4 jednostki - do przeregulowania. To że odpala dobrze w dodatnich temperaturach to o niczym nie świadczy. Kąt wtrysku jest najważniejszy ! Później świece, ale one tylko przyspieszają rozruch - nie są warunkiem bezwzględnym - tak do ok -20 st C. Poniżej mogą byc kłopoty bez świec.

Wejdź do sterownika silnika, włącz podgląd bloku 01, gupy 000 włącz basic settings. 2 pozycja musi stać circa 51-54 jednostki. Jesli odbiega więcej niż 3-4 jednostki - do przeregulowania. To że odpala dobrze w dodatnich temperaturach to o niczym nie świadczy. Kąt wtrysku jest najważniejszy ! Później świece, ale one tylko przyspieszają rozruch - nie są warunkiem bezwzględnym - tak do ok -20 st C. Poniżej mogą byc kłopoty bez świec.
pokaż post
cinek78 pokaż post 11.02.2010 17:33 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 17:33)
powietrze nie mogło popsuć.

powietrze nie mogło popsuć.
pokaż post
Konto usunięte pokaż post 11.02.2010 17:20 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 17:20)



pokaż post
Konto usunięte pokaż post 11.02.2010 17:36 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 17:36)



pokaż post
cinek78 pokaż post 11.02.2010 17:38 nowy (ostatnia aktualizacja 11.02.2010 17:38)
to nie td tylko tdi, a to zasadnicza różnica

to nie td tylko tdi, a to zasadnicza różnica