FAQ Info Toyota - forum

Ostatnio widziano: zalogowanych: 0, niezalogowanych: 107

Lista forów Nawigacja

Dlaczego warto się zalogować?

- możesz tworzyć wątki i pisać posty na forum
- masz osobisty filtr kącików na forum
- masz dostęp do wielu narzędzi portalu AutoCentrum.pl

słabe oświetlenie w samochodzi, prosze o pomoc

delfina25 pokaż post 03.04.2010 17:04 nowy (ostatnia aktualizacja 03.04.2010 17:04)
słabe oświetlenie w samochodzi, prosze o pomoc
Witam

Zaznaczam że jestem kobietą, więc nie znam się na wielu sprawach zwiazanych z samochodami
Dlatego mam do was Panowie pytanie, otóż od dwóch dni cieszę się z nabycia toyoty corolli, poświętach planuje ją odstawic na jakis przeglad, itd, itp zauważyłam dwie rzeczy, które mnie troche martwią, a że jestem niecierpliwa to już chciałabym wiedziec czy coś jest zepsute w samochodzie czy taki jego urok, otóż cały ten panel z licznikiami bardzo słabo się świeci, tzn jak przekręcam kluczyki to zapala sie normalnie ( czyli bardzo intensywnie świeci ) ale jak włącze światła krótkie żeby mo jechac to wtedy one gasnął i PRAWIE wogóle się nie świecą, chodz w nocy je widac załkiem dobrze, ale różnica pomiędzy tym jak świeca na początku przy wyłacząnych swiatlach krotkich, a po właczenie świateł jest OGROMNA, nie wiem dlaczego tak jest? tak jakby odwrotnie, bo wydaje mi sie ze powinno bardziej się siwecic już jak mam właczone krótkei i przygotowany zamochód do jazdy, po drugie czy w tym samochodzi biegi chodza tak ciężko>> sprzegła jest bardzo "płytkie " ale mocno trzeba je wciskac żeby zmienic bieg, aż noga zaczyna bolec, czy można coś z tym zrobic, prosze o odpowiedz osoby, które sa w stanie cos o tym powiedziec

dziękuje i pozdrawiam
pokaż post
delfina25 pokaż post 05.04.2010 15:37 nowy (ostatnia aktualizacja 05.04.2010 15:37)
jeszcze jedno pytanko
Mam jeszcze jedno małe pytanko, czy po wyjęciu akumulatora, radio będzie wołało o kod?? bo chyba sie zresetuje tak?? no i problem gdzie szukac tego kodu jeśli jest ?
pokaż post