Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

Produkowany w latach od 1978 do 2003.

Wersje nadwozia FSO Polonez

Silniki FSO Polonez Atu Plus

Lista silników:

Publikacje o FSO Polonez

TOP 10 | Samochody z seriali

Są seriale, w których samochody głównych bohaterów odegrały ważne role drugoplanowe, albo były ozdobą kadrów. Przedstawiamy dziesięć aut z telewizyjnych hitów, które zapadły w pamięć.

Stratopolonez - na wariackich papierach

Lancia Stratos to legenda rajdów lat siedemdziesiątych oraz jeden z najciekawszych sportowych samochodów tamtego okresu. Niestety, powstał jedynie w niecałych pięciuset sztukach, więc dziś jest białym krukiem. Na jej bazie powstał jednak najbardziej znany samochód sportowy z logiem FSO na masce.

Historia motoryzacji w Polsce: Polonez - w stronę nowoczesności - historia modelu do końca lat 80-tych

Fabryka Samochodów Osobowych chcąc utrzymać bardzo dobrą sprzedaż swoich samochodów poza granicami Polski musiała rozwijać swoje konstrukcje. Stylistyka Fiata 125p wychodziła z akceptowalnych na zachodzie norm, więc już w 1974 r. FSO zgłosiło się do Fiata z prośbą o pomoc w projekcie nowego samochodu....

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Polonez – są powody do dumy

Za pomocą takiego hasła reklamowano zmodernizowanego Poloneza Plusa, który pojawił się w salonach sprzedaży w 1997 roku. Zakres zmian obejmował zastosowanie hydraulicznych popychaczy zaworów, wtrysku jednopunktowego firmy Bosch, modernizację tablicy rozdzielczej.

Opis techniczny FSO Polonez Caro

FSO Polonez to samochód bardzo popularny doczekał się kilku wersji, produkowany był od początku lat 80-tych. Prezentowana w tym opisie wersja Poloneza to FSO POLONEZ CARO.

Przeczytaj pozostałe artykuły o FSO Polonez

Społeczność kierowców FSO PolonezautoWcentrum - społeczność FSO Polonez

najwyższe oktanyAuta - FSO Polonez

FSO Polonez Laki 69,02

FSO Polonez Pluszak 69,01

FSO Polonez Caro  76,40

FSO Polonez Ślizgacz 74,95

FSO Polonez znikający punkt 65,74

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - FSO Polonez

hrabia_sm 41,74

Farkas 30,73

robszw 65,12

sliweczka1979 82,04

LordPietrus 61,70

BladeOstrze 53,39

jaworznianin 84,85

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - FSO Polonez

Wycieczka do Kunowa - Spawanie podłużnicy.
Wycieczka do Kunowa - Spawanie podłużnicy. Bracia! Poszukiwania Migomatu w rejonie nie przyniosło efektu. Jednak dobrze, ...
Malutki ma nowe ,,serce"
Malutki ma nowe ,,serce Witam ponownie wszystkich!!!!1 Troszkę czasu upłynęło od mojego ostatniego wpisu...
Majówkowy wojaż + urwane lusterko + mandat karny + popsuty zamek
Majówkowy wojaż + urwane lusterko + mandat karny + popsuty zamek Witajcie! Dawno nic tutaj nie pisałem. Ale Maj to wyjazdy, matury (tak i na ...
Zablokowane kolo
Zablokowane kolo Minęło kilka tygodni odkąd Malutki po wymianie silnika i przeglądzie wyruszył na...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

FSO Polonez

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut FSO Polonez
 

Najpopularniejsza wersja FSO Polonez

FSO Polonez

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę FSO Polonez
 

FSO Polonez najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 11 703 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

  • Średnia ocena
    na podstawie 159 opinii
  • 3,89
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi (84 KM)

Ludzie szanujmy ten samochód. Niegdyś marzenie - dzis powód do kpin i żartów. Jednak zastanówmy się głębiej nad tym autem. W miare młode auto, najczęściej serwisowane, z pewnym przebiegiem kosztuje niewiele, a przecież kupując auto za ok 3 tyś z gazem i np z 1999 roku nie możemy oczekiwac cudów. Jest to typowy arbaitswagen. Samochód, który pozwoli ci bezpiecznie dotrzeć do celu, musisz tylko być pokorny i wiedzeć że to tylko Polonez, ale auto to powinno być traktowane z szacunkeim ze względu na wiek konstrukcji i na to że kiedyś było naszą chlubą. Nie plujmy na niego. Nie jest to formuła jeden, nie jest to mercedes, ani Audi, czy passat, to tylko polonez, ale jest w miare duży, bezpieczne, nie kradną już go i zawsze może być naszym autem, które polubimy. Nie można przecież za ok 3 tyś kupić nic innego, lepszego! Jeśli nadwozie nie jest zardzewiałe, silnik chodzi to naprawdę warto!

dodał: Jychu
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi (84 KM)

za takie pieniądze doskonałe auto, częsci i serwis bardzo tani, zresztą plusy są dość niekłopotliwe w porównaniu z wcześniejszymi modelami i co ważne polonez plus NIE RDZEWIEJE!!!!! Osiągi wystarczające na nasze warunki ( bo nie ma autostrad ), komfort przyzwoity koszty eksploatacji niskie czego można chcieć więcej od auta kosztującego ok. 10000 zł. Jeśli ktoś decyduje się za takie pieniądze na zakup francuza, niemca czy japończyka to może się spodziewać rozbitka z przekręconym licznikiem który co prawda może będzie ciut lepij jeździł od poldka ale jak długo to nikt nie wie.

dodał: grzesliz@op.pl
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi (84 KM)

Jeździłem tym autem zarówno po mieście jak i trasach "przez całą Polskę w jeden dzień" i nigdy nie miałem powodów do narzekanie. Oczywiście nie ma w nim luksusu i przydałoby się parę drobiazgów, ale ogólna ocena jest dobra. Dużą różnicę w stosunku do starszych modeli daje silnik MPI, auto nie jest już mułowate, wręcz można rywalizować nim z klasą Astry I czy Felici a raczej niesłusznie auta te mają wyższą renomę nie oferując wcele nic lepszego. jesli potrzebujesz wygodnego auta do jeżdzenia na codzień polecam.

dodał: Y@rko
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi (84 KM)

Uważam, że za tą cenę nie kupi się czegoś lepszego. Złe zawieszenie ale za to bezusterkowe (130tys km po mazurskich drogach). Ceni częśi niewygórowane. Duży i wygodny. Takim samochodem nie zadasz szyku, ale trzeba się zastanowić, czy Golf II będzie lepszy. Spore wyposażenie podst.: wsp. kier, regulacja wys. pasów i kierownicy, dzielone tylne siedzenia, halogeny, instalacja radiowa-4 głośniki (gra lepiej niż w zagranicznych autach). Niby duperele, ale w innych markach każą za to sporo płacić.

dodał: Łukasz
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi (76 KM)

Myślę, że to samochód dla ludzi o ograniczonym budżecie. W tej roli sprawdza się znakomicie. Ceny części i niewielka usterkowość (niestety zależy od egzemplarza ale naprawdę generalnie ciężkie usterki zdarzają się rzadko)pozwalają na tanią jazdę. Osiągi do miasta są na styk. Jeszcze mozna nadążyć za ruchem miejskim (w przeciwienstwie np do CC700 czy 126p).Polecam zadbane egzemplarze. Modele plus po 1997 roku są barzdiej cywilizowane ale Carówki tez mają swój urok :)

dodał: specjalista
  • Zalety
  • + jakość/cena
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - układ jezdny
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie FSO Polonez

FSO Polonez Atu Plus - galeria społeczności FSO Polonez  Caro - galeria społeczności FSO Polonez  Truck - galeria społeczności
Zobacz inne galerie FSO

Opinie o instalacji LPG

FSO Polonez

  • 1.
  • 4,50 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1996r.
    dodał: użytkownik, 07.02.2009

    Komputer sterujący Autronic AL-700. Reduktor i pozostałe komponenty firmy TOMASETTO. Przejechałem bezproblemowo 55 tys. km na tej instalce. Właśnie zaliczyła czyszczenie reduktora. Mimo tankowania LPG w 99% na renomowanej stacji auto przestało się przełączać na gaz na zimno (wiem, że tak nie powinno się robić, ale ono samo się przełącza powyżej 2.000 obrotów). Jestem zadowolony z tej instalki, zwłaszcza, że zaoszczędziłem dzięki niej około 4,5 tys. złotych (wg kalkulatora na tym portalu). Nie miałem z nią do dzisiaj żadnych problemów i mam nadzieję, że nadal tak będzie.

  • 2.
  • 4,75 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1997r.
    dodał: premier, 29.06.2011

    Poltek pali gazu średnio 10,2 l/100km Trasa 8.5l/100km. Pytanie gdzie będzie taniej? Chyba rowerem.

  • 3.
  • 4,00 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1998r.
    dodał: kiko, 21.12.2010

    wsawiłem rano na drugi dzieni było zagazowane

  • 4.
  • 3,75 FSO Polonez 1.5 (82KM) 1997r.
    dodał: Waldemar, 24.11.2010

    Wszsytkobylo ok ale auto juz na szrocie

  • 5.
  • 5,00 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1997r.
    dodał: MichalSWD, 01.11.2009

    Reduktor SE81

  • 6.
  • 4,75 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1998r.
    dodał: cysarok, 15.03.2009
Wszystkie opinie o instalacjach LPG FSO Polonez

FSO Polonez

68 komentarzy

63 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Zdzisław~Zdzisław

W 1996 kupiłem nowego poldka Atu (bez plusa). Mało jeżdżę - zaraz 18 lat a mam 120tys przejechane. Mam już plamki rdzy. Zużycie w zimie po miescie ponad 10 do 10,5 litra a w trasie poniżej 7 litrów (na rasie 700km było 6.8 litra z autostradą). W tym czasie wymieniłem: łożyska tylnego mostu,szczęki i klocki(3x), Dołożyłem wspomaganie, wymieniłem chłodnicę, moduł, środkowy drążek i naprawiłem pompkę paliwową.Jestem już emerytem i zamierzam jeździć nim do czasu aż zdecyduję, że ze względu na stan zdrowia (starość) nie powinienem być kierowcą.

~Ryszard~Ryszard

3 lata temu kupiłem poloneza 1.6 abimex z 95 roku za 800 złotych. Zrobiłem nim 80 tysięcy kilometrów. Szczerze pokochalem ten samochód bo jest wyjątkowy. Ma bardzo trwałą mechanikę.

~Syrenka 105~Syrenka 105

Do ~młody: Naucz się gramatyki i ortografii ..

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów FSO

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
2 134
Przejechany dystans
972 780 km
Zatankowanego paliwa
51 490 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
429
Wydanych pieniędzy
64 416 zł
Średnie wydatki na auto
708 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
367
Wydanych pieniędzy
68 684 zł
Średnie wydatki na auto
755 zł
Zobacz dzienniki kosztów FSO (91)

Zużycie paliwa FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

Na podstawie 124 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: michal, dodano: 19.12.2010 06:21

Absolutnie najlepszy silnik jaki polonez mial w swojej ofercie. Moim zdaniem również ekonomiczny; przy spokojnej jezdzie spalanie wynosiło ok.7 l.Na uwage zasługuje fakt że silnik był niewiarygodnie wytrzymały(egzemplarz ktorym jezdziłem przez 10 lat przejechał ponad 300 tys km bez zadnych powazniejszych napraw(silnik) a mowiąc o jezdzie mam na myśli dynamiczną) Z sentymentu wspomne ze osiagi tego modelu w porownaniu do wiekszosci innych samochodow na polskich drogach w latach 90 były niewiarygodnie dobre, jadac w trasie KRK -WAWa 90% samochodow mogłem swobodnie zostawić z tyłu -v max 180km/h moze nawet kilka ponad zależy czy z wiatrem czy pod ;) Autko, jak to polonez szału nie ma ale z tym silnikiem niesamowita frajda, a wszyscy którzy osmiela sie zanegowac co pisze sugeruje zwalic. Pozdrawiam sympatykow i szerokiej drogi życze.

pełny raport FSO Caro 1.4

autor: nowicjusz, dodano: 12.01.2010 23:50

auto kupiłem niedawno za zarobione w wakacje pieniądze z początku nie bylem zbyt zadowolony z tego zakupu auto niby zadbane od kobitki ale zdaje się ze miała nieco ciężką nogę ale to jest akurat do przeżycia trochę rdzy co jest normalne dla niego no i musiałem zrobić sprzęgło oraz parę drobiazgów przy elektryce + zbiornik paliwa i pompka wrzuciłem instalacje gazową sekwencję przy 90 tyś. bo z takim przebiegiem go kupiłem odpala bezproblemowo poza sytuacją gdy zamarznie akumulator ogólnie nie narzekam jak na Poldka zbiera się nieźle i nie wiem jak komuś ten co prawda ciężki potwór z stosunkowo słabym silnikiem może palić 15l benzyny lub 14 z hakiem gazu dodam że jestem kierowcą od pół roku i mimo tego że czasem przycisnę staram się jeździć oszczędnie gazu ie wziął w zimę więcej jak 12l gdy było ciepło i nie włączałem grzania i tych innych pierdół palił 10-11l gazu benzyny jakieś 9-9,5l nie więcej wybaczcie panowie ale skoro macie takie spalanie to albo macie nieźle pozasyfiane cylindry i świece albo strasznie katujecie te biedne autka do nich trzeba trochę serca i cierpliwości

pełny raport FSO Caro Plus 1.6 GSi

autor: gabriel86@wp.pl, dodano: 24.12.2008 09:46

Siemanko. Polonez caro + 1.6gsi. Spalnie gazu po miescie przy oszczędnej jezdzie, NIGDY nie zeszło ponizej 14.7l. Ogólnie spalenie gazu tkj w tabelce obok. Spalanie benzyny jest odziwo większe od spalania gazu :( niewiem dlaczego ale przy na prawde bardzo oszczędnej jezdzie... 15 litrów w miescie. Ostatnio wymieniłem zbiornik paliwa, pompke paliwa, paski, filtry, olej w skrzyni, silniku i moscie, okładziny , klocki, zamki w drzwiach , tarcze hamulcowe, świece, rozrusznik, alternator, chłodnice, przewody WN... Ceny częsci stosunkowo niskie. Hmm... przy hamowaniu kierownica sama robi 2 obroty, hamuje tylko lewe koło, mechanicy w ASO po rozebraniu zaciskow itd.. stwierdzili zemozna z tym jezdzić... troche na trasie niedobrze bo na lewy pas przy hamowaniu znosi mocno. Odpalanie rano to koszmar... wstaje specjalnie pol godziny wczesniej zeby rozpocząć ceremonię odpalenia silnika. Pękły mi resory ostatnio też. Samochod ma 118 000 Km przebiegu. Nagrzewnica niedziała. Dzwignia ręcznego wymieniona, ręczny średnio działa... Całe zawieszenie przód wymienione przy 110 000km. Ogólnie jeżdzę promyczkiem, ze względu na duży sentyment do tego auta. Jeżeli chodzi o prowadzenie to przy "dużych" ( dla poloneza) prędkościach na trasie, bardzo sie przechyla :D .. tak usypiająco kołysze. Pzdr.

pełny raport FSO Caro Plus 1.6 GSi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

Podziel się wiedzą

Dane techniczne FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny FSO Polonez Caro

FSO Polonez to samochód bardzo popularny doczekał się kilku wersji, produkowany był od początku lat 80-tych. Prezentowana w tym opisie wersja Poloneza to FSO POLONEZ CARO.

Zobacz dane techniczne FSO Polonez Atu Plus
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali FSO Polonez, oglądali także