Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

Produkowany w latach od 1978 do 2003.

Wersje nadwozia FSO Polonez

Silniki FSO Polonez Atu Plus

Lista silników:

Publikacje o FSO Polonez

TOP 10 | Samochody z seriali

Są seriale, w których samochody głównych bohaterów odegrały ważne role drugoplanowe, albo były ozdobą kadrów. Przedstawiamy dziesięć aut z telewizyjnych hitów, które zapadły w pamięć.

Stratopolonez - na wariackich papierach

Lancia Stratos to legenda rajdów lat siedemdziesiątych oraz jeden z najciekawszych sportowych samochodów tamtego okresu. Niestety, powstał jedynie w niecałych pięciuset sztukach, więc dziś jest białym krukiem. Na jej bazie powstał jednak najbardziej znany samochód sportowy z logiem FSO na masce.

Historia motoryzacji w Polsce: Polonez - w stronę nowoczesności - historia modelu do końca lat 80-tych

Fabryka Samochodów Osobowych chcąc utrzymać bardzo dobrą sprzedaż swoich samochodów poza granicami Polski musiała rozwijać swoje konstrukcje. Stylistyka Fiata 125p wychodziła z akceptowalnych na zachodzie norm, więc już w 1974 r. FSO zgłosiło się do Fiata z prośbą o pomoc w projekcie nowego samochodu....

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Polonez – są powody do dumy

Za pomocą takiego hasła reklamowano zmodernizowanego Poloneza Plusa, który pojawił się w salonach sprzedaży w 1997 roku. Zakres zmian obejmował zastosowanie hydraulicznych popychaczy zaworów, wtrysku jednopunktowego firmy Bosch, modernizację tablicy rozdzielczej.

Opis techniczny FSO Polonez Caro

FSO Polonez to samochód bardzo popularny doczekał się kilku wersji, produkowany był od początku lat 80-tych. Prezentowana w tym opisie wersja Poloneza to FSO POLONEZ CARO.

Przeczytaj pozostałe artykuły o FSO Polonez

Społeczność kierowców FSO PolonezautoWcentrum - społeczność FSO Polonez

najwyższe oktanyAuta - FSO Polonez

FSO Polonez Caro Plus 81,16

FSO Polonez 68,81

FSO Polonez Ślizgacz 72,06

FSO Polonez Poldziu 64,22

FSO Polonez 65,88

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - FSO Polonez

UAZisko 43,88

Technogil 69,61

mpenza 44,67

Szkrobi 42,94

niki129 96,94

tomcio1989 31,34

rottweiler 69,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - FSO Polonez

Wymiana progów i poprawki lakiernicze.
Wymiana progów i poprawki lakiernicze. W maju 2013 roku doszedłem do wniosku, że czas wreszcie zabrać się za progi w Po...
Zdjęcia podłużnicy
Zdjęcia podłużnicy Wczoraj przygotwywując punkcjika do rejestracji postanowiłem pochawalić się jak ...
nowe życie
nowe życie Dziś poldek powrócił z blacharki. Zrobione jest to całkiem nieźle i niedrogo. Od...
Wycieczka do Kunowa - Spawanie podłużnicy.
Wycieczka do Kunowa - Spawanie podłużnicy. Bracia! Poszukiwania Migomatu w rejonie nie przyniosło efektu. Jednak dobrze, ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

FSO Polonez

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut FSO Polonez
 

Najpopularniejsza wersja FSO Polonez

FSO Polonez

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę FSO Polonez
 

FSO Polonez najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Seat Leon 125KM Seat Leon 125KM
Rocznik: 2014. Silnik: 1.4 92KM .
Cena: 72 204 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus Focus Trend - 5 dr - 1.6 Duratec 125KM M5 2015.25MY Ford Focus Focus Trend - 5 dr - 1.6 Duratec 125KM M5 2015.25MY
Rocznik: 2015. Silnik: 1.6 92KM .
Cena: 68 950 zł
Zyskujesz: 4 640 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

  • Średnia ocena
    na podstawie 159 opinii
  • 3,89
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi (84 KM)

Ludzie szanujmy ten samochód. Niegdyś marzenie - dzis powód do kpin i żartów. Jednak zastanówmy się głębiej nad tym autem. W miare młode auto, najczęściej serwisowane, z pewnym przebiegiem kosztuje niewiele, a przecież kupując auto za ok 3 tyś z gazem i np z 1999 roku nie możemy oczekiwac cudów. Jest to typowy arbaitswagen. Samochód, który pozwoli ci bezpiecznie dotrzeć do celu, musisz tylko być pokorny i wiedzeć że to tylko Polonez, ale auto to powinno być traktowane z szacunkeim ze względu na wiek konstrukcji i na to że kiedyś było naszą chlubą. Nie plujmy na niego. Nie jest to formuła jeden, nie jest to mercedes, ani Audi, czy passat, to tylko polonez, ale jest w miare duży, bezpieczne, nie kradną już go i zawsze może być naszym autem, które polubimy. Nie można przecież za ok 3 tyś kupić nic innego, lepszego! Jeśli nadwozie nie jest zardzewiałe, silnik chodzi to naprawdę warto!

dodał: Jychu
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi (84 KM)

za takie pieniądze doskonałe auto, częsci i serwis bardzo tani, zresztą plusy są dość niekłopotliwe w porównaniu z wcześniejszymi modelami i co ważne polonez plus NIE RDZEWIEJE!!!!! Osiągi wystarczające na nasze warunki ( bo nie ma autostrad ), komfort przyzwoity koszty eksploatacji niskie czego można chcieć więcej od auta kosztującego ok. 10000 zł. Jeśli ktoś decyduje się za takie pieniądze na zakup francuza, niemca czy japończyka to może się spodziewać rozbitka z przekręconym licznikiem który co prawda może będzie ciut lepij jeździł od poldka ale jak długo to nikt nie wie.

dodał: grzesliz@op.pl
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi (84 KM)

Jeździłem tym autem zarówno po mieście jak i trasach "przez całą Polskę w jeden dzień" i nigdy nie miałem powodów do narzekanie. Oczywiście nie ma w nim luksusu i przydałoby się parę drobiazgów, ale ogólna ocena jest dobra. Dużą różnicę w stosunku do starszych modeli daje silnik MPI, auto nie jest już mułowate, wręcz można rywalizować nim z klasą Astry I czy Felici a raczej niesłusznie auta te mają wyższą renomę nie oferując wcele nic lepszego. jesli potrzebujesz wygodnego auta do jeżdzenia na codzień polecam.

dodał: Y@rko
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi (84 KM)

Uważam, że za tą cenę nie kupi się czegoś lepszego. Złe zawieszenie ale za to bezusterkowe (130tys km po mazurskich drogach). Ceni częśi niewygórowane. Duży i wygodny. Takim samochodem nie zadasz szyku, ale trzeba się zastanowić, czy Golf II będzie lepszy. Spore wyposażenie podst.: wsp. kier, regulacja wys. pasów i kierownicy, dzielone tylne siedzenia, halogeny, instalacja radiowa-4 głośniki (gra lepiej niż w zagranicznych autach). Niby duperele, ale w innych markach każą za to sporo płacić.

dodał: Łukasz
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GLi (76 KM)

Myślę, że to samochód dla ludzi o ograniczonym budżecie. W tej roli sprawdza się znakomicie. Ceny części i niewielka usterkowość (niestety zależy od egzemplarza ale naprawdę generalnie ciężkie usterki zdarzają się rzadko)pozwalają na tanią jazdę. Osiągi do miasta są na styk. Jeszcze mozna nadążyć za ruchem miejskim (w przeciwienstwie np do CC700 czy 126p).Polecam zadbane egzemplarze. Modele plus po 1997 roku są barzdiej cywilizowane ale Carówki tez mają swój urok :)

dodał: specjalista
  • Zalety
  • + jakość/cena
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - układ jezdny
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie FSO Polonez

FSO Polonez  Caro - galeria społeczności FSO Polonez  Truck - galeria społeczności FSO Polonez Atu Plus - galeria społeczności
Zobacz inne galerie FSO

Opinie o instalacji LPG

FSO Polonez

  • 1.
  • 4,50 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1996r.
    dodał: użytkownik, 07.02.2009

    Komputer sterujący Autronic AL-700. Reduktor i pozostałe komponenty firmy TOMASETTO. Przejechałem bezproblemowo 55 tys. km na tej instalce. Właśnie zaliczyła czyszczenie reduktora. Mimo tankowania LPG w 99% na renomowanej stacji auto przestało się przełączać na gaz na zimno (wiem, że tak nie powinno się robić, ale ono samo się przełącza powyżej 2.000 obrotów). Jestem zadowolony z tej instalki, zwłaszcza, że zaoszczędziłem dzięki niej około 4,5 tys. złotych (wg kalkulatora na tym portalu). Nie miałem z nią do dzisiaj żadnych problemów i mam nadzieję, że nadal tak będzie.

  • 2.
  • 4,75 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1997r.
    dodał: premier, 29.06.2011

    Poltek pali gazu średnio 10,2 l/100km Trasa 8.5l/100km. Pytanie gdzie będzie taniej? Chyba rowerem.

  • 3.
  • 4,00 FSO Polonez (KM) 1998r.
    dodał: kiko, 21.12.2010

    wsawiłem rano na drugi dzieni było zagazowane

  • 4.
  • 3,75 FSO Polonez 1.5 (82KM) 1997r.
    dodał: Waldemar, 24.11.2010

    Wszsytkobylo ok ale auto juz na szrocie

  • 5.
  • 5,00 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1997r.
    dodał: MichalSWD, 01.11.2009

    Reduktor SE81

  • 6.
  • 4,75 FSO Polonez 1.6 GLi (76KM) 1998r.
    dodał: cysarok, 15.03.2009
Wszystkie opinie o instalacjach LPG FSO Polonez

FSO Polonez

68 komentarzy

63 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Zdzisław~Zdzisław

W 1996 kupiłem nowego poldka Atu (bez plusa). Mało jeżdżę - zaraz 18 lat a mam 120tys przejechane. Mam już plamki rdzy. Zużycie w zimie po miescie ponad 10 do 10,5 litra a w trasie poniżej 7 litrów (na rasie 700km było 6.8 litra z autostradą). W tym czasie wymieniłem: łożyska tylnego mostu,szczęki i klocki(3x), Dołożyłem wspomaganie, wymieniłem chłodnicę, moduł, środkowy drążek i naprawiłem pompkę paliwową.Jestem już emerytem i zamierzam jeździć nim do czasu aż zdecyduję, że ze względu na stan zdrowia (starość) nie powinienem być kierowcą.

~Ryszard~Ryszard

3 lata temu kupiłem poloneza 1.6 abimex z 95 roku za 800 złotych. Zrobiłem nim 80 tysięcy kilometrów. Szczerze pokochalem ten samochód bo jest wyjątkowy. Ma bardzo trwałą mechanikę.

~Syrenka 105~Syrenka 105

Do ~młody: Naucz się gramatyki i ortografii ..

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów FSO

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
2 248
Przejechany dystans
988 363 km
Zatankowanego paliwa
54 794 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
441
Wydanych pieniędzy
66 020 zł
Średnie wydatki na auto
667 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
408
Wydanych pieniędzy
72 005 zł
Średnie wydatki na auto
727 zł
Zobacz dzienniki kosztów FSO (99)

Zużycie paliwa FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

Na podstawie 124 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: pimp, dodano: 13.12.2008 23:09

Aby jezdzic i spalac jak najmniej paliwa, trzeba wyczuc pedał, trzeba umiejętnie posługiwać sie sprzęgłem, bo po to jest, jak ktos ciśnie swoje auto i mowi ze jest do d... bo za duzo pali jak to jest w przypadku poloneza, wiele osob ma negatywne opinie na temat tych pojazdow. ja posiadam poloneza od nowosci, jestem w stanie powiedziec ze to dobre samochody, lecz nie powinno sie wymagac od nich zbyt wiele bo przeciez to ze sredniej klasy nizszej pułki samochodziki. NIe mozna porownychac poloneza 1.6 98r. do bmw 1.6 01r poniewaz jest inna technika silnika, sa oszczedniejsze i bardziej wydajne, w czasach ktorych jezdzily same nysy zuki polonezy fiaty, polonez byl dobrym samochodem i na tamte czasu nie palił duzo, Np. fiat nowy 126p 98r spala 6-7 litów a jedzie sie jak w puszce od konserw, a polonez jak zadowoli sie tymi 8-9 litrami, to juz sami sobie odpowiedzcie :P ;D pozdrawiam zapraszam do obejrzenia filmu na youtube. udalo mi sie nagrac filmik jak pokonuje predkosc, ktorym sie to wydaje nie mozliwe a jednak, polonez potrafi :)

pełny raport FSO Caro Plus 1.6 GSi

autor: pawlo770@vp.pl, dodano: 20.10.2008 13:59

zużycie LPG: miasto-13 do 14 litrów,miasto z przyczepą- 18 litrów:(, trasa (ekonomicznie)-9.5-10 litrów. Instalacja bez kontrolera sondy lambda i silniczka krokowego na przewodzie pomiędzy parownikiem a mieszalnikiem.W drugim Poldku jest ten układ i trasa wychodzi tak samo. Czy komuś dało coś zamontowanie takiego układu? Ogólnie poldek jest wygodny, dobrze trzyma się na na zakrętach jadąc na 4ce. Klapa trzeszczy. Wspomaganie pierwsza klasa, silnik lubi puszczać na uszczelce pod głowicą ale remont jest tani:uszczelka głowicy 25 pln, uszczelka kolektora zasilania 9 pln. Ogólnie auto na trasy , miasto lepiej przemierzać czymś innym:)

pełny raport FSO Caro Plus 1.6 GSi

autor: akrupowicz - ko, dodano: 20.01.2008 02:47

Zdecydowanie najmocniejsza kategoria tego samochodu. W tym miejscu 5 z ! (wykrzyknikiem). Ceny utrzymania samochodu są śmieszne. Każda naprawa nie jest problemem. Droższe są ceny części do silnika, który niewątpliwie jest najmocniejszym elementem samochodu. Dobre spalanie. jak na te lata 6.5 litra na setkę, to wynik godny uwagi. Przy dobrej instalacji gazowej spala 9, a przy spokojnej jeździe 8,5 jest realne. Mówię o instalacji 2 generacji, bez oszczędzania na siłę i wypalania zaworów. Do zestawienia podałem ilości benzyny W razie pytań konrad9911@gazeta.pl

pełny raport FSO Caro Plus 1.4

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

Podziel się wiedzą

Dane techniczne FSO Polonez/Caro/Atu Atu Plus

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny FSO Polonez Caro

FSO Polonez to samochód bardzo popularny doczekał się kilku wersji, produkowany był od początku lat 80-tych. Prezentowana w tym opisie wersja Poloneza to FSO POLONEZ CARO.

Zobacz dane techniczne FSO Polonez Atu Plus
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi S1 2.0 TFSI 231KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 82KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen DS5 1.6 THP 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai ix35 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Optima 1.7 VGT CRDi 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Mokka 1.4 Turbo ECOTEC 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6 THP 270KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 2.0 TDI 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Verso 1.6 D-4D 112KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa V II 250 BlueTEC 190KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Meriva II 1.6 CDTI Ecotec 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.2 PureTech 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II Hybrid 135 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 2.0 TFSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.2 HDi 204KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Rio III 1.4 DOHC CVVT 109KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III 2.0 T Renault Sport 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Laguna III 2.0 dCi 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TSI 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 3.0 V6 CRD 250KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus LS IV 600h 394KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa C W205 220 BlueTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV Turbo RS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru Forester IV 2.0D 147KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 750d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 230KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali FSO Polonez, oglądali także