Szukaj

Informacje o Honda Accord II

Lata produkcji: 1981 – 1985
Segment: Klasa średnia

Model klasy średniej (segment D) produkowany od 1976 roku. Następca Hondy 1300. Początkowo, do debiutu czwartej generacji w 1989 roku, Accord był autem kompaktowym oferowanym w wersjach hatchback lub sedan. Wraz z czwartą generacją model przeszedł o klasę wyżej, do segmentu D. Wielki sukces Hondy, przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, gdzie Accord od piątej generacji oferowany był w innej wersji niż europejska. Do tej pory sprzedano ponad 18 mln egzemplarzy samochodu. Produkcja europejskiej wersji Accorda zakończyła się w 2015 roku, na ósmej generacji auta. Model nadal produkowany jest na rynek amerykański.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Średnie spalanie dla Honda Accord II
8,8 – 9,8
l/100 km
8,7 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,8
Honda Accord II
Hatchback 1.6 EX (AC) 88KM 65kW
Podane wyniki dotyczą modelu LX (automat 4 speed)w wersji California HI- Alt . Samochód posiadam od nowości tj 1985r i na jednym silniku przejechane jest aktualnie 487 000 mil bez głównego remontu silnika. Była pęknięta głowica wskutek zaniedbania wymiany płynu ( spawana ) , Wcześniej zerwał sie zaciskany pięrscień rozrusznika na turbinie ( spawany w 3 pkt ) To sa wszystkie uszkodzenia ( nie wliczam wymiany sworzni, łozysk kół i el zawieszenia ) jakie wystąpiły. Ostatnie 7 lat samochód jest w Polsce - blacharka powinna być zrobiona w przyszłym roku. Stan silnika ES2 - bdb , kompresja z minimalnymi różnicami , praca silnika płynna i mimo poważnego przebiegu wybitnie sprawny , nawet w zimie. Olej od nowości zawsze ten sam Shell (niebieski) półsyntetyk- wymieniany co 5000 mil lub wczesniej. Z całego przebiegu 398 000 mil było przejechane w USA.
8,8
Honda Accord II
Hatchback 1.6 L/EX (SY) 80KM 59kW
Dość duże spalanie, ale samochód duży (sedan). Części trudno dostępne ale DOSTĘPNE. Filtry paski i klocki to sprawy groszowe, gorzej np z lampami. Ceny kosmiczne :) A kierunkowskaz przedni - gdy rozbiłem (w kształcie diabli wiedzą czego :) sprowadzałem z
7,7
Honda Accord II
Hatchback 1.6 EX (AC) 88KM 65kW
jak na 1.6 i tak stary silnik jestem aż zaskoczony.
Honda Accord II