Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Accord VII

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. Projektanci auta odeszli od nieco konserwatywnej sylwetki Accorda VI. Samochód jest większy i charakteryzuje się znacznie agresywniejszą stylistyką od swojego poprzednika. Nie stracił przy tym nic ze swojego sportowego charakteru. W USA luksusowa wersja europejskiego Accorda VI nadal sprzedawana jest jako Acura TSX. Natomiast w Japonii amerykańska wersja modelu funkcjonowała pod nazwą Honda Inspire.

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - maska otwarta
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - bagażnik, akcesoria
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Honda Accord

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Wersje nadwozia Honda Accord VII

Silniki Honda Accord VII

Lista silników:
2.0 i-VTEC 16V (155KM), 2.4 i-VTEC 16V (190KM), 2.4 i 16V (160KM), 3.0 i V6 24V (240KM), 2.2 i-CTDi (140KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Honda Accord

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Czy warto kupić: używana Honda Accord (od 2002 do 2008)

Siódma odsłona japońskiej limuzyny ma wiele zalet - solidną konstrukcję, mocne silniki oraz dobre zawieszenie. Auto nie zachwyca natomiast przestronnością i sposobem wykończenia wnętrza. Czy warto kupić używaną Hondę Accord?

Honda Accord - Przyciasna radość jazdy
 
Nasz test

Honda zawsze podkreśla sportowy charakter swoich aut, oddany nie tylko w osiągach, ale i stylizacji. W przypadku Accorda odezwały się i plusy i minusy takiego charakteru.

Honda Accord VI - kosmopolityczna w każdym calu

Spośród wszystkich japońskich marek tak naprawdę tylko dwie mocno do mnie przemawiają - Mazda i Honda. Wiem, wiem, Honda od wielu już lat powstaje w Europie i "japońska" jest tylko z pochodzenia, ale mimo wszystko żywię do niej niekłamaną sympatię. Czy to za sprawą wolnossących, oszałamiających...

Honda Accord Type-S - mącicielka spokoju
 
Nasz test

Tu, gdzie jestem, piękna pogoda zdarza się równie często, co zgoda i jednomyślność w ławach poselskich przy ulicy Wiejskiej. Przejrzyste niebo to widok równie rzadki, jak płetwa delfina wyskakującego ze spienionego porywistym wiatrem oceanu... Jednak pochmurne niebo i niemal codzienny lżejszy bądź też...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda Accord

Honda Accord na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda AccordautoWcentrum - społeczność Honda Accord

najwyższe oktanyAuta - Honda Accord

Honda Accord 65,59

Honda Accord złotko 67,90

Honda Accord 66,87

Honda Accord HONDA 85,16

Honda Accord Hania =) 79,82

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Accord

MarioDLN 46,70

Nerlik 83,40

BENEK1270 95,35

waskiw 46,71

Mariusz_Tychy 84,38

kamil3100 73,33

danyp 30,19

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Accord

zderzaki
zderzaki ...zderzaki do lakieru ida ...bo przedemna była wlascicielka kobieta(I włascicie...
W drodze do ideału...
W drodze do ideału... Jakiś czas temu autko zostało odebrane od mechanika. Niestety nie zostało napraw...
Listwy drzwiowe + dywaniki
Listwy drzwiowe + dywaniki Większość CD7 ma problemy z listwami na drzwiach - metalowe elementy wewnętrzne ...
Żarówki
Żarówki Hania w końcu widzi jak należy :) Osram NightBreaker plus świecił jak zwykła ża...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Accord

od 102 400 zł do 161 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (156 - 201 KM): 2.0 VTEC, 2.4 VTEC

 

Diesel (150 - 180 KM): 2.2 DTEC, 2.2 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Accord
 

Najpopularniejsza wersja Honda Accord

Honda Accord 2.0 VTEC 156KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

106 400

Zobacz ofertę Honda Accord 2.0 VTEC 156KM - 4 drzwiowy sedan
 

Honda Accord najczęściej porównywane z:

Citroen DS5
2.0 HDi (163 KM)
Lexus IS
300h (223 KM)
BMW Seria 2
220d (184 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Ford Grand C-MAX Titanium Ford Grand C-MAX Titanium
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 150KM, benzynowy.
Cena: 97 350 zł 88 350 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Accord

Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
61 000 km, 2010
79 900 PLN
Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
1 km, 2009
45 000 PLN
Honda Accord
benzyna
0
800 PLN
Honda Accord
benzyna 155 KM
108 000 km, 2006
34 700 PLN

Ocena auta Honda Accord VII

  • Średnia ocena
    na podstawie 485 opinii
  • 4,42
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Dobrze solidnie wykonano auto, co meczy w tej klasie to hałas pochodzący od podwozia i niszczenie opon (według dealerów i ekspertów od michelina wszystko jest w porzadku a autem na niemieckiej autostradzie podróżujac z wiekszą wieksza predkoscia odechciewa sie jezdzic hałas i wibrajce bardzo niemiłe i męczące kierowcę) Wielokrotne wyważanie i przekładanie opon niewiele pomaga. Żenada w nowym aucie klasy średniej za tyle pieniedzy. Zmieniłem opony na bridegestone poki co jest ciszej jesli chodzi o hałas samych opon pytanie czy znowu opony zostana poząbkowane po przebiegu ok 15-18tys. km? Co sezon nowe opony? Problem jest znany i dotyczy Accordów. Kierując się wyborem auta sugerowałem sie jakoscia wykonania auta w japonii, nowoczesnymi dopracowanymi technologiami i jakością obsługi posprzedażnej. Honda zawieszeniowo i precyzja prowadzenia zostaje w tyle za passatem czy mondeo, jest też gorzej wyciszona i mniej pojemna posiadajac najmniejszy rozstaw osi. Jakośc obsługi posprzedażnej pozostawia...

dodał: pw
Honda Accord Kombi 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Zawieszenie daje o sobie znać na polskich drogach w sposób baaaardzo dosadny. Jazda po nierównościach poprzecznych to prawdziwa męka, pomimo opon 195/65/15. Jest to najmniej komfortowy samochód tej klasy jakim jeździłem. Stuki z zawieszenia, a co za tym idzie różne poskrzypywania we wnętrzu na porządku dziennym. Przyjemność jazdy tym samochodem to droga idealna których w Polsce jest niewielki procent. Obecnie trochę żałuje zakupu a niewątpliwą zaletą jest sportowy wygląd i niezły silnik. Reasumując mam dość duskomfortu jacy tym autem (w końcu to nie sam. spotrowy -dlaczego taki twardy). Jexdziłem 2.4l, 190KM. Pomimo tego że jest przecież bardziej "sportowy" ze względu na silnik, zawieszenie jest bardziej komfortowo zestrojone, a opony były o niższym profilu 205/55/16. To baaardzo dziwne. Jeśl ktoś chce jeżdzić bardziej komfortowo niech kupi równie piękny sam. MAZDA 6, LUB nieco mniej atrakcyjne (pojęcie względne oczywiście) lecz o niebo bardziej komfortowe na dziurawych drogach - AVENSIS,...

dodał: jmicka@pata.pl
Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

JEZDZE AMERYKANSKA WERSJA CZYLI ACURA TSX I JESTEM BARDZO ZDZIWIONY PROBLEMAMI KTORYCH DOSWIADCZYLEM. SAMOCHODEM JEZDZE JUZ 1 ROK I 5 MIESIECY I TO SA MOJE NAPRAWY: 1.WYMIANA AKUMULATORA 2.NIEROWNE TARCZE HAMULCOWE( SPOWODOWANE PRZEZ ZLE KLOCKI HAMULCOWE) 3.WYMIENIONO MI DO TEJ PORY 3 RADIA I NIE WIADOMO CO JEST PRZYCZYNA USTERKI (BRAK OSWIETLENIA NA WSZYSTKICH PRZELACZNIKACH ZNAJDUJACYCH SIE NA PANELU) 4.ZLE ZAMOCOWANY FOTEL KIEROWCY (DUZE LUZY OKOLO 3 CM.TYPOWE W TYM MODELU) 5.WGIECIE W DACHU OD STRONY PASAZERA (USZKODZENIE KTORE POJAWI SIE PO CZESTYM UZYWANIU SZYBERDACHU I SPOWODOWANE JEST ZLYM ZAMONTOWANIEM ZAWIASU W FABRYCE)I MYSLE ZE TO USZKODZENIE BEDZIE W TYM MODELU BO WIDZIALEM TO W JUZ KILKUNASTU SAMOCHODACH 6. WYMIANA WEWNETRZNEGO LUSTERKA (NIE SCIEMNIALO SIE AUTOMATYCZNIE) ZBYT DUZO USTEREK JAK NA JAPONSKI SAMOCHOD

dodał: jalesz23@o2.pl
Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Mam bezpośrednie porówanie z Toyotą Avensis, z której przesiadłem sięna Hondę. Na niekorzyść Hondy mogę odnotować; - wyciszenie - szywność zawieszenia Ale jest to zrozumiałe ze względu na bardziej sportowy charakter auta i jak się jest na to przygotowanym, to jest o.k. Minusem jest w mojej ocenie jakosć sprzętu audio. Pomimo 8 głośników dżwięk jest płaski i nijaki (wcześniej miałem 4 głośniki, ale jakość była o wiele lepsza). Założyć zatem należy, że Honda nie wydaje dużo kasy na sprzet audio, który jest mocno średniej jakości. Mam nadzieję, że niezawodność aut będzie porównywalnie świetna. Na korzyść Hondy przemawia przede wszystkim układ napędowy i jest nieporównywalnie bardziej dynamiczny. Zakupu, jak na razie nie żałuje i obym nie musiał prostować tej opinii ;-)

dodał: Artur L.
Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Nieco zbyt twarde zawieszenie (na polskich drogach, szczególnie w mieście - studzienki, poprzeczne nierówności dają o sobie znać). Natomiast trzymanie w zakrętach baaardzo dobre (jedyny konkurent pod tym względem to mazda 6 i bmw 3). Jeśli chodzi o silnik 2,0 litrowy, moim zdaniem najlepszy w klasie, szczególnie powyżej 4500 tys. obrotów. W zimie (poniżej 0 stopni) momentami słychać było pewne dźwięki z okolic deski rozdz. oraz okien bocznych przednich. Obecnie, gdy temp. wzrosła dźwięki ustały. Niezaprzeczalnym plusem jest oczywiście wygląd (bardzo sportowy charakter klina, szczególnie po założeniu kompletu oryginalnych spojlerów mój niebieski ACCORD robi duże wrażenie nie tylko na mnie). Polecam młodym ciałem lub/i jedynie duchem tygrysom.

dodał: były fan bmw 3
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Accord

Honda Accord 2.2 i-CTDi - galeria redakcyjna Honda Accord VI Sedan - galeria społeczności Honda Accord VII Honda Accord i-CTDi - galeria redakcyjna Honda Accord IV Honda Accord 2008 Honda Accord Coupe 2011 Honda Accord VIII Sedan Honda Accord Tourer 2.0 Comfort - galeria redakcyjna Honda Accord VI
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Accord

  • 1.
  • 2,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2001r.
    dodał: honda aaa, 28.03.2012

    co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że jest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na świecach do tego stopnia że samochód nie miał siły jechać ale on twierdzi że jest ok. trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej filtr sam jakiś beznadziejny najtańszy, genralnie instalacja zrobiona beznadziejnie, i za ponad 2500 zł nie zrobił wlewu pod klapką tylko ciął jasny zderzak i taki czarny pryszcz wystaje.. w klapce nie robi bo niszczy się blacha a w rzeczywistości nie ma na to czasu i nie umie.. a na zapalający się chceck odpowiada że to honda i tak będzie.. żałosne to jest.. nie wspomnę że nie montuje pod swoim szyldem tylko papiery na jakąś firmę z wawy wystawia a swoją pieczątkę wbija jedynie w książeczkę serwisową.. i np nie dodaje pokrowca na koło i nie dolewa płynu po montażu co powoduje zapowietrzenie układu i nie wspomnę na 60C temp do przełączania się na LPG co w zimę z 15 km trzeba było zrobić generalnie kasa wyłożona w błoto a firma bez komentarza... malucha bał bym się zostawić a nie Honde

  • 2.
  • 4,75 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2000r.
    dodał: ggg, 07.08.2009

    napisałem ,że nie wiem jaka to instalacja, bo:reduktor-KME, zawór i wielozawór-tomasetto,układ elektroniczny i centralka-siroco.Auto na gazie jeździ idealnie ale pod warunkiem,że ustawimy ręcznie ciśnienie gazu w reduktorze(imbusik 4)do poziomu zbliżonego do ciśnienia benzyny czyli ok 1,43.Wtedy przyspieszenie i osiągi są takie same jak benzynki.Do obliczeń komputera trzeba ręcznie klikając w laptop dodać mieszanki na każdy cylinder....ale delikatnie ok 2-3 kliknięcia.Sprawdzałem osobiście auto rozpędza sie bez problemów do prędkości 200km/h, ja dotarłem do wartości 225km/h i dalej strach mi nie pozwolił.Polecam także ustawić temperaturę przełączania na 40 stopni. w ciągu całej eksploatacji gazu w tym aucie servis odwiedziłem tylko 1 raz - czyszczenie mieszalnika. Był straszny syf i auto nie chciało jechać na gazie -przełączał sie sam na benzynkę.Tankowałem tylko na Orlenie.Spalanie to; miasto (krótkie odcinki 12 litrów gazu,trasa- 9 litrów prędkości do 120km/h powyżej 120 - 10l.Polecam choć skutkiem ubocznym instalacji gazowej jest to ,że autko delikatnie zaczęło brać olej. Na 10000 dolewam 1 litr mobil 1 10w40.Ale tyle to nic....

  • 3.
  • 2,00 Honda Accord IV 2.0 i 16V (133KM) 1992r.
    dodał: FioleK, 21.12.2008

    Panowie z Pobiedzisk koło Poznania założyli dysze 1.5mm!! Od 3000obr/min silnik jechał na ubogiej mieszance. Dorżnęło to katalizator, tłoki, pierścienie, zawory, gniazda zaworowe i głowicę. Silnik złom. Panowie MEGA partacze. Wszystko zostało wrzucone pod maskę na odczep się. Poza tym reduktor to się nadaje do silnika max 75KM, a nie tak jak u mnie 133. Wahania ciśnienia ogromne. Sama instalacja KME Diego taka sobie. Słaba korekcja po ciśnieniu i temperaturze powoduje szarpania i gaśnięcia silnika dopóki się nie rozgrzeje. Adres zakładu: J.M.T Mariusz Tylkowski 62-010 Pobiedziska, ul. Kiszkowska 43 regon:630454408

  • 4.
  • 5,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2002r.
    dodał: wojtek12, 11.02.2014

    Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma, w którym kompleksowo podchodzi się do instalacji jako fragmentu całego samochodu tak, aby wszystko działało bezproblemowo i trwale.

  • 5.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.0 i-VTEC 16V (155KM) 2003r.
    dodał: Czarna Honda Accord, 12.09.2011

    Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa miejsca w którym zakłądałem a jest to: http://www.autogazrawa.pl/. Naprawde polecam ten zakład, krótkie terminy, szybki i dobry montaż.

  • 6.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.4 i 16V (160KM) 2003r.
    dodał: Jarek, 22.01.2014

    Przy pierwszym przeglądzie przy 1000 km instalacja została wyregulowana. Od momentu regulacji wszystko chodzi mi perfekcyjnie. Podliczam każde tankowanie. maksymalne osiągnięte spalanie 15,6 l LPG (szybka trasa 160-200km/h) minimalne osiągnięte spalanie 10,4 l LPG (spokojna trasa do 120 km/h) krótkie trasy do 10 km po mieście (Wrocław) to 12-14 l LPG średnie spalanie na przestrzeni 14000 km to 12,53 l LPG. Pozdrawiam firmę Eko-Alma we Wrocławiu, u nich zakładałem instalację.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Accord

Honda Accord

375 komentarzy

290 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~SLAWEK~SLAWEK

witam mam pytanie czy warto kupic Hondę Accord Coupe CD7 2.2i ES, 150KM 1996 rok

~fan hondy~fan hondy

Dobrzy ludzie, właściciele accorda,
poradźcie proszę autoryzowany serwis Hondy w Krakowie

~szakal 84~szakal 84

WWitaj jerry co ti bądź za accorda u ile giełdzie cenie?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 525
Przejechany dystans
10 970 290 km
Zatankowanego paliwa
695 544 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 752
Wydanych pieniędzy
949 862 zł
Średnie wydatki na auto
1 021 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 745
Wydanych pieniędzy
1 913 643 zł
Średnie wydatki na auto
2 058 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (930)

Testy zderzeniowe Honda Accord

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Accord przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009

Honda Accord
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT

Honda Accord
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Accord VII

Na podstawie 464 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Wojtek, dodano: 27.12.2013 21:32

Instalacja dokładnie taka jak zalecana na forum accordklub. Spodziewałem się trochę mniejszych wartości ale jeżdżę raczej dynamicznie (ale bez szaleństwa). Na benzynie minimalne spalanie na trasie przy oszczędnej jeździe wyszło mi raz 7,7L, więc w porównaniu do LPG to różnica 24%. Raczej spora. Ale średnie spalanie (średnie wszechczasów)to 11,6L (co ciekawe zauważalnie więcej pali w okresie zimowym). Wynik zadowalający jeśli chodzi o całkowity koszt podróżowania. Instalacja zachowuje się przyzwoicie - ale to kwestia dobranych komponentów (a te z polecenia) oraz sprawdzonego zakładu montującego instalację. Jeśli chodzi o osiągi to nie jestem w stanie stwierdzić żadnej różnicy. Czasami mi się wydaje, że jest minimalnie słabiej ale zaraz przełączam na Pb, żeby sprawdzić - i teoria zazwyczaj upada. Po prostu - nie do wyczucia. Chyba dopiero hamownia by to wykazała. Ergo: jest super.

pełny raport Honda Sedan 2.0 i-VTEC 16V

autor: Poznaniak, dodano: 02.12.2010 00:54

Auto wazy prawie 1,6 tony do tego 5 biegowa skrzynia biegów - mam ciezka noge na autostradzie utrzymuje predkosci a poziomie 150-do 200 i wiecej. To chyba nie jest zle. Raczej caly czas jezdze na wlaczonej klimie. Probowalem kiedys takiego eco drivingu i wyszlo to 6,2 :) ale generalnie zawsze na trasie wychodzi mi srednie spalanie od 6,8 do 8,2 to ostatnie to glownie autostrada i pedal w podlodze ( Niemcy ) w polsce nasze autostrady plus namiastki drog szybkiego ruchu od 6,8 do 7,3. W sumie jestem zadowolony brak mi jednak 6 biegu. Zimą spalanie podobne moze nawet mniejsze bo zimowe opony mam 205 na 16tkach a letnie 225 na 17. Maxymalna predkosc wg GPS to 217 co polecialem zegar byl wtedy prawie zamkniety. Do ropki dolewam co drugie tankowanie srodek STP do czyszcxenia wtryskow, tankuje tylko/glownei na statoil.Obowiazkowo po gazdej dluzszej jezdzie minuta poltorej na wolnych na studzenie turbiny. Obecny przebieg to 120 tys km.

pełny raport Honda Sedan 2.2 i-CTDi

autor: tzaw, dodano: 14.12.2010 13:50

Auto jak na osiągi sprawdza się rewelacyjnie. Pali w cyklu mieszanym od 5,1 do 15,6 l/100km. Przy jeździe ekonomicznej i małym natężeniu ruchu kilkukrotnie na odcinkach 100-250 km miałem średnie spalanie nawet 5,1 l/100km (nie przekraczałem 100km/h). Fakt, że przy tym mało nie usnąłem uświadomił mi że ten tryb jazdy nie jest w mojej naturze. Spalanie 15,6 - to średnia prędkość 170-180 km/h (oczywiście na trasach w niemczech :) ). Generalnie przy średnich prędkościach przelotowych (z naciskiem na przelotowe) 90-120 km/h łapię średnie spalanie na poziomie 9,6-11 l/100km. W mieście auto spala mi mniej niż na trasie - ale to taka specyfika jazdy.

pełny raport Honda Sedan 2.0 i-VTEC 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Accord VII

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Accord VII

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Accord VII
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Accord, oglądali także