Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Accord VII

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. Projektanci auta odeszli od nieco konserwatywnej sylwetki Accorda VI. Samochód jest większy i charakteryzuje się znacznie agresywniejszą stylistyką od swojego poprzednika. Nie stracił przy tym nic ze swojego sportowego charakteru. W USA luksusowa wersja europejskiego Accorda VI nadal sprzedawana jest jako Acura TSX. Natomiast w Japonii amerykańska wersja modelu funkcjonowała pod nazwą Honda Inspire.

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - maska otwarta
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - bagażnik, akcesoria
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Honda Accord

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Wersje nadwozia Honda Accord VII

Silniki Honda Accord VII

Lista silników:
2.0 i-VTEC 16V (155KM), 2.4 i-VTEC 16V (190KM), 2.4 i 16V (160KM), 3.0 i V6 24V (240KM), 2.2 i-CTDi (140KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Honda Accord

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Czy warto kupić: używana Honda Accord (od 2002 do 2008)

Siódma odsłona japońskiej limuzyny ma wiele zalet - solidną konstrukcję, mocne silniki oraz dobre zawieszenie. Auto nie zachwyca natomiast przestronnością i sposobem wykończenia wnętrza. Czy warto kupić używaną Hondę Accord?

Honda Accord - Przyciasna radość jazdy
 
Nasz test

Honda zawsze podkreśla sportowy charakter swoich aut, oddany nie tylko w osiągach, ale i stylizacji. W przypadku Accorda odezwały się i plusy i minusy takiego charakteru.

Honda Accord VI - kosmopolityczna w każdym calu

Spośród wszystkich japońskich marek tak naprawdę tylko dwie mocno do mnie przemawiają - Mazda i Honda. Wiem, wiem, Honda od wielu już lat powstaje w Europie i "japońska" jest tylko z pochodzenia, ale mimo wszystko żywię do niej niekłamaną sympatię. Czy to za sprawą wolnossących, oszałamiających...

Honda Accord Type-S - mącicielka spokoju
 
Nasz test

Tu, gdzie jestem, piękna pogoda zdarza się równie często, co zgoda i jednomyślność w ławach poselskich przy ulicy Wiejskiej. Przejrzyste niebo to widok równie rzadki, jak płetwa delfina wyskakującego ze spienionego porywistym wiatrem oceanu... Jednak pochmurne niebo i niemal codzienny lżejszy bądź też...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda Accord

Honda Accord na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda AccordautoWcentrum - społeczność Honda Accord

najwyższe oktanyAuta - Honda Accord

Honda Accord 68,73

Honda Accord skradzione niestety. 73,03

Honda Accord 66,28

Honda Accord Czarnuch 80,74

Honda Accord 2.0i LS 72,15

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Accord

Mariusz_Tychy 84,44

Sleeve 85,72

marcinek_ka 42,82

sqx32 61,32

marioponi1974 58,40

morfina 30,64

ursyniak 41,92

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Accord

Letni zestaw dla Hani
Letni zestaw dla  Hani Witam serdecznie! Moje pierwsze wypociny, które być może ktoś kiedyś przeczyta....
Niektóre zabiegi sewisowe i ich koszty
Niektóre zabiegi sewisowe i ich koszty Sezonowo odwiedzam serwis klimatyzacji. Grzybek potrafi się uaktywnić i trzeba w...
W drodze do ideału...
W drodze do ideału... Jakiś czas temu autko zostało odebrane od mechanika. Niestety nie zostało napraw...
Nowe płuca czyli odbudowy ciąg dalszy...
Nowe płuca czyli odbudowy ciąg dalszy... Dziś przyszły nowe płuca a konkretnie używana obudowa filtra powietrza lecz w do...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Accord

od 84 700 zł do 161 200

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (150 - 201 KM): 2.0 VTEC, 2.2 DTEC, 2.4 VTEC

 

Diesel (150 - 180 KM): 2.2 DTEC, 2.2 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Accord
 

Najpopularniejsza wersja Honda Accord

Honda Accord 2.0 VTEC 156KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
ESP
elektryczne szyby
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

84 700

Zobacz ofertę Honda Accord 2.0 VTEC 156KM - 4 drzwiowy sedan
 

Honda Accord najczęściej porównywane z:

Toyota Avensis
2.2 D-CAT PowerBoost (190 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
Nissan Pulsar
1.2 DIG-T (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 500 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 169 900 zł
Zyskujesz: 47 490 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Accord

Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
61 000 km, 2010
79 900 PLN
Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
1 km, 2009
45 000 PLN
Honda Accord
benzyna
0
800 PLN
Honda Accord
benzyna 155 KM
108 000 km, 2006
34 700 PLN

Ocena auta Honda Accord VII

  • Średnia ocena
    na podstawie 485 opinii
  • 4,42
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Dobrze solidnie wykonano auto, co meczy w tej klasie to hałas pochodzący od podwozia i niszczenie opon (według dealerów i ekspertów od michelina wszystko jest w porzadku a autem na niemieckiej autostradzie podróżujac z wiekszą wieksza predkoscia odechciewa sie jezdzic hałas i wibrajce bardzo niemiłe i męczące kierowcę) Wielokrotne wyważanie i przekładanie opon niewiele pomaga. Żenada w nowym aucie klasy średniej za tyle pieniedzy. Zmieniłem opony na bridegestone poki co jest ciszej jesli chodzi o hałas samych opon pytanie czy znowu opony zostana poząbkowane po przebiegu ok 15-18tys. km? Co sezon nowe opony? Problem jest znany i dotyczy Accordów. Kierując się wyborem auta sugerowałem sie jakoscia wykonania auta w japonii, nowoczesnymi dopracowanymi technologiami i jakością obsługi posprzedażnej. Honda zawieszeniowo i precyzja prowadzenia zostaje w tyle za passatem czy mondeo, jest też gorzej wyciszona i mniej pojemna posiadajac najmniejszy rozstaw osi. Jakośc obsługi posprzedażnej pozostawia...

dodał: pw
Honda Accord Kombi 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Zawieszenie daje o sobie znać na polskich drogach w sposób baaaardzo dosadny. Jazda po nierównościach poprzecznych to prawdziwa męka, pomimo opon 195/65/15. Jest to najmniej komfortowy samochód tej klasy jakim jeździłem. Stuki z zawieszenia, a co za tym idzie różne poskrzypywania we wnętrzu na porządku dziennym. Przyjemność jazdy tym samochodem to droga idealna których w Polsce jest niewielki procent. Obecnie trochę żałuje zakupu a niewątpliwą zaletą jest sportowy wygląd i niezły silnik. Reasumując mam dość duskomfortu jacy tym autem (w końcu to nie sam. spotrowy -dlaczego taki twardy). Jexdziłem 2.4l, 190KM. Pomimo tego że jest przecież bardziej "sportowy" ze względu na silnik, zawieszenie jest bardziej komfortowo zestrojone, a opony były o niższym profilu 205/55/16. To baaardzo dziwne. Jeśl ktoś chce jeżdzić bardziej komfortowo niech kupi równie piękny sam. MAZDA 6, LUB nieco mniej atrakcyjne (pojęcie względne oczywiście) lecz o niebo bardziej komfortowe na dziurawych drogach - AVENSIS,...

dodał: jmicka@pata.pl
Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

JEZDZE AMERYKANSKA WERSJA CZYLI ACURA TSX I JESTEM BARDZO ZDZIWIONY PROBLEMAMI KTORYCH DOSWIADCZYLEM. SAMOCHODEM JEZDZE JUZ 1 ROK I 5 MIESIECY I TO SA MOJE NAPRAWY: 1.WYMIANA AKUMULATORA 2.NIEROWNE TARCZE HAMULCOWE( SPOWODOWANE PRZEZ ZLE KLOCKI HAMULCOWE) 3.WYMIENIONO MI DO TEJ PORY 3 RADIA I NIE WIADOMO CO JEST PRZYCZYNA USTERKI (BRAK OSWIETLENIA NA WSZYSTKICH PRZELACZNIKACH ZNAJDUJACYCH SIE NA PANELU) 4.ZLE ZAMOCOWANY FOTEL KIEROWCY (DUZE LUZY OKOLO 3 CM.TYPOWE W TYM MODELU) 5.WGIECIE W DACHU OD STRONY PASAZERA (USZKODZENIE KTORE POJAWI SIE PO CZESTYM UZYWANIU SZYBERDACHU I SPOWODOWANE JEST ZLYM ZAMONTOWANIEM ZAWIASU W FABRYCE)I MYSLE ZE TO USZKODZENIE BEDZIE W TYM MODELU BO WIDZIALEM TO W JUZ KILKUNASTU SAMOCHODACH 6. WYMIANA WEWNETRZNEGO LUSTERKA (NIE SCIEMNIALO SIE AUTOMATYCZNIE) ZBYT DUZO USTEREK JAK NA JAPONSKI SAMOCHOD

dodał: jalesz23@o2.pl
Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Mam bezpośrednie porówanie z Toyotą Avensis, z której przesiadłem sięna Hondę. Na niekorzyść Hondy mogę odnotować; - wyciszenie - szywność zawieszenia Ale jest to zrozumiałe ze względu na bardziej sportowy charakter auta i jak się jest na to przygotowanym, to jest o.k. Minusem jest w mojej ocenie jakosć sprzętu audio. Pomimo 8 głośników dżwięk jest płaski i nijaki (wcześniej miałem 4 głośniki, ale jakość była o wiele lepsza). Założyć zatem należy, że Honda nie wydaje dużo kasy na sprzet audio, który jest mocno średniej jakości. Mam nadzieję, że niezawodność aut będzie porównywalnie świetna. Na korzyść Hondy przemawia przede wszystkim układ napędowy i jest nieporównywalnie bardziej dynamiczny. Zakupu, jak na razie nie żałuje i obym nie musiał prostować tej opinii ;-)

dodał: Artur L.
Honda Accord Sedan 2.0 i-VTEC 16V (155 KM)

Nieco zbyt twarde zawieszenie (na polskich drogach, szczególnie w mieście - studzienki, poprzeczne nierówności dają o sobie znać). Natomiast trzymanie w zakrętach baaardzo dobre (jedyny konkurent pod tym względem to mazda 6 i bmw 3). Jeśli chodzi o silnik 2,0 litrowy, moim zdaniem najlepszy w klasie, szczególnie powyżej 4500 tys. obrotów. W zimie (poniżej 0 stopni) momentami słychać było pewne dźwięki z okolic deski rozdz. oraz okien bocznych przednich. Obecnie, gdy temp. wzrosła dźwięki ustały. Niezaprzeczalnym plusem jest oczywiście wygląd (bardzo sportowy charakter klina, szczególnie po założeniu kompletu oryginalnych spojlerów mój niebieski ACCORD robi duże wrażenie nie tylko na mnie). Polecam młodym ciałem lub/i jedynie duchem tygrysom.

dodał: były fan bmw 3
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - widoczność
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Accord

Honda Accord II Honda Accord III Honda Accord Tourer 2.0 Comfort - galeria redakcyjna Honda Accord VI Honda Accord V Coupe - galeria społeczności Honda Accord VIII Sedan Honda Accord VIII Kombi Honda Accord 2008 Honda Accord VI Hatchback - galeria społeczności Honda Accord 2006
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Accord

  • 1.
  • 2,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2001r.
    dodał: honda aaa, 28.03.2012

    co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że jest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na świecach do tego stopnia że samochód nie miał siły jechać ale on twierdzi że jest ok. trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej filtr sam jakiś beznadziejny najtańszy, genralnie instalacja zrobiona beznadziejnie, i za ponad 2500 zł nie zrobił wlewu pod klapką tylko ciął jasny zderzak i taki czarny pryszcz wystaje.. w klapce nie robi bo niszczy się blacha a w rzeczywistości nie ma na to czasu i nie umie.. a na zapalający się chceck odpowiada że to honda i tak będzie.. żałosne to jest.. nie wspomnę że nie montuje pod swoim szyldem tylko papiery na jakąś firmę z wawy wystawia a swoją pieczątkę wbija jedynie w książeczkę serwisową.. i np nie dodaje pokrowca na koło i nie dolewa płynu po montażu co powoduje zapowietrzenie układu i nie wspomnę na 60C temp do przełączania się na LPG co w zimę z 15 km trzeba było zrobić generalnie kasa wyłożona w błoto a firma bez komentarza... malucha bał bym się zostawić a nie Honde

  • 2.
  • 4,75 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2000r.
    dodał: ggg, 07.08.2009

    napisałem ,że nie wiem jaka to instalacja, bo:reduktor-KME, zawór i wielozawór-tomasetto,układ elektroniczny i centralka-siroco.Auto na gazie jeździ idealnie ale pod warunkiem,że ustawimy ręcznie ciśnienie gazu w reduktorze(imbusik 4)do poziomu zbliżonego do ciśnienia benzyny czyli ok 1,43.Wtedy przyspieszenie i osiągi są takie same jak benzynki.Do obliczeń komputera trzeba ręcznie klikając w laptop dodać mieszanki na każdy cylinder....ale delikatnie ok 2-3 kliknięcia.Sprawdzałem osobiście auto rozpędza sie bez problemów do prędkości 200km/h, ja dotarłem do wartości 225km/h i dalej strach mi nie pozwolił.Polecam także ustawić temperaturę przełączania na 40 stopni. w ciągu całej eksploatacji gazu w tym aucie servis odwiedziłem tylko 1 raz - czyszczenie mieszalnika. Był straszny syf i auto nie chciało jechać na gazie -przełączał sie sam na benzynkę.Tankowałem tylko na Orlenie.Spalanie to; miasto (krótkie odcinki 12 litrów gazu,trasa- 9 litrów prędkości do 120km/h powyżej 120 - 10l.Polecam choć skutkiem ubocznym instalacji gazowej jest to ,że autko delikatnie zaczęło brać olej. Na 10000 dolewam 1 litr mobil 1 10w40.Ale tyle to nic....

  • 3.
  • 2,00 Honda Accord IV (KM) 1992r.
    dodał: FioleK, 21.12.2008

    Panowie z Pobiedzisk koło Poznania założyli dysze 1.5mm!! Od 3000obr/min silnik jechał na ubogiej mieszance. Dorżnęło to katalizator, tłoki, pierścienie, zawory, gniazda zaworowe i głowicę. Silnik złom. Panowie MEGA partacze. Wszystko zostało wrzucone pod maskę na odczep się. Poza tym reduktor to się nadaje do silnika max 75KM, a nie tak jak u mnie 133. Wahania ciśnienia ogromne. Sama instalacja KME Diego taka sobie. Słaba korekcja po ciśnieniu i temperaturze powoduje szarpania i gaśnięcia silnika dopóki się nie rozgrzeje. Adres zakładu: J.M.T Mariusz Tylkowski 62-010 Pobiedziska, ul. Kiszkowska 43 regon:630454408

  • 4.
  • 5,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2002r.
    dodał: wojtek12, 11.02.2014

    Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma, w którym kompleksowo podchodzi się do instalacji jako fragmentu całego samochodu tak, aby wszystko działało bezproblemowo i trwale.

  • 5.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.0 i-VTEC 16V (155KM) 2003r.
    dodał: Czarna Honda Accord, 12.09.2011

    Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa miejsca w którym zakłądałem a jest to: http://www.autogazrawa.pl/. Naprawde polecam ten zakład, krótkie terminy, szybki i dobry montaż.

  • 6.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.4 i 16V (160KM) 2003r.
    dodał: Jarek, 22.01.2014

    Przy pierwszym przeglądzie przy 1000 km instalacja została wyregulowana. Od momentu regulacji wszystko chodzi mi perfekcyjnie. Podliczam każde tankowanie. maksymalne osiągnięte spalanie 15,6 l LPG (szybka trasa 160-200km/h) minimalne osiągnięte spalanie 10,4 l LPG (spokojna trasa do 120 km/h) krótkie trasy do 10 km po mieście (Wrocław) to 12-14 l LPG średnie spalanie na przestrzeni 14000 km to 12,53 l LPG. Pozdrawiam firmę Eko-Alma we Wrocławiu, u nich zakładałem instalację.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Accord

Honda Accord

375 komentarzy

290 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~SLAWEK~SLAWEK

witam mam pytanie czy warto kupic Hondę Accord Coupe CD7 2.2i ES, 150KM 1996 rok

~fan hondy~fan hondy

Dobrzy ludzie, właściciele accorda,
poradźcie proszę autoryzowany serwis Hondy w Krakowie

~szakal 84~szakal 84

WWitaj jerry co ti bądź za accorda u ile giełdzie cenie?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 419
Przejechany dystans
804 813 672 km
Zatankowanego paliwa
785 653 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 983
Wydanych pieniędzy
1 053 443 zł
Średnie wydatki na auto
1 049 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 291
Wydanych pieniędzy
1 995 758 zł
Średnie wydatki na auto
1 988 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 004)

Testy zderzeniowe Honda Accord

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Accord przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009

Honda Accord
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT

Honda Accord
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Accord VII

Na podstawie 487 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Booocian, dodano: 09.11.2010 20:46

Poruszam się głównie po trasie. Spalanie na trasie waha się w okolicach 7,2-7,7l. Najniższe zużycie jakie zanotowałem to 7,1 l/100 przy w miarę spokojnej jeździe i w tym parę kilometrów przejeżdżając przez miasto. Tragedii może i nie ma ale moim zdaniem silnik ten do ekonomicznych nie należy. Widzę, że są samochody, które przy podobnej pojemności, mocy i masie zadowolą się wyraźnie mniejszymi ilościami paliwa. Autostrada ok 7,5-8 przy jeździe z porywami do 150km/h. Po mieście jeżdżę bardzo mało więc nie wiem ile wtedy pali. Średnie maksymalne zużycie kiedy po mieście zrobiłem nieco więcej mogło przekroczyć 8,5l/100km.

pełny raport Honda Sedan 1.8 i 16V

autor: Michal, dodano: 09.10.2013 13:32

Zużycie paliwa w trasie i przy jeździe "emeryckiej" umiarkowane. Niestety w mieście (Warszawa, korki) jest już znacznie gorzej. Ogólnie olbrzymi rozrzut pomiędzy minimalnym a maksymalnym spalaniem, co mnie dość mocno zaskoczyło. Chyba 1,5 tony masy auta i brak szóstego biegu robią swoje. Z drugiej strony ceny przeglądów i części akceptowalne, no i w zasadzie nic się nie psuje! Przez 1,5 roku wydałem na przeglądy 5 letniego auta klasy średniej około 2 tysiące złotych a najblizszy przegląd najwcześniej za pół roku! Chyba jest dobrze... Z mankamentów wymieniłbym jeszcze delikatny lakier. Zdarzyło mi się gradobicie i nie wyglądało to dobrze (auto na szczęście ubezpieczone). Ale też po wizytach w myjniach autmatycznych czrny lakier nie wygląda najlepiej i wymagałby kompleksowego odświeżenia.

pełny raport Honda Sedan 2.0 i-VTEC 16V

autor: noqu91, dodano: 09.10.2011 02:23

Swoją niunie mam od bardzo niedawna więc pomiarów bardzo dokładnych jeszcze nie robiłem ale przybliżone wielkości można podać. max spalanie jakie osiągnąłem na LPG to ok 18l/100km w mieście z kompletem pasażerów i ostrym żyłowaniem silnika. Prędkości rzędu 170-180 km/h przy pełnym obciążeniu nie robią żadnego wrażenia na mojej niuni. silnik ładnie się kręci do 7000 obr/min bez zająknięcia. Da się oczywiście oszczędnie jeździć i osiągać spalanie 11-12 LPG ale każda większa prosta kusi do przeciągania biegów. Mimo przebiegu ponad 300000 km silniczek nawet nie bierze oleju. Mój mechanik powiedział że mało to nie jest ale dużo też nie bo to jest właśnie HONDA ;). poza tym "sie dba sie ma" dlatego jak benzyna to min 98PB i raz w miesiącu jeżdżę min 100 km na samej benzynce żeby wtryski oczyścić. Mam nadzieję ze moja niunia jeszcze dłuuuuugo mi posłuży. Następny będzie pewnie też accord tylko nowszy ;) ew BMW ale to już min 2 razy droższa inwestycja.

pełny raport Honda Sedan 1.8 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Accord VII

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Accord VII

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Accord VII
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Accord, oglądali także