Szukaj

Informacje o Honda Accord VII

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda Accord VII

Liczba ocen: 642
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

3,9
~maciek
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Miłe,sympatyczne ,relaksujące auto.Jezeli ktoś pisze ze auto sportowe to po prostu nieprawda.Trudno od tego silnika wymagać wiecej ,po prostu sprawnie się nim jeździ.to juz w tej chwili auto albo dla seniora albo do upalania i wiejskiego tuningu dla młodzieży - tak to widze bedąc człown kiem grup i forum Acco 7. Auto jezdzi bardzo sprawnie,skrzynia lekko precyzyjnie,zwawy samochód ,ale w żadnym razie nie sportowy.Niestety mecza go awarie (polecam grupe na FB) i to liczne,nas tez nie oszczędzały.a to radio a to reflektory,elektronika,słabe zawieszsnie - jest co robić ,ale najgorsza rzecz to plastelinowy lakier i rdza rdza rdza rdza...... A,zapomniałbym - trzeba miec szczeście żeby trafic na niewadliwy silnik i nie pisze o braniu oleju bo da się z tym życ,taka uroda tego silnika ale chodzi mi o wade konstrukcyjną K20A6 -odsyłam do literatury.Wszystkie usterki do opanowania ale pech przy silniku eliminuje to auto.W kazdym razie jedna z ostatnich Hond o takiej ponadczasowej urodzie i lekkim żwawym prowadzeniu.Przymiarka do CRV i HRV pokazała ze moze być gorzej a honda idzie droga aut dla gospodyń domowych i to co dobre juz było....
3,1
~Jamnik
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda z tym silnikiem z całą pewnością nie jest autem dla każdego, chociażby ze względu na naprawdę wysokie ceny części. Za zawór EGR potrafią zaśpiewać w hurtowni 1200 zł, a a zestaw rozrządu 1100. Kupując samochód z tą jednostką trzeba liczyć się z wydatkami na takim poziomie. Podobnie, jak z wieloma drobnymi, acz drogimi w naprawie usterkami, wynikającymi z wieku auta. W tej chwili na polskim rynku występują już właściwie same mocno zmęczone egzemplarze, których dalsza eksploatacja stanie się dla nowego właściciela finansową udręką.
3,5
~marek król
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Przyszedł czas na ocenę Hanki.Auto u nas od 2014 roku,tak ze prawie 10 lat,wczesniej leasingowana jeden własciciel,przebieg i stan przy zakupie pewny.Plusy autka -ponadczasowa linia nadwozia.Poprzednik dziadkowóz dla kapelusznika,nastepca przycięzkawy i w forie anonimowy....Wg mnie 7-ka to auto kóre się nie zestarzeje...Zadbano o spójne przetłoczenia (jak cięcia) na karoserii i co wczesniej japończykom było obce o detale,np sliczne klamki,detale jakw alfie romeo...Dalej....przyjemnośc z jazdy (nie wiem na czym to polega bo silnik to raczej demon nie jest) no i w zasadzie tyle.Ale wg mnie to dużo.Minusy auta,cóż.Przeczytałem parę opinii zanim wziąłem sie do pisania i wydaje mi sie że ci co pisza o pancerności silnika powielają schematy a nie bardzo wiedza o czym piszą.Mnie udało sie wstrzelić w silnik bezaawaryjny ale K20A6 to silnik-nieszczęście,po liftingu tego modelu troche lepiej ale też problemy go trapią.Nie pisze o oleju bo (mój nie bierze grama!) jeste wiele olejo-żłopów a jezdzą latami (rozmowy w serwisie z kolegami) Wycieranie sie wałków to prawie że norma (zmieniac olej co 8/10 tys km!) do tego panewki....Problem masowy.Zacieranie się silnika.....No żenada....Do tego rdza.W ciagu 9 lat zrobiłem juz nadkola,maske (schodził bez powodu klar),ranty wszystkich drzwi i własnie 2gi raz pełna konserwacje bo tamta juz sie "wytarła :) Poza tym mnóstwo jakościowych niedoróbek,Mam wersje executive więc full ze wszystkim poza skórą i np tkanina,to zwykła czarna szmata (nie welur,alcantara,czy cos bardziej trwałego) boczki siedzeń zmasakrowane,gabka "siadła" tylko pytanie od czego? Nie wazymu po 200kg?!,gałka zmiany biegó wyglada jakby miała sto lat,niedomykajacy sie schowek (wada fabryczna) czy plastiki marnej jakosci...Zmechacone do bulu wnetrze bagaznika....Lakier DA SIĘ zarysowac paznokciem...prosze sprawdzić....Zrobiłm ceramikę i jest wyraźnie lepiej...Pisze o tym żeby kupujacy mieli jasnośc że to auto miejscami ponizej przecietnej (mam rownolegle parę innych aut) ale dajace sie lubić pomimo to i...... dlatego jest u nas i jest.

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wyświetlacz daszka konsoli centralnej
  • Honda Accord VII Sedan
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
W egzemplarzach z nawigacją jest również wyświetlacz nad nawiewami(temperatura, RDS radia). Po pewnym czasie pojawiają się kłopoty bo ekran się wyłącza. Winne są temu zimne luty. Jesli ktoś poradzi sobie z lutownica to zrobi to samemu. Jak się boisz, zanies ekran do elektronika. 150zl i naprawione
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 58
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 112 tys. km
Nie wiem kto jest właścicielem homologacji, instalacja to Stag z parownikiem ACR, początkowo były wtryski HANA ale jak padły 2 ( jedyna awaria instalacji w ciągu 10 lat) to zmieniłem na ACR, od tego czasu tylko przegląd co 20 tys za 100 zł, poza tym igła. Auto ma wgrane mapy silnika od Ralfiego z HAKP forum. Co ciekawe pozwoliło to szybsze osiągnięcie pełnej mocy i momentu...
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa...
Honda Accord VII