Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Honda Accord VII

Lata produkcji: 2002 - 2008
Segment: Klasa średnia
Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. Projektanci auta odeszli od nieco konserwatywnej sylwetki Accorda VI. Samochód jest większy i charakteryzuje się znacznie agresywniejszą stylistyką od swojego poprzednika. Nie stracił przy tym nic ze swojego sportowego charakteru. W USA luksusowa wersja europejskiego Accorda VI nadal sprzedawana jest jako Acura TSX. Natomiast w Japonii amerykańska wersja modelu funkcjonowała pod nazwą Honda Inspire.

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Dane techniczne Honda Accord VII

Silniki

Moc silników 140-240 KM

Poj. silników 1 998-2 997 cm3

Prędkość maks. 200-227 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,3-10,5 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Honda Accord VII

Średnia ocena modelu

na podstawie 518 opinii

4.42

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Silnik

+ Skrzynia biegów

+ Drobne usterki

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Koszty utrzymania

- Widoczność

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (90%)
NIE (10%)

Wybrane oceny kierowców Honda Accord VII

Wygląda pięknie, prowadzi się wspaniale, niewiele spala i się nie psuje. Nie pasują mi tylko oryginalne koła które są za ... więcejwąskie lub zbyt głęboko osadzone w nadkolach a to sprawia że nie wygląda to ładnie, ale za to nie chlapie błotem :) Wersja executive jest dosyć droga w porównaniu do konkurencji np. niemieckiej ale są to dobrze wydane pieniądze i nikt nie będzie żałować swojego wyboru. Ja planuję kupno kolejnego accorda tym razem w wersji europejskiej bo anglika sprzedałem po powrocie do Polski i raczej będzie to też sedan ale z silnikiem 2.4 bo 2.0 już mi trochę za mało a 2.4 będzie w sam raz. Samochód naprawdę świetny i nikogo nie powinien zawieść jeśli będzie na czas go serwisował nie koniecznie w ASO no chyba że macie do tej pory FULL książkę serwisową i zależy wam na jakości serwisu Hondy który jest o wiele lepszej jakości niż serwis Audi w którym także bywałem ze swoją A6 i już nigdy nie chciałbym mieć styczności z takim serwisem. Dodam że serwis w Anglii jest jednak lepszy niż w Polsce bo podczas każdego serwisu zarówno małego jak i dużego wymieniają wszystko co nakazuje książka serwisowa a w Polsce wymieniają to tylko to co według nich nadaje się już do wymiany np. olej w skrzyni biegów który w Anglii wymieniają co dwa lata lub ileś tam kilometrów a u nas najpierw sprawdzają czy jest już wystarczająco zużyty. Podobno warto serwisować auta w Niemczech, akurat mam blisko do granicy to spróbuję kiedyś. Jeżeli chodzi o sam samochód to nigdy mnie nie zawiódł, nie licząc tego że padł akumulator jak zostawiłem włączone światła na noc :) Kupujcie Hondy a już nigdy nie będziecie narzekać na swój samochód a i sąsiedzi będą wam zazdrościć autka. Ja jedynie żałuję że nie zrobili wersji z napędem na cztery koła, w zimie na pewno by pomogło, także w górach. ukryj
dodano 01.02.2012 przez
Jeśli podoba Ci się sylwetka tego autka to warto je kupić. Jego obsługa jest praktycznie bezkosztowa. Wymieniasz tylko elementy eksploatacyjne ... więceji jeździsz. Niezawodny silnik to zdecydowany atut tego auta. Gdy trzeba, to ma niezłego "kopa". Dynamiczny podczas wyprzedzania. Biegi zmienia się bardzo płynnie. Auto bardzo dobrze radzi sobie z nierównościami dróg. Można to zauważyć jadąc np. polną drogą. Na trasach szybkiego ruchu, przy dużych szybkościach, dobrze trzyma się zakrętów. Wnętrze auta bardzo przestrzenne. Każdy czuje się komfortowo podczas jazdy. Z przodu i z tyłu podłokietniki. Ze względu na to, iż pokonuję miesięcznie ok. 2500-3000km postanowiłem założyć instalację LPG. Dzięki niej płacę średnio 2 razy mniej za paliwo. Do założenia instalacji byłem przekonany w 100%, mając bardzo dobre doświadczenia z poprzedniego Accorda (przejechałem 150 tys. km na gazie). Oczywiście sam typ instalacji LPG jest nieprzypadkowy, więcej opisałem tutaj: http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/topic,31213.msg16454307.html#msg16454307 (trzeba się wcześniej zarejestrować). Umieściłem tam wykresy z hamowni porównujące przebiegi zmiany mocy i momentu w funkcji obrotów dla benzyny i gazu. W aucie występują dwie wady fabryczne, które kwalifikują elementy do bezpłatnej wymiany w ASO (nawet jeśli autko nie jest już na gwarancji): 1) parujące od wewnątrz reflektory przednie (np. po deszczowej pogodzie) 2) wiązka przewodów doprowadzająca zasilanie do świateł w tylnej klapie (po pewnym czasie użytkowania mogą pękać w niej przewody, wiec lepiej wymienić). Przed zakupem spodziewałem się, że autko będzie maksymalnie dopracowane, mając na uwadze poprzednie generacje Accorda i to się potwierdziło. ukryj
dodano 17.01.2010 przez
Autko bardzo dobre, po 5 latach użytkowania nadal odczuwam radość z jazdy tak jakby było to moje nowe auto, szykowny ... więcejsedan średniej klasy, niedawno nawet szwagrowi przysłużył się na ślubie - ładnie się prezentował jak go wypucowali i przyozdobili :-) Ogólnie bardzo poręczne auto, szybko się wsiada i odjeżdża, nie wymaga specjalnej obsługi. Autko dla zabieganych managerów. Niezawodne, oszczędne jak na 2 litry w Automacie, dynamiczne i z klasą cały czas niezmiennie od 5 lat mi się podoba i oby tak się cały czas sprawował. ukryj
dodano 18.01.2010 przez
Bardzo dobre auto. Sportowa, masywna sylwetka, groznie wygladajacy przod i dynamiczna linia. Srodek bardzo dobrze wykonczony, nie ma sie do ... więcejczego przyczepic. Moim zdaniem nawet lepiej wykonany i przemyslany niz konkurencja. Auto z klasa ale nie rzucajace sie w oczy. Bardzo dynamiczne, dla kogos kto potrzebuje solidnej limuzyny z klasa, ale nie zatracil jeszcze woli do zycia i czasami lubi sobie poszalec. Mialem juz sporo samochodow (passata b4, dwa avensisy, poprzedniego accorda, mazde 6, zawsze podobnej klasy) i musze przyznac ze jest to super autko, ktore laczy w sobie wiele cech, i jednoczesnie oferuje doskonala jakosc i niezawodnosc.Boli jedynie brak wiekszego bagaznika, a kombi niestety wyglada jak karawan. ukryj
dodano 30.03.2010 przez
Zobacz oceny Honda Accord VII Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Honda Accord VII

Pb
6,67 - 16,00
Na podstawie 334 raportów spalania
ON
5,27 - 9,00
Na podstawie 123 raportów spalania
LPG
8,20 - 15,77
Na podstawie 44 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Honda Accord VII

Ogolnie jezdzilem wieloma autami i Hondzie musze postawic ocene BDB za caloksztalt. Zaczne od komfortu jazdy i ukladu jezdnego, wiec ... więcejzawieszenie i prowadzenie na bardzo dobrym poziomie, fajnie tlumi dziury i jest bardzo przyczepne. Mam wersje Executive wiec ma wszystko oprocz ksenonu. Skory sa ok, lecz wykonanie elementow z tworzywa sztucznego pozostawia wiele do rzyczenia, od czasu do czasu plastiki popiskuja, czasem cos poskrzeczy, tutaj Mercedes C klasse 202 z 1999 roku bije Honde na leb. Na koniec silnik, jestem bardzo mile zaskoczony i pierwszy diesel Hondy to naprawde dobry motor. Sinkik rozwija bardzo dobry moment obrotowy i auto ma duzo sily, na 5 biegu na autostradzie po wcisnieciu nogi w podloge predkosci 110 - 170 osiagane sa w moment i czuc, ze silnik na wystarczajacy moment. Stwierdze takze, ze z 4 osobami na pokladzie i naladowanym bagaznikiem auto bardzo traci na osiagach i nie jest juz dynamiczne, no ale to standard, chyba, ze sie ma 450 NM. Spalanie ponizej 5 L na 100 w trasie na autostradzie zagranicznej, jazda 95 - 120 km/h przy zachowaniu wszelkich zasad eco drivingu typu puszczanie gazu z gory i nie dociskanie gazu pod gorke, brak kick downow itp. Bardzo malo pali w miescie, nie wziela mi wiecej niz 8 L na 100 km. Ogolnie bardzo fajny samochod, ale wole Mercedesa C Klasse W203, pewnie entuziasta Hondy sie to nie spodoba, ale jezdzilem wieloma autami, Honda bije Passata na glowe, brakuje jedynie 6 biegu i jakosci plastikow w srodku, niestety z Mercedesem Honda zostaje w tyle pod absluutnie kazdym wzgledem, wg mojego subiektywnego punktu widzenie oczywiscie. Pozdrawiam ukryj
dodano 18.09.2009 przez
Autkiem jeździłem przez 3 lata, głównie to były dobre dwujezdniowe trasy (górny śląsk), to poprostu typowy górnozakresowy motor hondy w ... więcejdobrym tego słowa znaczeniu, jak jeździsz w zakresie na wyższym biegu od 2 do 3 tyś obrotów spalanie jest mniejsze, jeśli dynamika obrotów wędruje w wyższy ich zakres to i spalanie się zwiększa, ogólnie na początku byłem zaskoczony jakością wykończenia samochodu oraz spasowaniem (moja 1wsza honda accord), ale potem zauważyłem kilka ważnych mankamentów. Opony wydawały dziwny hałas, szybciej niż np. w Oplu ścierały się klocki (jeżdżę normalnie, bez szaleństw), duży poziom hałasu przy wyższych prędkościach na autostradzie (już od 140km/h w górę), kiepski dostęp do kufra, dziwnie wyskalowany poziom głośności w fabrycznym radiu, szarpnięcia na biegu jałowym podczas jazdy w korku (ponoć problem znany w tych hondach). Ogólnie polecam, mała tylko uwaga, jeśli nie masz w pobliżu dobrego warsztatu od japońców z dobrze zaopatrzonym magazynem części zamiennych to nie polecam:)bo w Aso jest drogo i często nieprofesjonalnie, Najważniejsza zaleta tego auta to bezawaryjność, tylko paliwo, płyny ustrojowe, klocki czy tarcze. ukryj
dodano 24.05.2012 przez
A wiec zaczne od tego ze jestem młody i nie żałuje sobie przy butowaniu moj styl jazdy jest taki albo ... więcejjadę zmieniając biegi prz 3 tys albo przy ponad 6 dlatego kupiłem to auto. krótko o spalaniu minimalnie w miescie to 10 mowa tu o typowym mieście jadać na 3,4 hamując na światłach itp.minimalne na trasie jest ralne 6.5 choć bardzo cieżko jest osiagbnąć taki winik. średnie tego auta to 8-9.5 w zależności od pory roku i stylu jazdy. moje średnie z przykładowych miesięcy odczyt nie z komputera tylko metodą od korka do korka ;] komputer ciut zaniża. sierpień - 8 Listopad-8.7 grudzień-9 Styczeń 9.4 - efekt mrozów i auto długo jedzie na ssaniu Aha apropo oleju LEJCIE TAKI JAKI ZALECA producent czyli shell a nie jakies gówna typu castrol!!! polecam SHELL HELIX ULTRA RACING 10W60 Auto można cały czas katować i cieżko go zajechać na tym oleju ;] SHELL HELIX 5w/30 i 5w/40 też jest dobry dla przykładu podam ze shell vs castrol oba 5w/40 współczynnik lepkosci 187 a castrol 164 Liczba zasadowa TBN 12.7 a castrol 7.7 czyli reasumując parametry oleju castrol full syntetyka sa gorsze niz shella półsyntetyka!! ukryj
dodano 10.03.2012 przez
Swoją koHanką jeżdżę od roku. Mój pierwszy diesel. Wybór był świadomy z uwagi właśnie na silnik. Nie zawiodłem się. Jazda ... więcejgłównie podmiejska. Sporadycznie trasa. Sporadycznie miasto. Przy zastosowaniu eko-driwingu zszedłem na oponach zimowych o dość ostrym bieżniku do 5,9 ON. Przy dużych mrozach było jednak i 7,7 ON. Jeżdżę raczej spokojnie. Przy spokojnej jeździe na letnich oponach można osiągnąć 6 litrów (jazda podmiejska). Plusem silnika jest niewątpliwie kultura pracy oraz dynamika. Minusem mogą być naprawy, które się jednak na szczęście nie zdarzyły. Jeśli wyszło by, że trzeba zrobić sprzęgło, koło dwumasowe (części ok 4 tys nie liczę mechanika), łańcuch rozrządu (zdarza się w wersjach przez liftem koszt ok 2500) o turbinie i wtryskach nie wspomnę... to plusy mogą zostać przysłonięte przez minusy (Duży minus za brak komputera). Nie ma jednak co krakać, ale warto wiedzieć, że takie rzeczy mogą się zdarzyć. Wybór tego auta powinno dyktować to w jakiej kondycji jest silnik. ukryj
dodano 01.03.2012 przez
Auto wazy prawie 1,6 tony do tego 5 biegowa skrzynia biegów - mam ciezka noge na autostradzie utrzymuje predkosci a ... więcejpoziomie 150-do 200 i wiecej. To chyba nie jest zle. Raczej caly czas jezdze na wlaczonej klimie. Probowalem kiedys takiego eco drivingu i wyszlo to 6,2 :) ale generalnie zawsze na trasie wychodzi mi srednie spalanie od 6,8 do 8,2 to ostatnie to glownie autostrada i pedal w podlodze ( Niemcy ) w polsce nasze autostrady plus namiastki drog szybkiego ruchu od 6,8 do 7,3. W sumie jestem zadowolony brak mi jednak 6 biegu. Zimą spalanie podobne moze nawet mniejsze bo zimowe opony mam 205 na 16tkach a letnie 225 na 17. Maxymalna predkosc wg GPS to 217 co polecialem zegar byl wtedy prawie zamkniety. Do ropki dolewam co drugie tankowanie srodek STP do czyszcxenia wtryskow, tankuje tylko/glownei na statoil.Obowiazkowo po gazdej dluzszej jezdzie minuta poltorej na wolnych na studzenie turbiny. Obecny przebieg to 120 tys km. ukryj
dodano 02.12.2010 przez
Zobacz raporty spalania Honda Accord VII Dodaj raport spalania

Publikacje o Honda Accord

Przeczytaj pozostałe 17 publikacje o Honda Accord

Newsy o Honda Accord

Przeczytaj pozostałe 11 newsów o Honda Accord

Testy zderzeniowe Honda Accord Euro NCAP

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009
Zobacz szczegóły
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Nowe Honda Accord

nowe Honda Accord
Honda Accord
ceny od 102 400 zł do 161 200

Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM od 2008

w pakiecie S

w cenie katalogowej brutto

102 400 zł

Wyposażenie standardowe
Popielniczka i zapalniczka
Elektrycznie regulowane szyby przednie z funkcją automatycznego opuszczania i podnoszenia
Uchwyty mocujące w bagażniku
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 45 oferty Honda Accord

Dealerzy Honda

D&D

D&D Honda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Karkonoska 45

Więcej

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J.

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J. Honda Gorzów Wlkp.

lubuskie, Gorzów Wlkp., Kasprzaka 1a

Więcej

AD AUTO

Honda Daszuta Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Sikorskiego 33

Więcej

AUTO WITOLIN

HONDA AutoWitolin

mazowieckie, Warszawa, Grochowska 85

Więcej

AUTOKOPEX CARS SP. Z O.O.

AUTO KOPEX Honda Katowice

śląskie, Katowice, Roździeńskiego 208

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Honda Accord

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

6 646

Przejechany dystans

812 677 zł

Zatankowanego paliwa

209 705 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

692

Wydanych pieniędzy

250 957 zł

Średnie wydatki na auto

1 255 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 980

Wydanych pieniędzy

588 400 zł

Średnie wydatki na auto

2 942 zł

ZOBACZ 200 dzienników kosztów Honda Accord Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Honda Accord VII

Liczba wpisów: 51
komentarzy(10)
komentarzy(13)
komentarzy(6)
komentarzy(22)
komentarzy(3)
komentarzy(2)
Zobacz inne typowe słabe punkty Honda Accord VII dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Honda Accord VII Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Honda Accord VII

Liczba wpisów: 37
Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem ... więcejczy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa miejsca w którym zakłądałem a jest to: http://www.autogazrawa.pl/. Naprawde polecam ten zakład, krótkie terminy, szybki i dobry montaż. ukryj
dodano 12.09.2011 przez
Przy pierwszym przeglądzie przy 1000 km instalacja została wyregulowana. Od momentu regulacji wszystko chodzi mi perfekcyjnie. Podliczam każde tankowanie. maksymalne ... więcejosiągnięte spalanie 15,6 l LPG (szybka trasa 160-200km/h) minimalne osiągnięte spalanie 10,4 l LPG (spokojna trasa do 120 km/h) krótkie trasy do 10 km po mieście (Wrocław) to 12-14 l LPG średnie spalanie na przestrzeni 14000 km to 12,53 l LPG. Pozdrawiam firmę Eko-Alma we Wrocławiu, u nich zakładałem instalację. ukryj
dodano 22.01.2014 przez
Accord jest z USA więc silnik jest VTEC K24A8 o mocy 166KM a nie jak wybrałem 190KM K24A4 sprzedawanym w ... więcejPL. Nie mniej jednak od półtora roku bez najmniejszych problemów z autem. Spalanie w warszawskich korkach przy średniej 23km/h to 15-17 litrów gazu. Żonce w cyklu mieszanym pali 11-13 litrów. Jak jechałem do Chorwacji na tempomacie przy prędkościach do 130km/h spaliła 9-10litrów. Polecam i pozdrawiam jak by co pytajcie na GG 4_2_8_2_7_2 ukryj
dodano 21.11.2009 przez
Zakładałem u nich BRC z polecenia znajomego i muszą przyznać, że instalacja sprawuje się bardzo dobrze. Miałem pewne obawy co ... więcejdo spadku mocy i braku przyspieszenia bo trochę o tym czytałem ale nic takiego nie nastąpiło. Auto sprawnie zbiera się z miejsca, przy wyprzedzaniu jest odpowiednia moc i przyspieszenie. Widocznie instalacja została dobrze wyregulowana, także duży plus za dobrą robotę! ukryj
dodano 24.07.2015 przez
NIE ZNAM SIĘ ZUPEŁNIE NA SAMOCHODACH, BAŁAM SIĘ ZAŁOŻYĆ GAZ BO MOI ZNAJOMI MIELI ZŁE DOŚWIADCZENIA. ZAMONTOWALI TANIE INSTALACJE U ... więcejTAKICH GARAŻOWCÓW, STĄD PROBLEM.Ja zapłaciłam przyzwoite pieniądze, zadzwoniłam do dystrybutora, który polecił mi w Warszawie Energy Gaz Polska. Firma ok, zero problemów, polecam bo nie bałam się u nich zostawić samochodu ukryj
dodano 15.01.2010 przez
Witam, instalacja STELLA EOBD to znakomity sprzęt, dzięki podłączeniu do gniazda diagnostycznego EOBD i krótkoterminowym oraz długo terminowym korektom spalanie ... więcejsamochodu jest na identycznym poziomie jak na benzynie oraz nie odczuwam różnicy w mocy. Auto pracuje doskonale. Prawdopodobnie to najlepsza instalacja tego typu na rynku. Gorąco polecam! ukryj
dodano 01.09.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Accord VII

Skarbnica wiedzy o Honda Accord

Ciekawostki
dodano 10.08.2011 przez
Samochód osiągnął sukces, szczególnie na rynku północnoamerykańskim, gdzie był pierwszym samochodem montowanym przez japońską firmę (produkcję w USA rozpoczęto w 1982 roku). Był to jednocześnie…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą