Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. Projektanci auta odeszli od nieco konserwatywnej sylwetki Accorda VI. Samochód jest większy i charakteryzuje się znacznie agresywniejszą stylistyką od swojego poprzednika. Nie stracił przy tym nic ze swojego sportowego charakteru. W USA luksusowa wersja europejskiego Accorda VI nadal sprzedawana jest jako Acura TSX. Natomiast w Japonii amerykańska wersja modelu funkcjonowała pod nazwą Honda Inspire.

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - maska otwarta
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - bagażnik, akcesoria
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Honda Accord

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Wersje nadwozia Honda Accord VII

Silniki Honda Accord VII Sedan

Lista silników:

Publikacje o Honda Accord

Czy warto kupić: używana Honda Accord VIII (od 2008)
 
Nasz test Honda Accord (od 2008)

Japońska limuzyna klasy średniej łączy atrakcyjny design z wyjątkowo solidną mechaniką i dobrze zestrojonym zawieszeniem. Mankamenty? Ciasnawe wnętrze i wygórowane ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Accord VIII?

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Czy warto kupić: używana Honda Accord (od 2002 do 2008)

Siódma odsłona japońskiej limuzyny ma wiele zalet - solidną konstrukcję, mocne silniki oraz dobre zawieszenie. Auto nie zachwyca natomiast przestronnością i sposobem wykończenia wnętrza. Czy warto kupić używaną Hondę Accord?

Honda Accord - Przyciasna radość jazdy
 
Nasz test

Honda zawsze podkreśla sportowy charakter swoich aut, oddany nie tylko w osiągach, ale i stylizacji. W przypadku Accorda odezwały się i plusy i minusy takiego charakteru.

Honda Accord VI - kosmopolityczna w każdym calu

Spośród wszystkich japońskich marek tak naprawdę tylko dwie mocno do mnie przemawiają - Mazda i Honda. Wiem, wiem, Honda od wielu już lat powstaje w Europie i "japońska" jest tylko z pochodzenia, ale mimo wszystko żywię do niej niekłamaną sympatię. Czy to za sprawą wolnossących, oszałamiających...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda Accord

Honda Accord na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda AccordautoWcentrum - społeczność Honda Accord

najwyższe oktanyAuta - Honda Accord

Honda Accord 72,64

Honda Accord Zielona Smoczyca 66,49

Honda Accord 66,28

Honda Accord 64,89

Honda Accord Type S 71,91

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Accord

mackowy 30,17

Sleeve 85,41

BENEK1270 94,87

sqx32 66,45

michal1991pl 30,19

sochun 30,49

vilq87 30,17

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Accord

Niektóre zabiegi sewisowe i ich koszty
Niektóre zabiegi sewisowe i ich koszty Sezonowo odwiedzam serwis klimatyzacji. Grzybek potrafi się uaktywnić i trzeba w...
Letni zestaw dla Hani
Letni zestaw dla  Hani Witam serdecznie! Moje pierwsze wypociny, które być może ktoś kiedyś przeczyta....
Hamowanie
Hamowanie Co do serii jest tylko wymieniony filtr powietrza (wkładka Simota) fabryka niby ...
Wymiana tłumika koncowego i rozterka...
Wymiana tłumika koncowego i rozterka... Ze względu na krzywe spojrzenia sąsiadów i hałas przy wyższych obrotach zdecydow...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Accord

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda Accord
 

Najpopularniejsza wersja Honda Accord

Honda Accord

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda Accord
 

Honda Accord najczęściej porównywane z:

Citroen C5
1.6 VTi (120 KM)
BMW Seria 2
218i (136 KM)
BMW Seria 3
320i (184 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Mondeo Gold X Ford Mondeo Gold X
Rocznik: 2013. Przebieg: 42 485 km. Silnik: 1.6 118KM .
Cena: 61 900 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Ford Mondeo Gold X Ford Mondeo Gold X
Rocznik: 2010. Przebieg: 129 906 km. Silnik: 2.0 85KM .
Cena: 39 900 zł 39 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Accord

Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
61 000 km, 2010
79 900 PLN
Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
1 km, 2009
45 000 PLN
Honda Accord
benzyna
0
800 PLN
Honda Accord
benzyna 155 KM
108 000 km, 2006
34 700 PLN

Ocena auta Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

  • Średnia ocena
    na podstawie 23 opinii
  • 4,45
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

Honda warta jest tych pieniedzy poniewaz jezdze i poza wymiana płynow (oleje filtry itp)nic nie robie.Wczesniej miałem 1997 rocznik i również bylem z niej zadowolony przez to dalej polecam Honde jako niezawodne auto...

dodał: wjanusz2@hotmail.com
Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

To auto jest produkowane w Japonii. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich Accordów. Róznica w detalach jest porażająca. Nic nie skrzypi nie zacina się po prostu rewelacja. Do tego bardzo ładne auto.

dodał: Jacek P.
Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

Co prawda nie AccordVII a Acura TSX, ale prawie to samo. Generalnie samochod prawie bezawaryjny (padla mi sonda lambda). Dynamiczny i komfortowy

dodał: JaS
Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

chyba jeden z ostatnich super samochodów Hondy....nowe jezeli są lepsze to tylko dzięki technologii a nie jakości wykonania

dodał: ar2rr
Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

autko bardzo ładne i niepospolite, do tego mnóstwo radości z jazdy - idzie sie zakochać

dodał: Piotrek L
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Accord

Honda Accord V Honda Accord VI Sedan - galeria społeczności Honda Accord 2.2 i-CTDi  Executive - galeria redakcyjna Honda Accord VIII Sedan - galeria społeczności Honda Accord VII Honda Accord III Honda Accord VII Sedan - galeria społeczności Honda Accord VIII Kombi Honda Accord IV Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Accord

  • 1.
  • 2,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2001r.
    dodał: honda aaa, 28.03.2012

    co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że jest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na świecach do tego stopnia że samochód nie miał siły jechać ale on twierdzi że jest ok. trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej filtr sam jakiś beznadziejny najtańszy, genralnie instalacja zrobiona beznadziejnie, i za ponad 2500 zł nie zrobił wlewu pod klapką tylko ciął jasny zderzak i taki czarny pryszcz wystaje.. w klapce nie robi bo niszczy się blacha a w rzeczywistości nie ma na to czasu i nie umie.. a na zapalający się chceck odpowiada że to honda i tak będzie.. żałosne to jest.. nie wspomnę że nie montuje pod swoim szyldem tylko papiery na jakąś firmę z wawy wystawia a swoją pieczątkę wbija jedynie w książeczkę serwisową.. i np nie dodaje pokrowca na koło i nie dolewa płynu po montażu co powoduje zapowietrzenie układu i nie wspomnę na 60C temp do przełączania się na LPG co w zimę z 15 km trzeba było zrobić generalnie kasa wyłożona w błoto a firma bez komentarza... malucha bał bym się zostawić a nie Honde

  • 2.
  • 4,75 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2000r.
    dodał: ggg, 07.08.2009

    napisałem ,że nie wiem jaka to instalacja, bo:reduktor-KME, zawór i wielozawór-tomasetto,układ elektroniczny i centralka-siroco.Auto na gazie jeździ idealnie ale pod warunkiem,że ustawimy ręcznie ciśnienie gazu w reduktorze(imbusik 4)do poziomu zbliżonego do ciśnienia benzyny czyli ok 1,43.Wtedy przyspieszenie i osiągi są takie same jak benzynki.Do obliczeń komputera trzeba ręcznie klikając w laptop dodać mieszanki na każdy cylinder....ale delikatnie ok 2-3 kliknięcia.Sprawdzałem osobiście auto rozpędza sie bez problemów do prędkości 200km/h, ja dotarłem do wartości 225km/h i dalej strach mi nie pozwolił.Polecam także ustawić temperaturę przełączania na 40 stopni. w ciągu całej eksploatacji gazu w tym aucie servis odwiedziłem tylko 1 raz - czyszczenie mieszalnika. Był straszny syf i auto nie chciało jechać na gazie -przełączał sie sam na benzynkę.Tankowałem tylko na Orlenie.Spalanie to; miasto (krótkie odcinki 12 litrów gazu,trasa- 9 litrów prędkości do 120km/h powyżej 120 - 10l.Polecam choć skutkiem ubocznym instalacji gazowej jest to ,że autko delikatnie zaczęło brać olej. Na 10000 dolewam 1 litr mobil 1 10w40.Ale tyle to nic....

  • 3.
  • 2,00 Honda Accord IV (KM) 1992r.
    dodał: FioleK, 21.12.2008

    Panowie z Pobiedzisk koło Poznania założyli dysze 1.5mm!! Od 3000obr/min silnik jechał na ubogiej mieszance. Dorżnęło to katalizator, tłoki, pierścienie, zawory, gniazda zaworowe i głowicę. Silnik złom. Panowie MEGA partacze. Wszystko zostało wrzucone pod maskę na odczep się. Poza tym reduktor to się nadaje do silnika max 75KM, a nie tak jak u mnie 133. Wahania ciśnienia ogromne. Sama instalacja KME Diego taka sobie. Słaba korekcja po ciśnieniu i temperaturze powoduje szarpania i gaśnięcia silnika dopóki się nie rozgrzeje. Adres zakładu: J.M.T Mariusz Tylkowski 62-010 Pobiedziska, ul. Kiszkowska 43 regon:630454408

  • 4.
  • 5,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2002r.
    dodał: wojtek12, 11.02.2014

    Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma, w którym kompleksowo podchodzi się do instalacji jako fragmentu całego samochodu tak, aby wszystko działało bezproblemowo i trwale.

  • 5.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.0 i-VTEC 16V (155KM) 2003r.
    dodał: Czarna Honda Accord, 12.09.2011

    Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa miejsca w którym zakłądałem a jest to: http://www.autogazrawa.pl/. Naprawde polecam ten zakład, krótkie terminy, szybki i dobry montaż.

  • 6.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.4 i 16V (160KM) 2003r.
    dodał: Jarek, 22.01.2014

    Przy pierwszym przeglądzie przy 1000 km instalacja została wyregulowana. Od momentu regulacji wszystko chodzi mi perfekcyjnie. Podliczam każde tankowanie. maksymalne osiągnięte spalanie 15,6 l LPG (szybka trasa 160-200km/h) minimalne osiągnięte spalanie 10,4 l LPG (spokojna trasa do 120 km/h) krótkie trasy do 10 km po mieście (Wrocław) to 12-14 l LPG średnie spalanie na przestrzeni 14000 km to 12,53 l LPG. Pozdrawiam firmę Eko-Alma we Wrocławiu, u nich zakładałem instalację.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Accord

Honda Accord

375 komentarzy

290 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~SLAWEK~SLAWEK

witam mam pytanie czy warto kupic Hondę Accord Coupe CD7 2.2i ES, 150KM 1996 rok

~fan hondy~fan hondy

Dobrzy ludzie, właściciele accorda,
poradźcie proszę autoryzowany serwis Hondy w Krakowie

~szakal 84~szakal 84

WWitaj jerry co ti bądź za accorda u ile giełdzie cenie?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
28 566
Przejechany dystans
805 220 746 km
Zatankowanego paliwa
819 619 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 081
Wydanych pieniędzy
1 079 711 zł
Średnie wydatki na auto
1 045 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 629
Wydanych pieniędzy
2 061 130 zł
Średnie wydatki na auto
1 995 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 033)

Testy zderzeniowe Honda Accord

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Accord przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009

Honda Accord
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT

Honda Accord
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

Na podstawie 27 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: SALVA, dodano: 18.11.2007 11:42

Podane wyniki dotyczą modelu LX (automat 4 speed)w wersji California HI- Alt . Samochód posiadam od nowości tj 1985r i na jednym silniku przejechane jest aktualnie 487 000 mil bez głównego remontu silnika. Była pęknięta głowica wskutek zaniedbania wymiany płynu ( spawana ) , Wcześniej zerwał sie zaciskany pięrscień rozrusznika na turbinie ( spawany w 3 pkt ) To sa wszystkie uszkodzenia ( nie wliczam wymiany sworzni, łozysk kół i el zawieszenia ) jakie wystąpiły. Ostatnie 7 lat samochód jest w Polsce - blacharka powinna być zrobiona w przyszłym roku. Stan silnika ES2 - bdb , kompresja z minimalnymi różnicami , praca silnika płynna i mimo poważnego przebiegu wybitnie sprawny , nawet w zimie. Olej od nowości zawsze ten sam Shell (niebieski) półsyntetyk- wymieniany co 5000 mil lub wczesniej. Z całego przebiegu 398 000 mil było przejechane w USA.

pełny raport Honda Hatchback 1.6 EX (AC)

autor: tzaw, dodano: 14.12.2010 13:50

Auto jak na osiągi sprawdza się rewelacyjnie. Pali w cyklu mieszanym od 5,1 do 15,6 l/100km. Przy jeździe ekonomicznej i małym natężeniu ruchu kilkukrotnie na odcinkach 100-250 km miałem średnie spalanie nawet 5,1 l/100km (nie przekraczałem 100km/h). Fakt, że przy tym mało nie usnąłem uświadomił mi że ten tryb jazdy nie jest w mojej naturze. Spalanie 15,6 - to średnia prędkość 170-180 km/h (oczywiście na trasach w niemczech :) ). Generalnie przy średnich prędkościach przelotowych (z naciskiem na przelotowe) 90-120 km/h łapię średnie spalanie na poziomie 9,6-11 l/100km. W mieście auto spala mi mniej niż na trasie - ale to taka specyfika jazdy.

pełny raport Honda Sedan 2.0 i-VTEC 16V

autor: telimena, a.pp@, dodano: 25.01.2011 16:58

Hondzia jest niezawodna po peugeotach, mercedesach i citroenach (nie wspomnę o fiatach) polecam tylko hondę, oprócz wymiany zawieszenia (powód polskie krajowe drogi polne) nigdy nic nie szwankuje. Mankament to: hamulce ręczne i blacha, i słaba wentylacja wewnątrz - parują szyby. Ale w ogólnym rozrachunku - a jeździmy różnymi markami - to Honda jest godna polecenia - ekonomiczna i niezawodna, codziennie robię Hondą 40 km trasy i 20 miasta, spalanie ok. 12,5 (tankuję 38,6 l LPG i przejeźdźam 300 km w zimie a 320 km w lecie) jestem super zadowolona - ostatnia wymiana zawieszenia tj. jeden przegub, jeden wahacz, wszystkie sworznie i klocki tył oraz końcówki drążka - koszt razem z robocizną 650 zł. Serdecznie polecam, auto naprawdę komfortowe, ekonomiczne i niezawodne.

pełny raport Honda Sedan 2.0 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Accord, oglądali także