Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. Projektanci auta odeszli od nieco konserwatywnej sylwetki Accorda VI. Samochód jest większy i charakteryzuje się znacznie agresywniejszą stylistyką od swojego poprzednika. Nie stracił przy tym nic ze swojego sportowego charakteru. W USA luksusowa wersja europejskiego Accorda VI nadal sprzedawana jest jako Acura TSX. Natomiast w Japonii amerykańska wersja modelu funkcjonowała pod nazwą Honda Inspire.

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - maska otwarta
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - bagażnik, akcesoria
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Honda Accord

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Wersje nadwozia Honda Accord VII

Silniki Honda Accord VII Sedan

Lista silników:

Publikacje o Honda Accord

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Czy warto kupić: używana Honda Accord (od 2002 do 2008)

Siódma odsłona japońskiej limuzyny ma wiele zalet - solidną konstrukcję, mocne silniki oraz dobre zawieszenie. Auto nie zachwyca natomiast przestronnością i sposobem wykończenia wnętrza. Czy warto kupić używaną Hondę Accord?

Honda Accord - Przyciasna radość jazdy
 
Nasz test

Honda zawsze podkreśla sportowy charakter swoich aut, oddany nie tylko w osiągach, ale i stylizacji. W przypadku Accorda odezwały się i plusy i minusy takiego charakteru.

Honda Accord VI - kosmopolityczna w każdym calu

Spośród wszystkich japońskich marek tak naprawdę tylko dwie mocno do mnie przemawiają - Mazda i Honda. Wiem, wiem, Honda od wielu już lat powstaje w Europie i "japońska" jest tylko z pochodzenia, ale mimo wszystko żywię do niej niekłamaną sympatię. Czy to za sprawą wolnossących, oszałamiających...

Honda Accord Type-S - mącicielka spokoju
 
Nasz test

Tu, gdzie jestem, piękna pogoda zdarza się równie często, co zgoda i jednomyślność w ławach poselskich przy ulicy Wiejskiej. Przejrzyste niebo to widok równie rzadki, jak płetwa delfina wyskakującego ze spienionego porywistym wiatrem oceanu... Jednak pochmurne niebo i niemal codzienny lżejszy bądź też...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda Accord

Honda Accord na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda AccordautoWcentrum - społeczność Honda Accord

najwyższe oktanyAuta - Honda Accord

Honda Accord czaarna strzaala :) 63,98

Honda Accord 64,79

Honda Accord 75,06

Honda Accord Accordeonek 62,31

Honda Accord Hania 68,63

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Accord

adrian13007 32,75

Sleeve 85,35

Reaper 86,37

sqx32 57,30

w_jezierski 82,16

Czerwony22 34,20

fryzjer1981 73,64

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Accord

Nie ustąpił i zdzielił Hordę w zad :)
Nie ustąpił i zdzielił Hordę w zad :) Jakiś czas temu, na naszych "odśnieżonych" drogach, w drodze do pracy oberwało s...
Delikatna konserwacja:)
Delikatna konserwacja:) Wczoraj postanowiłem odświeżyć troszkę przednie hamulce (klocki + tarcze). Wszys...
Wymiana tłumika koncowego i rozterka...
Wymiana tłumika koncowego i rozterka... Ze względu na krzywe spojrzenia sąsiadów i hałas przy wyższych obrotach zdecydow...
Niektóre zabiegi sewisowe i ich koszty
Niektóre zabiegi sewisowe i ich koszty Sezonowo odwiedzam serwis klimatyzacji. Grzybek potrafi się uaktywnić i trzeba w...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Accord

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda Accord
 

Najpopularniejsza wersja Honda Accord

Honda Accord

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda Accord
 

Honda Accord najczęściej porównywane z:

BMW Seria 3
316d (116 KM)
Opel Insignia
1.4 Turbo ECOTEC LPG (140 KM)
Hyundai i40
1.6 GDI (135 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 500 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Accord

Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
61 000 km, 2010
79 900 PLN
Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
1 km, 2009
45 000 PLN
Honda Accord
benzyna
0
800 PLN
Honda Accord
benzyna 155 KM
108 000 km, 2006
34 700 PLN

Ocena auta Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

  • Średnia ocena
    na podstawie 22 opinii
  • 4,49
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

Honda warta jest tych pieniedzy poniewaz jezdze i poza wymiana płynow (oleje filtry itp)nic nie robie.Wczesniej miałem 1997 rocznik i również bylem z niej zadowolony przez to dalej polecam Honde jako niezawodne auto...

dodał: wjanusz2@hotmail.com
Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

To auto jest produkowane w Japonii. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich Accordów. Róznica w detalach jest porażająca. Nic nie skrzypi nie zacina się po prostu rewelacja. Do tego bardzo ładne auto.

dodał: Jacek P.
Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

Co prawda nie AccordVII a Acura TSX, ale prawie to samo. Generalnie samochod prawie bezawaryjny (padla mi sonda lambda). Dynamiczny i komfortowy

dodał: JaS
Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

chyba jeden z ostatnich super samochodów Hondy....nowe jezeli są lepsze to tylko dzięki technologii a nie jakości wykonania

dodał: ar2rr
Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S (190 KM)

autko bardzo ładne i niepospolite, do tego mnóstwo radości z jazdy - idzie sie zakochać

dodał: Piotrek L
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Accord

Honda Accord 2006 Honda Accord III Honda Accord Sedan 2011 Honda Accord IV Honda Accord 2011 kombi Honda Accord I Honda Accord VIII Sedan - galeria społeczności Honda Accord II Honda Accord VI Hatchback - galeria społeczności Honda Accord VI
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Accord

  • 1.
  • 2,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2001r.
    dodał: honda aaa, 28.03.2012

    co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że jest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na świecach do tego stopnia że samochód nie miał siły jechać ale on twierdzi że jest ok. trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej filtr sam jakiś beznadziejny najtańszy, genralnie instalacja zrobiona beznadziejnie, i za ponad 2500 zł nie zrobił wlewu pod klapką tylko ciął jasny zderzak i taki czarny pryszcz wystaje.. w klapce nie robi bo niszczy się blacha a w rzeczywistości nie ma na to czasu i nie umie.. a na zapalający się chceck odpowiada że to honda i tak będzie.. żałosne to jest.. nie wspomnę że nie montuje pod swoim szyldem tylko papiery na jakąś firmę z wawy wystawia a swoją pieczątkę wbija jedynie w książeczkę serwisową.. i np nie dodaje pokrowca na koło i nie dolewa płynu po montażu co powoduje zapowietrzenie układu i nie wspomnę na 60C temp do przełączania się na LPG co w zimę z 15 km trzeba było zrobić generalnie kasa wyłożona w błoto a firma bez komentarza... malucha bał bym się zostawić a nie Honde

  • 2.
  • 4,75 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2000r.
    dodał: ggg, 07.08.2009

    napisałem ,że nie wiem jaka to instalacja, bo:reduktor-KME, zawór i wielozawór-tomasetto,układ elektroniczny i centralka-siroco.Auto na gazie jeździ idealnie ale pod warunkiem,że ustawimy ręcznie ciśnienie gazu w reduktorze(imbusik 4)do poziomu zbliżonego do ciśnienia benzyny czyli ok 1,43.Wtedy przyspieszenie i osiągi są takie same jak benzynki.Do obliczeń komputera trzeba ręcznie klikając w laptop dodać mieszanki na każdy cylinder....ale delikatnie ok 2-3 kliknięcia.Sprawdzałem osobiście auto rozpędza sie bez problemów do prędkości 200km/h, ja dotarłem do wartości 225km/h i dalej strach mi nie pozwolił.Polecam także ustawić temperaturę przełączania na 40 stopni. w ciągu całej eksploatacji gazu w tym aucie servis odwiedziłem tylko 1 raz - czyszczenie mieszalnika. Był straszny syf i auto nie chciało jechać na gazie -przełączał sie sam na benzynkę.Tankowałem tylko na Orlenie.Spalanie to; miasto (krótkie odcinki 12 litrów gazu,trasa- 9 litrów prędkości do 120km/h powyżej 120 - 10l.Polecam choć skutkiem ubocznym instalacji gazowej jest to ,że autko delikatnie zaczęło brać olej. Na 10000 dolewam 1 litr mobil 1 10w40.Ale tyle to nic....

  • 3.
  • 2,00 Honda Accord IV 2.0 i 16V (133KM) 1992r.
    dodał: FioleK, 21.12.2008

    Panowie z Pobiedzisk koło Poznania założyli dysze 1.5mm!! Od 3000obr/min silnik jechał na ubogiej mieszance. Dorżnęło to katalizator, tłoki, pierścienie, zawory, gniazda zaworowe i głowicę. Silnik złom. Panowie MEGA partacze. Wszystko zostało wrzucone pod maskę na odczep się. Poza tym reduktor to się nadaje do silnika max 75KM, a nie tak jak u mnie 133. Wahania ciśnienia ogromne. Sama instalacja KME Diego taka sobie. Słaba korekcja po ciśnieniu i temperaturze powoduje szarpania i gaśnięcia silnika dopóki się nie rozgrzeje. Adres zakładu: J.M.T Mariusz Tylkowski 62-010 Pobiedziska, ul. Kiszkowska 43 regon:630454408

  • 4.
  • 5,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2002r.
    dodał: wojtek12, 11.02.2014

    Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma, w którym kompleksowo podchodzi się do instalacji jako fragmentu całego samochodu tak, aby wszystko działało bezproblemowo i trwale.

  • 5.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.0 i-VTEC 16V (155KM) 2003r.
    dodał: Czarna Honda Accord, 12.09.2011

    Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa miejsca w którym zakłądałem a jest to: http://www.autogazrawa.pl/. Naprawde polecam ten zakład, krótkie terminy, szybki i dobry montaż.

  • 6.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.4 i 16V (160KM) 2003r.
    dodał: Jarek, 22.01.2014

    Przy pierwszym przeglądzie przy 1000 km instalacja została wyregulowana. Od momentu regulacji wszystko chodzi mi perfekcyjnie. Podliczam każde tankowanie. maksymalne osiągnięte spalanie 15,6 l LPG (szybka trasa 160-200km/h) minimalne osiągnięte spalanie 10,4 l LPG (spokojna trasa do 120 km/h) krótkie trasy do 10 km po mieście (Wrocław) to 12-14 l LPG średnie spalanie na przestrzeni 14000 km to 12,53 l LPG. Pozdrawiam firmę Eko-Alma we Wrocławiu, u nich zakładałem instalację.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Accord

Honda Accord

375 komentarzy

290 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~SLAWEK~SLAWEK

witam mam pytanie czy warto kupic Hondę Accord Coupe CD7 2.2i ES, 150KM 1996 rok

~fan hondy~fan hondy

Dobrzy ludzie, właściciele accorda,
poradźcie proszę autoryzowany serwis Hondy w Krakowie

~szakal 84~szakal 84

WWitaj jerry co ti bądź za accorda u ile giełdzie cenie?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 087
Przejechany dystans
11 733 131 km
Zatankowanego paliwa
743 704 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 890
Wydanych pieniędzy
1 009 396 zł
Średnie wydatki na auto
1 040 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 091
Wydanych pieniędzy
1 936 520 zł
Średnie wydatki na auto
1 994 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (971)

Testy zderzeniowe Honda Accord

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Accord przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009

Honda Accord
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT

Honda Accord
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

Na podstawie 25 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: kbr11@wp.pl, dodano: 06.06.2011 21:45

Tutaj niestety powiem, ze jest nie zaciekawie, a to tylko dlatego ze silnik 2,3 ma tylko 154 KM i pali srednio 10-11 litrow przy oszczednej jezdzie i to z nowymi oponami i powymienianymi filtrami paliwa i powietrza, bo wczesniej palila wiecej. Jakby bylo min. 180 KM to bym nie marudzil, a tak jest to dla mnie nie wypal, bo 2 litrowe palą dużo mniej a moc porównywalna. Ale w sumie przy małej mocy chyba ciezko zajechac taki silnik i to moze byc chyba plus. A na marginesie jesli chodzi o isntalacje gazową to japonczykow sie nie gazuje, bo jak mialem Toyote i teraz Honde to kazdy sie dziwi ze nie instaluje gazu.Dla mnie to kastracja takich aut..

pełny raport Honda Sedan 2.3 16V

autor: Sarkazm, dodano: 18.02.2009 22:59

Powiem tak, tym autem ciężko zejsc poniżej 10l w mieście. Pewnie dlatego, ze specyfika pracy silnika hond jest taka a nie inna...do 4000 to zadna rewelacja,a powyzej cisnienie idzie w góre:) W miescie pali mi nawet 12l i wiem,ze jest w stanie więcej...teraz jeden bak próbuje bawic się w ekodriving i juz mnie cholera bierze. Najdziwniejsze jest to,ze auto wcale jak dotąd mniej nie pali.Nie wiem moze zle cos robie staram sie zmieniac biegi na poziomie 2000.Dobrze,ze mi tak nie zostanie:) W trasie przy dynamicznej jezdzie pali 8 9 litrów. Uważam, ze to bardzo przywoity wynik-biorąc pod uwage, ze czesto korzystam z 3. Raz sprawdzilem zrobic 200 km przy 90 i spalanie mnie zaszokowało - nie wiem czy było to 7l na 100km.

pełny raport Honda Kombi 2.0 i LS 16V

autor: Booocian, dodano: 09.11.2010 20:46

Poruszam się głównie po trasie. Spalanie na trasie waha się w okolicach 7,2-7,7l. Najniższe zużycie jakie zanotowałem to 7,1 l/100 przy w miarę spokojnej jeździe i w tym parę kilometrów przejeżdżając przez miasto. Tragedii może i nie ma ale moim zdaniem silnik ten do ekonomicznych nie należy. Widzę, że są samochody, które przy podobnej pojemności, mocy i masie zadowolą się wyraźnie mniejszymi ilościami paliwa. Autostrada ok 7,5-8 przy jeździe z porywami do 150km/h. Po mieście jeżdżę bardzo mało więc nie wiem ile wtedy pali. Średnie maksymalne zużycie kiedy po mieście zrobiłem nieco więcej mogło przekroczyć 8,5l/100km.

pełny raport Honda Sedan 1.8 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Accord, oglądali także