Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 2002-2008

Lata produkcji: 2002 - 2008
Segment: Klasa średnia
Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. Projektanci auta odeszli od nieco konserwatywnej sylwetki Accorda VI. Samochód jest większy i charakteryzuje się znacznie agresywniejszą stylistyką od swojego poprzednika. Nie stracił przy tym nic ze swojego sportowego charakteru. W USA luksusowa wersja europejskiego Accorda VI nadal sprzedawana jest jako Acura TSX. Natomiast w Japonii amerykańska wersja modelu funkcjonowała pod nazwą Honda Inspire.

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Dane techniczne Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 2002-2008

Podstawowe parametry Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM

Produkowany
od 2002 do 2008 roku
Pojemność skokowa
2204 cm3
Typ silnika
diesel
Moc silnika
140 KM przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
16,7 : 1 : 1
Typ wtrysku
bezpośredni Common Rail
Pojemność zbiornika paliwa
65 l

Przeniesienie napędu Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM

Manualna skrzynia biegów
5-biegowa
Rodzaj napędu
na przednią oś
zobacz dane techniczne

Zużycie paliwa Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 2002-2008

Wybrane raporty spalania Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 2002-2008

Ogolnie jezdzilem wieloma autami i Hondzie musze postawic ocene BDB za caloksztalt. Zaczne od komfortu jazdy i ukladu jezdnego, wiec ... więcejzawieszenie i prowadzenie na bardzo dobrym poziomie, fajnie tlumi dziury i jest bardzo przyczepne. Mam wersje Executive wiec ma wszystko oprocz ksenonu. Skory sa ok, lecz wykonanie elementow z tworzywa sztucznego pozostawia wiele do rzyczenia, od czasu do czasu plastiki popiskuja, czasem cos poskrzeczy, tutaj Mercedes C klasse 202 z 1999 roku bije Honde na leb. Na koniec silnik, jestem bardzo mile zaskoczony i pierwszy diesel Hondy to naprawde dobry motor. Sinkik rozwija bardzo dobry moment obrotowy i auto ma duzo sily, na 5 biegu na autostradzie po wcisnieciu nogi w podloge predkosci 110 - 170 osiagane sa w moment i czuc, ze silnik na wystarczajacy moment. Stwierdze takze, ze z 4 osobami na pokladzie i naladowanym bagaznikiem auto bardzo traci na osiagach i nie jest juz dynamiczne, no ale to standard, chyba, ze sie ma 450 NM. Spalanie ponizej 5 L na 100 w trasie na autostradzie zagranicznej, jazda 95 - 120 km/h przy zachowaniu wszelkich zasad eco drivingu typu puszczanie gazu z gory i nie dociskanie gazu pod gorke, brak kick downow itp. Bardzo malo pali w miescie, nie wziela mi wiecej niz 8 L na 100 km. Ogolnie bardzo fajny samochod, ale wole Mercedesa C Klasse W203, pewnie entuziasta Hondy sie to nie spodoba, ale jezdzilem wieloma autami, Honda bije Passata na glowe, brakuje jedynie 6 biegu i jakosci plastikow w srodku, niestety z Mercedesem Honda zostaje w tyle pod absluutnie kazdym wzgledem, wg mojego subiektywnego punktu widzenie oczywiscie. Pozdrawiam ukryj
dodano 18.09.2009 przez
Swoją koHanką jeżdżę od roku. Mój pierwszy diesel. Wybór był świadomy z uwagi właśnie na silnik. Nie zawiodłem się. Jazda ... więcejgłównie podmiejska. Sporadycznie trasa. Sporadycznie miasto. Przy zastosowaniu eko-driwingu zszedłem na oponach zimowych o dość ostrym bieżniku do 5,9 ON. Przy dużych mrozach było jednak i 7,7 ON. Jeżdżę raczej spokojnie. Przy spokojnej jeździe na letnich oponach można osiągnąć 6 litrów (jazda podmiejska). Plusem silnika jest niewątpliwie kultura pracy oraz dynamika. Minusem mogą być naprawy, które się jednak na szczęście nie zdarzyły. Jeśli wyszło by, że trzeba zrobić sprzęgło, koło dwumasowe (części ok 4 tys nie liczę mechanika), łańcuch rozrządu (zdarza się w wersjach przez liftem koszt ok 2500) o turbinie i wtryskach nie wspomnę... to plusy mogą zostać przysłonięte przez minusy (Duży minus za brak komputera). Nie ma jednak co krakać, ale warto wiedzieć, że takie rzeczy mogą się zdarzyć. Wybór tego auta powinno dyktować to w jakiej kondycji jest silnik. ukryj
dodano 01.03.2012 przez
Auto wazy prawie 1,6 tony do tego 5 biegowa skrzynia biegów - mam ciezka noge na autostradzie utrzymuje predkosci a ... więcejpoziomie 150-do 200 i wiecej. To chyba nie jest zle. Raczej caly czas jezdze na wlaczonej klimie. Probowalem kiedys takiego eco drivingu i wyszlo to 6,2 :) ale generalnie zawsze na trasie wychodzi mi srednie spalanie od 6,8 do 8,2 to ostatnie to glownie autostrada i pedal w podlodze ( Niemcy ) w polsce nasze autostrady plus namiastki drog szybkiego ruchu od 6,8 do 7,3. W sumie jestem zadowolony brak mi jednak 6 biegu. Zimą spalanie podobne moze nawet mniejsze bo zimowe opony mam 205 na 16tkach a letnie 225 na 17. Maxymalna predkosc wg GPS to 217 co polecialem zegar byl wtedy prawie zamkniety. Do ropki dolewam co drugie tankowanie srodek STP do czyszcxenia wtryskow, tankuje tylko/glownei na statoil.Obowiazkowo po gazdej dluzszej jezdzie minuta poltorej na wolnych na studzenie turbiny. Obecny przebieg to 120 tys km. ukryj
dodano 02.12.2010 przez
Po 4 latach użytkowania: spalanie i kultura pracy silnika zaskakująco dobre. Trawa Warszawa-Katowice-Wrocław z prędkościami do 210kph dała średnią 6,7l/100. Średnie ... więcejspalania w trakcie bardzo dynamicznej jazdy w zakorkowanym mieście to około 8l. Oszczędna jazda w tym samym mieście to 6,5-7l. Oszczędna jazda w trasie to 4,5l, Bardzo dynamiczna jazda w trasie to ok 7l. Ogólnie - bezawaryjność i spalanie tego auta są dla mnie dużym zaskoczeniem. Nawet podczas najbardziej dynamicznej jazdy po Wrocławiu nie udało mi się przekroczyć średniej 10l/100. Normalnie wychodzi mi ok 7,5-8,0/100 a nogę mam bardzo ciężką. Audi A4 1,9 TDI przy takim samym sposobie jazdy spala mi ok. 2l więcej (!) ukryj
dodano 16.04.2012 przez
W ciągu 4-ch lat auto miało następujące usterki: - spalona żarówka oświetlenia wnętrza - spalona żarówka prawego stopu - spalona żarówka lewa, tylna, ... więcejpostojowa - uszkodzony siłownik zamka centralnego w drzwiach kierowcy To wszystko. Przeglądy - ok. 1200 PLN na rok wliczając w to ceny oleju i filtrów. Zużycie paliwa rewelacyjne, biorąc pod uwagę oferowaną dynamikę. W trasie trzeba wykazać się ogromną desperacją, żeby spalił więcej niż 7/100. Średnio wychodzi jakieś 6L-6,5L/100km przy dynamicznej jeździe do 160kph. W mieście można zejść poniżej 7/100, ale auto prowopkuje do szybkiej jazdy. ukryj
dodano 16.04.2012 przez
Zobacz raporty spalania Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 2002-2008 Dodaj raport spalania

Publikacje o Honda Accord

Przeczytaj pozostałe 17 publikacje o Honda Accord

Newsy o Honda Accord

Przeczytaj pozostałe 11 newsów o Honda Accord

Testy zderzeniowe Honda Accord Euro NCAP

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009
Zobacz szczegóły
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Nowe Honda Accord

nowe Honda Accord
Honda Accord
ceny od 102 400 zł do 161 200

Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM od 2008

w pakiecie S

w cenie katalogowej brutto

102 400 zł

Wyposażenie standardowe
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
Drążek skrzyni biegów standardowy
Dojazdowe koło zapasowe
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 45 oferty Honda Accord

Dealerzy Honda

D&D

D&D Honda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Karkonoska 45

Więcej

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J.

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J. Honda Gorzów Wlkp.

lubuskie, Gorzów Wlkp., Kasprzaka 1a

Więcej

AD AUTO

Honda Daszuta Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Sikorskiego 33

Więcej

AUTO WITOLIN

HONDA AutoWitolin

mazowieckie, Warszawa, Grochowska 85

Więcej

AUTOKOPEX CARS SP. Z O.O.

AUTO KOPEX Honda Katowice

śląskie, Katowice, Roździeńskiego 208

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Honda Accord

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

6 754

Przejechany dystans

818 282 zł

Zatankowanego paliwa

212 329 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

702

Wydanych pieniędzy

256 375 zł

Średnie wydatki na auto

1 275 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

2 018

Wydanych pieniędzy

595 493 zł

Średnie wydatki na auto

2 963 zł

ZOBACZ 201 dzienników kosztów Honda Accord Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Honda Accord

Liczba wpisów: 51
komentarzy(10)
komentarzy(10)
komentarzy(13)
komentarzy(6)
komentarzy(10)
komentarzy(22)
Zobacz inne typowe słabe punkty Honda Accord dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Honda Accord

Liczba wpisów: 39
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Honda Accord Dodaj wpis do autodiagnozy

Skarbnica wiedzy o Honda Accord

Ciekawostki
dodano 10.08.2011 przez
Samochód osiągnął sukces, szczególnie na rynku północnoamerykańskim, gdzie był pierwszym samochodem montowanym przez japońską firmę (produkcję w USA rozpoczęto w 1982 roku). Był to jednocześnie…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą