Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VI

Szósty model Hondy Civic pojawił sie na rynku w roku 1995. Samochód znów powiększył swoje rozmiary. Auto wyróżniało się dzięki charakterystycznym, dużym lampom, wyraźnemu zarysowi linii dachu, a także bardziej konserwatywnej stylistyce, co było wyjściem naprzeciw preferencjom europejskich klientów. W 1996 roku Civic VI zdobyło nagrodę magazynu „Car and Driver”. W 1999 roku model został poddany solidnej modernizacji. Rok później został wycofany z produkcji.

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VI

Silniki Honda Civic VI

Lista silników:
1.4i (90KM), 1.4 16V (75KM), 1.4 16V (90KM), 1.5 16V (114KM), 1.5 i Vtec-E (90KM), 1.5 (90KM), 1.5i (114KM), 1.6 VTi (160KM), 1.6 16VTi (160KM), 1.6 16V (116KM), 1.6 i Vtec (125KM), 1.6 (113KM), 1.6 i (116KM), 1.6 i (105KM), 1.6i 16V (125KM), 1.6i (114KM), 1.6 (115KM), 1.6 (126KM), 1.6i (160KM), 1.8 16V VTi (169KM), 2.0 TD (105KM), 2.0 (86KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport - kombi po japońsku
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport

Po wielu latach posuchy Honda postanowiła zaprezentować światu Civika Tourer i powrócić do walki o klienta w segmencie kompaktowych kombi. Dodatkowo pod maską tego auta może pracować nowy wysokoprężny silnik o bardziej "europejskiej" i bardziej ekonomicznej pojemności. Czy taki zestaw ma szanse...

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic MIŁA 89,44

Honda Civic JDM in progreSS 90,23

Honda Civic Hanka 83,12

Honda Civic Brylancik 77,88

Honda Civic VII EP1 D14Z6 85,67

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

pawelkostomloty 83,70

daabxc 88,37

iced_devil 91,36

w_jezierski 86,32

konradnetpl 88,52

buli_999 85,49

Ezet81 74,82

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

Szumi,huczy - wymiana łożysk
Szumi,huczy - wymiana łożysk Od pewnego czasu w samochodzie coraz bardziej huczało podczas jazdy - im szybcie...
Serwis po 15tys
Serwis po 15tys W pewnym momencie życia samochodu nastąpiła kumulacja. Skrzypiące sprzęgło, pis...
Pod maską
Pod maską Oto honda, nie jest szybka lecz wygląda. Malowanie pokrywy to w civikach powszec...
No to szukamy rdzy
No to szukamy rdzy Cienka blacha, system kanalikowy i sporo przeżartych bud na drodze więc musiałem...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

od 65 700 zł do 109 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 142 KM): 1.4 i-VTEC, 1.8 i-VTEC

 

Diesel (120 KM): 1.6 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
elektryczne szyby
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Cena katalogowa

71 500

Zobacz ofertę Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.6 TDCi (95 KM)
Peugeot 308
1.2 PureTech (130 KM)
Opel Astra
1.6 SIDI Turbo ECOTEC (170 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Fluence Color Line Renault Fluence Color Line
Rocznik: 2011. Przebieg: 100 764 km. Silnik: 1.5 81KM .
Cena: 31 900 zł
Opel Astra Enjoy Opel Astra Enjoy
Rocznik: 2012. Przebieg: 81 444 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 39 900 zł

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VI

  • Średnia ocena
    na podstawie 1327 opinii
  • 4,29
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Hatchback 1.4 i S (90 KM)

Samochod niezawodny pod wzgledem eksploatacji mało awaryjny z nie wysokim zuzyciem paliwa. Wygodny wszechstronny z ładna sportową sylwetka cieszaca oko ( model 1996-2000 ) nawet dzisiaj w dobie pojawiania sie na rynku nowych futurystycznych lini nadwozia. Dodatkowo mozna poprawic wyglad pojazdu zakładajac 15" a nawet 16" szeroko szprychowe felgi aluminiowe. Silnik bardzo dynamiczny kreci sie do 7500 obr/min i dopiero wtedy odcina paliwo po wyzej 5000 obr/min odczuwalne dodatkowe przyspieszenie. Pojzad szybko wchodzi na obroty. Do 100km w granicach 9,5 sekundy. Kozystajac tylko z 4 biegów dynamicznie i w krótkim czasie z łatwoscia mozna osiagnac 180km/h. Po wyzej tej predkosci mułowaty ale zapas mocy pod maska widoczny bo nawet jadac na 5 biegu po dłuzszej chwili mozna osiagnac około 205 km/h ( niezalecane zmniejsza sie konfort jazdy ) najlepsza maksymalan predkosc z jaka mozna poruszac sie tym pojazdem to około 180km/h. Układ jezdy rewalacyjny a przytym nisko zawieszone nadwozie z 15" kołami...

dodał: jacocartman@tlen.pl
Honda Civic Sedan 1.4 i (90 KM)

Zdecydowałem się na wersję trzydrzwiową, produkowaną w Japonii. (W Japonii robiony był też 4D sedan; 2D coupe powstawało w USA; 5D liftback i kombi – w Wielkiej Brytanii). Auto rewelacyjne o niepodważalnych zaletach i niewielu wadach. Jeździłem nią półtora roku i niestety musiałem się z nią rozstać, ponieważ pewien szpanerski dupek w Mercedesie „okularniku”, jadąc chyba setkę, skasował mi cały tył :((( Na szczęście wyszedłem z tego bez szwanku. Teraz rozglądam się za następnym autkiem i na 100% będzie to Honda; najpewniej taki sam model Civica tylko nieco młodszy (ewentualnie Accord VI generacji z ‘99 roku). Civic to samochód niezawodny, godny zaufania i piękny (szczególnie właśnie wersja trzydrzwiowa). Kiedyś, gdy jeszcze nie interesowałem się za bardzo motoryzacją, liczyły się dla mnie (jak to większość Polaków ma) tylko wozy niemieckie. Nie wiem jak one mogły mi się podobać; nie są oczywiście brzydkie, ale jakieś... toporne, mało finezyjne i kompletnie bez polotu....

dodał: sir_lancelot@op.pl
Honda Civic Hatchback 1.4 i S (90 KM)

Auto niezawodne, z mojegp punktu widzenia ekonomiczne, stylistyka rewelacji, wnetrze ok dobre wyposazenie, dobre wlasciwosci trakcyjne, dobre materialy wykonczeniowe, to byly plusy prawie zapomnialem kreci sie do 7200ob/min co jest super, mam tez diesela focusa to w nim sie obroty koncza tam gdzie w civicu sie zaczynaja : )))) minusy to glosne wnetrze anwet bardzo, silnik poprostu ryczy i wyje po 3500ob/min a kreci sie 7200 a budzi sie do zycia dopiero w okolicach 5000 wiec jak chcemy szybko jezdzic to mamy huk jak w ruskim samolocie : / , drogi serwis ale jezdzimy tam a w zasadzie tylko wymieniac filtry i plyny czasami klocki i tuleje, polske dogi : (, to najladniejszy samochod ostatnich lat( jak na moj gust) nowy civic to pokraka przy moim, teraz juz nikt z malymi wyjatkami nie robi tak ladnych samochodow, felgi 15 ladne opony z niskim profilem polakierowac wszystkie listewki klamki lusterka leciutko przyciemnic szyby i mamy suuuuuppeerrr samochodzik ktoremu wszusztkie golfy i inne toyoty...

dodał: jakubgorski@yahoo.com
Honda Civic Sedan 1.4 i (90 KM)

powiem tak-5 lat temu kupilem taka sama w wersji 5d i jezdzilem nia 4 lata -byl to rok 97 bez klimy i bez abs itylko tego mi w tym autku brakowalo bo pozatym bylem z niego bardzo zadowolony-sprzedalem bo mnie wzielo na auto sportowe a konkretnie na prelude 2,2-po rocznych meczarniachw preludzie (to do panow co lubia auta nie dla emerytow)ciaglych bolach glowy od tylnego zawieszenia ktore bylo zespolone z karoseria,ciaglym garbieniu sie przy wsiadaniu i wysiadaniu z auta a takze spalaniu 13 l pb na 100km i chronicznym braku mozliwosci pojechania szybciej tym autem(chyba ze w nocy jak kto lubi gangsterke z malolatami)obiecalem sobie ze najleprzym autkiem jakie mialem a mialem ich sporo jest wlasnie civic 5d:)praktycznosc,niezawodnosc,funkcjonalnosc,wygoda osc,wygoda a do tego rewelacyjna trakcja jak na warunki miejskie i okolomiejskie sprawily ze wlasnie kupilem takowa rok 2000 z klimka abs i jeszcze sie trafil gaz sekwencyjny:)-polecam

dodał: rafael.w29@interia.pl
Honda Civic Hatchback 1.4 i S (90 KM)

Chcę zmienić samochód na nowszy i większy – najprawdopodobniej Accord. Sprzedając moją Civic z czystym sumieniem będę mógł polecić ją kolejnemu użytkownikowi. Czytałem tu opinie innych kierowców i dochodzę do wniosku, że negatywy wypływają od smarkaczy lub malkontentów, którzy oczekują od kompaktu profilu porshe... H.C. 5D to samochód rodzinny o lekkim „zabarwieniu” sportowym – podkreślam – lekkim! Jeśli ktoś chce samochód sportowy to polecam np. Subaru Impreza. Dodam na koniec, że kupując samochód trzeba sobie zadać trochę trudu i wyszukać egz. bezwypadkowy. Mocno walone bryczki zawsze będą szwankować i nie ma to związku z marką – padlina to padlina. Honda Civic 1,4 mimo swoich lat służy mi bardzo dobrze może dlatego, że przez całe swoje życie była w dobrych rękach i ani razu na drzewie;-)

dodał: Piotrek
  • Zalety
  • + silnik
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic Si Concept Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM - galeria redakcyjna Honda Civic IX Hatchback 5d Sport (2015) Honda Civic IX Type R (2015) Honda Civic Type-R 2001 Honda Civic 2001 5D Honda Civic IX Hatchback 2014 Honda Civic 1.6 Sport - galeria redakcyjna Honda Civic I Honda Civic IX Type R Concept II (2014)
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
29 798
Przejechany dystans
805 881 670 km
Zatankowanego paliwa
856 046 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 216
Wydanych pieniędzy
1 123 441 zł
Średnie wydatki na auto
1 040 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 902
Wydanych pieniędzy
2 186 757 zł
Średnie wydatki na auto
2 025 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 080)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VI

Na podstawie 1278 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: gzesiolek, dodano: 07.07.2008 14:43

No autko przetestowane pod tym względem statystycznie jak się tylko da... Najpierw moj ojciec przez lat 7, teraz ja juz 5rok... Mieszkam w Krakowie i to muszę poruszać się codziennie północ-południe z krańca do krańca (zainteresowani wiedzą czym to grozi), wiec ostatnimi czasy spalanie wyraznie wzroslo i nie wiem czy to wina tylko remontow i coraz wiekszych korkow, czy juz zuzycia staruszki... Ostatnio w jezdzie wylacznie miejskiej przejezdzam +/- 470km na 40l benzyny... czyli jak łatwo policzyć spalanie ok.8,5l/100km... w zimie potrafi dojść do 9l, ale do 10l nigdy nie dobiło... a nie mam superlekkiej stopy i jak mam możliwość ruszyć szybko to tak ruszam więc silnik zdrowo pracuje zwykle w zakresie 3000-4000rpm, a czasem nawet sięga 6000rpm... W trasie powyżej 100km zwykle utrzymuje 3000obrotow i 100-120km/h, tylko w razie potrzeby (czyt. podczas wyprzedzania) wyciskam ze staruszki jakiekolwiek przyśpieszenie (czyt. 4000-6000obrotow). No i w czasie takiej jazdy spalanie 6-6,5l/100km... narzekać nie mogę... Co do eksploatacji to kosztuje niestety coraz więcej, po 250000 przebiegu nie dziwota, ale jedno mogę potwierdzić - zużywać się zużywa, ale nie psuje się ot tak... żadnej nawet drobnej awarii silnika przez 12lat... co Honda to Honda... A koszty eksploatacji i drobnych napraw (czyt, żarówki, filtry, oleje, wycieraczki, płyn w chłodnicy, do tego ostatnio wahacze i amortyzatory(po raz pierwszy od nowosci!) to przez te moje 5lat to 1,5tys zl rocznie przy serwisie w ASO... drogo? drogo! ale za to staruszka mi sluzy bezawaryjnie i patrzac na jej wartosc rynkowa, sprzedawac sie jej nie oplaci (ok. 8tys zl)

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i S

autor: Mariusz_Honda77, dodano: 07.06.2010 11:58

Witam. Miałem wcześniej takie samo autko z silnikiem 1.4 i byłem zadowolony, ale dopiero teraz, gdy mam 1.6 jestem zachwycony! Silnik jest po prostu rewelacyjny, bardzo dynamiczny a przy tym w miarę oszczędny, w szczególności na trasie. Miałem szczęście, bo kupiłem bardzo zadbany egzemplarz (ciężko w Polsce o zdrową jednostkę 1.6, w szczególności w sedanie) i muszę powiedzieć, że auta o tej samej pojemności w konfrontacji nie mają za dużych szans, w szczególności auta o zbliżonym roczniku. Zakochałem się w tym aucie, jeżdżę Hondami od 5 lat i raczej się to nie zmieni. Żałuję tylko, że Honda nie robi już takich silników, bo w latach 90´ po prostu nie było dla nich konkurencji :) Gdyby była możliwość zakupu takiego nowego modelu - to sprzedałbym nerkę i co bym tylko mógł, żeby nabyć to autko w stanie nowym :) Podsumowując: samochód bezawaryjny, dynamiczny i gdy się o niego dba - naprawdę wdzięczny i daję przyjemność z jazdy. Pozdrawiam Fanów Hond i zachęcam do (ostrożnego! gdyż wiele silników z racji na parametry jest wyżyłowanych) zakupu.

pełny raport Honda Sedan 1.6i 16V

autor: romekje@o2.pl, dodano: 03.11.2010 11:13

Staram się jeździć oszczędnie jednak do pracy mam jedynie 4.5-5 km i autko przez ten czas nawet nie zdąży się porządnie rozgrzać więc spalanie, zwłaszcza teraz gdy jest zimniej podskakuje mniej więcej do granicy 8 l/100. Co się tyczy dłuższych tras można spokojnie zejść poniżej 6 litrów (ważne jest jakie mamy oponki, ciśnienie, jak przyspieszamy, hamujemy i przy ilu obrotach zmieniamy biegi- czyli cały eco-driving) Na trasie staram się przyśpieszać w miarę dynamicznie (połowa gazu) do okolic 70 km/h przy czym biegi zmieniam nie później niż przy 3 tysiącach. przy 80 przyśpieszam już bardzo powoli i jadę sobie na piątym biegu - przy prędkości stałej koło 110km/h spalanie powinno wynieść około 5.3L przy takich samych warunkach ale prędkości 80 km/h można by osiągnąć koło 5l/100 km. niestety nigdy nie trafiłem na tak idealne warunki aby się o tym przekonać - no i czasem temperament daje o sobie znać :) - ale tak to już jest z tym autkiem, uśmiech i radość przy mocniejszym przyciśnięciu jest bezcenna.

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i S
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Honda Civic VI

Kolejna odsłona bardzo popularnego modelu Hondy. Duże zainteresowanie poprzednimi wersjami wymogły na producencie ulepszenie i unowocześnienie, i tak już nowoczesnego civica. Samochody cieszą się sporą popularnością ze względu na małą awaryjność, dobre wykonanie i niezłe wyposażenie dodatkowe oferowane...

Zobacz dane techniczne Honda Civic VI

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także