Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Honda Civic VI

Szósty model Hondy Civic pojawił sie na rynku w roku 1995. Samochód znów powiększył swoje rozmiary. Auto wyróżniało się dzięki charakterystycznym, dużym lampom, wyraźnemu zarysowi linii dachu, a także bardziej konserwatywnej stylistyce, co było wyjściem naprzeciw preferencjom europejskich klientów. W 1996 roku Civic VI zdobyło nagrodę magazynu „Car and Driver”. W 1999 roku model został poddany solidnej modernizacji. Rok później został wycofany z produkcji.

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VI

Silniki Honda Civic VI

Lista silników:
1.4 16V (90KM), 1.4i (90KM), 1.4 16V (75KM), 1.5 16V (114KM), 1.5 i Vtec-E (90KM), 1.5 (90KM), 1.5i (114KM), 1.6 i (116KM), 1.6 i (105KM), 1.6i 16V (125KM), 1.6i (114KM), 1.6 (115KM), 1.6 (126KM), 1.6i (160KM), 1.6 VTi (160KM), 1.6 16VTi (160KM), 1.6 16V (116KM), 1.6 i Vtec (125KM), 1.6 (113KM), 1.8 16V VTi (169KM), 2.0 (86KM), 2.0 TD (105KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport - kombi po japońsku
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport

Po wielu latach posuchy Honda postanowiła zaprezentować światu Civika Tourer i powrócić do walki o klienta w segmencie kompaktowych kombi. Dodatkowo pod maską tego auta może pracować nowy wysokoprężny silnik o bardziej "europejskiej" i bardziej ekonomicznej pojemności. Czy taki zestaw ma szanse...

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic Ultraviolet Coupe 74,78

Honda Civic Type R 85,46

Honda Civic typeR ,sprzedam, 87,02

Honda Civic Si 2.0 Vtec 197 KM 78,24

Honda Civic Hania 82,56

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

djbisonus 84,48

kondzia 60,65

BENEK1270 83,99

acieply 48,73

w_jezierski 86,44

daabxc 88,24

latanek 62,82

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

Mobilki sprawdzam radyjko, jak mnie słychać? -- Montaż CB radia i anteny.
Mobilki sprawdzam radyjko, jak mnie słychać? -- Montaż CB radia i anteny. Stało się, zakupiłem radio CB. Mój wybór padł na radyjko Yosan pro 120. Na pocz...
No to szukamy rdzy
No to szukamy rdzy Cienka blacha, system kanalikowy i sporo przeżartych bud na drodze więc musiałem...
Serwis po 15tys
Serwis po 15tys W pewnym momencie życia samochodu nastąpiła kumulacja. Skrzypiące sprzęgło, pis...
Czeka mnie wymiana aku - proszę o opinie
Czeka mnie wymiana aku - proszę o opinie Witam Jako, że w tym roku czekają mnie 2 wyjazdy z rodziną zagranicę, a nie c...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

od 65 700 zł do 144 000

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 310 KM): 1.4 i-VTEC, 1.8 i-VTEC, 2.0

 

Diesel (120 KM): 1.6 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Cena katalogowa

71 500

Zobacz ofertę Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.6 SIDI Turbo ECOTEC (170 KM)
BMW Seria 1
125i (218 KM)
Hyundai i30
1.6 GDI (135 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Honda Civic COMFORT 5DR 1.4  83 KM Honda Civic COMFORT 5DR 1.4 83 KM
Rocznik: 2008. Przebieg: 93 179 km. Silnik: 1.3 61KM .
Cena: 29 400 zł
Opel Astra Enjoy Fabryczna instalacja LPG Opel Astra Enjoy Fabryczna instalacja LPG
Rocznik: 2014. Przebieg: 11 500 km. Silnik: 1.4 103KM .
Cena: 59 900 zł

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VI

  • Średnia ocena
    na podstawie 1327 opinii
  • 4,29
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Hatchback 1.4 i S (90 KM)

Samochod niezawodny pod wzgledem eksploatacji mało awaryjny z nie wysokim zuzyciem paliwa. Wygodny wszechstronny z ładna sportową sylwetka cieszaca oko ( model 1996-2000 ) nawet dzisiaj w dobie pojawiania sie na rynku nowych futurystycznych lini nadwozia. Dodatkowo mozna poprawic wyglad pojazdu zakładajac 15" a nawet 16" szeroko szprychowe felgi aluminiowe. Silnik bardzo dynamiczny kreci sie do 7500 obr/min i dopiero wtedy odcina paliwo po wyzej 5000 obr/min odczuwalne dodatkowe przyspieszenie. Pojzad szybko wchodzi na obroty. Do 100km w granicach 9,5 sekundy. Kozystajac tylko z 4 biegów dynamicznie i w krótkim czasie z łatwoscia mozna osiagnac 180km/h. Po wyzej tej predkosci mułowaty ale zapas mocy pod maska widoczny bo nawet jadac na 5 biegu po dłuzszej chwili mozna osiagnac około 205 km/h ( niezalecane zmniejsza sie konfort jazdy ) najlepsza maksymalan predkosc z jaka mozna poruszac sie tym pojazdem to około 180km/h. Układ jezdy rewalacyjny a przytym nisko zawieszone nadwozie z 15" kołami...

dodał: jacocartman@tlen.pl
Honda Civic Sedan 1.4 i (90 KM)

Zdecydowałem się na wersję trzydrzwiową, produkowaną w Japonii. (W Japonii robiony był też 4D sedan; 2D coupe powstawało w USA; 5D liftback i kombi – w Wielkiej Brytanii). Auto rewelacyjne o niepodważalnych zaletach i niewielu wadach. Jeździłem nią półtora roku i niestety musiałem się z nią rozstać, ponieważ pewien szpanerski dupek w Mercedesie „okularniku”, jadąc chyba setkę, skasował mi cały tył :((( Na szczęście wyszedłem z tego bez szwanku. Teraz rozglądam się za następnym autkiem i na 100% będzie to Honda; najpewniej taki sam model Civica tylko nieco młodszy (ewentualnie Accord VI generacji z ‘99 roku). Civic to samochód niezawodny, godny zaufania i piękny (szczególnie właśnie wersja trzydrzwiowa). Kiedyś, gdy jeszcze nie interesowałem się za bardzo motoryzacją, liczyły się dla mnie (jak to większość Polaków ma) tylko wozy niemieckie. Nie wiem jak one mogły mi się podobać; nie są oczywiście brzydkie, ale jakieś... toporne, mało finezyjne i kompletnie bez polotu....

dodał: sir_lancelot@op.pl
Honda Civic Hatchback 1.4 i S (90 KM)

Auto niezawodne, z mojegp punktu widzenia ekonomiczne, stylistyka rewelacji, wnetrze ok dobre wyposazenie, dobre wlasciwosci trakcyjne, dobre materialy wykonczeniowe, to byly plusy prawie zapomnialem kreci sie do 7200ob/min co jest super, mam tez diesela focusa to w nim sie obroty koncza tam gdzie w civicu sie zaczynaja : )))) minusy to glosne wnetrze anwet bardzo, silnik poprostu ryczy i wyje po 3500ob/min a kreci sie 7200 a budzi sie do zycia dopiero w okolicach 5000 wiec jak chcemy szybko jezdzic to mamy huk jak w ruskim samolocie : / , drogi serwis ale jezdzimy tam a w zasadzie tylko wymieniac filtry i plyny czasami klocki i tuleje, polske dogi : (, to najladniejszy samochod ostatnich lat( jak na moj gust) nowy civic to pokraka przy moim, teraz juz nikt z malymi wyjatkami nie robi tak ladnych samochodow, felgi 15 ladne opony z niskim profilem polakierowac wszystkie listewki klamki lusterka leciutko przyciemnic szyby i mamy suuuuuppeerrr samochodzik ktoremu wszusztkie golfy i inne toyoty...

dodał: jakubgorski@yahoo.com
Honda Civic Sedan 1.4 i (90 KM)

powiem tak-5 lat temu kupilem taka sama w wersji 5d i jezdzilem nia 4 lata -byl to rok 97 bez klimy i bez abs itylko tego mi w tym autku brakowalo bo pozatym bylem z niego bardzo zadowolony-sprzedalem bo mnie wzielo na auto sportowe a konkretnie na prelude 2,2-po rocznych meczarniachw preludzie (to do panow co lubia auta nie dla emerytow)ciaglych bolach glowy od tylnego zawieszenia ktore bylo zespolone z karoseria,ciaglym garbieniu sie przy wsiadaniu i wysiadaniu z auta a takze spalaniu 13 l pb na 100km i chronicznym braku mozliwosci pojechania szybciej tym autem(chyba ze w nocy jak kto lubi gangsterke z malolatami)obiecalem sobie ze najleprzym autkiem jakie mialem a mialem ich sporo jest wlasnie civic 5d:)praktycznosc,niezawodnosc,funkcjonalnosc,wygoda osc,wygoda a do tego rewelacyjna trakcja jak na warunki miejskie i okolomiejskie sprawily ze wlasnie kupilem takowa rok 2000 z klimka abs i jeszcze sie trafil gaz sekwencyjny:)-polecam

dodał: rafael.w29@interia.pl
Honda Civic Hatchback 1.4 i S (90 KM)

Chcę zmienić samochód na nowszy i większy – najprawdopodobniej Accord. Sprzedając moją Civic z czystym sumieniem będę mógł polecić ją kolejnemu użytkownikowi. Czytałem tu opinie innych kierowców i dochodzę do wniosku, że negatywy wypływają od smarkaczy lub malkontentów, którzy oczekują od kompaktu profilu porshe... H.C. 5D to samochód rodzinny o lekkim „zabarwieniu” sportowym – podkreślam – lekkim! Jeśli ktoś chce samochód sportowy to polecam np. Subaru Impreza. Dodam na koniec, że kupując samochód trzeba sobie zadać trochę trudu i wyszukać egz. bezwypadkowy. Mocno walone bryczki zawsze będą szwankować i nie ma to związku z marką – padlina to padlina. Honda Civic 1,4 mimo swoich lat służy mi bardzo dobrze może dlatego, że przez całe swoje życie była w dobrych rękach i ani razu na drzewie;-)

dodał: Piotrek
  • Zalety
  • + silnik
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic IX Type R (2015) Honda Civic V Hatchback - galeria społeczności Honda Civic IX Tourer 1.6 i-DTEC 120KM - galeria redakcyjna Honda Civic Si Concept Honda Civic VIII Sedan - galeria społeczności Honda Civic VIII Hatchback 5d - galeria społeczności Honda Civic Hybryda Honda Civic I Honda Civic IX Hatchback 5d Sport (2015) Honda Civic 2012
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
31 663
Przejechany dystans
806 742 682 km
Zatankowanego paliwa
900 105 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 406
Wydanych pieniędzy
1 187 747 zł
Średnie wydatki na auto
1 050 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 367
Wydanych pieniędzy
2 356 773 zł
Średnie wydatki na auto
2 084 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 131)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VI

Na podstawie 1285 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: jaskier@wp.eu, dodano: 27.11.2008 12:22

Czytając wcześniejsze wypowiedzi, a szczególnie te mówiące o 11 litrach w mieście i w dodatku we Wrocławiu (moim mieście), to chyba nie mówimy o tych samych autach... Osobiście w trasie miałem spalanie 5,6 l/100 km wioząc 4 "pełnowymiarowych" pasażerów, czyli każdy conajmniej 85 kilo. Trasa miała ponad 700 km i przy takim spalaniu byłem zachwycony (świeżo kupione autko i miało okazję się sprawdzić na trasie). W mieście, przy codziennym staniu w korkach i podróży do i z pracy, która conajmniej trwa 30 minut (w tym 20 minut w korkach), autko nie spaliło mi więcej jak 7,5 l/100 km! Wiem tylko tylę - i to stosuję - że Civiki z VTECem nie znoszą jak się na nich jeździ poniżej 2000 obr./min. Po prostu NIE i tyle. Ani wtedy nie ma przyspieszenia, ani ekonomiki. Proponuję szanownym kolegom zmieniać biegi w momencie gasniecia ECONO (tj. przy 2600 obr./min. - w zależności od biegu). Spalanie nie powinno dojść do 8 l/100 km. Przejeździłem tak już prawie 6000 km w ciągu 2 miesięcy, więc chyba wiem o czym mówię. Pod maską mam silnik d15z8 - może to coś pomoże. Zimy jeszcze nie przejeździłem... Zobaczymy. Jaskier

pełny raport Honda Hatchback 1.5 i

autor: zaion@poczta.fm, dodano: 06.12.2013 00:00

Autem jeżdżę od ponad 5ciu lat. Po tym czasie mogę stwierdzić, że spalanie jest stabilne przez cały okres użytkowania. Tylko raz podczas zimy zdarzyło się że moja Honda paliła ponad 10 l, ale okazało się że były problemy z gaźnikiem, który trzeba było wyregulować (przy okazji - nie jest to takie proste dla niektórych mechaników). Generalnie co miesiąc tankuje auto do pełna i udaje mi się przejechać ~600 km, gdzie 60% to dłuższa trasa, a 40% jazda w korkach po mieście. Auto miło zaskakuje na dłuższych trasach i jeździe po autostradzie. Przy średniej prędkości 130 km/h spalanie jest w granicach 6.5 litra. Podczas wyjazdu w góry w cztery osoby z full załadowanym bagażnikiem auto spaliło ok 7.2 litra paliwa. Uważam że są to dobre wyniki, biorąc pod uwagę przebieg ponad 230000 (z Niemiec przyjechał z przebiegiem 187000 zakładam że jest oryginalny) i wiek auta, który wynosi 23 lata.

pełny raport Honda Hatchback 1.3 16V

autor: Krzysiek K., dodano: 12.02.2013 21:12

Czytam Wasze wpisy i musze stwierdzic, ze z kazdym z nich po czesci sie zgadzam.Ta honda jezdze od 7,5 roku spalanie podaje z roku sumiennego notowania. wniski sa takie iz komputer przeklamuje na ok. -0,6 l/100 km srednio tez na pokladzie bylo ok. 170kg dodatkowego obciazenia liczac z kierowca. Mam obecnie przejechane 205 tys. km. Nie wliczajac obecnej wartosci samochodu i przy sredniej cenie paliwa samochod kosztuje 0,98 zl za kazdy przejechany km przy 67 tys. zl przy zakupie i serwisie w autoryzowanych stacjach diagnostycznych. Wymienilem poduszke pod silnikiem z przodu, lozysko lewy przod, gumy st. tylne, jeden raz pasek rozrzadu , dwa razy tarcze a cztery razy klocki przod tyl tylko jeden raz. Co do korozji pojawia sie ale wystarczlo na czas zareagowac. Moglyby byc wyzszej jakosci materialy na siedzeniach, ale bez tragedii bo problem to przetarcie na boczku powstaly przez wsiadanie i wysiadanie a mam dosc blisko dosuniety fotel z max wyprostowanym oparciem. Ponadto to samochod budzacy duze zaufanie ktorego traktujesz jak kogos kto Cie nie zawiedzie;-). Gdy chcesz adrenaliny dostaniesz ja a gdy chcesz oszczedzac to i to on Ci da. Polecam.

pełny raport Honda Hatchback 1.6 16V
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Honda Civic VI

Kolejna odsłona bardzo popularnego modelu Hondy. Duże zainteresowanie poprzednimi wersjami wymogły na producencie ulepszenie i unowocześnienie, i tak już nowoczesnego civica. Samochody cieszą się sporą popularnością ze względu na małą awaryjność, dobre wykonanie i niezłe wyposażenie dodatkowe oferowane...

Zobacz dane techniczne Honda Civic VI

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także