Szukaj

Informacje o Honda Civic VII Coupe

Lata produkcji: 2001 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Nie przypominająca w niczym swoich poprzedników, zmieniona stylistycznie, nie do poznania siódma generacja Hondy Civic zadebiutowała na rynku w 2001 r. Krótki przód auta oraz znacznie wyższa i węższa karoseria sprawiły, że auto oddaliło się znacznie od wcześniej utrwalonego, sportowego charakteru, nawiązując kształtami raczej do rodzinnego minivana. Model przeszedł face-lifting w roku 2004, a rok później zakończono jego produkcję.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic VII Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Długość 4438 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1399 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1470 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 991 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 899 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1341 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1336 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 365 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

1,9
~McFly
Honda Civic VII
Coupe 1.7 i 120KM 88kW
Ten model Civica, dokładnie wersja Coupe EM2, to niestety wtopa Hindy po całości. Silnik 1.7 120KM bez Vtec jest albo przed remontem lub po remoncie. Pada UPG, padają łożyska w skrzyni biegów, lubi się wysypać immobiliser. Legendarna bezawaryjność Hondy, tak, ale nie w tym modelu. Wykończona w środku lepiej od EP2, więcej miękkich materiałów. Dosyć pojemny bagażnik. Niestety deska rozdzielcza skierowana ku górze, co mocno przeszkadza w obsłudze np radia. Linia auta to już indywidualna sprawa, dla mnie średnio się prezentuje. Wersja 3d bardziej zadziorna. Generalnie tą wersję omijać szerokim łukiem.
4,6
~Paweł
Honda Civic VII
Coupe 1.7 i 120KM 88kW
Auto bardzo dynamiczne, genialny 2 bieg, który przy wyższych obrotach wgniata w fotel. Silnik bardzo elastyczny, przy niskich obrotach i wysokim biegu nie dusi się, nie szarpie. Eksploatacyjnie tylko olej, klocki, filtry. Brakuje trochę 6 biegu bo przy jeździe 100-120 km/h auto ma już wysokie obroty i jest dość głośny. Z minusów "miękka" blacha - każde dotknięcie drzwiami przez pojazd stojący obok = wgniotka. Każdy żołądź który spadnie na samochód = wgniotka. Antykorozja jak na Hondę - ok 4/5. Jazda na lpg - bajka. Można deptać, jechać 160 km/h na autostradzie, a spalanie wyjdzie max. 11 l /100 lpg.
4,7
~Daniel
Honda Civic VII
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Jestem bardzo zadowolony, jest szybkie do 100 co prawda 9 s ale to automat, natomiast dużo podróżuje po autostradzie wtedy prędkości ok 170km/h powodują że auto przyczepione jest do asfaltu. Samochód bardzo cichy do 140, wtedy ma 3,5tys obrotów/ min przy 160 jest to 4tys przy 200 5,5 tys. Ogromny bagażnik. Ogólnie auto wygodne, jeśli lubisz siedzieć nad ziemią. Autem przejechałem w 3 lata ponad 80tys km, jest ekonomiczne spalanie średnie 8,8 l gazu na 100, jeśli nawet jechałem autostrada przy jeździe do 200 nie spaliła 11l/100. Jazda z Wrocławia do Łodzi za pilotem w postaci Volvo XC 90.
Średnie spalanie dla Honda Civic VII Coupe
7,4 – 7,7
l/100 km
8,6 – 8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,2
Honda Civic VII
Coupe 1.7 i 120KM 88kW
Samochód może spalić bardzo mało lub baaardzo dużo w zależności od naszej nogi. Przy bardzo spokojnej jeździe można osiągnąć wynik 5.6 litra na odcinku 200 kilometrów po krajowych drogach i to na oponach 215/40/17, więc mysle, że wynik jest świetny. Oczywiście jeśli wiecej "deptamy" to wciągnie nawet i 15 litrów, ale najcześciej w mieście jest to 8/9 litrów przy dosyć dynamicznej jeździe, autostrada na odcinku 1000km (140/150km/h) to średnia 7.5 litra. Wszystko oczywiście z włączoną klimatyzacja.
6,7
Honda Civic VII
Coupe 1.7 i 120KM 88kW
Mam ten samochod pare miesięcy ale moim zdaniem jeśli chodzi o spalanie bardzo dobrze ( jak pisałem cykl mieszany w moim wydaniu poniżej 7 l) , części eksplatacyjne raczej tanie, sporo zamienników, jedyne czego bym się obawiał to koszty napraw blacharskich, lakierniczych przy niewielkiej stłuczce itp. Zderzaki są lakierowane itp. Samochód jest dośc niski , można coś uszkodzić więc proponuje AC. Poprzednia hondzina była całkowicie bezawaryjna liczę że ta też będzie, choć robiona w USA a nie w Japonii i tą różnicę niestety widać w detalach. Genaralnie myślę że koszty utrzymania nie będą wysokie.
7,0
Honda Civic VII
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
I tu muszę pochylic czoła w kierunku inżynierów hondy. Jak tylko się chce można osiągnąć naprawdę dobre wyniki. Żona niom i w sumie ja jak jeździłem z nią potrafiliśmy zejść do 6.5 litra w mieście. I nie było to wcale slamazarne toczenie się do 2000 rmp. Trasa prędkości do 130-140 km/h coś okolo6-7 litrów powyżej 160 niestety autko pochlanialo około 9 litrów ale i tak wydaje mi się ze nie było tak strasznie. Dla ciekawostki... przez pierwszy tydzień użytkowania kiedy to uśmiech nie schodzil minz twarzy i obroty nie spadały poniżej 6000 jadą po mieście Hania potrafiła pokonać 13-14 litrów na setkę. Ale to były testy tylko. Przy dynamicznej jeździe po mieście około 7.5 litra to całkiem przyzwoity wynik. Jeśli chodzi o ceny części to można tu mowic tylko o eksploatacji. Klocki tarcze płynu oleje. Samochód służył mi przez 2 lata bezawaryjnie. Nic tylko lac benzynę ( zalecają przez producenta 95 ) i jeździć.

Usterki Honda Civic VII

Liczba wpisów: 49
Elektryka
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Żarówki, problem ze stykami, palące się często razem z bezpiecznikami, dziś przy -7 otwarła mi się szyba i nie reaguje.. pada śnieg, trzeba było zabezpieczyć na szybko drzwi.. klima przestała działać, podświetlanie pokręteł nawiewu. W wydechu dziura, rdza na karoseri, zwłaszcza tylna klapa.. I zacinająca się przy okazji. Dziś pociągłem za rączkę od przedniej maski, irwała się.. spryskiwacze przestały działać przy najgorszych możliwych warunkach... zawieszenie całe do roboty po 250000km. Trochę się zawiodłem, liczyłem na coś więcej od Japończyka.
Temperatura, obroty
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • silnik
  • 265 tys. km
Z reguły jeżdżę na gazie, problemów z samochodem jest sporo, z niewiadomych mi przyczyn temperatura skacze do czerwoności bez reguły, mogę jechać spokojnie przez 5 minut i się zagrzeje, a mogę jechać 2h i wszystko będzie okej. Dzieje sie to bardzo rzadko, mniej więcej raz na miesiąc. Często musze dolewać też płyn chłodniczy oraz olej. Ostatnio auto na gazie dziwnie wibruje, na postoju czuć to dużo bardziej, falują też wtedy obroty, na benzynie jest okej. Na zimnym silniku przy dodaniu gazu czasem reakcja jest po 2-3 sekundach. Sporadycznie zapali też się check engine z sondy, którą już wymieniałem.
Oczekuje na rozwiązanie
KOROZJA
  • Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
Rdza, podwozie i błotniki tylne, reszta zdrowiuteńka bo nie ruszana. Sprowadzony z NIEMIEC 15-latek z przebiegiem 70oookm, zero konserwy, rdzy sporo na podwoziu, szczotka, szlifiera i jazda, zabezpieczenie, konserwacja, podwozie, profile, progi, drzwi maska, klapa. Tylne błotniki robione ale raczej z obtarć. Pomalowane i zabezpieczone na maxa. Będzie spokój parę lat. reszta bez zastrzeżeń, magiel po poprawce wady fabrycznej, stukanie. Wymiana custom ślizg, regulacja docisku listwy. Teraz igła. Jazda niczym nówką.
Honda Civic VII Coupe