Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

Siódma generacja modelu debiutowała w 2001 roku. Stylistycznie Civic VII zmienił się nie do poznania i w niczym nie przypominał swoich poprzedników. Wyróżniał się węższą i znacznie wyższą karoserią oraz krótkim przodem auta, co znacznie odbiegało od utrwalonego wcześniej sportowego wizerunku. Swoimi kształtami Civic nawiązywał raczej do rodzinnego minivana. W 2004 roku model został poddany face-liftingowi. Jego produkcja zakończyła się w roku 2005.

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VII

Silniki Honda Civic VII Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport - kombi po japońsku
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport

Po wielu latach posuchy Honda postanowiła zaprezentować światu Civika Tourer i powrócić do walki o klienta w segmencie kompaktowych kombi. Dodatkowo pod maską tego auta może pracować nowy wysokoprężny silnik o bardziej "europejskiej" i bardziej ekonomicznej pojemności. Czy taki zestaw ma szanse...

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic Czerwona strzała 80,54

Honda Civic ****Hondziorka**** 81,87

Honda Civic JDM in progreSS 90,23

Honda Civic vtec sport 92,63

Honda Civic Type-R 2.4L 89,91

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

KrzysztofT 93,79

BENEK1270 94,05

zbroszki 69,12

paolomario 70,31

DeusZ 75,66

AutoMag 67,02

latanek 64,07

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

Hamulce z masła, czyli pedał do podłogi, inna pompa i serwo. 7/8 na 15/16.
Hamulce z masła, czyli pedał do podłogi, inna pompa i serwo. 7/8 na 15/16. Podziało się. Honda się grzeje, ale w miarę to opanowałem i wiem już jak jeździć...
projektanci powinni popełnic harakiri, czyli podsumowanie po 125 tyś
projektanci powinni popełnic harakiri, czyli podsumowanie po 125 tyś 125 tyś pękło miało być po 100, ale cierpię na chorobę zwaną chronicznym brakiem...
Zimowa guma
Zimowa guma Niby nie ma o czym pisać, guma 185/14 zamiast letniej 195/15, ta sama wysokość i...
Serwis po 15tys
Serwis po 15tys W pewnym momencie życia samochodu nastąpiła kumulacja. Skrzypiące sprzęgło, pis...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda Civic
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Kia cee´d
1.6 GDI (135 KM)
Skoda Rapid
1.2 TSI (85 KM)
Skoda Octavia
2.0 TDI CR DPF (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Honda Civic 1.8 16V SEDAN 4DR Honda Civic 1.8 16V SEDAN 4DR
Rocznik: 2008. Przebieg: 34 370 km. Silnik: 1.8 103KM .
Cena: 36 700 zł
Citroen C4 1.6 HDI 110 [KM] 5DR Business Citroen C4 1.6 HDI 110 [KM] 5DR Business
Rocznik: 2011. Przebieg: 138 592 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 35 300 zł

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 51 opinii
  • 4,14
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Hatchback 1.7 CTDI (100 KM)

Daleko mu do swoich poprzedników! Auto okreslana mianem "dla emerytów", i dokładnie tak jest. przyjemności z jazdy nie ma i koniec. Na plus: starde zawieszenie, diesel mało pali, naaardzo dużo miejsca w środku - za dużo! wosi sie powietrze nad głową, pasażerowie tylnych siedzeniach to rozpusata! bardzo dobrze sie jedzie na autostradzie, w mieście szkoda auta. Na minus: bardzo słaba zwrotność,

dodał: rambo7@poczta.onet.pl
Honda Civic Hatchback 1.7 CTDI (100 KM)

zachorowalem na niego, wiec musialem kupic, silnik diesla w tym modelu rzadkosc wielka, szybciej znajdzie sie wcieklego Type R. Wyglad zew z pakietem sport odznacza sie na tle wszystkich samochodow-jajek bardzo. VIII generacje mnie nie przekonuje

dodał: spikerone@o2.pl
Honda Civic Hatchback 1.7 CTDI (100 KM)

5 z małym minusem za brak podłokietnika w serii i brak klimy w serii.

dodał: zawist.m@poczta.fm
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM - galeria redakcyjna Honda Civic VIII Hatchback 5d - galeria społeczności Honda Civic IX Type R Concept (2014) Honda Civic III Honda Civic VII Honda Civic IV Honda Civic 2012 - wersja amerykańska Honda Civic IX Hatchback 5d Sport (2015) Honda Civic IX Tourer 1.6 i-DTEC 120KM - galeria redakcyjna Honda Civic Type-R
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
29 748
Przejechany dystans
805 701 649 km
Zatankowanego paliwa
854 521 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 211
Wydanych pieniędzy
1 123 091 zł
Średnie wydatki na auto
1 040 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 896
Wydanych pieniędzy
2 186 394 zł
Średnie wydatki na auto
2 024 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 080)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

Na podstawie 81 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Andrzej, dodano: 22.11.2008 00:13

Przejechałem swoim nowym Civikiem 3000km przez dwa miesiące. W warszawskich korkach na krótkich odcinkach (relatywnie częste rozgrzewanie silnika) rzeczywiste spalanie między 10,1 - 10,5 l/100km przy zastosowaniu wszystkich zasad ecodrivingu. Wskazania komputera dotyczące zużycia paliwa w mieście na poziomie 8,9 - 9,1 l/100km (o 10% mniej), to marketingowa fikcja, by nie rzec nieprzyzwoity i niegodny tej marki chwyt reklamowy. O homologacyjnym spalaniu w mieście na poziomie 8,7l/100km nie pomnę, ponieważ jest to opowiastka rodem z bajki. W sumie 10 l/100km przy silniku ze 140 konnym silnikiem w stołecznych korkach, to nie wstyd. Wstydzić należy się za fałszywe oprogramowanie komputera, celowe jak się wydaje. Zabrzmi niewiarygodnie, ale doradca serwisowy Honda Plaza próbował zasugerować mi, że być może zbyt często jeżdżę pod wiatr, następnie bajdurzył o jakimś niedoszacowaniu spalania na wolnych obrotach (na luzie w oczekiwaniu na zmianę świateł przed skrzyżowaniem) itp. Gdy wyjaśniłem mu, że nie jestem osobnikiem płci żeńskiej z dowcipnymi tlenionymi blond warkoczykami (z szacunkiem dla wszystkich Pań o jasnych włosach) wykrztusił z siebie, że przekłamania wskazań komputera odnośnie zużycia paliwa są powszechnie zgłaszanym problemem. On, jako doradca serwisowy nie mógł nic z tym zrobić, gdyż jest to - jak to ujął - problem do rozwiązania dla inżynierów fabrycznych Hondy, co Honda Poland rzekomo sugerowała już wielokrotnie. W trasie spalanie b. przyzwoite - ok. 6,5 l/100km, przy prędkości do 120 km/h. W tym przypadku komputer wskazuje zużycie tylko o 0,5 l/100 km mniejsze (zaniża apetyt auta na paliwo zaledwie o ok. 6%). Reasumując muszę stwierdzić, że z samochodu jestem zadowolony. Jest żwawy, jak na swój segment komfortowy (rozstaw osi 270mm daje się odczuć w codziennej eksploatacji), ma rewelacyjne zawieszenie, dobre wyposażenie i wyjątkowo ciekawy design, zarówno zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Innymi słowy Civic 4d jest nietuzinkowy. Wydaje mi się, że producent nie musiał silić się na fałszowanie wskazań zużycia paliwa, by auto się sprzedawało. Potomkowie samurajów powinni zdawać sobie sprawę z tego, że kłamstwo, jak katana, jest mieczem obusiecznym (może funkcjonując na naszym rodzimym rynku, powinni poznać także przypowiastkę o krótkich nóżkach kłamstewka).

pełny raport Honda Sedan 1.8 i-VTEC

autor: given44, dodano: 16.08.2010 23:39

Ostatnio zanotowane spalanie w dłuższej trasie.. sierpień, 2010 r. 1. Rumia - Soltau [Niemcy] (791 km, trzy, 10 minutowe przerwy na dotlenienie) Bak zalany do pełna, weszło 43,57 litra eurosuper 95 z orlenu, koszt 199.99 zł 2 osoby w aucie i załadowany bagażnik i tylne siedzenia, na 781 kilometrze pierwszy raz zapaliła się rezerwa czyli wyszło ok 5,6 litra/100 km. Generalnie fajny wynik biorąc pod uwagę wiek auta i jego przebieg z tym, że prędkość, rzadko przekraczała 100 km/h. Miało być ekonomicznie więc coś za coś. 2. Soltau - Rumia (trochę inna trasa, wyszło jakieś 800 km) Pierwsze tankowanie za 40 euro. wacha po 1.44 E /litr. Weszło 27,77 litra. 2 litry odliczam od tego bo wcześniej dłuższą "chwilę" było jechane na rezerwie. [w tamtą stronę od zapalenia na 781 km jeżdzone do 816 km, liczę mniej więcej 2 litry]. Tym razem lampka zapalona zaraz przed granica z Polską, na 471 kilometrze..Kolejne tankowanie, również na orlenie za 80 zł. Benzin po 4.75 i weszło 16,84 litra. Ostatnia rezerwa zapalona na 777 kilometrze i co daje nam kolejne 306 km trasy... wynik na tym odcinku to równo 5,5 litra.. dojechane do domu na rezerwie:p Trochę mniej obładowany samochód i spalanie spadło o całe 0,1 litra ;p Jestem zadowolony z takiego wyniku.. Jechałem tylko ja (bez zmian kierowcy) z nastawieniem na jak najmniejsze spalanie.. Podsumowując, założenie zostało osiągnięte kosztem wydłużenia się podróży i bycia zamulatorem na autobanie.. :p Pozdrawiam! Ps. koszt: tam - 200 zł powrót - 244 zł

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i S

autor: K., dodano: 06.06.2010 20:42

Civic´iem jeżdżę od prawie roku. Trochę się na początku bałem bo to prawdziwa rakieta ;) Spalanie zasadniczo zgodne z tym deklarowanym przez producenta. Przy spokojnej jeździe w mieście 6,6 - 7. Przy niespokojnej nawet 2 litry więcej. Na trasie w zależności od drogi można spalić ok. 4,4l ( zrobiłem ten wynik na trasie warszawa-lublin-warszawa, jest to realne ale wtedy przyjemności z jazdy nie ma zadnej :) dla niedowiarków mam zdjęcie deski rozdzielczej ) ale także ponad 7l pędząc autostradą w Niemczech. Generalnie tylko przy odrobinie uwagi na "ciężką stopę" samochód potrafi być bardzo oszczędny. Uwaga jedna co do wskazań komputera pokładowego - spalania chwilowego. Dużo piszecie że jest nieprawdziwe , zaniżone. Otóż nie zgadam się z tym. Wskazanie jest prawdziwe o ile się je tylko właściwie odczytuje np. jeżeli jest JEDNA KRESKA(podczas postoju) to znaczy ze samochód spala poniżej 1l ON(na godzinę?). Przy SZEŚCIU KRESKACH (czyli poziom cyfry 5) odczytujemy spalanie jako pomiędzy 5.0 a 5,99 czyli poniżej 6l przy JEDENASTU KRESKACH(poziom liczby 10) 10.0 -10.99 i tak dalej. Jeżeli komuś wydaje się mając kreski na poziomie liczby 5 zawsze pali 5litrów to faktycznie może czuć się rozczarowany . W takim przypadku napewno pali poniżej 6l i to wszystko o czym ten wyświetlacz mówi. Proste prawda, tylko trzeba odpowiednio interpretować wskazania komputera :)

pełny raport Honda Hatchback 5d 2.2 i-CTDi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI 100KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także