Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

Siódma generacja modelu debiutowała w 2001 roku. Stylistycznie Civic VII zmienił się nie do poznania i w niczym nie przypominał swoich poprzedników. Wyróżniał się węższą i znacznie wyższą karoserią oraz krótkim przodem auta, co znacznie odbiegało od utrwalonego wcześniej sportowego wizerunku. Swoimi kształtami Civic nawiązywał raczej do rodzinnego minivana. W 2004 roku model został poddany face-liftingowi. Jego produkcja zakończyła się w roku 2005.

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VII

Silniki Honda Civic VII Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Przeczytaj pozostałe 20 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic typeR ,sprzedam, 86,91

Honda Civic 77,91

Honda Civic VI Liftback 75,87

Honda Civic Hanka 88,98

Honda Civic Brylancik 77,78

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

PacoRacing 63,37

maniutek1984 78,56

iced_devil 90,71

w_jezierski 83,26

fryzjer1981 74,82

DeusZ 66,71

And1WT 86,03

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

2 lata z Hanią :-)
2 lata z Hanią :-) Witam Dawno mnie tu nie było wiecie praca, praca ale od czego jest urlop. Moż...
Bez termostatu - czyżby faktycznie on był przyczyną przegrzewania?
Bez termostatu - czyżby faktycznie on był przyczyną przegrzewania? Witajcie! Dziękuję Wam wszystkim za porady. Jadąc dziś rano musiałem gotować si...
Warszawa. UPG? Zapchana chłodnica? Termostat? czy coś zupełnie innego?
Warszawa. UPG? Zapchana chłodnica? Termostat? czy coś zupełnie innego? Witajcie. Temat temperatury uważałem za zamknięty - matti5d polecił mi ponowne z...
Znów temperatura, tym razem przy niskich obrotach, błąd 14, nauka komputera.
Znów temperatura, tym razem przy niskich obrotach, błąd 14, nauka komputera. Znów powraca problem temperatury - przy okazji błędu 14. Włączyłem samodiagnosty...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda Civic
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Hyundai i30
1.4 MPI (100 KM)
Renault Fluence
1.6 16V (110 KM)
Volvo V40
1.6 T4 (180 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 45 opinii
  • 4,13
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Hatchback 1.7 CTDI (100 KM)

Daleko mu do swoich poprzedników! Auto okreslana mianem "dla emerytów", i dokładnie tak jest. przyjemności z jazdy nie ma i koniec. Na plus: starde zawieszenie, diesel mało pali, naaardzo dużo miejsca w środku - za dużo! wosi sie powietrze nad głową, pasażerowie tylnych siedzeniach to rozpusata! bardzo dobrze sie jedzie na autostradzie, w mieście szkoda auta. Na minus: bardzo słaba zwrotność,

dodał: rambo7@poczta.onet.pl
Honda Civic Hatchback 1.7 CTDI (100 KM)

zachorowalem na niego, wiec musialem kupic, silnik diesla w tym modelu rzadkosc wielka, szybciej znajdzie sie wcieklego Type R. Wyglad zew z pakietem sport odznacza sie na tle wszystkich samochodow-jajek bardzo. VIII generacje mnie nie przekonuje

dodał: spikerone@o2.pl
Honda Civic Hatchback 1.7 CTDI (100 KM)

5 z małym minusem za brak podłokietnika w serii i brak klimy w serii.

dodał: zawist.m@poczta.fm
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic VII IMA Honda Civic IX Sedan 1.8 i-VTEC 142KM - galeria redakcyjna Honda Civic Type-R 2001 Honda Civic VIII Sedan Honda Civic V Coupe - galeria społeczności Honda Civic V Hatchback - galeria społeczności Honda Civic Type-S Honda Civic VI Hatchback - galeria społeczności Honda Civic VII Coupe - galeria społeczności Honda Civic Type R 2009
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 667
Przejechany dystans
804 554 571 km
Zatankowanego paliwa
764 633 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 945
Wydanych pieniędzy
1 031 037 zł
Średnie wydatki na auto
1 049 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 216
Wydanych pieniędzy
1 962 298 zł
Średnie wydatki na auto
1 996 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (983)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

Na podstawie 73 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Łabędź, dodano: 04.01.2013 16:38

Hondę mam od kwietnia 2010, zrobiłem osobiście niecałe 50 tysięcy kilometrów. Moje auto jest po modyfikacjach(cały wydech z kolektorem i dolot). W takiej konfiguracji jeździ bardzo dynamicznie,nie jeden mocniejszym i droższym autem już się naciął, a to tylko skromne 1.4 litra. Komfort jazdy jest słaby, głośność w kabinie akceptowalna do 110km/h, powyżej jest hałas w środku. Fotele średnio wygodne, siedzi się nisko. Pozycja prawie jak w aucie sportowym. To auto jest takie, że jedni będą je kochać a drudzy nienawidzić. I właśnie tego chciał producent! Civic jest po prostu autem z charakterem, o sportowym zacięciu. Idealny samochód do dynamicznej jazdy po mieście, dla młodego człowieka jak ja, wprost doskonały. A teraz o spalaniu. Po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zauważyłem kilka rzeczy: 1.silnik nienawidzi niskich obrotów, więcej pali jeśli zmieniacie biegi przy 3000 rpm niż 5000 rpm. Optymalna prędkość na trasie to 110km/h. 2.-Zrobiłem test, jeździłem jeden bak do 4 tys. obrotów, z szybkością 80-90. Spalił 6,8 l. -Po kolejnym tankowaniu jeździłem bardzo dynamicznie, kręcąc auto do 7000rpm(oczywiście na dobrze rozgrzanym silniku). Prędkość na trasie 105-120km/h. Dużo wyprzedzałem, rozpędzałem się zawsze dynamicznie. Ku mojemu zaskoczeniu spalanie wyniosło 6,4 l ! -Żeby uwiarygodnić pomiar, tankowałem paliwo na tej samej stacji, przy tym samym dystrybutorze. Dodam, że jeździłem tymi samymi drogami o podobnych godzinach. -Wniosek z tego taki-Honda to nie auto dla emeryta, silnik uwielbia kiedy się go wysoko kręci. 3.Nie sugerujcie się wskaźnikiem poziomu paliwa, jest on wielce niedokładny. 4.Najwięcej udało mi się spalić 7.7l/100km. Zima, 2-3 pasażerów na pokładzie, 20% miasto, 80% trasa.

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i S

autor: HUNDA, dodano: 05.05.2013 03:26

Honda Civic 1.4 sport 2005 140tys 90km Auto posiadam od miesiąca. Oszczędny silnik w mieście bez klimy 7l z klimą 7.5L. Trasa-miasto koło 6 . a na samej trasie przy 90km h da rade zejść do 5l. Jak na benzynę bardzo dobry wynik. Auto bardzo przestronne dużo miejsca z tyłu aż się zdziwiłem i bagażnik spory w porównaniu do a3 . Ogólne wrażenia z jazdy pozytywne, silnik i skrzynia super ciągnie ładnie od 2tys nie trzeba trzymać wysokich obrotów by ciągnoł ,nie jest to demon prędkości i przyspieszenia ale spalanie wynagradza to. Bardzo dobre światła nocą, fajny dźwięk silnika jak na 1.4. troszku słaba lampka w wewnątrz i te plastiki trzeba uważać by nie porysować. Będę zakładać LPG(2700zł) bo bardzo dużo jeżdżę tak to bym nie ranił hondy ale musze:( :( :( bo mi się to szybko zwróci. Napisze raport ile pali lpg ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................pa

pełny raport Honda Hatchback 1.4 16V

autor: 1.6 iSR VTEC, dodano: 14.06.2010 14:43

Spalanie gazu przy spokojnej/normalnej jeździe średnio (trasa 90-120km/h, miasto z małymi korkami, nieważne w jakich proporcjach) wychodzi ok 7,9-8,1 l gazu na 100km tankując gaz na orlenie. Raz zatankowałem na BP i przy podobnych warunkach auto spaliło 6,9-7,0 l gazu na 100km (co daje zasięg na samym gazie ok 520km). Maxymalne spalanie jakie osiągnąłem wyniosło 10,1 l i było w trasie (co chwila wyprzedzanie, wysokie obroty, prędkości rzędu 140-180km/h, zasięg na gazie ok350km). Zazwyczaj auto spala mi ok 8l gazu i przejeżdżam na zbiorniku gazu 440-450km. Dynamika auta na gazie znacznie gorsza niż na benzynie. Powyżej 4,5tys obrotów silnik na gazie praktycznie tylko zaczyna głośniej hałasować, auto słabo przyspiesza. Natomiast na benzynie silnik zaczyna żwawo pracować dopiero od 4,5tys obrotów. Gazownik nie potrafi sobie z tym problemem poradzić (zakład z doświadczeniem 15lat w branży, setki zagazowanych aut rocznie, w tym nowe na gwarancji auta dla salonów samochodowych). Za to jest ekonomicznie na gazie i szybko po przełączeniu na benzynę.

pełny raport Honda Coupe 1.6i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI 100KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także