Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VIII

Ósma generacja modelu produkowana w latach 2006-2011. Civic VIII został diametralnie odmieniony zupełnie nową stylistyką, której autorem był Japończyk Toshiyuki Okumoto. W pewnym sensie auto było kompromisem pomiędzy swoim poprzednikiem i wcześniejszymi, bardziej usportowionymi modelami Civic. W latach 2009 i 2010 przechodził drobne modernizacje. Samochód został bardzo dobrze przyjęty na rynku – zdobył nagrodę dla Samochodu Roku m.in. w Ameryce Północnej, Irlandii oraz Brazylii. W Kanadzie oferowana była luksusowa wersja modelu – Acura CSX.

Honda Civic VIII Sedan - rura wydechowa
Honda Civic VIII Sedan - widok z tyłu
Honda Civic VIII Sedan - widok z tyłu
Honda Civic VIII Sedan - widok z przodu
Honda Civic VIII Sedan - tylna kanapa
Honda Civic VIII Sedan - deska rozdzielcza
Honda Civic VIII Sedan - pełny panel przedni

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VIII

Silniki Honda Civic VIII

Lista silników:
1.3 Hybrid MX (95KM), 1.4 i (83KM), 1.4 i-VTEC (100KM), 1.8 i-VTEC (140KM), 2.0 i-VTEC (201KM), 2.2 i-CTDi (140KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Za diesla trzeba słono płacić, ale motor zaskakuje pod każdym względem. Ma 2.2l, 140KM, aż 340Nm momentu obrotowego i to wszystko opakowane jest w niewielkie zużycie paliwa – około 6l/100km. Do tego „kręci się” jak nie diesel, ma ładny dźwięk i pozwala osiągnąć 100km/h poniżej 9 sekund. Jeśli nie chcecie aż tyle płacić za auto kompaktowe, to jest jeszcze jedno wyjście – motor benzynowy o takiej samej mocy i pojemności 1.8l. Co prawda do życia budzi się dopiero powyżej 3500–4000 obr./min., ale potrafi dać równie dużo zabawy. W tym modelu to najlepsza propozycja obok diesla. Podstawowe motory 1.4l mają moc 83 i 100KM. Niby nie tak źle, ale mogłyby być bardziej dynamiczne. Zadowolą niewymagających lub miłośników miejskiej jazdy, bo przy wyprzedzaniu na trasie brakuje mocy. Flagowy silnik benzynowy dostępny w Type-R ma 2.0l i 201KM – na prostej nawet z 2.5-litrowym Porsche Boxterem można się ścigać, ale to i tak wersja dla wybranych.

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport - kombi po japońsku
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport

Po wielu latach posuchy Honda postanowiła zaprezentować światu Civika Tourer i powrócić do walki o klienta w segmencie kompaktowych kombi. Dodatkowo pod maską tego auta może pracować nowy wysokoprężny silnik o bardziej "europejskiej" i bardziej ekonomicznej pojemności. Czy taki zestaw ma szanse...

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic Ultraviolet Coupe 74,78

Honda Civic koHanka 76,19

Honda Civic Type-R 2.4L 89,91

Honda Civic Czerwony Bonzai 74,07

Honda Civic typeR ,sprzedam, 87,02

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

latanek 62,50

mac1EJ 50,72

dynybol 71,89

_F1le_ 87,38

mateusz607 90,54

dzwoneczek 63,04

York22 71,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

projektanci powinni popełnic harakiri, czyli podsumowanie po 125 tyś
projektanci powinni popełnic harakiri, czyli podsumowanie po 125 tyś 125 tyś pękło miało być po 100, ale cierpię na chorobę zwaną chronicznym brakiem...
Fele i pomiary.
Fele i pomiary. Smignąłem dziś do Wawy po fele używane, ale ori, sam nie wiem czemu je wziąłem p...
Honda na sprzedaż - pora na większy samochód.
Honda na sprzedaż - pora na większy samochód. Postanowiłem, że nie będę więcej inwestował w Hondę i ją sprzedam. Mimo, że włoż...
Przeciekająca pokrywa zaworów.
Przeciekająca pokrywa zaworów. Mam urlop, korzystając z wolnego czasu postanowiłem zając się przeciekającą pokr...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

od 65 700 zł do 113 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 142 KM): 1.4 i-VTEC, 1.8 i-VTEC

 

Diesel (120 KM): 1.6 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
klimatyzacja
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Cena katalogowa

71 500

Zobacz ofertę Honda Civic 1.8 i-VTEC 142KM - 4 drzwiowy sedan
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.0 EcoBoost (100 KM)
Citroen C4
1.6 16v THP (156 KM)
Audi A3
2.0 TDI clean diesel (184 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus III Titanium Ford Focus III Titanium
Rocznik: 2011. Przebieg: 118 527 km. Silnik: 1.6 70KM .
Cena: 42 900 zł
Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine
Rocznik: 2012. Przebieg: 67 150 km. Silnik: 1.4 59KM .
Cena: 42 900 zł

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VIII

  • Średnia ocena
    na podstawie 545 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Hatchback 5d 1.8 i-VTEC (140 KM)

Preferuję markę Honda ze względu na jej niezawodność oraz styl. Podoba mi się to, że każdy nowy model civica jest całkiem inny od poprzedników i nie robią tylko face liftingów. Cena jest wyższa od konkurencji ( za model 1,8 sport zapłaciłem 74900 zł), ale jest naszpikowany bajerami. Samochód warty swojej ceny. Bardzo ważnym argumentem w dalszym wyborze tej marki był serwis. W moim mieście (Bytomiu) salon i serwis Hondy jest dość niewielkiw porównaniu do innych salonów, ale obsługa jest I klasa. Dzwoniąc do serwisy ,gdy podam swoje nazwisku serwisanci automatycznie kojarzą mnie z konkretnym samochodem.Nigdy nie muszę mówić jakim modelem jeżdżę itd. Przy ewentualnych naprawachnie wciskają niepotrzebnych i jednocześnie drogich części.Wymieniane są tylko niezbędne elementy. Kiedyś kupiłem newego Renault Megane, to na serwis trzeba się było umawiaś przynajmniej tydzień wcześniej,mimo ,ze mieli olbrzymi serwis na wiele aut. W Hondzie jeżelinie przyjmą mnie prawie od ręki to najpóżniej na drugi...

dodał: Maciek - Bytom
Honda Civic Hatchback 5d 1.8 i-VTEC (140 KM)

Reasumując wadą tego samochodu jest to, że jest montowany w Europie (U.K.) a nie w Japonii tam takich niedoróbek by nie wypuścili. Generalnie samochód jest warty polecenia, ale należy pamiętać, że jest to samochód klasy niższej średniej tzw. compakt. W związku z czym nie można wymagać komfortu i jakości wykonania (plastiki) jakie są w klasie średniej czy wyższej średniej. Chociaż cena na pierwszy rzut oka jest wysoka i wskazuje, że jest to samochód wyższej klasy niż jest w rzeczywistości. Jednakże porównując go do cen Golfa V, Astry III, Citroena C4, Toyoty Auris z tym samym wyposażeniem cena staje się atrakcyjna. Jednakże bardzo dużym minusem tego samochodu jest powłoka lakiernicza. Nie dosć że jest bardzo cienka (czego nie ukrywają nawet serwisy) to dodatkowo jest bardzo słaba, wystarczy delikatne "puknięcie" i natychmiast odpada. Ostatnio odłamałem kawałek paznokciem!!!!

dodał: expero@interia.pl
Honda Civic Hatchback 5d 1.8 i-VTEC (140 KM)

Nie jest to uniwersalne auto kompaktowe. Jest to auto dla ludzi lubiacych sportowa jazde ze wszystkimi tego konsekwencjami czyli malym komfortem i halasem. Pozatym auto swietnie sie prezentuje, ma rewelacyjnie zaprojektowane wnetrze z przemyslanymi rozwiazaniami dostosowujacymi auto dla potrzeb rodziny 2+1. Dynamika na wysokim poziomie podobnie jak jakosc wykonania. Auto bardzo neuralne w prowadzeniu po prostej i po luku z duzymi predkosciami. Duzy plus to bardzo bogate wyposazenie - pelne z zakresu bezpieczenstwa i w zasadzie pelne z zakresu komfortu. Jedyne czego nie ma to zbytki pt skora czy ksenony. Dobra cena i warunki gwarancji. Pamietajmy tez ze latwo bedzie ja sprzedac bez duzej utraty wartosci. W sumie polecam ludziom mlodym ktorzy maja mala rodzine i nie maja ochoty jezdzic autobusami pt minivany ktore prowadza sie jak wagon z weglem.

dodał: Lukasz
Honda Civic Hatchback 5d 1.8 i-VTEC (140 KM)

Ogolnie uwazam ze jest to najlepsze auto w swojej klasie jakie jest w tej chwili na rynku. Z zewnatrz nie wyglada na duze i wszyscy sie dziwia skad tyle miejsca. Nie jest mniejsze anizeli Nisan Primera ktore jest w klasie wyzszej. Wyposazone we wszystko co mozna sobie wymarzyc. Bardzo dobry silnik z przyspieszeniem znakomitym szczegolnie przy duzych predkosciach gdy jest potrzeba wyprzedazc. Przyspieszenie na starcie nie jest mi potrzebne, nie zalezy mi zeby byc pierwszym na nastepnych swiatlach. Tablica wewnatrz znakomita. Super wyswietlacze. Podgrzewane fotele tez swietnie sie sprawuja no wygodny tempomat pozwala na jazde relaksowa na autostradach. Mozna miec zastrzezenia do niektorych parametrow ale wiadomo nic nie jest bez wad. Jezeli chcesz kupic to auto, nie zastamnawiaj sie. Lepszego nie znajdziesz .

dodał: ansz@iq.pl
Honda Civic Hatchback 5d 1.8 i-VTEC (140 KM)

W zasadzie powinno być 4+ a nie 5 :) Z zakupu jestem bardzo zadowolony. Wiadomo, że zawsze mogło by być lepiej choć w tym segmencie ciężko znależć coś równie fajnego. Lekko futurystyczna deska rozdzielcza w praktyce spisuje się dużo lepiej niż się spodziewałem (dobra ergonomia, przejrzystość i spasowanie elementów). Bez zastrzeżeń spisuje się sprzęt audio - choć może nie jest dla wybrednych melomanów. Trochę na początku brakuje "pełnowartościowego" komputera, ale to drobiazg, z którym bez większych problemów można się pogodzić. Samochód spisuje się dobrze. W swojej klasie i cenie i tam ma jedno znajbogatszych wyposazżeń. Brzy wyborze brałem też pod uwage serwis - w tym wypadku Auto West, który baaaardzo polecam (w kręgu najbliższych znajomych to 5 Honda, która jest tam serwisowana i wszyscy są zadowoleni).

dodał: J.O.
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - widoczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic VII IMA Honda Civic III Honda Civic IX Tourer (2014) Honda Civic V Coupe - galeria społeczności Honda Civic IX Tourer - galeria redakcyjna Honda Civic Type-R Honda Civic VIII Sedan - galeria społeczności Honda Civic Type-R 2001 Honda Civic I Honda Civic IX Type R Concept (2014)
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
30 022
Przejechany dystans
805 931 700 km
Zatankowanego paliwa
854 959 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 220
Wydanych pieniędzy
1 119 075 zł
Średnie wydatki na auto
1 021 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 969
Wydanych pieniędzy
2 203 011 zł
Średnie wydatki na auto
2 010 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 096)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VIII

Na podstawie 662 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Kondri6, dodano: 18.04.2013 12:49

Silnik ma 114 km, niższa klasa średnia sedan, spala mniej od swoich konkurentów. Konstrukcja, której pozazdrościć mogą dzisiejsi konstruktorzy downsizingowych silników. Średnio auto pali około 6.5 - 7.5 litra. Jeżdżę do pracy (10 - 13 km), w ciągu dnia służbowo muszę przejechać się czasami na krótkich odcinkach (2-5 km). Poza tym czasem zdarzy się wyjazd służbowy gdzieś dalej albo wycieczka. Najniższe spalanie na trasie Górny Śląsk - Poznań, Poznań - Górny Śląsk + 100 km po Poznaniu w tym w korkach. Spalanie wyszło 5.38 l. Jechałem sam po dk 11, spokojnie, ale bez przesady (zdarzało się wyprzedzać jadących bardziej spokojnie). Myślę,że gdyby nie to 100 km po Poznaniu, to zszedłbym lekko poniżej 5, do tego opony zimówki miałem założone. Maksymalne spalnie zimą, kiedy więcej bylo krótkich odcinków, a mało trasy. Jeżdżę normalnie, bez szaleństw. utrzymuję obroty 2000 - 3300, powyżej 3500 włącza się vtec. Ja korzystam z niego tylko przy wyprzedzaniu na jednojezdniowych dk, albo na autostradach. Bardzo ważne, żeby nie schodzić poniżej 2000, a najlepiej poniżej 2200 obrotów, bo zamula i dużo pali. Za wymianę wszystkich filtrów i oleju zapłaciłem 300 zł (materiały i robocizna). Oleju bierze minimalne ilości, przez 10 tys. km od zakupu nie dolewałem. Poza tym kabelek rozrusznika 150 zł, końcówki drążków ze zbieżnością na obie osie 280 zł.

pełny raport Honda Sedan 1.5 i

autor: patryk, dodano: 08.12.2011 14:51

Od trzech miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem civic 1,7 ctdi,auto jest super oszczedne, pszeszlo nawet moje oczekiwania ,w dlugiej trasie gdy prowadzi zona spala 3,6l ,teraz gdy temperatury spadaja ponizej zera po miescie na krotkich trasach pali 5,8l,przewarznie pokonuje dlugie trasy ,przejechalem juz ponad 12 tys km i narazie zadnej awari wszystko smiga az milo ,jezdze przewaznie na schell vpower troche drozsze ale wiecej pokonam kilometrow i silnik jakos tak fajnie pracuje,ogolnie jestem zadowolony ,przesiadlem sie z golfa z poczatku mialem mieszane uczucia dlatego ze golf sprawia wrazenie duzo ciezejszego(choc jest zaledwie 50 kg ciezejszy)a co zatym idzie sprawia wrazenie bezpieczniejszego ale gdy porownalem testy ncap to wyszlo to samo,honde posiadam z najbogatszym wyposazeniem i co ciekawe ze auto ma 162000 km przebiegu to wszystko dziala elegancko ,poprzedni golf mial ponoc 138 tys km ale polowa opcii dodatkowej nie dzialalo ,golfem przejechalem 50 tys km i tam ciagle cos sie dzialo albo polosie stukaly albo klima nie dzialala silnik tez byl oszczedny ale nie jak w hondzie i glosno pracowal ,tak wiec mimo wczesniejszych obaw jestem bardzo zadowolony z hondy

pełny raport Honda Hatchback 1.7 CTDI

autor: Remer , dodano: 29.07.2012 04:22

Posiadam Civica od niedawna z przebiegiem 252tyś. km, silnik D15B2, i muszę przyznać że dość sporo pali, choć nie ma na co narzekać. Przy masie 895kg (wbite w dowód) i 90KM mocy, daje w dupe nie jednemu BMW E36 320 i innym samochodom o podobnej mocy :P Przy SPOKOJNEJ jeździej z ´lekką´ nogą spali mało, ale jeśli będzię się go ´pałować´ to weźmie nawet 12.8l/100km! Więcej nie weźmie, ponieważ komputer sterujący pracą silnika jest nastawiony tak, że nie poda więcej paliwa do wtrysków. Mam obniżone zawieszenie, układ dolotowy z filtrem stożkowym i układ wydechowy 2" od kolektora aż po koncowy, więc może też dlatego moja Hanka tyle pali... Jeśli chodzi o prowadzenie.. jestem BARDZO MIŁO zaskoczony, prowadzi sie świetnie, jak gokart! Polecam ja osobom, które cenią sobie dobre prowadzenie na szybkich zakrętach i lubią zapie*dalać.. :D Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego wspaniałego killera BMW, Mercedesów i VW Golfów :)

pełny raport Honda Hatchback 1.5 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VIII

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VIII

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Civic VIII

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także