Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VIII Sedan

Ósma generacja modelu produkowana w latach 2006-2011. Civic VIII został diametralnie odmieniony zupełnie nową stylistyką, której autorem był Japończyk Toshiyuki Okumoto. W pewnym sensie auto było kompromisem pomiędzy swoim poprzednikiem i wcześniejszymi, bardziej usportowionymi modelami Civic. W latach 2009 i 2010 przechodził drobne modernizacje. Samochód został bardzo dobrze przyjęty na rynku – zdobył nagrodę dla Samochodu Roku m.in. w Ameryce Północnej, Irlandii oraz Brazylii. W Kanadzie oferowana była luksusowa wersja modelu – Acura CSX.

Honda Civic VIII Sedan - rura wydechowa
Honda Civic VIII Sedan - widok z tyłu
Honda Civic VIII Sedan - widok z tyłu
Honda Civic VIII Sedan - widok z przodu
Honda Civic VIII Sedan - tylna kanapa
Honda Civic VIII Sedan - deska rozdzielcza
Honda Civic VIII Sedan - pełny panel przedni

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VIII

Silniki Honda Civic VIII Sedan

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Za diesla trzeba słono płacić, ale motor zaskakuje pod każdym względem. Ma 2.2l, 140KM, aż 340Nm momentu obrotowego i to wszystko opakowane jest w niewielkie zużycie paliwa – około 6l/100km. Do tego „kręci się” jak nie diesel, ma ładny dźwięk i pozwala osiągnąć 100km/h poniżej 9 sekund. Jeśli nie chcecie aż tyle płacić za auto kompaktowe, to jest jeszcze jedno wyjście – motor benzynowy o takiej samej mocy i pojemności 1.8l. Co prawda do życia budzi się dopiero powyżej 3500–4000 obr./min., ale potrafi dać równie dużo zabawy. W tym modelu to najlepsza propozycja obok diesla. Podstawowe motory 1.4l mają moc 83 i 100KM. Niby nie tak źle, ale mogłyby być bardziej dynamiczne. Zadowolą niewymagających lub miłośników miejskiej jazdy, bo przy wyprzedzaniu na trasie brakuje mocy. Flagowy silnik benzynowy dostępny w Type-R ma 2.0l i 201KM – na prostej nawet z 2.5-litrowym Porsche Boxterem można się ścigać, ale to i tak wersja dla wybranych.

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Przeczytaj pozostałe 20 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic Brylancik 77,78

Honda Civic Ganja Edition 84,63

Honda Civic Hanka 82,95

Honda Civic Hanka 88,96

Honda Civic TypeR SPARTIATA 91,35

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

pawelkostomloty 77,65

Tomator 64,20

qqrydziany 87,17

mikam 68,05

kondzia 70,20

w_jezierski 82,86

civicsport 65,52

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

Czyszczenie silnika krokowego i przepustnicy
Czyszczenie silnika krokowego i przepustnicy Samochód od jakiegoś czasu się grzał - o tym już pisałem. Teraz doszedł nowy ob...
Wymiana oleju, zamieszanie z klockami i ubytki w konserwacji!
Wymiana oleju, zamieszanie z klockami i ubytki w konserwacji! Od ostatniego wpisu w samochodzie został zrobiony przegląd: -wymieniony zost...
Przeciekająca pokrywa zaworów.
Przeciekająca pokrywa zaworów. Mam urlop, korzystając z wolnego czasu postanowiłem zając się przeciekającą pokr...
Podsufitka - pomocy! Czym to przykleić?
Podsufitka - pomocy! Czym to przykleić? Witajcie. Kupiłem cudowny "Tapicer Spray", aby przykleić podsufitkę, napsikałem...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda Civic
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Seat Leon
1.4 TSI ACT (150 KM)
Volkswagen Golf
2.0 TDI-CR BlueMotion Technology (184 KM)
Volkswagen Golf
1.4 TSI (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VIII Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 95 opinii
  • 4,26
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC (140 KM)

Porażka - Honda to mój pierwszy "japończyk", kupilem bo znajomi jeżdżący Civikami i Accordami byli bardzo zadowoleni. Zachęcily mnie też gabaryty sedana (prawie jak Accord :-)). Przedtem miałem popularne auto średniej klasy (mialo już 10 lat) i proównując obecnie do Hondy odkrylem wiele jego zalet :-). Gdzieś spotkałem się (już po zakupie) z opinią, że nowy Civic to najgorszy model w historii Hondy. Chyba rzeczywiście tak jest. Co rozczarowuje: slaba dynamika silnika, rozmiar wnętrza, fatalna widoczność mimo dużej powierzchni oszklonej, chybotliwe zawieszenie. Tak czy inaczej zrozumialem, że Civic to po prostu dalekowschodni compact, duży, ale compact

dodał: zestroy
Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC (140 KM)

Ekstra kształt. Mam wersję sedan. Podoba mi się bardziej, niż hatchback, bo mniej wydziwiany, nie ma w nim sprawiających kłopot gadgetów typu pozioma belka na tylnym oknie. Bardzo ciekawe kolory (wybrałem shoreline mist, nowy ciekawy odcień), choć przeboleć nie mogę, że nie ma błękitów - te są zarezerwowane dla hybrydy, nie wiem czemu. Bardziej szczegółówą opinię przedstawiam na AutoCentrum.pl, przy artykule "Honda Civic 4d - bardziej komfortowy od hatchbacka i łatwiej dostępny".

dodał: Szary Franek
Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC (140 KM)

Extra wygląd z tylnym spojlerem.Auto ma gabaryty jak z klasy średniej.Wygodne,komfortowe zawieszenie,ale pewne właściwości jezdne.Brak troszkę,przy pełnym obciążeniu,większego momentu obrotowego(0k 200 Nm i byłoby pięknie).Dziwi mnie brak RDS-u w fabrycznym sprzęcie.Głośniki zadziwiająco sprawne.Reszta bez zarzutu.Doskonała przekładnia automatyczna.Pierwszy mój automat,ale nie żałuję.Również nie żałuję,że to sedan.Przy bliższym kontakcie wersja "kosmiczna " 5D przepadła.....

dodał: Andrzej
Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC (140 KM)

Od razu zaznaczam że jeżdżę modelem sedan. To zupełnie inne auto niż wersja 5 drzwiowa. Stylistyka może mniej ciekawa ale komfort jazdy znacznie lepszy ze względu na wielowahaczowe zawieszenie z tyłu i większy rozstaw osi (większy nawet niż w Accordzie sedan). Wspaniały komfortowy samochód dla 3-4 osobowej rodziny. Troszkę za mały bagażnik ale da radę. Osiągi i spalanie wogóle do siebie nie przystają. Moc 140 km + 6 stopniowa skrzynia to rewelacja.

dodał: Peppek
Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC (140 KM)

Reklama robi swoje. Małolaty na nią sie nabierają ( niektóre wyrażenia jak: odlotowy, ludzie sie oglądają). To samochód tej samej półki co Opel, Renault, Puegot, Ford, Toyota, etc. Ja sie nie zachwycam. Minus - widoczność z przodu a w zasadzie jej brak, widzisz tyle jakbyś jechał tanim samochodem. Do limuzyny mu daleko ( a mogło byc tak blisko) ma na mysli - sedan. Hetback - wygląd tylko dla młodzieży.

dodał: woka
  • Zalety
  • + silnik
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - widoczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic V Coupe - galeria społeczności Honda Civic 1.6 Sport - galeria redakcyjna Honda Civic VIII Hatchback 5d - galeria społeczności Honda Civic Type-S Honda Civic Hybryda Honda Civic V Honda Civic Type-R Honda Civic 2006 Honda Civic 4d Hybrid - galeria redakcyjna Honda Civic IV
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 644 komentarze

689 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

~Driver~Driver

Do ~peterson:
Dzięki za info

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 508
Przejechany dystans
804 468 517 km
Zatankowanego paliwa
758 162 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 931
Wydanych pieniędzy
1 028 959 zł
Średnie wydatki na auto
1 052 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 154
Wydanych pieniędzy
1 953 088 zł
Średnie wydatki na auto
1 997 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (978)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VIII Sedan

Na podstawie 115 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: masstero, dodano: 17.11.2008 22:33

przecietnie spala mi 7 litrow ( miasto, trasa 50/50) wiec jest calkiem ok. Rozwazalem zalozenie gazu ,ale po moich doswiadczeniach z fiatem uno na gazie i slychaniu od 2 lat jak sasiad cinquecieto zagazowane odpala kazdego dnia okolo 15 minut zylujac go tak ze az ciary przechodza po plecach dalem sobie spokoj, wole wiecej doplacic ale miec wlasnie swiety spokoj, zalezy ile kto jezdzi. Ja pokonuje miesiecznie oklo 1000 km wiec mi sie nie oplaca , ale jak robicie 5 razy tyle to mozna rozwazyc, ale jak jest dobrze to lepiej nie psuc Kupile wkoncu auto 12 letnie bezwypadkowe od niemca w bardzo dobrym stanie za 2000 euro .tak mysle ze 4 -5lat spokojne pojedze bez problemow. Mam takie nieodparte wrazenie ze w przypadku zalozenia gazu ten czas zdecydowanie sie skroci. To co zaoszczedze na paliwie zostawie u mechanika. Przynajmnie w poprzednim samochodzie wlasnie tak bylo , nie liczac czas i nerwy. Jesli chodzi o przeglady to wymnienile tlumik ( wytrzymal 12 lat od nowosci ! ) , olej , plyn do chlodnicyi piora wicieraczek , to wszystko :-). Po raz pierwszy od dluzszego czasu jadac autem wiem ze nic mnie nie zaskoczy, jednak jakonska robota to nie mysl techniczna z Turynu montowana w Tychach ;-) Dobre auto i tyle !

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i

autor: Speedy, dodano: 17.04.2010 15:20

I tu muszę pochylic czoła w kierunku inżynierów hondy. Jak tylko się chce można osiągnąć naprawdę dobre wyniki. Żona niom i w sumie ja jak jeździłem z nią potrafiliśmy zejść do 6.5 litra w mieście. I nie było to wcale slamazarne toczenie się do 2000 rmp. Trasa prędkości do 130-140 km/h coś okolo6-7 litrów powyżej 160 niestety autko pochlanialo około 9 litrów ale i tak wydaje mi się ze nie było tak strasznie. Dla ciekawostki... przez pierwszy tydzień użytkowania kiedy to uśmiech nie schodzil minz twarzy i obroty nie spadały poniżej 6000 jadą po mieście Hania potrafiła pokonać 13-14 litrów na setkę. Ale to były testy tylko. Przy dynamicznej jeździe po mieście około 7.5 litra to całkiem przyzwoity wynik. Jeśli chodzi o ceny części to można tu mowic tylko o eksploatacji. Klocki tarcze płynu oleje. Samochód służył mi przez 2 lata bezawaryjnie. Nic tylko lac benzynę ( zalecają przez producenta 95 ) i jeździć.

pełny raport Honda Coupe 1.7 i

autor: HUNDA, dodano: 15.02.2014 23:07

WITAM PISZE RAPORT PO RAZ DRUGI , PIERWSZY Z NICH BYŁ Z 2013-05-05 BYŁ TO RAPORT NA PALIWIE . TERAZ ZAŁOŻYŁEM INSTALACJE LPG FIRMY: STAG SEKWENCJA CENA 2550 ZŁ . JESTEM BARDZO ZADOWOLONY BEZ PROBLEMATYCZNA JAZDA PRZEZ 25 000 KM RÓŻNICY W MOCY MINIMALNE. A OSZCZĘDNOŚCI DUŻE . GAZ JUŻ DAWNO SIĘ ZWRÓCIŁ LICZYŁEM TO PO 13000KM WLICZAJĄC W TO PALIWO NA ROZPAŁKĘ I PRZEGLĄD GAZU (150ZŁ CO 10-12 TYS KM) . NA BUTLI 35L UDAŁO MI SIĘ ZROBIĆ 460 KM ALE TO BYŁA JAZDA 90-120KM AUTOSTRADA. W MIEŚCIE ŚREDNIO ROBIE 360 - 400 KM. ZALEŻY TEŻ DUŻO OD GAZU GDZIE SIĘ TANKUJE . NAJLEPIEJ NA BI PI . CO DO PALIWA TO W LECIE 50 ZŁ SPOKOJNIE NA 14OOKM WYSTARCZA SZYBKO GRZEJE SIĘ SILNIK DO 40 STOPNI I PRZEŁĄCZA NA GAZ. W ZIMIE TROSZKU GORZEJ, PONIŻEJ ZERA 50 ZŁ CIĘŻKO 1000KM ALE TO ZALEŻY JAK KTO JEŹDZI OCZYWIŚCIE JA ROBIĘ TRASĘ 25-25KM. ALE JAK KTOŚ ROBI 50 - 1OO KM TO OCZYWIŚCIE PALIWA NA ROZPAŁKE MNIE UBĘDZIE. OGÓLNIE Z HONDY JESTEM ZADOWOLONY W PORÓWNANIU DO A3 Z 99 TO CZĘŚCI DUŻO TAŃSZE DUŻA ILOŚĆ ZAMIENNIKÓW.SILNIK 1.4 FAJNA KULTURA PRACY I SKRZYNIA BARDZO PRECYZYJNA JEDYNE CO MOGE POWIEDZIEĆ TO AUTO NA MIASTO OK DYNAMIKA WYSTARCZAJĄCA , ALE AUTOSTRADA FAJNIE JEST DO 12OHKM/ PÓŹNIEJ ROBI SIĘ GŁOŚNO I SILNIK JUŻ MA OBROTY, BRAKUJE 6 . UDAŁO MI SIĘ JECHAĆ 190 KM ALE JUŻ SŁYSZAŁEM TEN JĘK BÓLU WYDOBYWAJĄCY SIĘ Z SILNIKA WIEC ZAPRZESTAŁEM DALSZEJ RZEZI . WIĘC NA MIASTO OK A JAK KTOŚ TRASY TO POLECAM 1.6 . PLUSEM TEGO SILNIKA JEST TO ŻE NIE MA CO SIĘ ZEPSUĆ W PORÓWNANIU DO DISLA ( KOŁA ,DWU MASY I TURBINY) JEDYNE CZEGO TRZEBA PILNOWAĆ BY SILNIK DŁUGO ŻYŁ TO REGULACJA ZAWORÓW!!!!!!! A PRZEDE WSZYSTKIM TO PRZY LPG CO 15-20 TYS KM KOSZT 50 ZŁ U MECHANIKA+ USZCZELKĘ LEPIEJ WYMIENIĆ 70ZŁ = 120ZŁ PRZY BENZYNIE CO 40TYS KM PRODUCENT ZALECA. ZAWORY BARDZO WAŻNE!!! POZDRAWIAM ............................................................................................................................................................................................... PAPA ........................................................................................PAPAPAAPAPPAPAPAPPAPAPAPPAPAPAPPAPAPAPA.................................................................................................................................................................................................................................................

pełny raport Honda Hatchback 1.4 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VIII Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VIII Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Civic VIII Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także