Szukaj

Informacje o Honda CR-V

Lata produkcji: 1995 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Zbudowany na bazie modelu Civic, produkowany od 1996 kompaktowy crossover SUV (segment I). Wytworzenie auta było pierwszą samodzielną próbą Hondy zaistnienia na rynku aut terenowych - model Passport sprzedawany wcześniej przez Hondę był autorstwa Isuzu i nie można go było nabyć na Starym Kontynencie. I trzeba powiedzieć, że była to bardzo udana próba – Honda CR-V okazała się komercyjnym sukcesem marki, wyprodukowano dotąd ponad 5 milionów egzemplarzy CR-V. Czwarta generacja modelu dostępna jest od roku 2012. Hondę CR-V rozszyfrować można jako Compact Rereational Vehicle (Kompaktowy Samochód Turystyczny) bądź Comfort Runabout Vehicle (Komfortowy Mały Samochód).
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda CR-V

Liczba ocen: 716
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Użytkownik
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Im dłużej jeżdżę, tym bardziej doceniam zalety zakupionej Hondy CRV. Od strony wizualnej (zew) oceniam raczej średnio ale posiadam w wersji BLACK EDITION wiec ilość odpustowych chromów ograniczona do minimum, wszystko co błyszczące jest fabrycznie wyczernione. To co ważne, świetne prowadzenie pojazdu (komfort, wybieranie nierówności, pewność prowadzenia na śliskim - posiadam w wersji 4x4), ilość miejsca w środku wręcz zaskakująca porównując z innymi pojazdami w tej klasie jak również teoretycznie większymi. Bardzo dobra jakość wykonania, plastiki, skora, elektronika, oprócz dotykowego na wyswietlaczu również tradycyjne sterowanie klimatyzacja. Dość proste rozwiązania ale bezawaryjne i dobrze działające. Serwis - żadnych problemów, wyłącznie przeglądy co wazne niezbyt drogie. To co denerwuje to dość głośny silnik spalinowy podczas dynamicznego przyspieszania, trzeba się nauczyć jeździć hybryda i da się z tym żyć. Podczas normalnej (miejskiej) jazdy cicho i przyjemnie, szczególnie ze duża część jazdy odbywa się w kompletnej ciszy przy wyłączonym silniku spalinowym. spalanie w lecie 6.5 w zimie ok 7.5, autostrada 9-10l/100km. To pierwsza Honda w moich rekach, ale najlepsza rekomendacją jest to ze planuje zakup kolejnej nowej Hondy (po liftingu). Jeżeli nie masz potrzeby podbudowania EGO przez rzucający się w oczy samochód to śmiało polecam, to bardzo bezpieczne i komfortowe rozwiazanie !!
4,7
~Jorg
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Drugie najlepsze moje auto !!! po Mercedesie W124 E 250 94r. Jeździłem różnymi samochodami full opcje z silnikami nawet 460Nm to i tak najbardziej kocham Hondę !!! którą jeżdżę do pracy. Wersja z automatem, pierwszy mój automat nigdy nie wrócę do manuala. Auto w moich rękach 7 lat zrobiłem prawie 100tys z czego 80tys na gazie regulując zawory co 30tys. Wszystko czego potrzebuję na co dzień: klima, ABS, szyby w prądzie, wspomaganie, i 200mm prześwitu na krawężniki ;) i w teren Ciągam przyczepkę z łodzią pneumatyczną wypełnioną po brzegi jeżdżę na ryby załadowany po dachach w terenie zawsze daje radę. Żadnych poważnych usterek ! Przewód od ABS, sprężyny zawieszenia, tarcze hamulcowe,
4,3
~Patryk
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Ogólnie auto oceniam dość poprawnie, jest to moja trzecia Honda, wcześniej miałem Civica 8, następnie Accorda 8. Z tych trzech jednak CRV oceniam najgorzej. CRV na ogromny plus zasługuje za przestrzeń dla kierowcy, pasażerów i pojemnośc bagażnika, widocznośc, ergonomię. Na minus, cena zakupu, czasami koszty utrzymania, zależy na jaki egzemplarz się trafi, skrzynia biegów, działa gorzej wg mnie niż w civic i Accord. Wyciszenie fatalne i nie do przyjęcia jest zakres obrotów na autostradzie. Przy prędkości 140 km/h mamy niecałe 3,5 tyś obrotów na 6 biegu czyli głośno i nieekonomicznie. System Audio premium bardzo przecietny, ten sam system w Accordzie był dużo lepszy wg mnie. Silnik w porządku, nie narzekam na brak mocy, wystarczy do sprawnego przemieszczania się i wyprzedzania. Spalanie wg mnie duże. 90% jazdy po mieście to jakieś 13 litrów LPG na 100km. W zimie jeszcze więcej. Na benzynie wynik mniejszy o ok 1.5 litra. Silnik 2.0 a pali tyle co niektóre o pojemności powyżej 3 l u konkurencji. Kanapa z tyłu dla pasażerów niezbyt wygodna, w accordzie to był mega komfort za to na nogi było miejsca zero, w crv jest aż nadto i do tego przesuwna kanapa i pochylane siedzenia. Niestety, w moim egzemplarzu dużo trzasków, pisków i nieprzyjemnych dźwięków. Od zakupu 2x regenerowałem rozrusznik bendiks, przy 18 calowych kołach pomimo większego prześwitu dośc czuć każdą dziurę. Wiadomo precyzja prowadzenia nie jest taka sama jak w accordzie , a już nie wspominam o civicu.

Raporty spalania Honda CR-V

Liczba raportów: 859
Średnie spalanie dla Honda CR-V
6,3 – 11,9
l/100 km
5,0 – 8,1
l/100 km
10,0 – 13,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,0
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Samochód posiadam od 8 lat, aktualny przebieg powyżej 600 000km, na obecnym silniku 240 000, na gazie 170 000. Spalanie podane dla LPG: miasto duże zakorkowane 14-15, trasa max do 110 i spokojnie to 11, 120 km/h to 12, 130 to 13 itd... 170km/h to 18. Zimą pali na trasie mniej i jest bardziej dynamiczny przy niskich temperaturach. Obecnie ma skrzynie 6cio biegową co znacząco poprawiło dynamikę i zmniejszyło hałas w kabinie i nieznacząco zmniejszyło zużycie paliwa. Dwóch znajomych ma ten sam model i zużycie b.podobne może 0,5l LPG mniej, ale to zależy od stylu jazdy. Raporty o spalaniu 8,5 czy 10 LPG między bajki włożyć. Aha i proszę nie zwalać zużycia na przebieg samochodu, bo mój technicznie jest zadbany i jeździ lepiej niż nie jeden co ma niby 240tys
7,2
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
W Szczecinie ciągle stojąc na światłąch i w korkach podczas śniegu, średnie 9,1l/100. Zimą jadąc spokojnie za ciężarówkami na trasie i tylko 5% drogi szybkiego ruchu, to na 400km spalanie było 5.1l Takie realne średnie, to by trzeba zrobić z pół roku jeżdzenia, to jeszcze nie wiem, ale myślę, ze około 7,5l wyjdzie, wszystko zależy ile w tym będzie miasta.
11,4
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Po przejechaniu 25000 tyś km. średnie spalanie LPG na poziomie 11,3 l - jazda 70% trasa 30% miasto. Przy prędkościach autostradowych 130-150 km/h. Dodatkowo na 100 km średnio trzeba liczyć 0,7 l benzyny.

Usterki Honda CR-V

Liczba wpisów: 60
Siadnięty tył
  • Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006
  • zawieszenie
  • 196 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 28
Nie 6
Tył Hondy bardzo obniżony w stosunku do przodu. Po załadowaniu 5 osób koło chowa się w nadkolu, z pełnym bagażnikiem i zbiornikiem LPG jest jeszcze gorzej. Niestety wymiana sprężyn na standardowe nie zdaje egzaminu, może być nawet jeszcze niżej. Prawdopodobnie trzeba by wymienić WSZYSTKIE gumy w zawieszeniu tylnym, ale to pewnie ze 3-4 tyś. z robocizną, jeśli nie więcej, szkoda kasy. Co więcej, PO wymianie sprężyn na wzmacniane (samochód się podniósł) okazało się, że jeden amortyzator jest do wymiany. Stukał przy końcu zakresu, czego nie było słychać, gdy Honda była dużo niżej. Także przy wymianie sprężyn trzeba DOKŁADNIE sprawdzić i amorki, bez sensu raz po raz płacić za ich ściąganie. W moim wypadku, musiałem zapłacić dwa razy (a nawet TRZY!, ale to dłuższa historia i błąd upartego mechanika).
25 komentarzy
wycieranie się krzywek wałków rozrządu
  • Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 3
krzywki wałków rozrządu wycierają się, wałek się wykrzywia. Niestety aby to sprawdzić, trzeba zdjąć pokrywę zaworów, co jest czasochłonne i kosztowne. W moim wypadku dowiedziałem się o tym przy pierwszej regulacji zaworów, zaraz po zakupie Hondy. Co prawda w serwisach motoryzacyjnych piszą o tej wadzie, ale niestety doczytałem to dopiero po zakupie, więc pretensje mogę mieć tylko do siebie. W moim wypadku wytarły się krzywki wałka ssącego. Rozwiązanie - regeneracja krzywek w zakładzie w Krakowie, nie pamiętam nazwy. Z wymianą - około 600 zł (300 regeneracja, 300 wymiana). Póki co przejechane 34000 km i jest OK.
1 komentarz
Słabo działajace amortyzatory klapy bagażnika.
  • Honda CR-V I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 2
Witam jestem posiadaczem 2 letniej CRV - ki, od jesieni zauważyłem problem z otwieraniem sie klapy bagaznika, amortyzatory klapy coraz słabiej działaja, byłem w 2 autoryzowanych serwisach Hondy, niestey w jednym po uzgodnieniach z centrala Hony w Warszawie stwierdzono ,że te typy tak mają a w drugim wyrażono zgode wna wymiane jedengo amortyzatora. Uważam że jest to wada fabryczna , porównujac auto nowe z moim 2 letnim wyraznie widac ze klapa nie chce sie podnosić. Uważam ,że jest to wada fabryczna i powinny byc zastosowane mocniejsze amortyzatory klapy bagaznika, moje spostrzeżenia potwierdzają równiez pracownicy autoryzowanych serwisów Hondy. A jak to wyglada u innych uzytkowników?
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 61
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Witam , minął kolejny rok a konkretnie czwarty od zainstalowania w sumie 600500 km przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie i aktualnie drugi rok bez problemowej jazdy , na czas regulacji dostałem auto zastępcze , regulacja wykonana w ramach gwarancji bez kosztowo...
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Witam Instalacja zabudowana w lutym 2020 przy przebiegu 18kkm aktualny przebieg około 29kkm auto na gazie jedzie tak samo jak na benzynie moment przełączenia niewyczuwalny zalety: zasięg auta na gazie 900 do 1200 km potem tankowanie ( zbiornik gazu 73 litry ) zużycie przeciętnie suma poniżej 9 litrów liczone z tankowania z czego 2 litry to benzyna i do 6.5 litra to gaz...
5,0
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Dobrze zgrywa sie instalka zenit pro wtryski hana ,lubryfikator,sprawdzone nie napodstawie propozycji serwisu a ludzi ktorzy maja takie hondy,dlatego do swojej zamontowałem ten zestaw małe spalanie sterownik dobrze gra z hondy sterownikiem.Odradzam brc ponoc głośne wtryski słychac jak maszyne do szycia w srodku osobiscie niesprawdziłem ale tak słyszałem,bo pierwsze mialem...
Honda CR-V