Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda CR-V I

Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1996 roku. CR-V I szybko zaczął zdobywać silną pozycję na rynku, dystansując z czasem swoich japońskich rywali, z Toyotą RAV4 na czele (przykładowo w 2000 roku CR-V stał się najlepiej sprzedającym się SUV-em w Australii). W latach 1999-2001 model przeszedł kilka modernizacji. Europejska wersja CR-V I została zmieniona w roku 1999 (zmiany objęły zderzaki i grill, pojawiły się też nowe silniki). Dwa lata później model został wycofany z produkcji.

Generacje Honda CR-V

  • CR-V I   1995 - 2002
    Honda CR-V I
    • Wybierz generację

    • CR-V IV (2012 - teraz)
    • CR-V III (2006 - 2012)
    • CR-V II (2002 - 2006)
    • CR-V I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko.
Luzacjusz: Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez.

Silniki Honda CR-V I

Lista silników:

Publikacje o Honda CR-V

Honda CR-V 2.2 i-DTEC - wszechstronnie utalentowana
 
Nasz test Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive

Crossovery i SUV-y cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Trend szybko nie ulegnie zmianie, gdyż producenci pseudoterenówek wsłuchują się w sygnały docierające z rynku i dopasowują samochody do potrzeb klientów. Świetnym przykładem ewolucji jest Honda CR-V.

Honda CR-V 2WD 1.6 i-DTEC - małe serce w dużym aucie
 
Nasz test Honda CR-V 2WD 1.6 i-DTEC 120KM

Od dawna mam problem ze zrozumieniem sensu produkowania SUV-ów bez napędu na cztery koła. Duża "terenówka" zakopana w zaspie na osiedlu? Blamaż. Uterenowione auto, którym nie można dojechać na biwak w środku lasu? Zbyteczność. Jednak patrząc okiem kierowców takich pojazdów okazuje się, że tego...

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - SUV do walki z... podatkami
 
Nasz test Honda CR-V 1.6 i-DTEC

We wrześniu w salonach Hondy pojawi się CR-V z turbodieslem 1.6 i-DTEC. Pojemność chroniąca przed wyższą stawką podatku akcyzowego to ważny, ale nie jedyny atut samochodu. Nowa wersja popularnego SUV-a jest też oszczędna i przyjemna w prowadzeniu.

Czy warto kupić: używana Honda CR-V (od 2001 do 2006)

Japoński SUV nie czaruje urodą nadwozia i wystrojem wnętrza. Ma jednak cechę pożądaną przez większość kierowców - jest wybitnie trwały. Pod koniec produkcji otrzymał doskonały silnik wysokoprężny 2.2 i-CTDi. Czy warto kupić używaną Hondę CR-V?

Honda CR-V - zmiany na lepsze

Bezpieczniejsza, bardziej komfortowa, lepiej wyposażona... Według Hondy nowa CR-V jest pod każdym względem lepsza od dotychczas oferowanego modelu. Sposobem na pozyskanie nowych klientów ma być również wersja z napędem na przód.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda CR-V

Honda CR-V na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CR-VautoWcentrum - społeczność Honda CR-V

najwyższe oktanyAuta - Honda CR-V

Honda CR-V HONDA CRV EX 58,23

Honda CR-V 36,07

Honda CR-V SPRZEDAM 41,61

Honda CR-V val 49,85

Honda CR-V 42,10

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda CR-V

w_jezierski 84,10

meku89 30,03

kozuchplock 30,00

majchas 30,01

legacyuk 30,14

resist10 66,19

ouizzard 30,11

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda CR-V

Są wakacje jest boks dachowy
Są wakacje jest boks dachowy Mając trzy kobiety w domu i wybierając się na wakacje trzeba się nagimnastykować...
Wymiana końcówek stabilizatorów przód
Wymiana końcówek stabilizatorów przód Wymiana końcówek stabilizatorów to prosta wymiana chociaż u mnie nie obyło się b...
świecąca kontrolka MIL
świecąca kontrolka MIL Zaczeła się zapalać zaraz po załozeniu instalacji kontrolka MIL silnika tj zbyt ...
Skromna okoliczność do małego świętowania :-)
Skromna okoliczność do małego świętowania :-) Dzisiaj bardzo krótki wpis. Właśnie pojawił się na moim liczniku 5 cyfrowy przeb...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda CR-V

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda CR-V
 

Najpopularniejsza wersja Honda CR-V

Honda CR-V

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda CR-V
 

Honda CR-V najczęściej porównywane z:

Kia Sportage
1.7 CRDi (115 KM)
Suzuki Grand Vitara
2.4 VVT (169 KM)
Mazda CX-5
2.2 SKYACTIV-D (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara PRM Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara PRM
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 2.4 169KM, benzynowy.
Cena: 114 490 zł 91 500 zł
Zyskujesz: 22 990 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 88 190 zł 75 900 zł
Zyskujesz: 12 290 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda CR-V

Honda CR-V
benzyna
65 000 km, 2009
69 000 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
54 000 km, 2009
68 999 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
93 000 km, 2008
62 777 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
79 000 km, 2007
55 900 PLN

Ocena auta Honda CR-V I

  • Średnia ocena
    na podstawie 97 opinii
  • 4,31
  • Średnia dla segmentu
    Małe SUVy: 4,15

Wybrane opinie

Honda CR-V Terenowy 2.0 16V (147 KM)

Polecam każdemu, kto chce swobodnie jeździć po naszych drogach bez obaw o zawieszenie oraz chce mieć niezawodne auto - niestety bez luksusów. Dość tania "terenówka", no pseudo terenówka, ale po polu można pojeździć sobie bez problemu, a po gruntowych drogach bez obaw śmigać 70-80km/h. Dodatkowy atut CR-V to małe i tanie opony, ja zimówki BFGoodrich kupiłem za 299zł/szt, co w przypadku dużych opon jest nieosiągalne. Denerwuje jedynie spalanie zimą i "w terenie", ale dziś chyba żadne auto nie jest tanie w eksploatacji. Polecam Hondę.

dodał: leszek@p
Honda CR-V Terenowy 2.0 16V RD1 (128 KM)

mam go od roku sprowadzony,pamieta tylko niemieckie autostrady,wymieniłem łączniki stabilizatora,serwis jak inne,jak chce to po miescie spali 9l,w trasie 7,5l,max.z dziką jazdą 11l,nie wolno tylko w nim samemu grzebać bo się tylko zepsuje,serwis prawie darmowy,w ASO montują też zamienniki,super msię prowadzi,nawet na trasie.tylko ten ABS to zgroza,boję się silniej przyhamować bo się cały trzęsie.Ma 9 lat a wygląda jakby miał rok.Rzuca się w oczy,miałem różne auta ale ten jest wyjątkowy,tylko orurowanie i opony drogie.

dodał: marcinp450@poczta onet.pl
Honda CR-V Terenowy 2.0 16V (147 KM)

Troche drogie przeglady ( ostatni przy 75000 - 1850 pln) niezawodny , wbrew zabawowemu charakterowi - i testom - w terenie super sie sprawuje a jezdze po lasach i polnych drogach - szczegolnie super w zimie. Malo pali ( przecietnie 10) super silnik, nigdy nie kupie gruzlika (ropa- nie bede marzl w zimie ) ani gazu ( szkkoda motoru) . Najlepsza predkosc na trasie to okolo 100 (jesli przepisy pozwalaja) wyzej za glosno... Plastiki jak to w japonczyku -wszeklka szarosc ale ja to lubie. Nie skrzypi, nie rysuje sie.

dodał: to@inr.edu.pl
Honda CR-V Terenowy 2.0 16V (147 KM)

Jeżdzę Hondką od 4 lat jest to bęzyna 1,4.16v 90KM jestem niezmiernie zadowolony,leje benzyne iplyn do spryskiwacza,zapomniałem jak wygląda miarka oleju(bo po co )nigdy mnie autko nie zawiodło.Jazda powyżej 3 500or/minto pełen odlot,2 i2,5l inne auta mają spore problemy by nadążyć na trasie czy w mieście a jazda po zakrętach to przysłowiowy tramwaj po szynach autko jest przyklejone do jezdni coś wspaniałego,niedługo sprzedaje moje cacko by znów kupić TYLKO HONDĘ Pozdrawiam Hondziarzy.

dodał: darekg1970tlen.pl
Honda CR-V Terenowy 2.0 16V (147 KM)

samochód niezawodny na długie trasy, wygodny dla kierowcy i pasażerów z przyzwoitym bagżnikiem/ niestety kratka poważnie zmniejsza jego pakowność/Silnik choć konstrukcyjnie starej daty,daje poczucie dynamicznej jazdy , a to też sie liczy . Jazda zimą bez opon zimowych to horror/ napęd na 4x4 włącza się w najmniej odpowiednim momencie.

dodał: Tomek z Wielkopolski
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda CR-V

Honda CR-V 2006 Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM - galeria redakcyjna Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 150KM - galeria redakcyjna Honda CR-V IV - wersja europejska Honda CR-V IV Facelifting Prototype (2014) Honda CR-V I Honda CR-V IV - wersja amerykańska Honda CR-V 2.2 i-CTDi - galeria redakcyjna Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC (2013) Honda CR-V II
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda CR-V

  • 1.
  • 5,00 Honda CR-V II 2.0 16V (150KM) 2004r.
    dodał: marcin, 09.09.2010

    kupiłem już z gazem, działa bardzi dibrze, od kilku lat nie daje instalacji do serwisu jeśli dobrze pracuje. z doświadczenia zauważyłem, że jeśli sie pojedzie na regulacje to zawsze spiep... dotyczy to wszystkich jakie miałem instalacje od landi renzo przez jakieś cuda do dt gas system. Na tej ostatniej najechałem już około 50kkm, wymieniam tylko filtry - samemu. nie odadaję na przeglądy. Dochodzi jeszcze regulacja zaworów co jakieś 20kkm jak to w hondzie na gazie. w civicu mama igs landi renzo, najechane na gazie jakies 120kkm i teraz dopiero coś padło bo nie chce sie przełączyc i pracować na gazie. ponoć silniczek krokowy lpg. ale jeszcze sie sprawdzi co i jak. jak oddawałem na przeglądy to co chwila bylo coś nie tak i do wymiany komputery, wtryskki, cewki kable itp itd. także lipa te wszystkie serwisy. zakładać samemu i jeżdzic ile sie da jeśli oki. najlepiej w zaufanym warsztacie, co nie siedzi i naprawia swoje instalacje tlko poprawia innych... to sa serwisy. do dt gas byłem bardzo oporny,ale nie bylo innego auta do kupna, i się skusiłem, nie żałuje, jak narazie.

  • 2.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.4 i-VTEC (170KM) 2007r.
    dodał: Jarosław, 09.02.2011

    2.4 litra (VTEC) w mojej hondzie CRV to prawdziwe cudo techniki lecz jednak mimo tego pożera mi znaczne ilości benzyny (mam ciężka nogę). Zdecydowałem się na zamontowanie instalacji gazowej gdyż miesięcznie pokonuje duże odległości a paliwo wcale nie tanieje. Podjąłem decyzje montażu instalacji gazowej marki BRC model Sequent 24 i nie żałuje swojego wyboru. Jest naprawdę dopracowana i jak na razie niezawodna. Auto nie straciło na swojej dynamice, prowadzi się bardzo pewnie i nic nie szarpie. Jazda CRV'ką na gazie niczym się nie rożni od tej na benzynie lecz dopiero na stacji zauważamy znaczna różnice w kosztach. Cala operacja zakupu wraz z montażem została wykonana w warsztacie Energy Gaz Polska w Warszawie który mogę serdecznie polecić.

  • 3.
  • 3,50 Honda CR-V I 2.0 16V (147KM) 2000r.
    dodał: marcin18, 01.04.2013

    Samochód chodzi³ dobrze na gazie dopóki nie wymienili¶my butli, bo stara ju¿ straci³a homologacje, niestety zrobili¶my to w zak³adzie PRO-GAS w K³odzku. Po wymianie samochód wyra¼nie os³ab³ i nie wypala wszystkiego gazu z butli. Po zg³oszeniu tego problemu zaczêli wciskaæ nam kit o tym, ¿e niby za du¿o butanu w gazie jest. Tak¿e nie mam zastrze¿eñ do instalacji gazowej, poniewa¿ sprawowa³a siê dobrze, natomiast mam do zak³adu PRO-GAS w K³odzku bo spaprali robotê.

  • 4.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.0 i-VTEC (150KM) 2007r.
    dodał: Dagmara z Oławy, 24.11.2013

    Samochód kupiłam w salonie gdzie mi odradzali montaż gazu.Z uwagi na koszty użytkowania mimo rozterek zdecydowałam się na założenie gazu.Zrobiłam wywiad wśród znajomych i wielu z nich polecało mi montaż w Radwanicach w firmie EkoAlma.Jest to jedyna na dolnym śląsku firma posiadająca certyfikat IS0 przyznany przez niemiecki TUV.Nie żałuję wyboru. Jeżdzę na gazie ok.20 tysięcy kilometrów rocznie i mogę z czystym sumieniem polecić takie rozwiązanie.Obsługa w firmie bardzo fachowa i uprzejma.Montaż wykonano w jeden dzień.

  • 5.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.0 i-VTEC (150KM) 2007r.
    dodał: artur20, 25.11.2011

    Witam jestem zadowolony z instalacji DT , posiadam już 2 samochód z instalacją tej firmy i jak narazie niemam większych problemów.Może jest to kwestia poprawnego montażu instalacji i dobrego serwisu . Instalacje zamontowałem i serwisuje nadal na Chełmżyńskiej 249 w Warszawie. Nie tankuje gazu byle gdzie tylko na dużych stacjach sieciowych jak np. BP Polecam wszystkim ten warsztat Artur

  • 6.
  • 4,50 Honda CR-V I 2.0 16V (147KM) 2001r.
    dodał: krakus, 01.08.2010

    właśnie dowiedziałem sięw ASO Hondy, że przy założonej instalacji LPG należy regulować co 10 tys zawory. Lubryfikator ma być założony bo bez tego po pewnym przebiegu wypalają się gniazda zaworów. Koledze po przejechaniu 100tys.km na LPG gniazda zaworów się wypaliły-wymienił silnik bo było taniej.Taki przebieg osiągnę w ciągu 2 lat, wtedy napiszę czy motor jeszcze "dycha"...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda CR-V

Honda CR-V

128 komentarzy

99 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~marek~marek

Honda CRV 2013 benzyna lifestyle - 5500km- system auto-stop przy małym przebiegu/ 5000 na rok/ przestał działać .kontrolka pokazuje spadek napięcia akumulatora.Tzw kalibracja nie przynosi efektu. Czekam na wymianę akumulatora. Jest to zastanawiające bo raczej robię jednorazowo dłuższe przejazdy minimum 100 km. Innych uwag w zasadzie nie mam poza tym ze po przekroczeniu prędkości 140km/h znaczny hałas w kabinie

~HEINEKEN~HEINEKEN

Upss - zapomniałem dodać, że mam CR-V 2013!

~HEINEKEN~HEINEKEN

Hej!
CRV jest super! mam wersję 2.0 benzyna lifestyle a więc także 4x4.
Generalnie jeździ się super, zawieszenie ciche, bardzo dobrze tłumi nierówności, dobrze się trzyma drogi. Spalanie między 7,6 a 8,2 (miasto 30% w trasie 70%) ale nie autostrady, po prostu przeważnie jeżdżę z miasta do miasta. Używam tryb ECON, auto-stop czasem drażni, nie zawsze się załącza bo pokazuje że słaby akumulator i od razu stres - mam doładować, nie doładować?!
Co do wnętrza i plastików - jest ogólnie w porządku, chociaż drażnią trochę niektóre elementy - np. tylna kanapa ma podłokietnik ale nie ma przejścia na długie przedmioty - nawet za dopłatą! tylne pasy są zbyt toporne i się zaczepiają przy zapinaniu dziecka w foteliku, z przodu podłokietnik nie ma funkcji chłodzenia, schowek z przodu przed pasażerem także nie jest chłodzony! w bagażniku śmiało można było doprodukować dodatkowe miejsca i schowki na drobnostki - brakuje tego!
Poza tym auto świetnie się prowadzi - jak na wielkość i wagę to jeździ leciutko! Na prawdę przyjemne auto. System oświetlenia zewnętrznego - rewelacja!
Silnik - miałem spore obawy czy dobrze robię, że kupuję auto w benzynie i tylko 155 KM - ale po 5000 km stwierdzam, że obawy były niepotrzebne - przy normalnej jeździe jest dobrze a gdy trzeba wyprzedzić, to gaz do dechy i jazda - w końcu manewr wyprzedzania trzeba wykonać szybko i skutecznie! A więc jest nieźle z mocą! Honda uwielbia wysokie obroty i to czuć!
Dodam, że jestem wielkim fanem Hondy więc pomimo kilku braków czy słabostek potrafię je wybaczyć!
Bo w końcu tylko Honda ma duszę hehehe

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 424
Przejechany dystans
804 809 585 km
Zatankowanego paliwa
786 165 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 996
Wydanych pieniędzy
1 056 784 zł
Średnie wydatki na auto
1 057 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 367
Wydanych pieniędzy
2 002 192 zł
Średnie wydatki na auto
2 002 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 000)

Testy zderzeniowe Honda CR-V

Najnowsze testy zderzeniowe Honda CR-V przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda CR-V 2.2 diesel SE, RHD
2013

Honda CR-V
Honda CR-V

Honda CR-V
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda CR-V I

Na podstawie 89 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Rychu, dodano: 11.05.2013 11:11

Samochód nowy - z salonu. Na początku spalanie tragiczne - powyżej 13 l/100km, pomimo, że próbowałem jeździć ekonomicznie. Na szczęście po dotarciu wygląda lepiej. Po dwóch miesiącach mam ponad 7.700km. Jadąc na trasie bardzo ekonomicznie można zejść nawet poniżej 8 litrów! Jazda ekonomiczna w mieście to 9 litrów, bardziej dynamiczna to 10-11 litrów. Ale można oczywiście spalić więcej :-) Na autostradzie (2 osoby + bagaż w środku) przy jeździe 140-150km/h spala 10-11 litrów. Tyle samo spala na autostradzie, ale z rowerami na dachu i jeździe 120km/h.

pełny raport Honda SUV 2.0 i-VTEC

autor: cmsydney, dodano: 18.05.2009 00:29

Jazda w trasie: 5,4l. Technika ekonomiczna czyli jazda ze stala predkoscia jesli tylko mozliwe, hamowanie silnikiem, unikanie uzywania hamulca noznego, dynamiczne przyspieszanie, predkosc do ~100kmph. Na autostradzie pali troche wiecej przy ok. 120kmph. Srednio mi wyszlo ok. 6,4l. Wszystko zalezy od techniki. Osoba jezdzaca nerwowo z ciezkim butem, w miescie uzyskala 9,4l. Jadac ze stala predkoscia ~100okmph po plaskim terenie wskazywalo mi ok. 4,7l ale wiadomo, ze nie da sie caly czas tak jechac. Druga rzecz buda auta taka, ze powyzej 100kmph aerodynamika daje sie we znaki i spalanie mocno wzrasta. Wszystkie dane zaczerpniete z wyswietlacza samochodowego, ktore zostaly rowniez zweryfikowane podczas tankowania do pelna.

pełny raport Honda SUV 2.2 TD

autor: Piotr, dodano: 23.07.2012 15:48

Jeśli nauczymy się odpowiednio obchodzić z silnikiem, to przy spokojnej jeździe na trasie bez większego wysiłku można zejść do poziomu 7,2 - 6,8 litra (a silnik wciąż na dotarciu). Więc całkiem fajnie :) Miasto - nie ma siły, przynajmniej 8 litrów, przy włączonej klimie i godzinach szczytu trzeba liczyć 9 litrów i więcej. Ogólnie silnik jak na gabaryty i masę auta oraz swoją pojemność - potrafi być oszczędny.

pełny raport Honda SUV Facelifting 2.0 i-VTEC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda CR-V I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda CR-V I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Honda CR-V I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda CR-V, oglądali także