Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Honda CR-V II

Lata produkcji: 2002 - 2006
Segment: Małe SUVy
Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2002 roku. Pod względem stylistycznym CR-V II znacznie różnił się od swojego poprzednika, był też od niego nieco większy. Z zewnątrz bardziej widać było podobieństwa do siódmej generacji Civica. Niedługo po rynkowym debiucie, model został uznany najlepszym małym SUV-em 2002 roku w plebiscycie magazynu „Car and Driver”. W 2005 roku CR-V II został poddany face-liftingowi oraz technicznej modernizacji. Sprzedaż modelu zakończyła się rok później.

Komentarze redakcji

Powagosław: Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko.
Luzacjusz: Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez.

Dane techniczne Honda CR-V II

Silniki

Moc silników 140-162 KM

Poj. silników 1 998-2 354 cm3

Prędkość maks. 177-180 km/h

Przyspieszenia 0-100 10,6-11,9 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Honda CR-V II

Średnia ocena modelu

na podstawie 157 opinii

4.26

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.15

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Silnik

+ Drobne usterki

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (91%)
NIE (9%)

Wybrane oceny kierowców Honda CR-V II

Auto funkcjonalne do bólu. Pralkę wsadzisz, lodówkę - po złożeniu siedzeń - też. 5 osób zabierzesz z klamotami nad adriatyk ... więcejna miesiąc. Na autostradzie - płyniesz - tyle że z tymi klamotami j.w. trochę mułowato wyprzedzasz. Po lesie - na ryby - dojedziesz tam, gdzie się nawet nie spodziewasz. Przypieprzysz dołem o korzeń, kamień itp. - jedziesz na kanał i widzisz lekkie wgniecenie w takiej fajnej rurce chroniącej zbiornik paliwa. Ogółem - auto rodzinne (wózek i klamoty malucha wymagają miejsca), na maxa wszechstronne i cholernie wyrozumiałe - krawężniki, dziury. Więcej szczegółów znajdziesz w pełnej opinii. ukryj
dodano 27.11.2008 przez
Miałem wiele samochodów. Ten jest drugi pseudo terenowy (po RAV4, która wyposażona była w napęd tylko na przednią oś). I ... więcejwiem, że nie chcę innego! Kiedy sąsiedzi wypychają auta z zasp śniegu (powstałych na osiedlowych uliczkach), ja nie mam żadnego problemu. Komfort i wielkość biją na głowę toyotę (przynajmniej roczkik 2002 - bo tej najnowszej nie znam). Jeżeli ktoś lubi wyprawy do lasu, nad jeziora - to idealne rozwiązanie. Ilość schowków i schoweczków jest zaskakująca. Bagażnik ogromny, wnętrze funkcjonalne do bólu. Silnik super, zawieszenie też. Jedyny mankament to nienajlepiej wchodząca 2... ukryj
dodano 10.03.2005 przez
kirerowca nie posiada w kabinie żadnych wizualnych wskażników działania napędu na 4 koła,tak więc weryfikacja tego działania jest dość trudna ... więcejponieważ zadziałanie napędu na 4 koła zależy od uśliżnięcia się przednich kół, kiedy to ma być dołączony do przedniego napędu tylny napęd,ale system VSA którego zadaniem jest zapobieganie uśliżnięciu przednich kół de facto uniemożliwia załączenie tylnych kół do całego napędu, w trakcie przeglądów serwisowych Honda nie ma w kartach zadaniowych obowiązku sprwdzenia działania systemu napędu na 4 koła, usterka tylnego mostu zaczyna się od powstawania dżwięków dochodzących z tylnego mostu w trakcie ciasnych skrętów na małej prędkości w moim przypadku już po 32 tyś. km tuż pod koniec gwarancji,oznacza to ,że Honda produkuje samochody CRV z podzespołami których bezawaryjne uzytkowanie zamiast do końca żywotności samochodu można porównać do jednorazowego użycia papieru toaletowego we wiadomym celu,oraz długość beazawaryjnego użycie wspomnianych podzespołów można porównać również do trwałości użycia papieru toaletowego,, to samo z pompą sprzegła,która zdefektowała po 27tyskm ale której usterkę można odczuć było natychmiast czego nie można stwierdzić w przypadku Hondowskiego napędu na 4 koła, użytkownik tym nie mniej posiada możliwość weryfikacj działania napędu na 4 koła, może poprosić o to w serwisie podczas przeglądu serwisowego lub sprawdzić sam, umiejscowiając przednie koła samochodu na śliskim podłożu a tylne na stałym podłożu , wyłączyć włącznikiem system VSA ,otworzyc przednie drzwi( lub skorzystać z pomocy obserwatora) i puszczając sprzęgło , zwiększyć obroty silnika doprowadzając do zerwania przyczepności przednich kół obserwowac tylne koła czy zaczną sie obracać powodująć napędzanie samochodu, oczywiście należy zapewnić sobie wystarczającą ilość miejsca do tego manewru ,istnieje jeszcze jeden mankament Hondowskiego rozwiązania technicznego w sposobie odpowietrzania tylnego mostu, który jak myślę bardzo pomaga powstawaniu defektów w tylnym moście, otóż jest to odpowietrzenie tylnego mostu,które wykonane jest za pomocą zwykłej gumowej rurki, tak więć jeżeli most się nagrzewa wraz z płynem i powietrzem przebywającym w tylnym moście ,aby nie doszło do zwiększenia ciśnienia, wspomniana wcześniej gumowa rurka umożliwia swobodną migrację powietrza z tylnego mostu na zewnątrz, lecz co dzieję sie gdy, po pracy tylny most zaczyna stygnąc , powiętrze i płyn zalegający w tylnym moście również stygną ,zmniejszając swoją objętość powodują spadek ciśnienia i zasysanie przez wspomnianą wcześniej gumową rurkę , do wnętrza tylnego mostu powietrza z otoczenia wraz z wilgocią, rozgrzewania i stygniecia tylnego mostu powodują wzrost wilgoci w tylnym moście,co często doprowadza do jego uszkodzenia.Smiem postawić twierdzenie , ze 50% CRV jeżdzi z niesprwnym napędem na 4koła. I kończąc Honda AutoPoland wypiera się jakiejkolwiek odpowiedzialności za wadiwe działanie tylnego mostu.Cena nowego tylnego mostu wynosi ok.7000PLN,ale w związku z tym co opisałem wcześniej nie wiadomo jak długo napęd na 4koła i wogóle tylny most będą działac należycie i jeżeli ulegnie awarii Honda Auto Poland znów wyprze sie odpowiedzialności i i tak w kółko będzie można zacząć czytać tę notatkę od początku.Poszukuję osób tą drogą , które miały podobne problemy moja poczta to mirekbac@o2.pl jeszcze z Hondą Poland nie skończyłem ukryj
dodano 25.02.2009 przez
Solidna i trwała konstrukcja - samochód z charakterem a do tego przestronne i pakowne wnętrze, niezłe właściwości jezdne. Czujesz, że ... więcejmasz kawałek samochodu (choć do Land Cruisera brakuje ale to nie ta liga) :) Mam już blisko 9 letnią CR-V i zachciało mi się ją zmienić na coś nowego - bajerki w nowych samochodach bywają kuszące. Nowa CR-V III jakoś nie rzuca mnie na kolana a cena studzi zapał, pomyślałem że może coś nieco mniejszego, z mniejszym silnikiem - ceny na stacji są jak wiadomo mało przyjemne. Przetestowałem kilka samochodów - (iX35, ASX, Qashqai z silnikami 1,6). Skutek? Zakochuję się na nowo w mojej CR-V i raczej pojeżdżę nią dalej. Mając do dyspozycji ok. 90 tys. nie znalazłem samochodu, który byłby w stanie konkurować z kilkuletnią CR-V (oczywiście pomijam zmieniającą się modę i dodatki elektroniczne itp). Jakość materiałów używanych w nowych samochodach jest zatrważająca (ASX - tapicerka z flaneli byłaby bardziej solidna a mocowanie np. środkowego tunelu lepsze byłoby na super glue, Qashqai - boczki drzwi uginają się w rękach - chyba są z utwardzanej folii albo wzmacnianej tektury, iX35 - ładny, ale dynamika silnika to dla niego pojęcie abstrakcyjne, przy porównywalnym spalaniu). Jednym słowem, z czasem przestałem doceniać CR-Vkę - spowszedniała mi a wyobrażenia o nowym samochodzie zaczęły skłaniać mnie do sprzedaży. Wizyta w kilku salonach z nowymi samochodami i porównanie zaskoczyło mnie kompletnie - zacząłem doceniać swój samochód mimo, że znamy się już kilka lat. Boję się tylko co będzie kiedy jednak przyjdzie czas sprzedaży mojej CR-V? Nie ma co kupić :( ukryj
dodano 27.11.2011 przez
Zobacz oceny Honda CR-V II Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Honda CR-V II

Pb
7,83 - 13,60
Na podstawie 99 raportów spalania
ON
6,30 - 10,43
Na podstawie 23 raportów spalania
LPG
9,27 - 14,00
Na podstawie 30 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Honda CR-V II

bardzo dużo zależy od techniki jazdy, najpierw trasa: droga z Bielska-Białej do Kędzierzyna-Kożla - 130 km w jedną stronę, boczne ... więcejdrogi - trasa przez Żory, Rybnik, Rudy, Kuźnię Raciborską, droga niezbyt szybka, ale średnia prędkość to około 60 - 70 km/h, więc całkiem spora. Jazda bez nagłych przyspieszeń, w okolicach 110 km/h, bardzo spokojny start ze świateł, przejazd przez miejscowości bez korków - średnie spalanie zaskoczyło mnie - 7,0 l/100 km - na taki samochód to nic. Góry (pętla beskidzka: B-B - Żywiec - Koniaków - Kubalonka - Wisła - Skoczów - B-B): tutaj silnik pokazuje swój charakter - 150 KM nie robi z niego sportowego samochodu, ale w górach nie brakuje mu mocy, spokojnie przeskakuje przez górki, nie trzeba wciskać głębiej pedału gazu, stosunek mocy do wagi samochodu jest dobrze dobrany (zawsze może być lepiej), miasto: tutaj wszystko zależy od techniki jazdy, jeżeli poskromimy swoje zapędy szybkiego startu (i gwałtownego hamowania), spokojne dojście do świateł, omijanie korków, skończy się na 10 L/100 km. Wyniki testu mojej żony - w każdym przypadku trzeba dodać jeden litr. Staram się stosować jedną zasadę - zapalam samochód i czekam, aż obroty spadną na 1000 (około 1 minuta), wtedy ruszam, polecam! samochód nie zachowuje się jak pijawka. ukryj
dodano 06.12.2008 przez
Już raz opisałem wrażenia eksploatacyjne w ramach raportu spalania nic się nie zmieniło dalej pije benzynę ponad miarę nieporównywalnie do ... więcejinnych marek czy nawet do CRV-III gdzie obniżono zużycie szczególnie w silniku benzynowym. Dlatego mam pytanie do tych którzy założyli instalację gazową. Jaką wybrać gdybym się zdecydował, oraz czy w ogóle warto ją założyć. Jakie są rezultaty (wymierne) czyli zużycie gazu, spadek mocy oraz inne efekty przejścia na gaz. Co z kosztami przeglądów??? słyszałem że są wyższe. Pewnym jest że instalacja też wymaga przeglądów oraz napraw, ponadto jest warunek przemiennego zasilania motoru-dwa zbiorniki gazu jeden benzyny. Więc kłania się ekonomia przedsięwzięcia!!! Zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam PVBV ukryj
dodano 11.04.2008 przez
Jazda w trasie: 5,4l. Technika ekonomiczna czyli jazda ze stala predkoscia jesli tylko mozliwe, hamowanie silnikiem, unikanie uzywania hamulca noznego, ... więcejdynamiczne przyspieszanie, predkosc do ~100kmph. Na autostradzie pali troche wiecej przy ok. 120kmph. Srednio mi wyszlo ok. 6,4l. Wszystko zalezy od techniki. Osoba jezdzaca nerwowo z ciezkim butem, w miescie uzyskala 9,4l. Jadac ze stala predkoscia ~100okmph po plaskim terenie wskazywalo mi ok. 4,7l ale wiadomo, ze nie da sie caly czas tak jechac. Druga rzecz buda auta taka, ze powyzej 100kmph aerodynamika daje sie we znaki i spalanie mocno wzrasta. Wszystkie dane zaczerpniete z wyswietlacza samochodowego, ktore zostaly rowniez zweryfikowane podczas tankowania do pelna. ukryj
dodano 18.05.2009 przez
Zużycie paliwa zależy bardzo od techniki jazdy i warunków. Wartości uśrednione: miasto(Warszawa) od 10,2 (bez korków, długie odcinki bez świateł)do ... więcej13 (korki, klimatyzacja w upały) - średnio 11,5; zimą oczywiście więcej, średnio 12,5, ale potrafi być i 14,5; trasa: drogi krajowe (80 - 100) 7,3 do 8,3 (z klimą), drogi ekspresowe (120) - 9, powyżej dużo więcej. Koszty utrzymania przeciętne. Przeglądy w ASO - nawet w Warszawie -różnice mogą być znaczne, np. przegląd przy 100 tyś (mały) ASO Witolin 900 zł, a Matraszek 600 zł. Generalnie Warszawa jest droga. Jak mam potrzebę to tak ustawiam, że jak jestem gdzieś w Polsce, np.Radom, Nowy Sącz , to tam się umawiam. ukryj
dodano 31.12.2010 przez
Gdy masz ambicję poruszania się tym samochodem o "kropelce" to po pierwsze zalecana jest jazda w samych skarpetkach bowiem noga ... więcejw bucie na pedale gazu to zbyt duży ciężar, po drugie i kolejno mało hamowania dużo płynności i umiejętności przewidywania sytuacji na drodze oraz lekko "przepompowane" opony. Albo zastosowanie tzw. emeryckiego stylu jazdy, ale czy w takim szpanerskim samochodzie wypada się toczyć po drodze z szybkością motoroweru??? MAM PYTANIE Czy ktoś próbował założyć te tak mocno reklamowane (przez producenta oczywiście) magnetyzery, gdy tak- to ciekawią mnie efekty owego "eksperymentu" PIOBOR ukryj
dodano 23.02.2008 przez
Zobacz raporty spalania Honda CR-V II Dodaj raport spalania

Publikacje o Honda CR-V

Przeczytaj pozostałe 6 publikacje o Honda CR-V

Newsy o Honda CR-V

Przeczytaj pozostałe 10 newsów o Honda CR-V

Lista silników Honda CR-V II

Nowe Honda CR-V

nowe Honda CR-V
Honda CR-V
ceny od 97 500 zł do 160 100

Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM od 2012

w pakiecie S

w cenie katalogowej brutto

112 600 zł

Wyposażenie standardowe
Elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne
Złącze USB /Aux (kompatybilne z iPod)
Boczne poduszki powietrzne
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 21 oferty Honda CR-V

Dealerzy Honda

D&D

D&D Honda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Karkonoska 45

Więcej

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J.

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J. Honda Gorzów Wlkp.

lubuskie, Gorzów Wlkp., Kasprzaka 1a

Więcej

AD AUTO

Honda Daszuta Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Sikorskiego 33

Więcej

AUTO WITOLIN

HONDA AutoWitolin

mazowieckie, Warszawa, Grochowska 85

Więcej

AUTOKOPEX CARS SP. Z O.O.

AUTO KOPEX Honda Katowice

śląskie, Katowice, Roździeńskiego 208

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Honda CR-V

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 066

Przejechany dystans

275 244 zł

Zatankowanego paliwa

70 093 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

92

Wydanych pieniędzy

50 075 zł

Średnie wydatki na auto

782 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

333

Wydanych pieniędzy

204 877 zł

Średnie wydatki na auto

3 201 zł

ZOBACZ 64 dzienniki kosztów Honda CR-V Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Honda CR-V II

Liczba wpisów: 26
komentarzy(6)
komentarzy(0)
komentarzy(2)
komentarzy(0)
komentarzy(0)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Honda CR-V II dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Honda CR-V II

Liczba wpisów: 7
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Honda CR-V II Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Honda CR-V II

Liczba wpisów: 12
kupiłem już z gazem, działa bardzi dibrze, od kilku lat nie daje instalacji do serwisu jeśli dobrze pracuje. z doświadczenia ... więcejzauważyłem, że jeśli sie pojedzie na regulacje to zawsze spiep... dotyczy to wszystkich jakie miałem instalacje od landi renzo przez jakieś cuda do dt gas system. Na tej ostatniej najechałem już około 50kkm, wymieniam tylko filtry - samemu. nie odadaję na przeglądy. Dochodzi jeszcze regulacja zaworów co jakieś 20kkm jak to w hondzie na gazie. w civicu mama igs landi renzo, najechane na gazie jakies 120kkm i teraz dopiero coś padło bo nie chce sie przełączyc i pracować na gazie. ponoć silniczek krokowy lpg. ale jeszcze sie sprawdzi co i jak. jak oddawałem na przeglądy to co chwila bylo coś nie tak i do wymiany komputery, wtryskki, cewki kable itp itd. także lipa te wszystkie serwisy. zakładać samemu i jeżdzic ile sie da jeśli oki. najlepiej w zaufanym warsztacie, co nie siedzi i naprawia swoje instalacje tlko poprawia innych... to sa serwisy. do dt gas byłem bardzo oporny,ale nie bylo innego auta do kupna, i się skusiłem, nie żałuje, jak narazie. ukryj
dodano 09.09.2010 przez
Instalka zamontowana w ALLTOP w jeden dzień .Fachowe doradztwo , rozwianie wątpliwości .Honda śmiga rewelacyjnie . Zawsze mało "paliła" , ... więcejna gazie z klimą 11,35 , bez klimy 10,20 na 100km ( jazda nad morze). Generalnie jestem zadowolony .Żadnego dławienia na wysokich obrotach i to tankowanie do pełna :) - 120zł ukryj
dodano 16.05.2012 przez
Polecam założenie instalacji samochód pracuje bardzo dobrze żadnych problemów nawet w zimę. Mam instalacje z lubryfikacją i jest ok. Spalanie ... więcejna gazie trasa do 120km-12-13L, 140km-14L w mieście (Wawa) 14-15L, zima korek 15-18L(mega korek 10km 1,5h). Honda ma automatyczną skrzynię. ukryj
dodano 16.06.2010 przez
Jeżeli gaz do hondy to tylko w ALLTOP. Pełna profeska, schludnie upakowane przewody, wlew gazu w klapce od paliwa, nie ... więcejczuć spadku mocy.W umówionym terminie (tzn 1 dzień) zrobili całą robotę. A na stacji benzynowej przyjemność zamiast 215 zł płacę 78 zł Polecam. ukryj
dodano 30.07.2010 przez
Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, nie odczuwam różnicy mocy. Jedyny minus, to miałem nadzieję, że różnica w spalaniu pomiędzy benzyną, ... więceja gazem nie wyniesie więcej niż 20%. W moim przypadku to 30%, ale przy cenie gazu i tak jestem zadowolony. Pozdrawiam. ukryj
dodano 16.08.2010 przez
Bardzo fachowo zamontowana instalacja.Praktycznie żadnych problemów w trakcie eksploatacji.
dodano 22.12.2012 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda CR-V II