Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda CR-V II

Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2002 roku. Pod względem stylistycznym CR-V II znacznie różnił się od swojego poprzednika, był też od niego nieco większy. Z zewnątrz bardziej widać było podobieństwa do siódmej generacji Civica. Niedługo po rynkowym debiucie, model został uznany najlepszym małym SUV-em 2002 roku w plebiscycie magazynu „Car and Driver”. W 2005 roku CR-V II został poddany face-liftingowi oraz technicznej modernizacji. Sprzedaż modelu zakończyła się rok później.

Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Honda CR-V

  • CR-V II   2002 - 2006
    Honda CR-V II
    • Wybierz generację

    • CR-V IV (2012 - teraz)
    • CR-V III (2006 - 2012)
    • CR-V II (2002 - 2006)
    • CR-V I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko.
Luzacjusz: Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez.

Silniki Honda CR-V II

Lista silników:

Publikacje o Honda CR-V

Honda CR-V - mocniejszy diesel, dziewiąty bieg
 
Nasz test Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD Executive

Honda CR-V przeszła kurację odmładzającą. Lekko przestylizowane nadwozie kryje dużą liczbę unowocześnionych podzespołów - m.in. 160-konnego diesla 1.6 i-DTEC, 9-biegową skrzynię oraz udoskonalone zawieszenie.

Honda CR-V 2.2 i-DTEC - wszechstronnie utalentowana
 
Nasz test Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive

Crossovery i SUV-y cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Trend szybko nie ulegnie zmianie, gdyż producenci pseudoterenówek wsłuchują się w sygnały docierające z rynku i dopasowują samochody do potrzeb klientów. Świetnym przykładem ewolucji jest Honda CR-V.

Honda CR-V 2WD 1.6 i-DTEC - małe serce w dużym aucie
 
Nasz test Honda CR-V 2WD 1.6 i-DTEC 120KM

Od dawna mam problem ze zrozumieniem sensu produkowania SUV-ów bez napędu na cztery koła. Duża "terenówka" zakopana w zaspie na osiedlu? Blamaż. Uterenowione auto, którym nie można dojechać na biwak w środku lasu? Zbyteczność. Jednak patrząc okiem kierowców takich pojazdów okazuje się, że tego...

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - SUV do walki z... podatkami
 
Nasz test Honda CR-V 1.6 i-DTEC

We wrześniu w salonach Hondy pojawi się CR-V z turbodieslem 1.6 i-DTEC. Pojemność chroniąca przed wyższą stawką podatku akcyzowego to ważny, ale nie jedyny atut samochodu. Nowa wersja popularnego SUV-a jest też oszczędna i przyjemna w prowadzeniu.

Czy warto kupić: używana Honda CR-V (od 2001 do 2006)

Japoński SUV nie czaruje urodą nadwozia i wystrojem wnętrza. Ma jednak cechę pożądaną przez większość kierowców - jest wybitnie trwały. Pod koniec produkcji otrzymał doskonały silnik wysokoprężny 2.2 i-CTDi. Czy warto kupić używaną Hondę CR-V?

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda CR-V

Honda CR-V na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CR-VautoWcentrum - społeczność Honda CR-V

najwyższe oktanyAuta - Honda CR-V

Honda CR-V 39,31

Honda CR-V MADE IN JAPAN 76,09

Honda CR-V 45,19

Honda CR-V 44,31

Honda CR-V HONDA CRV EX 58,23

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda CR-V

ceno00 30,10

niggle 30,06

muchazzt231 30,00

Froostie 30,09

zolnierz_20 30,01

dax127 30,02

marti5 52,72

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda CR-V

Się nie ma w głowie...
Się nie ma w głowie... Najpierw w zeszłym tygodniu postanowiłem posprzątać autko w środku i picując tak...
Zima - nowa inwestycja: opony sezonowe.
Zima - nowa inwestycja: opony sezonowe. Jak wielu kierowców w okolicach później jesieni naszła mnie myśl o zakupie opon ...
...i kamerka cofania
...i kamerka cofania Przy okazji montażu radio-odtwarzacza dvd w konsoli centralnej, zamontowałem też...
Wymiana końcówek stabilizatorów przód
Wymiana końcówek stabilizatorów przód Wymiana końcówek stabilizatorów to prosta wymiana chociaż u mnie nie obyło się b...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda CR-V

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda CR-V
 

Najpopularniejsza wersja Honda CR-V

Honda CR-V

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda CR-V
 

Honda CR-V najczęściej porównywane z:

Land Rover Range Rover Evoque
2.2 TD4 (150 KM)
Ford Kuga
2.0 TDCi (150 KM)
Nissan Juke
DIG-T (190 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Mitsubishi ASX 1,6 117KM Blue Sky Edition Mitsubishi ASX 1,6 117KM Blue Sky Edition
Rocznik: 2015. Silnik: 1.6 86KM .
Cena: 82 290 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »
Suzuki SX4 S-Cross 4x4 5DR 1,6D PRM PLUS (NAVI) Suzuki SX4 S-Cross 4x4 5DR 1,6D PRM PLUS (NAVI)
Rocznik: 2014. Przebieg: 20 908 km. Silnik: 1.6 88KM .
Cena: 84 800 zł

Używane Honda CR-V

Honda CR-V
benzyna
65 000 km, 2009
69 000 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
54 000 km, 2009
68 999 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
93 000 km, 2008
62 777 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
79 000 km, 2007
55 900 PLN

Ocena auta Honda CR-V II

  • Średnia ocena
    na podstawie 153 opinii
  • 4,29
  • Średnia dla segmentu
    Małe SUVy: 4,15

Wybrane opinie

Honda CR-V SUV 2.2 TD (140 KM)

Jeżeli nie chcesz jeździć ociężałą terenówką , która podskakuje jak piłka na drodze i pali jak smoch , to kup CR-V. Dla mnie to najpepszy wóz na rynku, przez swoją niezawodność, ergonomię, ekonomię, prostotę,miejsce które oferuje, osiągi naprawdę niesamowite ( na 4 b. 60-100km/h 6,2 s.!) W terenie zaskakuje bardzo tym gdzie potrafi wjechać , no i wspaniale razi sobie w polskimi dziuro-studzienkami .A i jeszce jedno maiałem wypadek taką CR-V parę miesięcy temu ,120km.h , dachowanie , honad skasowana , zniszczona całkowicie , ale kabina zosała cała i mi nic się nie stało. Dlatego też kupiłem nową c-v niech mnie chroni. Pozdrawiam

dodał: igorb@satland.com.pl
Honda CR-V SUV 2.0 16V (150 KM)

Miałem wiele samochodów. Ten jest drugi pseudo terenowy (po RAV4, która wyposażona była w napęd tylko na przednią oś). I wiem, że nie chcę innego! Kiedy sąsiedzi wypychają auta z zasp śniegu (powstałych na osiedlowych uliczkach), ja nie mam żadnego problemu. Komfort i wielkość biją na głowę toyotę (przynajmniej roczkik 2002 - bo tej najnowszej nie znam). Jeżeli ktoś lubi wyprawy do lasu, nad jeziora - to idealne rozwiązanie. Ilość schowków i schoweczków jest zaskakująca. Bagażnik ogromny, wnętrze funkcjonalne do bólu. Silnik super, zawieszenie też. Jedyny mankament to nienajlepiej wchodząca 2...

dodał: Matias
Honda CR-V SUV 2.0 16V (150 KM)

Jest to pierwsza moja Honda i bardzo żałuję że wcześniej nie używałem tej marki. Ergonomia, niezawoność, bezpieczeństwo, dynamiczna jazda - CRV to zapewnia. Mogę się przyczepić jedynie do dwóch rzeczy: trochę mały zbiornik paliwa. Fajnie by było by bez tanowania przejechać 700-800km (tak miałem w poprzednim aucie), sprzęt audio daje po uszach dźwiękiem jak z tranzystora. Jak na auto za ponad 110 000 plz to trochę wstyd. Pewnie trzeba wymienić głośniki albo radio

dodał: Krzysztof
Honda CR-V SUV 2.0 16V (150 KM)

Swoja opinie wyrazilem 10.2005, od tego momentu robie czestsze przerwy w podrozy - niestety jest ciasno , ale na otarcie lez siedzialem u konkurencji w roznych SUVach i wiem , ze japonce to kurduple, a jak nie projektuja na USA dla hamburgozercow, to ciasno bedzie .... ogolnie bardzo dobre wszystko, wady-zawieszenie ( na Niemieckie autostrady) i ciasno dla kierowcy (wysokiego). Licze na zmiany w 3 gen, juz widzialem z zewnatrz- mniejszy ale moze w srodku wiekszy

dodał: Tomek O. (to@inr.edu.pl)
Honda CR-V SUV 2.0 16V (150 KM)

Jest szansa, aczkolwiek płonna, że Honda Poland zmieni praktyki stosowane przez poprzedniego importera Hondy. Polityka cenowa... cóż przyszło nam żyć w Europie a tu panuje socjal wiec i totalny wyzysk. CR-V w USA kosztuje w super wersji ok 27000$ w Polsce 30000$ kosztuje najsłabszy zupełnie "goły" samochód. Głównie z tego i paru innych powodów NIE KUPIE CR-V trzeciej generacji. Poza tym dealerzy w 3-Mieście są fatalni - gorzej jest tylko w BMW Fota.

dodał: Grzegorz
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda CR-V

Honda CR-V 2006 Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna Honda CR-V I Honda CR-V II 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna Honda CR-V I Terenowy - galeria społeczności Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 150KM - galeria redakcyjna Honda CR-V IV Facelifting - galeria redakcyjna Honda CR-V IV Concept - wersja europejska Honda CR-V II Honda CR-V IV Facelifting (2015)
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda CR-V

  • 1.
  • 5,00 Honda CR-V II 2.0 16V (150KM) 2004r.
    dodał: marcin, 09.09.2010

    kupiłem już z gazem, działa bardzi dibrze, od kilku lat nie daje instalacji do serwisu jeśli dobrze pracuje. z doświadczenia zauważyłem, że jeśli sie pojedzie na regulacje to zawsze spiep... dotyczy to wszystkich jakie miałem instalacje od landi renzo przez jakieś cuda do dt gas system. Na tej ostatniej najechałem już około 50kkm, wymieniam tylko filtry - samemu. nie odadaję na przeglądy. Dochodzi jeszcze regulacja zaworów co jakieś 20kkm jak to w hondzie na gazie. w civicu mama igs landi renzo, najechane na gazie jakies 120kkm i teraz dopiero coś padło bo nie chce sie przełączyc i pracować na gazie. ponoć silniczek krokowy lpg. ale jeszcze sie sprawdzi co i jak. jak oddawałem na przeglądy to co chwila bylo coś nie tak i do wymiany komputery, wtryskki, cewki kable itp itd. także lipa te wszystkie serwisy. zakładać samemu i jeżdzic ile sie da jeśli oki. najlepiej w zaufanym warsztacie, co nie siedzi i naprawia swoje instalacje tlko poprawia innych... to sa serwisy. do dt gas byłem bardzo oporny,ale nie bylo innego auta do kupna, i się skusiłem, nie żałuje, jak narazie.

  • 2.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.4 i-VTEC (170KM) 2007r.
    dodał: Jarosław, 09.02.2011

    2.4 litra (VTEC) w mojej hondzie CRV to prawdziwe cudo techniki lecz jednak mimo tego pożera mi znaczne ilości benzyny (mam ciężka nogę). Zdecydowałem się na zamontowanie instalacji gazowej gdyż miesięcznie pokonuje duże odległości a paliwo wcale nie tanieje. Podjąłem decyzje montażu instalacji gazowej marki BRC model Sequent 24 i nie żałuje swojego wyboru. Jest naprawdę dopracowana i jak na razie niezawodna. Auto nie straciło na swojej dynamice, prowadzi się bardzo pewnie i nic nie szarpie. Jazda CRV'ką na gazie niczym się nie rożni od tej na benzynie lecz dopiero na stacji zauważamy znaczna różnice w kosztach. Cala operacja zakupu wraz z montażem została wykonana w warsztacie Energy Gaz Polska w Warszawie który mogę serdecznie polecić.

  • 3.
  • 3,50 Honda CR-V I 2.0 16V (147KM) 2000r.
    dodał: marcin18, 01.04.2013

    Samochód chodzi³ dobrze na gazie dopóki nie wymienili¶my butli, bo stara ju¿ straci³a homologacje, niestety zrobili¶my to w zak³adzie PRO-GAS w K³odzku. Po wymianie samochód wyra¼nie os³ab³ i nie wypala wszystkiego gazu z butli. Po zg³oszeniu tego problemu zaczêli wciskaæ nam kit o tym, ¿e niby za du¿o butanu w gazie jest. Tak¿e nie mam zastrze¿eñ do instalacji gazowej, poniewa¿ sprawowa³a siê dobrze, natomiast mam do zak³adu PRO-GAS w K³odzku bo spaprali robotê.

  • 4.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.0 i-VTEC (150KM) 2007r.
    dodał: Dagmara z Oławy, 24.11.2013

    Samochód kupiłam w salonie gdzie mi odradzali montaż gazu.Z uwagi na koszty użytkowania mimo rozterek zdecydowałam się na założenie gazu.Zrobiłam wywiad wśród znajomych i wielu z nich polecało mi montaż w Radwanicach w firmie EkoAlma.Jest to jedyna na dolnym śląsku firma posiadająca certyfikat IS0 przyznany przez niemiecki TUV.Nie żałuję wyboru. Jeżdzę na gazie ok.20 tysięcy kilometrów rocznie i mogę z czystym sumieniem polecić takie rozwiązanie.Obsługa w firmie bardzo fachowa i uprzejma.Montaż wykonano w jeden dzień.

  • 5.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.0 i-VTEC (150KM) 2007r.
    dodał: artur20, 25.11.2011

    Witam jestem zadowolony z instalacji DT , posiadam już 2 samochód z instalacją tej firmy i jak narazie niemam większych problemów.Może jest to kwestia poprawnego montażu instalacji i dobrego serwisu . Instalacje zamontowałem i serwisuje nadal na Chełmżyńskiej 249 w Warszawie. Nie tankuje gazu byle gdzie tylko na dużych stacjach sieciowych jak np. BP Polecam wszystkim ten warsztat Artur

  • 6.
  • 4,50 Honda CR-V I 2.0 16V (147KM) 2001r.
    dodał: krakus, 01.08.2010

    właśnie dowiedziałem sięw ASO Hondy, że przy założonej instalacji LPG należy regulować co 10 tys zawory. Lubryfikator ma być założony bo bez tego po pewnym przebiegu wypalają się gniazda zaworów. Koledze po przejechaniu 100tys.km na LPG gniazda zaworów się wypaliły-wymienił silnik bo było taniej.Taki przebieg osiągnę w ciągu 2 lat, wtedy napiszę czy motor jeszcze "dycha"...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda CR-V

Honda CR-V

128 komentarzy

99 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~marek~marek

Honda CRV 2013 benzyna lifestyle - 5500km- system auto-stop przy małym przebiegu/ 5000 na rok/ przestał działać .kontrolka pokazuje spadek napięcia akumulatora.Tzw kalibracja nie przynosi efektu. Czekam na wymianę akumulatora. Jest to zastanawiające bo raczej robię jednorazowo dłuższe przejazdy minimum 100 km. Innych uwag w zasadzie nie mam poza tym ze po przekroczeniu prędkości 140km/h znaczny hałas w kabinie

~HEINEKEN~HEINEKEN

Upss - zapomniałem dodać, że mam CR-V 2013!

~HEINEKEN~HEINEKEN

Hej!
CRV jest super! mam wersję 2.0 benzyna lifestyle a więc także 4x4.
Generalnie jeździ się super, zawieszenie ciche, bardzo dobrze tłumi nierówności, dobrze się trzyma drogi. Spalanie między 7,6 a 8,2 (miasto 30% w trasie 70%) ale nie autostrady, po prostu przeważnie jeżdżę z miasta do miasta. Używam tryb ECON, auto-stop czasem drażni, nie zawsze się załącza bo pokazuje że słaby akumulator i od razu stres - mam doładować, nie doładować?!
Co do wnętrza i plastików - jest ogólnie w porządku, chociaż drażnią trochę niektóre elementy - np. tylna kanapa ma podłokietnik ale nie ma przejścia na długie przedmioty - nawet za dopłatą! tylne pasy są zbyt toporne i się zaczepiają przy zapinaniu dziecka w foteliku, z przodu podłokietnik nie ma funkcji chłodzenia, schowek z przodu przed pasażerem także nie jest chłodzony! w bagażniku śmiało można było doprodukować dodatkowe miejsca i schowki na drobnostki - brakuje tego!
Poza tym auto świetnie się prowadzi - jak na wielkość i wagę to jeździ leciutko! Na prawdę przyjemne auto. System oświetlenia zewnętrznego - rewelacja!
Silnik - miałem spore obawy czy dobrze robię, że kupuję auto w benzynie i tylko 155 KM - ale po 5000 km stwierdzam, że obawy były niepotrzebne - przy normalnej jeździe jest dobrze a gdy trzeba wyprzedzić, to gaz do dechy i jazda - w końcu manewr wyprzedzania trzeba wykonać szybko i skutecznie! A więc jest nieźle z mocą! Honda uwielbia wysokie obroty i to czuć!
Dodam, że jestem wielkim fanem Hondy więc pomimo kilku braków czy słabostek potrafię je wybaczyć!
Bo w końcu tylko Honda ma duszę hehehe

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
30 513
Przejechany dystans
806 279 011 km
Zatankowanego paliwa
864 106 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 285
Wydanych pieniędzy
1 145 793 zł
Średnie wydatki na auto
1 036 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 099
Wydanych pieniędzy
2 246 058 zł
Średnie wydatki na auto
2 031 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 106)

Testy zderzeniowe Honda CR-V

Najnowsze testy zderzeniowe Honda CR-V przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda CR-V 2.2 diesel SE, RHD
2013

Honda CR-V
Honda CR-V

Honda CR-V
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda CR-V II

Na podstawie 150 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Rasoir, dodano: 15.05.2012 11:07

Nie ma rewelacji, aczkolwiek jak na tak duże auto, o mizernym współczynniku Cx, jazda jest całkiem tania. Dodajmy do tego silnik o pojemności 2.0 zaprojektowany około roku 1995 (pomijając już fakt, że był to w tych czasach jeden z najbardziej nowoczesnych silników). Spalanie oscyluje w granicach 13l gazu w mieście, średnie spalanie w cyklu mieszanym to zaś 12-12,5l, na trasie 10l to wszystko czego potrzebuje. Części nie należą do tych najtańszych, a po bardziej wyszukane będziemy się musieli trochę nachodzić, ew. "naklikać". I proszę się nie dziwić, że niektóre mniej popularne (teoretycznie się nie zużywające) osiągają 4-cyfrowe ceny. Przykładowo wymiana świec + kabli na średnich podzespołach to 200zł (roboty nie liczę bo zrobisz to sam). Należy pamiętać o regulacji zaworów co 15 tys. km! Oleju wchodzi niecałe 4l więc nie jest drogo. Mam ją już ponad rok i wydałem może 700zł (kable, świece, 2x olej, koło pasowe wału, klocki hamulcowe, olej w moście).

pełny raport Honda Terenowy 2.0 16V RD1

autor: Irek, dodano: 06.06.2008 23:15

Komputer oszukuje!!!I to o ponad litr. Jeżdżę normalnie szybko zmieniam biegi i w mieście spalam 8.3l/100km bez klimy, a komputer wskazuje 9.8l/100km. Jak na taki czołg to REWELACJA!Czytałem dużo o tym aucie w różnych gazetach motoryzacyjnych i tylko szwedzi w ,,Vi bilagare,, ocenili ten wóz obiektywnie.Tam chyba nie dają koncerny kasy dziennikarzom za testy.

pełny raport Honda SUV 2.0 i-VTEC

autor: irek, dodano: 24.12.2014 12:52

CRV 2013, Lifestyle. Jeżdżę spokojnie, głównie po mieście, jeśli wyjeżdżam poza miasto to zazwyczaj autostrada. Przejechane 20000 km i komputer pokazuje 8.2 l/100km, można mu wierzyć, porównywałem z dystrybutorem. Poza miastem udało mi się zejść do 6.7l/100km. Mierzone spalanie na autostradzie przy 140 km/h wychodzi 12-12.5 l/100km. Przy 120-130 spalanie "schodzi " do 9 l/100km i to jest chyba optymalna prędkość na autostrady. W mieście 10 l/100km. Generalnie wszystko zależy od stylu jazdy. Na plus koszty serwisu 426 zl za pierwszy "duży" przegląd z wymiana oleju i filtrów: oleju i kabinowego. Wcześniej był Accord 2.4 w benzynie 201 km, tego silnika brakuje w ofercie CRV. Wiadomo Unia Europejska. Ogólnie już 6 lat z Hondą i nie miałem żadnych problemów z samochodami, pewnie następna też będzie Honda.

pełny raport Honda SUV 2.0 i-VTEC
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda CR-V II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda CR-V II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Honda CR-V II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda CR-V, oglądali także