Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda CR-V III

Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2006-2012 (sprzedaż w Europie rozpoczęła się na początku 2007 roku). Stylistyka samochodu została gruntownie odświeżona, zgodnie z innymi modelami w ówczesnej ofercie Hondy. Zmieniło się też wnętrze auta (na bardziej komfortowe) oraz jego rozmiary: model trzeciej generacji był niższy, krótszy, ale za to szerszy od swojego poprzednika. Samochód został zbudowany na płycie podłogowej Hondy Civic ósmej generacji. W latach 2010-2012 CR-V III oferowano w wersji po face-liftingu.

Honda CR-V 2010 - pokrywa silnika otwarta
Honda CR-V 2010 - prawy bok
Honda CR-V 2010 - lewy bok
Honda CR-V 2010 - prawy bok
Honda CR-V 2010 - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika
Honda CR-V 2010 - pełny panel przedni
Honda CR-V 2010 - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Honda CR-V

  • CR-V III   2006 - 2012
    Honda CR-V III
    • Wybierz generację

    • CR-V IV (2012 - teraz)
    • CR-V III (2006 - 2012)
    • CR-V II (2002 - 2006)
    • CR-V I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko.
Luzacjusz: Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez.

Wersje nadwozia Honda CR-V III

Silniki Honda CR-V III

Lista silników:
2.0 i-VTEC (150KM), 2.4 i-VTEC (170KM), 2.2 i-CDTi (140KM), 2.2 i-CDTi (150KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.

Publikacje o Honda CR-V

Honda CR-V 2.2 i-DTEC - wszechstronnie utalentowana
 
Nasz test Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive

Crossovery i SUV-y cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Trend szybko nie ulegnie zmianie, gdyż producenci pseudoterenówek wsłuchują się w sygnały docierające z rynku i dopasowują samochody do potrzeb klientów. Świetnym przykładem ewolucji jest Honda CR-V.

Honda CR-V 2WD 1.6 i-DTEC - małe serce w dużym aucie
 
Nasz test Honda CR-V 2WD 1.6 i-DTEC 120KM

Od dawna mam problem ze zrozumieniem sensu produkowania SUV-ów bez napędu na cztery koła. Duża "terenówka" zakopana w zaspie na osiedlu? Blamaż. Uterenowione auto, którym nie można dojechać na biwak w środku lasu? Zbyteczność. Jednak patrząc okiem kierowców takich pojazdów okazuje się, że tego...

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - SUV do walki z... podatkami
 
Nasz test Honda CR-V 1.6 i-DTEC

We wrześniu w salonach Hondy pojawi się CR-V z turbodieslem 1.6 i-DTEC. Pojemność chroniąca przed wyższą stawką podatku akcyzowego to ważny, ale nie jedyny atut samochodu. Nowa wersja popularnego SUV-a jest też oszczędna i przyjemna w prowadzeniu.

Czy warto kupić: używana Honda CR-V (od 2001 do 2006)

Japoński SUV nie czaruje urodą nadwozia i wystrojem wnętrza. Ma jednak cechę pożądaną przez większość kierowców - jest wybitnie trwały. Pod koniec produkcji otrzymał doskonały silnik wysokoprężny 2.2 i-CTDi. Czy warto kupić używaną Hondę CR-V?

Honda CR-V - zmiany na lepsze

Bezpieczniejsza, bardziej komfortowa, lepiej wyposażona... Według Hondy nowa CR-V jest pod każdym względem lepsza od dotychczas oferowanego modelu. Sposobem na pozyskanie nowych klientów ma być również wersja z napędem na przód.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda CR-V

Honda CR-V na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CR-VautoWcentrum - społeczność Honda CR-V

najwyższe oktanyAuta - Honda CR-V

Honda CR-V MADE IN JAPAN 76,19

Honda CR-V HONDA CRV EX 58,23

Honda CR-V Hania 50,31

Honda CR-V 44,31

Honda CR-V KOCHANKA 75,85

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda CR-V

ceno00 30,10

crvII2009 30,11

Wookie81 30,06

querk 30,18

mtrawa 30,11

muchazzt231 30,05

jolanta11 30,14

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda CR-V

Garażowy serwis LPG
Garażowy serwis LPG Witam Po 2 latach użytkowania Hondy na LPG postanowiłem wreszcie dolać oleju do ...
Prawie rok jazdy CR-Vką i 20k km po polskich drogach
Prawie rok jazdy CR-Vką i 20k km po polskich drogach Czas na małe podsumowanie. Przyszedł czas na pierwszy serwis (w sumie to już by...
Są wakacje jest boks dachowy
Są wakacje jest boks dachowy Mając trzy kobiety w domu i wybierając się na wakacje trzeba się nagimnastykować...
spalanie
spalanie O spalaniu jest wiele informacji, u mnie średnie na gazie wynosi 11,16 natomais...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda CR-V

od 97 500 zł do 165 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (155 KM): 2.0 i-VTEC

 

Diesel (120 - 150 KM): 1.6 i-DTEC, 2.2 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda CR-V
 

Najpopularniejsza wersja Honda CR-V

Honda CR-V 2.0 i-VTEC 155KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna

Dostępne kolory

Cena katalogowa

97 500

Zobacz ofertę Honda CR-V 2.0 i-VTEC 155KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Honda CR-V najczęściej porównywane z:

Skoda Yeti
2.0 TDI (140 KM)
Skoda Yeti
2.0 TDI (110 KM)
Peugeot 3008
1.6 HDi (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 000 km. Silnik: 1.8 150KM, diesel.
Cena: 113 090 zł 85 900 zł
Zyskujesz: 27 190 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 120KM 4WD Comfort Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 120KM 4WD Comfort
Rocznik: 2013. Przebieg: 16 300 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 66 690 zł 49 900 zł
Zyskujesz: 16 790 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda CR-V

Honda CR-V
benzyna
65 000 km, 2009
69 000 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
54 000 km, 2009
68 999 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
93 000 km, 2008
62 777 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
79 000 km, 2007
55 900 PLN

Ocena auta Honda CR-V III

  • Średnia ocena
    na podstawie 188 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Małe SUVy: 4,15

Wybrane opinie

Honda CR-V SUV 2.2 i-CDTi (140 KM)

Auto dobrze się prowadzi ale wydaje się, że na mieście trochę się męczy. Po szutrowych czy leśnych drogach też sobie radzi i doskonale tłumi nie równości. Dużo miejsca dla pasażerów i kierowcy. Pewne poczucie bezpieczeństwa. Przód auta budził we mnie dziwne uczucia ale idzie się przyzwyczaić a potem to się nawet podoba :-) .Miałem dylemat pomiędzy Acordem a CR-V ale po dłuższych jazdach próbnych wybrałem CR-V. Acord to bardzo małe auto w środku i szczerze to trochę przestarzałe no i nie bawem wychodzi nowy model. No i w Acordzie diesel jest duuuużooo droższy od benzyny.

dodał: galapagos@plusnet.pl
Honda CR-V SUV 2.2 i-CDTi (140 KM)

nestea ->tak sie akurat sklada ze mam rowniez BMWX3 i moge smialo powiedziec ze 2.0 diesel w X3 ze swoimi 150PS nie ma szans do 2.2diesel z 140PS z Hondy CRV2007 zarowno w kwestii przyspieszenia jak i kultury pracy. Nie wiem co Ci kolesie z BMW wykombinowali, ale teraz rozumiem dlaczego warto kupic BMW z silnikiem o mocy 200PS, poprostu wreszcie bedziesz miec auto ktore dziala jakbys mial 150PS.Dodatkowo silnik w X3 wyje juz od 2tys/obr, czuje sie jakbym jezdzil furmanka za ca 150tys PLN, teraz zaluje ze je kupilem.

dodał: petre27
Honda CR-V SUV 2.0 i-VTEC (150 KM)

Do najtańszych nie należy....kosztuje na dzień dobry swoje.... poza tym ubezpieczenie no i paliwo.... ale nie ma nic za darmo.... Jak chcesz jeździć małym czołgiem, to musisz pogodzić się z wydatkami..... Ja szukałem dla siebie samochodu cały okrągły rok..... wśród używanych, jak i nowych.... Honda CRV dla mnie osobiście wydała się najlepszym rozsądnym zakupem. Wśród używanych, wiele oglądałem, nie ma co wybrać.....albo bity, albo nakręcone setki tysięcy km..... uwierzcie mi...

dodał: michal
Honda CR-V SUV 2.2 i-CDTi (140 KM)

Samochód całkiem poprawny, wygodna pozycja za kierownica nie męcząca na trasie super się prowadzi po naszych dziurawych i koleinach . Zrezygnowałem z RAV4 – bardzo niewygodne sprzęgło krótki skok i do tego bardzo wysoko bierze, mocniej się przechyla i buja na nierównej drodze, w CRV jest więcej przestrzeni dla pasażerów i kierowcy poza tym w nowej wersji estetyką wnętrza dorównano RAV-ce – chociaż to akurat rzecz gustu i każdy niech sam oceni.

dodał: Atolian
Honda CR-V SUV 2.2 i-CDTi (140 KM)

Za tę cenę (132.000 PLN) nie ma nic, co wypasem i jakością dorównałoby CR-V. 4 miesiące szukałem samochodu i analizowałem dokładnie każdy interesujący mnie model-brak konkurencji! RAV4-za droga i podskakliwa, X3 to samo, X-Trail-popatrzyłem do środka i nawet jazdy próbnej mi sie odechciało, Vitara-słaby diesel, Forester 2,0X-wibracje, słabe osiągi, duże zużycie paliwa, Outlander Turbo-jedyny godny konkurent , ale spala sporo PB

dodał: Tom525@interia.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda CR-V

Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 150KM - galeria redakcyjna Honda CR-V II 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna Honda CR-V 2006 Honda CR-V I Honda CR-V II Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna Honda CR-V IV - wersja amerykańska Honda CR-V IV - wersja europejska Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC (2013) Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda CR-V

  • 1.
  • 5,00 Honda CR-V II 2.0 16V (150KM) 2004r.
    dodał: marcin, 09.09.2010

    kupiłem już z gazem, działa bardzi dibrze, od kilku lat nie daje instalacji do serwisu jeśli dobrze pracuje. z doświadczenia zauważyłem, że jeśli sie pojedzie na regulacje to zawsze spiep... dotyczy to wszystkich jakie miałem instalacje od landi renzo przez jakieś cuda do dt gas system. Na tej ostatniej najechałem już około 50kkm, wymieniam tylko filtry - samemu. nie odadaję na przeglądy. Dochodzi jeszcze regulacja zaworów co jakieś 20kkm jak to w hondzie na gazie. w civicu mama igs landi renzo, najechane na gazie jakies 120kkm i teraz dopiero coś padło bo nie chce sie przełączyc i pracować na gazie. ponoć silniczek krokowy lpg. ale jeszcze sie sprawdzi co i jak. jak oddawałem na przeglądy to co chwila bylo coś nie tak i do wymiany komputery, wtryskki, cewki kable itp itd. także lipa te wszystkie serwisy. zakładać samemu i jeżdzic ile sie da jeśli oki. najlepiej w zaufanym warsztacie, co nie siedzi i naprawia swoje instalacje tlko poprawia innych... to sa serwisy. do dt gas byłem bardzo oporny,ale nie bylo innego auta do kupna, i się skusiłem, nie żałuje, jak narazie.

  • 2.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.4 i-VTEC (170KM) 2007r.
    dodał: Jarosław, 09.02.2011

    2.4 litra (VTEC) w mojej hondzie CRV to prawdziwe cudo techniki lecz jednak mimo tego pożera mi znaczne ilości benzyny (mam ciężka nogę). Zdecydowałem się na zamontowanie instalacji gazowej gdyż miesięcznie pokonuje duże odległości a paliwo wcale nie tanieje. Podjąłem decyzje montażu instalacji gazowej marki BRC model Sequent 24 i nie żałuje swojego wyboru. Jest naprawdę dopracowana i jak na razie niezawodna. Auto nie straciło na swojej dynamice, prowadzi się bardzo pewnie i nic nie szarpie. Jazda CRV'ką na gazie niczym się nie rożni od tej na benzynie lecz dopiero na stacji zauważamy znaczna różnice w kosztach. Cala operacja zakupu wraz z montażem została wykonana w warsztacie Energy Gaz Polska w Warszawie który mogę serdecznie polecić.

  • 3.
  • 3,50 Honda CR-V I 2.0 16V (147KM) 2000r.
    dodał: marcin18, 01.04.2013

    Samochód chodzi³ dobrze na gazie dopóki nie wymienili¶my butli, bo stara ju¿ straci³a homologacje, niestety zrobili¶my to w zak³adzie PRO-GAS w K³odzku. Po wymianie samochód wyra¼nie os³ab³ i nie wypala wszystkiego gazu z butli. Po zg³oszeniu tego problemu zaczêli wciskaæ nam kit o tym, ¿e niby za du¿o butanu w gazie jest. Tak¿e nie mam zastrze¿eñ do instalacji gazowej, poniewa¿ sprawowa³a siê dobrze, natomiast mam do zak³adu PRO-GAS w K³odzku bo spaprali robotê.

  • 4.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.0 i-VTEC (150KM) 2007r.
    dodał: Dagmara z Oławy, 24.11.2013

    Samochód kupiłam w salonie gdzie mi odradzali montaż gazu.Z uwagi na koszty użytkowania mimo rozterek zdecydowałam się na założenie gazu.Zrobiłam wywiad wśród znajomych i wielu z nich polecało mi montaż w Radwanicach w firmie EkoAlma.Jest to jedyna na dolnym śląsku firma posiadająca certyfikat IS0 przyznany przez niemiecki TUV.Nie żałuję wyboru. Jeżdzę na gazie ok.20 tysięcy kilometrów rocznie i mogę z czystym sumieniem polecić takie rozwiązanie.Obsługa w firmie bardzo fachowa i uprzejma.Montaż wykonano w jeden dzień.

  • 5.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.0 i-VTEC (150KM) 2007r.
    dodał: artur20, 25.11.2011

    Witam jestem zadowolony z instalacji DT , posiadam już 2 samochód z instalacją tej firmy i jak narazie niemam większych problemów.Może jest to kwestia poprawnego montażu instalacji i dobrego serwisu . Instalacje zamontowałem i serwisuje nadal na Chełmżyńskiej 249 w Warszawie. Nie tankuje gazu byle gdzie tylko na dużych stacjach sieciowych jak np. BP Polecam wszystkim ten warsztat Artur

  • 6.
  • 4,50 Honda CR-V I 2.0 16V (147KM) 2001r.
    dodał: krakus, 01.08.2010

    właśnie dowiedziałem sięw ASO Hondy, że przy założonej instalacji LPG należy regulować co 10 tys zawory. Lubryfikator ma być założony bo bez tego po pewnym przebiegu wypalają się gniazda zaworów. Koledze po przejechaniu 100tys.km na LPG gniazda zaworów się wypaliły-wymienił silnik bo było taniej.Taki przebieg osiągnę w ciągu 2 lat, wtedy napiszę czy motor jeszcze "dycha"...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda CR-V

Honda CR-V

128 komentarzy

99 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~marek~marek

Honda CRV 2013 benzyna lifestyle - 5500km- system auto-stop przy małym przebiegu/ 5000 na rok/ przestał działać .kontrolka pokazuje spadek napięcia akumulatora.Tzw kalibracja nie przynosi efektu. Czekam na wymianę akumulatora. Jest to zastanawiające bo raczej robię jednorazowo dłuższe przejazdy minimum 100 km. Innych uwag w zasadzie nie mam poza tym ze po przekroczeniu prędkości 140km/h znaczny hałas w kabinie

~HEINEKEN~HEINEKEN

Upss - zapomniałem dodać, że mam CR-V 2013!

~HEINEKEN~HEINEKEN

Hej!
CRV jest super! mam wersję 2.0 benzyna lifestyle a więc także 4x4.
Generalnie jeździ się super, zawieszenie ciche, bardzo dobrze tłumi nierówności, dobrze się trzyma drogi. Spalanie między 7,6 a 8,2 (miasto 30% w trasie 70%) ale nie autostrady, po prostu przeważnie jeżdżę z miasta do miasta. Używam tryb ECON, auto-stop czasem drażni, nie zawsze się załącza bo pokazuje że słaby akumulator i od razu stres - mam doładować, nie doładować?!
Co do wnętrza i plastików - jest ogólnie w porządku, chociaż drażnią trochę niektóre elementy - np. tylna kanapa ma podłokietnik ale nie ma przejścia na długie przedmioty - nawet za dopłatą! tylne pasy są zbyt toporne i się zaczepiają przy zapinaniu dziecka w foteliku, z przodu podłokietnik nie ma funkcji chłodzenia, schowek z przodu przed pasażerem także nie jest chłodzony! w bagażniku śmiało można było doprodukować dodatkowe miejsca i schowki na drobnostki - brakuje tego!
Poza tym auto świetnie się prowadzi - jak na wielkość i wagę to jeździ leciutko! Na prawdę przyjemne auto. System oświetlenia zewnętrznego - rewelacja!
Silnik - miałem spore obawy czy dobrze robię, że kupuję auto w benzynie i tylko 155 KM - ale po 5000 km stwierdzam, że obawy były niepotrzebne - przy normalnej jeździe jest dobrze a gdy trzeba wyprzedzić, to gaz do dechy i jazda - w końcu manewr wyprzedzania trzeba wykonać szybko i skutecznie! A więc jest nieźle z mocą! Honda uwielbia wysokie obroty i to czuć!
Dodam, że jestem wielkim fanem Hondy więc pomimo kilku braków czy słabostek potrafię je wybaczyć!
Bo w końcu tylko Honda ma duszę hehehe

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 529
Przejechany dystans
804 476 420 km
Zatankowanego paliwa
758 956 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 932
Wydanych pieniędzy
1 029 093 zł
Średnie wydatki na auto
1 051 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 157
Wydanych pieniędzy
1 955 307 zł
Średnie wydatki na auto
1 997 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (979)

Testy zderzeniowe Honda CR-V

Najnowsze testy zderzeniowe Honda CR-V przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda CR-V 2.2 diesel SE, RHD
2013

Honda CR-V
Honda CR-V

Honda CR-V
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda CR-V III

Na podstawie 225 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Marcin, dodano: 20.06.2014 10:54

Auta pomimo wieku do tanich nie nalezy. Ale na zakupie i paliwie koszty sie koncza bo nie psuje sie absoltnie NIC. Po prostu odpala i jedzie - nie do zarzniecia. Fabryczne zawieszenie wytrzymuje na polslkich drogach ponad 150 tys. Moj wlasnie dobija do tego przebiegu i jak na razie wymienione tylko laczniki stabilizatora tylnego. Reszta zawieszenia ciagle oryginalna ! Dzisiaj juz takich aut nie robia bo podobno by producenci zbankutowali (to ciekawe dlaczego 10 lat temu jakos z powodzeniem egzystowali ?). Auto pali srednio 9,5 litra przy spokojnej jezdzie w cyklu mieszany. Autostrada 150km/h - spalania wzrasta do 11.5l.

pełny raport Honda SUV 2.0 16V

autor: Atolian, dodano: 21.06.2007 09:53

Tu pełne zaskoczenie nie wiem czemu inni w swoich opiniach podają tak duże zużycie ja mam po przejechaniu 4 tys km średnie spalanie 6.3 litra ON a jadąc po trasie komputer pokazuje mi spalanie nawet 5,3 l przy 2000 tys obrotów, sprawdzałem przy tankowaniu - błąd komputera wynosi od 0,1 do 0,2 litra. Zaznaczam że na razie jeżdżę bardzo spokojnie tzn ekonomicznie ostro przyspieszam tylko przy wyprzedzaniu i ostro hamuję tylko w nagłych sytuacjach

pełny raport Honda SUV 2.2 i-CDTi

autor: Waclaw, dodano: 24.09.2010 11:19

Zużycie paliwa mocno uzależnione od sposobu jazdy. Przy jeżdzie mieszanej na odcinku 6 200 km(wakacyjna wycieczka przez Niemcy ,Francję, Szwajcarię,Włochy i Austrię)spaliła równiutkie 7,0l. Natomiast przy delikatnej jeździe po autostradzie przy szybkości 130km/h już około 8,5. Koszt przeglądu po 20 000 tyś ze zmianą oleju w silniku i tylnym moście ze wszystkimi filtrami i całą diagnostyką silnika oraz układu jezdnego to kwota 760 zł.

pełny raport Honda SUV 2.2 i-CDTi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda CR-V III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda CR-V III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Honda CR-V III
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda CR-V, oglądali także