Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV

Lata produkcji: 2012 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana Honda CR-V czwartej generacji pojawiła się na rynku w roku 2012 (w USA model dostępny był już pod koniec roku 2011). Rok wcześniej odbyła się prezentacja prototypu CR-V Concept, zapowiadając debiut nowej CR-V. Zastosowane w studyjnym modelu rozwiązania stylistyczne w dużej mierze wdrożono w produkcyjnej wersji CR-V. Auto powstało na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika. Samochód był (po zakończeniu produkcji modelu Element, powiązanego zresztą z CR-V) najmniejszym SUV-em w ofercie Hondy do momentu ponownego wprowadzenia na rynek Hondy HR-V.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda CR-V IV

Liczba ocen: 128
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,2
~Artur
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód w moich rękach od sześciu lat, kupiony oczami, bez zastanowienia. Oprócz przestrzeni w środku, to coś nie oferuje nic więcej. Silnik mułowaty, jak żaden inny. Nie ma mowy o dynamicznej jeździe, strach cokolwiek wyprzedzać. Skrzynia automatyczna 5 biegowa chyba z lat 80-tych. Może niezawodna, ale biegi przerzuca jakby w smole pracowała. Fotele to dramat!! Siedzi się jak na starym krześle. Nie chcę nawet pisać o debilnym ekranie bezdotykowym, kompletnie nieintuicyjnym, i tym dodatkowym powyżej, który kompletnie nie wiadomo do czego służy. Po dwóch latach męczarni, zostawiłem tego demona prędkości w garażu i służy jako auto po bułki do sklepu, lub zwodować łódkę parę razy do roku.
4,9
~RJ
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Ocena ogólna bardzo dobra. Po sześciu latach użytkowania uważam, że w Hondzie stosunek jakości do ceny nie ma sobie równych. Mechanicznie auto dopracowane. Silnik 2.2 idealnie współpracuje z 5-cio stopniowym automatem. Nigdy nie brakowało mi ani mocy, ani momentu. Skrzynia bardzo dobrze zestrojona, opóźnienie przy kick downie akceptowalne. Nigdy nie miałem też żadnego problemu z filtrem cząstek stałych - mimo, że w pewnych okresach auto było użytkowane praktycznie wyłącznie w mieście. Oczywiście nie jest to wyścigówka, ale chyba nikt nie kupuje rodzinnego SUVa dla sportowych osiągów. Akceptowalny apetyt na paliwo - od 6.5 przy jeździe dość oszczędnej z przewagą trasy, do 10 l - w cyklu mieszanym i prędkościach na autostradzie od 170 km/h. Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - ciężko znaleźć konkurenta. Brak tunelu środkowego jest super udogodnieniem, a rozmiar bagażnika pozwala spakować naprawdę wiele. Jedynym obszarem, gdzie ta wersja CR-V odstaje od marek premium - to system infotainment. Po przejechaniu ponad 160 tys. auto po względem mechanicznym nie zdradzało żadnych problemów, a wnętrze wyglądało praktycznie jak nowe.
2,4
~Arturross
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód jest bardzo mułowaty - dlatego posiadając jeszcze 2 inne - jakoś wybieram jazdę tymi pozostałymi - stąd tak niski przebieg po ponad 4 latach od zakupu. Jeżeli chcę faktycznie przyśpieszyć, to trzeba jechać powyżej 4-5 tys obrotów, bo dopiero wówczas się zaczyna jako tako zbierać. Silnik bez turbodoladowania jest za słaby do takiej masy i tak dużego samochodu. Zbyt mały zbiornik paliwa - powodujący, że zasięg jazdy jest śmieszny. Nie wspomnę o usterce klimatyzacji, którą zauważyłem przy przebiegu 8500 km, a której ASO Hondy nie potrafi po kilku wizytach dotychczasowych usunąć.

Raporty spalania Honda CR-V IV

Liczba raportów: 173
Średnie spalanie dla Honda CR-V IV
8,8 – 9,4
l/100 km
5,0 – 7,4
l/100 km
10,3 – 13,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Auto zakupione przed zimą także dane dotyczą okresu zimowego. Trasy bardzo krótkie czasem 3 kilometry silnik nie zdąży się nawet zagrzać. Auto w większości użytkowane w dużym mieście (milion świateł korki itp). Olej wymieniony na 0w30 zobaczymy czy będzie to miało wpływ na spalanie. Najlepszy wynik osiągnięty to 4.4L/100 km (trasa spokojna jazda max 100km/h) 4 osoby. Średnio w mieście około 6.5 litrów co jak na gabaryty auta oceniam na super wynik. Auto przestronne mega wielki bagażnik bardzo wygodne. Polecam każdemu kto szuka i się zastanawia...
4,6
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
1.6 120bhp z manualną skrzynią to jest jeżdżące złoto. Nie psuje się, oszczędne jak golf z 1.6d bez turbiny który ważył 500kg mniej i był połowę mniejszy. Właściwie golf palił więcej bo w trasie przy 100km/h było 5l na 100 a Honda na 6tce spokojnie schodzi poniżej 4.5litra na tempomacie. Paliwo w Anglii więc troszkę musicie w Polsce dodać ze szklankę za gorsze drogi (dużo stawania i przyśpieszania i niestety nadal gorsze paliwo odczuwalne na tyle że po wjeździe z Niemiec wiemy że na pewno wzrośnie spalanie mimo troszkę wolniejszej jazdy.
6,7
Liczba komentarzy: 1
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Na początek: jeżdżę autem od pół roku. Informacje o spalaniu jakoś mocno nie przyczyniły się do wyboru tego auta podczas zmiany. Niemniej jednak raporty, które tutaj na portalu widzę to jest jakiś wyczyn raczej. Auto proponuje zmiany biegu na wyższy przy około 1700RPM... Nawet jeśli się do tego stosować to zejście poniżej 6L będzie trudne. Uzyskanie 5.2L / 100km to chyba na 6 biegu jadąc 80kmh non stop, bez zatrzymań, bez startu spod świateł, bez wyprzedzania, bez przyspieszania. Ja jeżdzę NORMALNIE. Autostrada ~145kmh lub "eska" ~125kmh, w mieście to nawet się postaram pooszczędzać i wtedy w stosunku 1/3 miasto 2/3 trasa wyjdzie mi 6.5L. SZEŚĆ I PÓŁ LITRA. Jak wy ludzie, schodzicie poniżej 6?? Jak wy schodzicie poniżej 5.5L???? Średnia 5.2??? Żart! Raz nawet starałem się jeździć jak beton i zszedłem do 5.5L ale to była katorga, męczarnia i żenada jak musiałem robić miejsce wyprzedzającemu mnie spod świateł rowerzyście. Ludzie co wy raportujecie??? To na pewno to auto??? A tak poza tym to mam w nosie ile spala ale nosi mnie jak widzę takie raporty. Ściska poślady za wydane hajsy na "drogą hondę" to trzeba chociaż raportować cuda w spalaniu :D Eeeh. Fajna rodzinna fura, kupa miejsca więc polecam. Ale te raporty spalania to nie róbmy sobie jaj 5.2 średnia :D :D :D
Honda CR-V IV