Szukaj

Informacje o Honda Element

Lata produkcji: 2003 – 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV produkowany od 2003 roku. Bazuje na prototypie o nazwie Model X, który zaprojektowano już w 1998 roku przez grupę młodych inżynierów Hondy. Wprowadzono go na rynki Ameryki Płn. i Japonii jako konkurencję zarówno dla SUV-ów, jak i wysokich hatchbacków (np. Chrysler PT Cruiser). Część rozwiązań Element dzieli z modelami CR-V (m.in. platformę podłogową) oraz Accord. W 2009 roku model przeszedł drobny face-lifting. Poza Rosją, gdzie pojawiał się okazjonalnie, Element nie jest oferowany w Europie.
czytaj więcej
Powagosław
Kolejny z serii modeli crossover łączących cechy kompaktowego SUV-a, pickupa i wysokiego hatchbacka. Ponoć zaprojektowano go specjalnie z myślą o młodych, aktywnych ludziach. Pachnie tu trochę przerostem formy nad treścią. ~Powagosław
Luzacjusz
Hmm… Samochód podobny zupełnie do niczego. Mi trochę przypomina mały ambulans z klocków duplo. Może w opcjonalnym wyposażeniu do niego można dokupić zestaw młodego lekarza, młodego optyka albo młodego reanimatora? A za kierownicą tego auta powinien zasiadać chłopek z lego z narysowanymi wąsami i wymiennymi peruczkami. ~Luzacjusz

Honda Element – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda Element

Liczba ocen: 16
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Kamil
Honda Element
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 162KM 119kW
Samochód jest jak nierasowy pies - jednym się podoba, innym nie, wielu nie zna jego pochodzenia, ale Ty go kochasz od pierwszego momentu i codziennie rano cieszysz się, że "idziesz" (jedziesz) z nim na spacer. Samochód zawsze bardzo mnie ciekawił, więc kupiłem go emocjami, ale szybko wiedziałem, że zakup był strzałem w 10ke. Bardzo polecam, bo auto jest bardzo użytkowe, bezproblemowe i wzbudza pozytywną ciekawość (mimo, że auto ma kilkanaście lat, najczęściej ludzie myślą, że to jakiś nowy SUV od Hondy). Dodatkowo napęd AWD daje zaskakującą pewność, że wyjdziesz z każdego miejsca, więc pakujesz rower, narty czy deskę i jedziesz gdzie Cię chęci poniosą. Dla mnie to jest właśnie prawdziwy SUV - Sport Utility Vehicle.
4,7
~Kamil
Honda Element
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 162KM 119kW
Samochód jest jak nierasowy pies - jednym się podoba, innym nie, wielu nie zna jego pochodzenia, ale Ty go kochasz od pierwszego momentu i codziennie rano cieszysz się, że "idziesz" (jedziesz) z nim na spacer. Samochód zawsze bardzo mnie ciekawił, więc kupiłem go emocjami, ale szybko wiedziałem, że zakup był strzałem w 10ke. Bardzo polecam, bo auto jest bardzo użytkowe, bezproblemowe i wzbudza pozytywną ciekawość (mimo, że auto ma kilkanaście lat, najczęściej ludzie myślą, że to jakiś nowy SUV od Hondy). Dodatkowo napęd AWD daje zaskakującą pewność, że wyjdziesz z każdego miejsca, więc pakujesz rower, narty czy deskę i jedziesz gdzie Cię chęci poniosą. Dla mnie to jest właśnie prawdziwy SUV - Sport Utility Vehicle.
4,3
~wbprus2@op.pl
Honda Element
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 162KM 119kW
Oczywiscie nie jest to AWD naped a jedynie "Momentary 4WD- bo AWD ma tylko familia Mitsu: Chrysler,subaru ,Hyundai itp.ale sposrod najmniejszych _ Compact podwozi honda jak zwykle i w kazdym modelu jest doskonala za 20500$ w wersji z AT,ABS i 4WD Takze b. pojemna buda i boczne drzwiczki otwierane na odwrot - b wygodne w zaladunku duzych przedmiotow np lodowki,czy motocykla itp!Niestety konstrukcja na plycie- Compactu= zgrzewana uniemozliwia ciaganie wiecej niz 800lb- choc 165Km wystarczaloby do cigania wiecej niz 3500lb.Powinien miec polrame- jak PILOT i z silnikiem V6 3l powinien ciagac conajmniej tyle co Mitsubishi Outlander z 2,4l silnikiem= 3500lb! szkoda,ze ELEMENT NIE MA W USA DIESLA,Niestety cena paliwo rosnie i to co 5 lat temu bylo OK dzis jest zadrogie!Musze go sprzedac a ze mam subaru- wiec tylko wielkiej budy bedzie brakowac!Brawo HONDA!
Honda Element