Szukaj

Informacje o Honda HR-V

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda HR-V

Liczba ocen: 230
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,1
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Kolejna opinia po 2 latach użytkowania. Ogólnie autem jeździ się fajnie, dość ekonomicznie, świetna widoczność. Jeśli nie zabiera się dużych bagaży to też nadaje się na wypady wakacyjne za granicę. Jednak jest jeden element, który de facto przekreśla to auto - akumulator rozruchowy. Honda spartoliła to koncertowo. Jeśli zostawi się auto kilka dni na parkingu/w garażu to prawdopodobnie nie uda się już go uruchomić. Raz kompletnie rozładował się po 3 nocach w garażu. Musiałem wezwać assistance Hondy. To samo może zdarzyć się gdy siedzi się w zaparkowanym, wyłączonym aucie przez 1-2 godziny, np. czekając. Lepiej wtedy zostawić auto włączone, silnik spalinowy będzie co jakiś czas uruchamiał się aby doładować akumulator. Nieekologiczne :-) i obarczone ryzykiem otrzymania mandatu, jeśli trafi się jakiś zabłąkany, nadgorliwy policjant (nie spotkałem jeszcze nienadgorliwych:-)). Klapa bagażnika była jedną z podejrzanych o drenowanie akumulatora, dlatego Honda wypuściła poprawkę oprogramowania. Jednak inne systemy, także niefabryczne, mogą powodować rozładowanie akumulatora. Miałem zamiar zainstalować kamerkę z monitoringiem parkingowym, ale niestety, nie w tym aucie. Wystarczy, że mam zainstalowaną Omegę antykradzieżową, która zjada minimalne ilości prądu, ale w tej Hondzie to jest dużo. Kolejna kwestia, elektryczna klapa bagażnika podnoszona machnięciem nogi przestała działać po 1,5 roku. Okazało się, że akumulator był już zbyt słaby i auto zaczęło odcinać niektóry systemy elektroniczne. Akumulator został wymieniony w ramach gwarancji, ale bagażnik nadal nie działa poprawnie. Powyższe problemy z akumulatorem powodują, że pozbędę się go po upływie gwarancji, czyli mniej więcej za rok. Do tego czasu muszę zaopatrzyć się w jakiś booster rozruchowy, gdyż nie zawsze mam czas oczekiwać na assistance Hondy.
4,4
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To mój trzeci komentarz nt. tego auta, ale po ponad 1,5 roku użytkowania można pokusić się o bardziej kompletną opinię. Krótko: Samochód bardzo ekonomiczny ( w mieście w trybie NORMAL spalanie między 3,6-5,2). Ekonomia zaczyna się kończyć w momencie jazdy autostradowej 120 km/h (już przy 120 jest powyżej 6 litrów), a zbiornik ma tylko 40 litrów. Przy jeździe krajówkami do max. 110 spalanie poniżej 6 litrów, używany jest też tryb EV. Powiem tak: zalety tego auta przeważają nad wadami. Wady jednak są, i po 1,5 roku wyszło parę "kwiatków" (szczegóły w opiniach poniżej). Na pytanie "czy kupiłby ponownie" odpowiedziałbym "tak, jeśli poprawią elektrykę i wyciszenie".
4,5
~Stanisław
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki bagażnik w tej klasie hrv-ka jest nie do przebicia. ALE wyciszenie to w traktorze jest lepsze, trzeba było 7 stów dołożyć i samemu wygłuszyć komorę silnika i nadkola. Silnik 1.5 130 kucyków w wersji SPORT ten sam motor ma 182 konie, a więc jest jednostką nie wysilonoą. Rdzy brak.

Usterki Honda HR-V

Liczba wpisów: 20
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Oczekuje na rozwiązanie
Metaliczny odgłos podczas jazdy
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • silnik
  • 80 tys. km
Witam, ostatnio zauważyłem że w mojej Hondzie Hrv II 1.5 130 km z automatyczną skrzynią biegów przy jeździe powyżej 60 km/h słychać nie głośny ale dosyć wyraźny świst coś w podobie do głośniejszego odgłosu bieżnika w oponach. Podwozie sprawdzane nic nie jest poluzowane, auto jeździło wcześniej na tych samych oponach, olej w skrzyni był niedawno wymieniany możliwe że nie na oryginalny. Macie pomysły gdzie szukać przyczyny? W kierunku skrzyni? Nie słychać żadnego hałasu przy zmianie biegu ani nic nie szarpie, wrzucenie na neutral tez nie zmienia sytuacji
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Cieknący dach, woda w bagażniku.
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • nadwozie
  • 68 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 13
Nie 3
Rok prod. 2015. Właścicielem jestem od nowości. W zimie po opadach śniegu zauważyłem krople wody po lewej stronie bagażnika. Podsufitka po lewej stronie przy słupku była namoknięta. Zadzwoniłem do serwisu z zapytaniem czy to znana usterka (wcześniej byłem posiadaczem Hondy Jazz i to był standard), Dowiedziałem się, że pierwsze słyszą. Nauczony doświadczeniem poczytałem fora zagraniczne i okazuje się, że ta przypadłość dotyczy również Hr-v. Mianowicie pęka masa uszczelniającą na łączeniu blach, dachu i błotnika. Ręce opadają...
3 komentarze
Honda HR-V