Szukaj

Informacje o Honda Jazz II

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: VANy
Po niemal 16 latach od wycofania z produkcji Hondy Jazz pierwszej generacji (która była europejską wersją Hondy City) japoński koncern w 2002 roku wypuścił na rynek druga generację auta. Honda Jazz drugiej generacji, zastępując w ofercie Hondy model Logo, nie nawiązuje w najmniejszym stopniu do poprzedników. Ten najmniejszy w ofercie Hondy model jest ceniony za funkcjonalność i atrakcyjną sylwetkę. Na niektórych rynkach (Chiny, Japonia, Ameryka Północna i Południowa) oferowany jest pod nazwą Fit. Jazz II odniósł rynkowy sukces, co pokazują liczby – 2 mln sprzedanych egzemplarzy modelu od czasu uruchomienia produkcji.
czytaj więcej
Powagosław
Designerzy Hondy długo szukali pomysłu na ten samochód. A wystarczyło tylko popatrzeć na coś, co z powodzeniem zastosowano dawno choćby w modelu Civic. Czasem najciemniej pod latarnią. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak śpiewał Tymon Tymański: „Jazzu nikt nie kuma”. Tak właśnie było z poprzednią generacją – trudno było zrozumieć, co to za samochód i po co on komu. Dziś jest lepiej, to taki „modern jazz”, całkiem zgrabny. Umówmy się, że kumamy. ~Luzacjusz

Honda Jazz II – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Honda Jazz II

Liczba ocen: 365
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~TerazSport
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.2 78KM 57kW
Honda Jazz to drugie użytkowane przeze mnie auto. Po nieco ponad roku jazdy bardzo starą astrą, planowałem zakup Yarissa, albo Astry, jednak znajomy, który pomagał mi znaleźć auto, wysłał mi link do oferty z JAZZem i wiadomością "Koniec poszukiwań" Pierwszy raz widziałem ten model na oczy, wydawał mi się paskudny z wyglądu, jednak po jeździe próbnej i sprawdzeniu auta przez znajomego uznałem, że zaryzykuje. Przy zakupie licznik wskazywał przebieg 116 tysięcy, po 6 latach użytkowania wskazuje 229 tysięcy. Samochód przejechał ze mną Polskę wzdłuż i wszerz, od Bieszczad, po morze, od Lublina, po Gorzów WLKP, od Wrocławia, po Mazury. Ze mną przeżył dwie stłuczki, wiele razy ktoś go przychaczył na parkingu. Zawiódł mnie 5 razy. Dwa razy odpadł wydech, jednak oba z mojej winy. Dwa razy akumulator, raz w zimę po dwóch tygodniach nieużytkowania samochodu, drugi raz pół roku później, trzeba go było wymienić. Dodatkową usterką, która mnie uziemiła była awaria stacyjki. Samochód bardzo oszczędny przy jeździe po mieście i w terenie niezabudowanym. Moje średnie spalanie w cyklu mieszanym to 6 litrów/100km, w trasie schodzę co 5l/100km podczas jazdy około 100-110km/h. Przy szybszej jeździe spalanie znacznie wzrasta, jednak poziom hałasu w aucie i tak nie zachęca do takiej jazdy. Najwyższe spalanie miałem podczas jazdy Wiedeń-Katowice, gdzie od wyjazdu z Wiednia, do wjazdu do Katowic jechałem z maksymalną dopuszczalną prędkością i wyszło 7 litrów/100km. Najmniej wyszło na trasie Katowice - Częstochowa, przy prawie pustej drodze i bardzo ekonomicznej jeździe - 3,9 l/100km. Jednak nie sugerowałbym się tym wynikiem.
4,4
~Bercik
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Bardzo praktyczny samochodzik do krążenia po mieście, ma bardzo fajnie zestrojone zawieszenie, bez większych nagłych awarii u mnie. Jeżdżę już nim 5 lat - kupiony z przebiegiem 144tys km, aktualne 193 tys. km, auto w nr skończyło już 18 lat. Klima jeszcze działa dobrze, ale są liczne mikro nieszczelności, więc pytanie kiedy padnie, bo generalny remont jest dosyć drogi. Na autostradzie jest za glośny na dłuższe przejażdżki. Z nagłych awarii to tylko była regeneracja padniętej stacyjki 250zł - wykręcałem i montowałem sam. Rudy lubi Jazz - trzeba pilnować nadkoli i krawędzi drzwi - u mnie były robione, poza tym przewody hamulcowe (bardziej profilaktyczne na wszelki wypadek bo oryginalne były całkiem dobre jeszcze - ale to było zalecenie diagnosty). Wymiana żarówek z przodu to mega dramat, trzeba uszczelnić dach od tyłu bo ma wadę fabryczną i przecieka.
4,6
~Konrad
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Po 9 latach użytkowania myślę, że jestem w stanie rzetelnie ocenić samochód, generalnie daję 5 gwiazdek. Poza drobnymi usterkami typu silniczek-pompka do płynu spryskiwaczy i sterowania szybami brak poważnych awarii. Współpraca z instalacją LPG doskonała. Spalanie LPG max 8 litów przy rozsądnej jeździe. Przy prędkości 150 około 12-13 litrów LPG. Przy prędkościach 90-100 km nawet w okolicach 6 litrów LPG. Miejsca w środku auta na prawdę zaskakująco dużo. Układ jezdny, skrzynia biegów, bagażnik, widoczność, ergonomia, łatwość manewrowania i parkowania w mieście więcej niż dobra. Wyciszenie dobre do około100 km/h, powyżej tej granicy nieco za głośno ale w końcu to raczej miejskie auto.

Raporty spalania Honda Jazz II

Liczba raportów: 371
Średnie spalanie dla Honda Jazz II
5,9 – 6,3
l/100 km
7,1 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Po przejechaniu 14 tysiecy kilometrów w zimie i w lecie mogę powiedzieć, że autko sprawuje się świetnie. Przy obciążeniu 3 osób i jeździe mieszanej miasto/droga pozamiejska/autostrada spalanie oscyluje w granicach 6-6,4litra, przy płynnej jeździe mieszanej, przy obciążeniu jednej osoby i nie przekraczaniu 120km/h przeważnie wychodzi 5,7-5,8l/100km. Przy czym nie widzę wpływu klimatyzacji na zużycie paliwa. Auto jest w dobrym stanie technicznym, dbam o stan opon i właściwe ciśnienie. Uzywam tylko bezołowiowej 95 oktanów.
7,5
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Samochód pali niewiele i bardzo dobrze współpracuje z instalacją LPG. Mam założoną instalację Stag Qnext z wtryskami staga AC- W-03 i parownikiem STAGA . Butlę 38 litrów . Wystarcza na 350 km więc nie narzekam biorąc pod uwagę że auto ma wnękę po kole dojazdowym. Butla podnosi podłogę o 5 cm. Samochód przyśpiesza podobnie jak na benzynie . Instalacja gazowa solidna i trwała.
5,3
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.2 78KM 57kW
Moja jazda to ulice Warszawy oraz wypady do Lublina po S 17 .... i kazdorazowo tankujac hondke po przejechaniu ok 400 km wychodzi mi spalanie ok 5,4 -5,7 l/100 km..... Dodam ze rozpedzam sie do max 140 km/h.....

Usterki Honda Jazz II

Liczba wpisów: 28
Silniki
  • Honda Jazz II 1.4 83KM 61kW 2002-2008
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Dzień dobry mam pytanie bo w niedzielę w tamtym tygodniu zaświeciła mi się kontrolka silnik a puźniej zgaś do jechałem na miejsce się nie świecił a jak wracałem do domu to sie zaświeciła i nie zgasła ale samochód normalnie chodził nie szarpał ani nie przerwał puźniej sprawdziłem błąd to mi sie po301 i po302 sprawdziłem to pisało że świece zapłonowe albo pojedyncza cewka wymieniłem świece zapłonowe i to samo a teraz się nie świeci ale sprawdziłem błąd to P1 351 i P1 352 i P1 353 co to może byś jak jest zimny to sie nie świeci a jak się zagzeje to się swieci
3 komentarze
Szarpanie.
  • Honda Jazz II 1.4 83KM 61kW 2002-2008
  • silnik
dzien dobry - znalazlem sie na tej stronce bo szukam pomocy w rozwiazaniu problemu z moja Honda Jazz - mianowicie: po odpaleniu samochodu normalnie samochod ma wyzsze obroty (ssanie) gdy juz silnik sie nagrzeje przy ruszaniu bez dodania gazu samochod szarpie i czasem nawet gasnie - i tak na kazdym biegu gdy sciagne noge z gazu zaczyna nim szrpac.na biegu jalowym wyglada to tak jakby co sekunde silnik sam delikatnie dodawal sobie gazu - ogulnie to mam wrazenie ze silnik jakby sobie sam dodawal gazu co chwile leciutko - czy to silniczek krokowy? ale wtedy to chyba ssanie na zimnym silniku nie dzialaloby poprawnie - bede wdzieczny za wskazowki - Honda Jazz 1.4 iDsl 2003 rok pozdrawiam dodam ze nie ma zednych lampek ostrzegawczych na desce - zadne bledy sie nie swieca
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Zapalenie się lampki kontrolnej silnika
  • Honda Jazz II 1.2 78KM 57kW 2002-2008
  • silnik
Kupiłam honde Jazz 2003 rok 120 tyś przebieg nic się nie działo z nim aż do teraz Najpierw zapaliła się lampka silnika pojechałam do serwisu wymienili świece i wyregulowali zawory - miało byc dobrze ale zdążyłam wyjechac z serwisu znowu zapaliła się lampka Spalanie z 6,5 wzrosło do 7,5 szrpanie przy wolniejszych obrotach trzesie Może miał ktoś takie problemy bo z tego co mi powiedzieli w serwisie to moze to być wypadanie cylindrów ; niskie ciśnienie paliwa ; cewka zapłonowa albo przytkane wtryskiwacz W serwisie powiedziano że to są świece i regulacja zaworów ale niestety to nie to
Problem rozwiązany
4 komentarze
Honda Jazz II