Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Hyundai H1 Wagon 2.5 CRDi

Średniej wielkości samochód dostawczy lub minivan produkowany od 1999 roku. Zgodnie z koncepcją marki, ma, w zależności od potrzeb, łączyć cechy małej ciężarówki i dużego samochodu rodzinnego. W ofercie Hyundaia zastąpił niedostępny w Europie model Porter. Od pierwszej generacji oferowany jako Starex w Stanach Zjednoczonych, natomiast w Holandii H1 był sprzedawany pod nazwą H-200. Od 2007 roku dostępna jest druga generacja modelu, która w niektórych krajach europejskich funkcjonuje jako Hyundai i800. W 2008 roku H1 zwyciężył plebiscyt Autocar Asean w kategorii dużych minivanów.

Hyundai H1 - szyba przednia
Hyundai H1 - widok z tyłu
Hyundai H1 - tył - inne ujęcie
Hyundai H1 - lewy bok
Hyundai H1 - koło zapasowe
Hyundai H1 - poduszki powietrzne
Hyundai H1 - tylna kanapa

Generacje Hyundai H1

Przy kupnie auta pokroju Hyundaia H-1, wygląd schodzi na dalszy plan. Komu jednak zależy na atrakcyjności stylistycznej, na koreańskim modelu się nie zawiedzie. Pomimo bryły typowego „dostawczaka”, nadwozie H-1 ma w sobie sporą dozę oryginalności. A to za sprawą dużych reflektorów, wyraźnych przetłoczeń na bokach, a także zaokrąglonej klapy bagażnika.

W wersji osobowej, auto może zabrać na swój pokład nawet ośmiu podróżnych (w układzie 2+3+3). Żaden z nich nie powinien narzekać na wygodę – miejsca, zarówno na nogi, jak i nad głową, jest ponadprzeciętnie dużo, a siedzenia okazują się bardzo komfortowe. Niestety, wnętrze ma jedną, podstawową wadę. Mowa o przestrzeni bagażowej. Przy 8-osobowej konfiguracji siedzeń, miejsca na walizki jest całe mnóstwo, ale jeśli zajdzie potrzeba przewiezienia czegoś większego, okaże się, że kanapy 2. i 3. rzędu zainstalowane są na stałe i nie można ich nawet złożyć. To nieporozumienie, że minibus nie dorównuje funkcjonalnością części bagażowej dużemu kombi…

Pod względem jakości materiałów użytych do wykończenia wnętrza, Hyundaiowi znacznie bliżej do samochodów osobowych niż typowych „wołów roboczych”. Zastosowane tworzywa wyglądają ładnie, a duża część z nich jest miękka w dotyku. Kierowcy przypadną do gustu przejrzyste zegary, odpowiednio rozplanowane przełączniki oraz idealna widoczność. Na tą ostatnią składają się nie tylko duże szyby, ale i ogromne lusterka boczne.

Podczas prowadzenia, kierowca H-1 dość wyraźnie informowany jest o dostawczym rodowodzie konstrukcji. Miękko zestrojone zawieszenie należycie resoruje dziury, ale podczas jazdy na zakrętach i szybkich manewrach nie gwarantuje wystarczającej stabilności. Przy pokonywaniu łuków nadwozie lubi się przechylać, a pracy układu kierowniczego do perfekcji daleko.

Pod względem cenowym, Hyundai stanowi bardzo atrakcyjną propozycję – i to niezależnie, czy bierzemy pod uwagę użytkową odmianę van czy też wersję osobową. Ta ostatnia oferowana jest w tylko jednej, lecz bogatej opcji wyposażeniowej. W standardzie znajdziemy m.in. dwie poduszki powietrzne, systemy ABS i ESP, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, klimatyzację oraz czujniki parkowania.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Hyundai H1

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Hyundai H1 - ponoć naprawdę istnieje

O tym, że ten model naprawdę istnieje dowiadujemy się ze strony internetowej producenta. W "realu" spotkanie tego auta na ulicy jest równie prawdopodobne, co trafienie szóstki w totka. A szkoda, bo model H1 oceniany pod kątem parametrów użytkowych jest dość ciekawą propozycją.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Hyundai H1

Społeczność kierowców Hyundai H1autoWcentrum - społeczność Hyundai H1

najwyższe oktanyAuta - Hyundai H1

Hyundai H1 CRDI 44,75

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Hyundai H1

Katalog nowych aut

Hyundai H1

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Hyundai H1
 

Najpopularniejsza wersja Hyundai H1

Hyundai H1

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Hyundai H1
 

Hyundai H1 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Pajero Pajero Sport 4WD INTENSE PLUS A/T Demonstracyjny Mitsubishi Pajero Pajero Sport 4WD INTENSE PLUS A/T
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 150 km. Silnik: 2.5 178KM, diesel.
Cena: 162 240 zł 132 900 zł
Zyskujesz: 29 340 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Note Acenta+Pakiet IT+Pakiet Auto+ szklany dach Demonstracyjny Nissan Note Acenta+Pakiet IT+Pakiet Auto+ szklany dach
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 61 790 zł 53 000 zł
Zyskujesz: 8 790 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Hyundai H1 Wagon 2.5 CRDi

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 3,29
  • Średnia dla segmentu
    Vany: 4,14

Dodaj swoją ocenę auta

Hyundai H1

Ostatnie komentarze:

~marcin~marcin

witam. mozesz coś więcej powiedzieć o tym samochodzie. zastanawiam się między H1 a Vivaro lub trafikiem w sumie i to to samo. Trochę się obawiam eksploatacji, pisza że duzo pali, części zamiennych mało i nie jest tani w utrzymaniu, ile w tym prawdy ?? bede wdzięczny za info.
Pozdrawiam

~jack~jack

Jestem posiadaczem H1 wersji osobowej (8 miejscowa) z 2010 roku. W mieście autko pali koło 10l a na trasie przy bardzo ekonomicznej jeździe (90-120 km/h) 7,5-8l. Jak jedzie się z predkoscią powyżej koło 150km/h i więcej to spalanie będzie wyższe ale nie przekracza 10l. Maksymalną prędkość na autostradzie jakie autko rozwija to 200 km/h.
Zima spalanie jest wyższe ale to zasługa dogrzewacza, który włącza się poniżej 5 stopni. Plus tego taki że momentalnie w samochodzie robi się gorąco.
Moje poprzednie autko to mercedes v-klasa 2,2 cdi. Mercedes palił tyle samo, był mułem w porównaniu do hyundaia i do tego musiałem go 3 razy malować bo gnił.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Hyundai

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
11 559
Przejechany dystans
6 280 383 km
Zatankowanego paliwa
365 120 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 100
Wydanych pieniędzy
371 818 zł
Średnie wydatki na auto
892 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 697
Wydanych pieniędzy
885 057 zł
Średnie wydatki na auto
2 122 zł
Zobacz dzienniki kosztów Hyundai (417)

Testy zderzeniowe Hyundai H1

Najnowsze testy zderzeniowe Hyundai H1 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Hyundai H-1 2.5 diesel GLS, LHD
2012

Hyundai H1
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Hyundai

Zużycie paliwa Hyundai H1 Wagon 2.5 CRDi

Na podstawie 3 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Nocny , dodano: 22.04.2009 22:25

Mam go od nie dawna ale nie ma co sie oszukiwac przy normalnej jezdzie potrafi spalic okolo 10 litrow na 100km a jak nim jezdze po miescie to potrafi spalic i nawet 14 litrow Uwaga!! pisze ze samochod jest troche na pakowany woze nim materialy itp. na budowe

pełny raport Hyundai Furgon 2.5 TD

autor: Wit, dodano: 01.01.2014 21:02

Sporo pali,nigdy nie udalo mi sie osiagnac wynikow podanych w instrukcji,ale tez i nie jezdze delikatnie.Czesci dosc drogie,malo zamiennikow bo i auto nie specjalnie w Europie rozpowszechnione.

pełny raport Hyundai Wagon 2.5 CRDi

autor: GĂłrski, dodano: 10.11.2010 11:56

Jak na diesla zadużo pali

pełny raport Hyundai Wagon 2.5 CRDi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Hyundai H1 Wagon 2.5 CRDi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Hyundai H1 Wagon 2.5 CRDi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Hyundai H1 II Wagon 2.5 CRDi 170KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Hyundai H1, oglądali także