Szukaj

Informacje o Hyundai i10 I

Lata produkcji: 2008 – 2013
Segment: Auta najmniejsze
Pierwsza generacja Hyundaia i10 produkowana była w latach 2008-2013. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp Hyundai PA. Początkowo samochód projektowany był z myślą nie tylko o rynku w Europie, ale również w Indiach, gdzie jego poprzednik, model Atos, zyskał dużą popularność. Zaprojektowana przez Thomasa Burka wersja produkcyjna i10 powstała na bazie Kii Picanto (obie firmy kooperują w ramach Hyundai Kia Automotive Group). Hyundai i10 był sprzedawany w Malezji pod nazwą Inokom i10, w Meksyku natomiast jako Dodge i10. Model przeszedł facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Hyundai i10 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai i10 I

Liczba ocen: 63
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,6
~Mateusz.
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Po pierwsze primo najważniejsze: to auto nadaje się JEDYNIE do jazdy miejskiej. Wjazd na jakąkolwiek autostradę jest nieporozumieniem. Auto moi rodzice kupili w salonie. Obecnie ma już ponad 8 lat i co nieco mogę o nim powiedzieć, ponieważ na początku jego posiadania było autem na którym się uczyłem jeździć. Auto idealne do miasta, ale tylko i wyłącznie. Małe zgrabne z ekonomicznym silnikiem. Moja mama, główna użytkowniczka tego wozidełka określa je jako "idealne dla kobiety". Ja się nie wypowiadam, bo posądzą mnie o szowinizm. Faktem jest, że podczas kupna dealer powiedział, że 80% klientów kupujących te auta to kobiety. Pozostałe 20% to głównie osoby +60 z wyjątkami oczywiście. Jako całokształt daję uczciwe 4 ponieważ jest to przyjemne auto do jazdy miejskiej ale totalnie nienadające się na dłuższy wyjazd poza miasto.
3,0
~Marian
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Posiadam auto od 4,5 roku w tym czasie najechało 28500km - nie wiele. Autko żony, więc tylko po mieście jeździ. Pomijając spalanie z samochodu byłem przez pewien czas zadowolony. Niestety czar prysł! Zaczynając od rdzewiejącej klapy bagażnika - ASO nie poczuło się do naprawy gwarancyjnej! Po usterki zawieszenia! Łączniki wymienione, gumy stabilizatorów nadwozia wymienione - stosunkowo tanie zabiegi! Górne podpory amortyzatorów wymienione - DROGA ZABAWA! A teraz do wymiany/regeneracji jest przekładnia kierownicza - BARDZO DROGA ZABAWA! Biorąc pod uwagę przebieg i bez szkodową przeszłość auta większość tych usterek jest nie do pomyślenia! Dlatego uważam zakup Hyundai'a i 10 za duży błąd! Dodam tylko iż części zamienne do tego pojazdu nie są łatwo dostępne, co z częstotliwością usterek gwarantuje spory ból głowy!
4,7
~stinkpink
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Swietny samochod. Polecam wszystkim ktorzy jezdza w przewadze po miescie. Mozna narzekac na wyzsze spalanie niz podobne samochody ale cos za cos. Auto przestronne, duzo miejsca w kabinie, spory bagaznik i jakos tak poukladane z glowa. Cala czesc mechanicna dobrze rozwiazana - silnik i bardzo elastyczna skrzynia biegow. Bajecznie sie prowadzi. Szeroki rozstaw osi sprawdza sie na dluzszej trasie. Auto znakomicie trzyma sie drogi. Pewnie sa tacy co narzekaja na drobne szczegoly, tym zawodnikom polecam zakup lexusa albo rollsroyce\'a.

Raporty spalania Hyundai i10 I

Liczba raportów: 100
Średnie spalanie dla Hyundai i10 I
6,3 – 6,6
l/100 km
4,2
l/100 km
7,0 – 8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Witam - moje auto to HYUNDAI i10 rocznik grudzień 2012 - kupiony w styczniu 2013. Do dnia dzisiejszego (22.04.2014r.) jestem ogólnie zadowolony - jednak co do zapewnień przez producenta o jego super ekonomiczności to coś się chyba nie zgadza. Zejść poniżej 7,00 litrów na 100 km w cyklu miejskim to jest NIEMOŻLIWE. Wiem że wielki wpływ na to mają nasze kochane światła na skrzyżowaniach - a przede wszystkim ich brak synchronizacji oraz brak tzw. TIMERÓW czasu do załączenia zielonego światła. Ogólnie wydaje mi się że gdyby było mniej zatrzymań i ruszań na światłach spalanie średnie na 100 km. na pewno by zmalało - może nawet do tych wartości które wskazuje producent. Po 9 tys. km. wymieniono prawy przedni łącznik stabilizatora (trochę zaczął klekotać). Po za tym przegląd OK - świeży olej i zobaczymy co będzie po następnym roku - na razie jest lepiej jak dobrze. Pozdrawiam wszystkich użytkowników i10. (I innych aut też :) ).
5,6
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Wiadomo trzeba sie nauczyc autem jezdzic. Wyczuc. Mnie osobiscie nie jara wciskanie gazu do samej podlogi a potem hamulca do samej podlogi na swiatlach. Maksymalne spalania ok 7,5 l/100km zanotowalem w jezdzie do pracy w zimie ale to byl na tyle krotki odcinek ze temp plynu chlodzacego ledwo co podchodzila do 70 st.C. Normalnie jezdzac autem po miescie spalanie tak napisalem ok 6,5-6,6 litra. W trasie cisnac autostrada (cisnac = 130 km/h) zjada ok 5,5l. Natomiast jadac gdzies dalej drogami mieszanymi tzn. szybkiego ruchu + obszary zabudowane, zdecydowanie mozna oszczedzic w tych drugich i zejsc do 4,8-4,9 liczac cala trase.
6,0
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Nie jest źle, ale mogłoby być dużo lepiej. Przeciętnie spala 6,2 - 6,3 l/100 km. Można zejść poniżej 6 l, ale trzeba jeździć bardzo spokojnie, nie przekraczając 70-80 km/h. Należy jednak wziąść pod uwagę, że samochód jest dość wysoki i opory powietrza są większe niż w małych autach klasy A. Po prostu za komfort i przestrzeń płaci się większym zużyciem paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia. Za oba zapłaciłem po ok. 650 zł z materiałami. Szkoda tylko, że Hyundai życzy sobie wizyty w serwisie co rok. Inni interwały wydłużyli do 2-3 lat.

Usterki Hyundai i10 I

Liczba wpisów: 18
Awaria wspomagania kierownicy.
  • Hyundai i10 I
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 3
Po przebiegu auta ok 75000 (tuż po okresie 3 letniej gwarancji), stopniowo zaczęła się uaktywniać usterka wspomagania kierownicy - zapalała się kontrolka ESP, wspomaganie zupełnie przestawało działać. O ile na początku zdarzało się to rzadko, to stopniowo było coraz częstsze aż do stałego świecenia ESP i braku wspomagania. Diagnoza serwisu Hyunadi - do wymiany cała kolumna kierownicy gdyż czujniki za to odpowiedzialne są z nią zintegrowane; koszt ok 6700 + robocizna. Na obcojęzycznych stronach też można przeczytać o tego typu usterkach, gdzieś na polskiej stronie przeczytałem o jednym takim przypadku. Czy ktoś wie o podobnej awarii w H i10?
17 komentarzy
Poważna awaria skrzyni biegów.
  • Hyundai i10 I
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Po około 50000 Km podczas zwykłego manewrowania na parkingu spod auta dobiegł dziwny odgłos i nie dało się zmienić biegu. W ASO próbowano mi wmówić, że to od zahaczenia o coś. Ponieważ byłem pewien że nic takiego nie miało miejsca pokazali mi wgniecenie. Gdy stwierdziłem, że powstało w wyniku uderzenia czymś od spodu a nie "zarycia o coś" powiedzieli, że pójdą mi na rękę i podciągną pod gwarancję. Może miałem sporego pecha ale piszę na wszelki wypadek. Jeśli ktoś będzie mieć podobny problem niech nie da się od razu spławić, to sprawdzi.
nie działa stacyjka
  • Hyundai i10 I Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW 2008-2010
  • instalacja elektryczna
  • 90 tys. km
Po włożeniu kluczyka do stacyjki wszystkie jak zwykle kontrolki świecą, ale po przekręceniu kluczyka wszystko gaśnie a rozrusznik nawet nie drgnie. Wziąłem kable i podłączyłem do akumulatora z drugiego samochodu, i niestety również sytuacja się powtórzyła. Czyżby coś się działo ze stacyjką?
Oczekuje na rozwiązanie

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 11
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Sam w sobie silnik zawrotnych mocy nie ma, ale najważniejsze, że na LPG ta moc nie spadła. Czytałem, że spadek mocy to mit. I faktycznie jeździ z taką samą mocą, z jaką jeździł wcześniej, przed montażem. Zenit to był dobry wybór, dziękuję mojemu gaziarzowi Sławkowi z KMS.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Prosty silnik i wysokiej jakości instalacja + dobry montaż to super rozwiązanie dla każdego, kto chce oszczędzać. Pamiętajcie jednak, ze oszczędzanie zaczyna się po montażu a nie na montażu. blue box + herculesy i instalacja działa. nie zawiodłem się, jest bardzo ekonomiczna.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
Najlepszy wybór z możliwych dokonałem. i instalacji i warsztatu montującego, a na to szczególną uwagę zwracam. zenit pro + herculesy wtryskiwacze + alaska reduktor. reduktor do tego silnika jest optymalny. wtryskiwacze zawsze warto wziąć te z górnej półki. Jeżdżę już prawie 2 lata więc jest to czas, po który, naprawdę stwierdzam, że instalka jest bezawaryjna..
Hyundai i10 I