Szukaj

Informacje o Hyundai i20 II

Lata produkcji: 2012 – 2020
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2014, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, której dokładna nazwa to Elite i20. Samochód zaprojektowany został przez Caseya Hyuna według nowej filozofii stylistycznej Hyundaia o nazwie „Fluidic Sculpture 2.0”. Hyundai i20 II został zbudowany na nowej platformie podłogowej, dzięki czemu jest odrobinę większy od poprzednika (dłuższy o 4,5 cm rozstaw osi). Podstawowym wariantem modelu (odwrotnie w stosunku do i20 I generacji) jest pięciodrzwiowy hatchback, natomiast zmieniona nieznacznie wersja 3-drzwiowa nosi nazwę i20 Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai i20 II

Liczba ocen: 48
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie sprężyste ,skrzynia działająca poprawnie,krótkie dobre precyzyjne skoki,przestrzeń z przodu bez zastrzeżeń z tyłu nie siedziałem.Teraz to co irytuje.Szum uszczelek i z prawej i lewej strony z przodu powyzej 80km/h z wrażeniem że wiatr chce sie wedrzec do środka.Uszczelki sprawdzone,żadnych braków nie stwierdziłem,wyglada na wadę materiałową albo konstrukcyjną.Brak regulacji pionowej pasów bezpieczeństwa - idiotyczna oszczędnośc bo ile to moze kosztować? Zakładam ze w droższych wersjach tez tak może byc co wydaje się w tych czasach absurdem.Lusterko wsteczne sie nie ściemnia,odwykłem od tego więc jazda w nocy z kimś za plecami dość męcząca.Jeszcze jedna sprawa....po tygodniu jazdy autem z czarnym,depresyjnym wnętrzem i do tego z szarym,ciemnym lakierem depresja murowana.Serdecznie nie polecam bo problem wydaje sie błahy ale to po prostu brzydka,smutna mieszanka.Kształt bryły auta nowoczesno-nijaki,na parkingu idealnie sie maskuje :)
4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi sobie "nie wejść" i z wbiciem wstecznego jest na prawdę ciężko. Jeśli chodzi o trasę to faktycznie, moc jest zbyt niska (ale to auto miejskie w końcu!), natomiast przy redukcji na 3 bieg i zbliżaniu się do czerwonego pola da się wyprzedzić bezpiecznie samochody ciężarowe. Do 100km/h jest cicho i przyjemnie, do 130 znośnie, a później to już prędkość jest odczuwalna. Natomiast jeszcze raz powtórzę, to auto miejskie. Spalanie mnie miło zaskoczyło, ponieważ przy jeździe głównie w trasie 30%, mieście 10% i autostradzie 60% i20 spala około 7,5l gazu na 100km. Co jest ciekawe, a niestety w salonie tego mi nie powiedzieli, to że powyżej 3,5 tyś obrotów/min i znaczącym obciążeniu samochód prócz LPG zużywa również pewną ilość benzyny, Jest to jednak bardzo mała wartość, Miesięcznie na 1000zł wydane na LPG płacę między 50-100zł na benzynę (w tym jazda na nierozgrzanym silniku). Bardzo zadowolony jestem z AppleCar Play, super się sprawdza. Nie wyobrażam sobie teraz samochodu bez takiego rozwiązania. Na koniec jeszcze jeden mankament, a mianowicie wentylacja w samochodzie. Niezależnie od stopnia włączenia wentylatora im szybciej jedziemy tym bardziej wieje, co jest uciążliwe. Tak samo jak nierównomierność temperatury powietrza. Ten sam poziom temperatury i w mieście przy małym obciążeniu jest ok, wyjeżdżamy w trasę, wyprzedzamy parę razy i już jest za ciepło. W drugą stronę podobnie. W poprzednich samochodach tak nie miałem. Klimatyzacja działa raczej przeciętnie, ale dzięki temu się nie pochorujemy :). Podsumowując, zdecydowanie bym jeszcze raz kupił ten samochód, ale jeśli by miał klimatyzację automatyczną i tempomat.
4,4
~D-sub
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji ACTIVE. Dokładnie tyle mu brakuje do pełnej przyjemności z jazdy. Warunki serwisu i gwarancji - BEZKONKURENCYJNE.
Średnie spalanie dla Hyundai i20 II
5,4 – 7,3
l/100 km
4,7 – 5,0
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Obiecanki cacanki. W marciu 2020 mogłem zejść do średniej 6,2 w pustym mieście, ok Covid, ale jeżeli przy spokojniej jeździe z klimą wciąga 8 litrów, lub 7,5 jak zresetuję licznik po 1km, to coś jest nie tak. Srednia z tankowania waha się 7,6-8,3, a komputer zaniża o 0.3..0.4, ale dużo mniej zaniżał wiosną 2020. Przeglądy tip-top, filtr powietrza sam wymieniłem po niecałym roku. Docierałem wg instrukcji. Podejrzewam, ze komputer nie mierzy przepływu benzyny tylko liczy ilość wtrysków i układ wtryskiwacza się rozkalibrował, bo jak wytłumaczyć średnią ze spalania 8 litrów mieście klimą? W maju z cięższą nogą było 6.1..6.8 z tankowania i to byłoby ok. Stary, cieżki mercedes 1.6 benzyna z kompresorem, z 4 biegowym klasycznym automatem, wygodami, klimą automatyczną włączoną i szarżą na obwodnicy + trochę korku w mieście i postój na oczekiwanie na myjni - wyszło 9.6. Tucson GDI 1.6 130KM pali wg komputera średnia długookresowa 8.6/100. Jestem bardzo rozczarowany, bo miało być oszczędnie a jest lipa. Downsizing to bzdura i oszustwo, skoro 1.5 TSI VW benzyna może zejść na trasie do 3.5/100. Do tego strasznie twarde zawieszenie, głośny w środku, za to hamulce żyleta. Do miasta na krótkie trasy ok, ale wtedy pali jeszcze więcej. Samochód z potencjałem (wnętrze), ale widać pozycjonowanie produktu. Było brać na wynajem na rok albo Ibizę czy Aronę lub opluwaną Fabię. Jestem bardzo rozczarowany, no chyba, że to awaria, ale komputer nic nie pokazuje.
7,9
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Tragedia! Jestem załamany samochód kupiony prosto z salonu. Byłem przekonany, że kupuje zwykłego benzyniaka i będzie palił max 6l/100km niestety okazało się, że samochód pali grubo ponad 8l. Całkowity brak mocy, samochód miał być przeznaczony na niewielkie trasy z miasta do domu ale nawet tu się nie sprawdza. Totalna porażka odradzam. Jeśli do samochodu będę zmuszony wstawić instalację gazową samochód straci bagażnik, przepraszam ja stracę bagażnik i po co mi będzie taki samochód. Katastrofa, nie polecam!!!
5,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Auto na kołach 15 cali i oponie Michelin Cross Climate, paliwo Shell V-Power: Miasto (GOP) 5,2-5,8l/100km zależnie od warunków i dynamiki (najmniej wiosną, najwięcej przy korkach z klimą), trasa do 120km/h 5,5-5,8l/100km, autostrada do 140km/h - 6,3l/100km, jazda landówką poniżej 5l/100km. Najlepszy samochód jaki miałem.
Hyundai i20 II