Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Hyundai i30 II

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2011 roku. Stylistycznie model stanowi realizację sztandarowej koncepcji marki „fluidic sculpture” i swoim wyglądem nawiązuje do prototypu ix-onic concept z 2009 roku oraz Hyundaia i40 (choć był też krytykowany za duże podobieństwo do Peugeota 308). Model zaprojektowano w centrum technicznym Hyundaia w Niemczech. Podobnie jak jego poprzednik, konstrukcyjnie powiązany jest z Kią Cee’d (oba samochody dzielą m.in. płytę podłogową).

Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu

Generacje Hyundai i30

  • i30 II   2012 - teraz
    Hyundai i30 II
    • Wybierz generację

    • i30 II (2012 - teraz)
    • i30 I (2007 - 2012)

Komentarze redakcji

Powagosław: Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze.
Luzacjusz: Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa.

Wersje nadwozia Hyundai i30 II

Silniki Hyundai i30 II

Lista silników:
1.4 (100KM), 1.4 MPI (100KM), 1.6 MPI (120KM), 1.6 GDI (135KM), 1.4 CRDi (90KM), 1.6 CRDi (HIGH) (128KM), 1.6 CRDi (128KM), 1.6 CRDi (LOW) (110KM), 1.6 CRDi (110KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Najtańsza propozycja benzynowa nie powala w i30. 100-konny silnik 1.4l jest za słaby. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 135-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. U diesli jest podobnie. 1.4l 90KM męczy się, ale 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu, a jeśli mocy i tak brakuje – jest jeszcze wersja 128-konna.

Publikacje o Hyundai i30

Wkrótce na drogach: Hyundai i30 FL

Trzy lata temu Hyundai zaprezentował drugą generację kompaktowego i30. Najwyższy czas, by na rynek trafiła odświeżona wersja. Jej prototyp spotkaliśmy na torze Nürburgring.

Hyundai i30 1.6 GDI - poszukiwanie sportu
 
Nasz test Hyundai i30 1.6 GDI Premium

Koreański koncern sukcesywnie wypełnia kolejne luki w ofercie. Wiosną bieżącego roku rozpoczęto produkcję 3-drzwiowego i30. Czy flagowa, 135-konna wersja 1.6 GDI stanowi namiastkę sportowego samochodu?

Hyundai i30 Wagon - nowa jakość z Korei
 
Nasz test Hyundai i30 Wagon Comfort 1.6 GDI

Atrakcyjna stylizacja nadwozia, przestronne oraz dobrze wykończone wnętrze to główne atuty nowego Hyundaia i30. Wersja Wagon, czyli kombi może poszczycić się także pojemnym i ustawnym bagażnikiem.

Za ciosem - Nowy Hyundai i30
 
Nasz test

Pojawił się na rynku blisko 5 lat temu i sprzedał w ilości miliona egzemplarzy. Jest pierwszym w stajni Hyundaia modelem, który dostał przedrostek "i" w nazwie. Również pierwszym z pięcioma gwiazdkami Euro NCAP oraz na tyle bezawaryjnym, że można było go nabyć z pięcioletnią gwarancją Triple...

Hyundai i30 - Płynąca dynamika

Nowy koreański kompakt to kolejny model Hyundaia nawiązujący do linii stylistycznej wyznaczonej w 2009 roku przez prototyp ix-onic. Większy, ale bardziej sportowy pojawi się na rynku na początku przyszłego roku.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Hyundai i30

Hyundai i30 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Hyundai i30autoWcentrum - społeczność Hyundai i30

najwyższe oktanyAuta - Hyundai i30

Hyundai i30 51,46

Hyundai i30 42,73

Hyundai i30 42,75

Hyundai i30 Hultaj 64,97

Hyundai i30 snupi 43,61

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Hyundai i30

gregmatys 31,13

maciutek77 30,15

leszejk 48,26

skrobak 30,08

provayder 95,72

Ski72 30,05

bakteriax 31,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Hyundai i30

Podświetlenie tablicy wskaźników miga
Podświetlenie tablicy wskaźników miga Po przekręceniu kluczyka bez włączania silnika miga podświetlenie wskaźników. Wi...
Przez akumulator mam znów nowe auto
Przez akumulator mam znów nowe auto Wszystko zaczęło się w sobotę. Przy okazji pięknej pogody postanowiłem dokładnie...
Zarejestrowany
Zarejestrowany Kolejki w urzędzie na 2 tygodnie oczekiwania....
SERWIS po 2 latach i ...... 2 problemy (kolumna kierownicza+ odboje) no może 3
SERWIS po 2 latach i ...... 2 problemy (kolumna kierownicza+ odboje) no może 3 Witam Właśnie wóciłem z serwisu Hyundai-a po 2 letniej jeździe. Zapłaciłem 527 z...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Hyundai i30

od 59 300 zł do 80 300

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 135 KM): 1.4 CVVT, 1.4 MPI, 1.6 CVVT, 1.6 GDI, 1.6 MPI

 

Diesel (90 - 110 KM): 1.4 CRDi, 1.6 CRDi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Hyundai i30
 

Najpopularniejsza wersja Hyundai i30

Hyundai i30 1.4 MPI 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

radio / CD
komputer
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet Wygoda - 2 900
Pakiet Multimedia - 2 999
Pakiet Brasil - 999

Cena katalogowa

59 300

Zobacz ofertę Hyundai i30 1.4 MPI 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Hyundai i30 najczęściej porównywane z:

Volkswagen Golf
1.6 TDI CR DPF (90 KM)
BMW Seria 1
116i (136 KM)
Audi A3
2.0 TFSI (300 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i30 Classic Hyundai i30 Classic
Rocznik: 2013. Przebieg: 19 677 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 44 800 zł
Hyundai i30 1.6 CRDi 90 [KM] 5DR BASE PLUS Hyundai i30 1.6 CRDi 90 [KM] 5DR BASE PLUS
Rocznik: 2011. Przebieg: 90 695 km. Silnik: 1.6 66KM .
Cena: 29 900 zł

Używane Hyundai i30

Hyundai i30
1.6 benzyna 126 KM
15 000 km, 2011
42 000 PLN
Hyundai i30
1.6 diesel 115 KM
134 000 km, 2010
28 900 PLN
Hyundai i30
1.6 diesel 115 KM
163 000 km, 2009
28 900 PLN
Hyundai i30
1.4 benzyna 80 KM
34 000 km, 2010
0 PLN

Ocena auta Hyundai i30 II

  • Średnia ocena
    na podstawie 23 opinii
  • 4,48
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Hyundai i30

Hyundai i30 Hyundai i30 II Hatchback Facelifting (2015) Hyundai i30 II kombi Hyundai i30 I Hatchback - galeria redakcyjna Hyundai i30 II Wagon 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna Hyundai i30 II Hyundai i30 II Hatchback Turbo (2015) Hyundai i30 Kombi 2010 Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna Hyundai i30 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Hyundai

Opinie o instalacji LPG

Hyundai i30

  • 1.
  • 4,00 Hyundai i30 I 1.6 DOHC CVVT (126KM) 2009r.
    dodał: jerzy, 10.09.2013

    I30 CW 9000 na Gazie razem z benzyną 45000.Do tej pory było wszystko OK. PO tym czasie zaświeciła się kontrolka silnika.Stoi w serwisie, diagnoza: ciśnienie na 4 cylindrze tylko 5 atm. 1 cyl,12 atm,2 cyl,11,5 atm, 3 cyl 10,5 atm. Czym dalej od 1cyl tym słabsze ciśnienie.Okazało się że po wlaniu trochę oleju do cylindra ciśnienie wzrosło do normalnego, czyli do 12 atm.Oznaczało by to że padły pierścienie na 4 tym cyl. Tylko dlaczego po tak małym przebiegu

  • 2.
  • 5,00 Hyundai i30 II 1.6 MPI (120KM) 2013r.
    dodał: Zbyszek Kopiec, 07.02.2014

    Jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji.Firma na medal. Przed montażem pytałem w serwisie i mimo że mi odradzali zabudowę do mojego samochodu zdecydowałem się jednak na montaż w AUTO MIX-ie. Wszystko jest w najlepszym porządeczku. Poprzednie auto Opel Vectra B 1,8 16V montowałem u nich 10 lat temu i zrobiłem na instalacji ponad 200 tyś km i również byłem zadowolony stąd moja decyzja mimo że serwis z Rybnika mi odradzał. Jeszcze raz bardzo polecam!!!

  • 3.
  • 4,50 Hyundai i30 I 1.6 DOHC CVVT (126KM) 2010r.
    dodał: Paweł, 04.04.2014

    Bardzo dobrze pracuje na gazie,jestem po przeglądzie po 10000km i nie mam zastrzeżeń.Spalanie prawie jak na benzynie,nie szarpie,nie gaśnie.Założona bardzo profesjonalnie.Firma solidna,wszystko jest tak jak obiecali.

  • 4.
  • 5,00 Hyundai i30 I 1.4 (109KM) 2009r.
    dodał: Mario, 19.09.2013

    Polecam montaż gazu w tym samochodzie, szczególnie w firmowym warsztacie producenta sterowników STAG w Białymstoku, którzy mają gotowe zestawy do hyundaia. Wszystko idealnie zamontowane i działa.

  • 5.
  • 5,00 Hyundai i30 1.4 (109KM) 2007r.
    dodał: Sławek, 26.10.2011

    początkowo zamontowano mi wtryskiwacze magik jett, jednak po 5 tyś. jeden padł, zmieniłem wstryski na hana 2000 i jest super. Spalanie gazu 6,8 l na 100 km. /lekka noga/.

  • 6.
  • 5,00 Hyundai i30 1.4 (109KM) 2007r.
    dodał: Sławek, 14.07.2011

    Spalanie przy b. delikatnej jeździe 6,7 - 6,8 l gazu na 100 km. Paliwa przy podobnej eksploatacji do 6 litrów. Spadek mocy niewyczuwalny. Jestem b. zadowolony.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Hyundai i30

Hyundai i30

144 komentarze

102 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Andrzej~Andrzej

Do ~tojapisałem:
Tak ten typ ma ja mam spalanie od 7 do 9,5l w zimę.
Jeździj dynamicznie, to będzie mniej palić. Sprawdzone.

~Marek~Marek

Do ~kristof78: co ty gadasz to zlom i tyle rdza rdza rdza gowno na kolkach taczki sa lepszeod tej padaki

~gryfciu~gryfciu

Czy w waszych i30 stukaja hamulce na skręconych kołach jak auto już się zatrzymuje, strasznie mnie to wkurza, pom aga czyszczenie klocków co 3 miesiące, może ktoś ma na to jakieś lekarstwo

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Hyundai

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 825
Przejechany dystans
7 492 817 km
Zatankowanego paliwa
441 397 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 282
Wydanych pieniędzy
431 718 zł
Średnie wydatki na auto
886 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 275
Wydanych pieniędzy
1 083 292 zł
Średnie wydatki na auto
2 224 zł
Zobacz dzienniki kosztów Hyundai (487)

Testy zderzeniowe Hyundai i30

Najnowsze testy zderzeniowe Hyundai i30 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Hyundai i30 1.4MPI GLS, LHD
2012

Hyundai i30
Hyundai i30 1.6 GLS, LHD

Hyundai i30
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Hyundai

Zużycie paliwa Hyundai i30 II

Na podstawie 64 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: pedros, dodano: 30.05.2008 14:48

Tu trochę pytajników, ale była to podkreślam, jazda próbna. Komputer pokazywał, że do ponownego zatankowania nieco ponad 500 km, choć wg wskaźnika bak był prawie pełny, ale auto było uzywane do jazd próbnych, a nie każdy ma "lekką" prawą nogę. Minimalnie (po zresetowaniu komputer pokazał zuzycie 6,8l/100km, maksymalnie 8,1. Nie komentuję tego, bo była to jazda próbna na odcinku około 50km. Daję 4,5. Dane, które umiesciłem w tabelce są tak naprawdę odczytami z komputera w trakcie jazdy, więc należy je traktować jako bardzo orientacyjne.

pełny raport Hyundai Hatchback 1.6 CRDi

autor: rycho, dodano: 12.07.2013 12:01

wpisałem dane na podstawie spalania mierzonego paliwem tankowanym. Wskazania "komputera" są zaniżone o 0,5-0,6 l/100km. Minimalne spalanie 5,69 l/100km zanotowałem na trasie 2x110 km (tam i z powrotem), w samochodzie 3 osoby, ciut bagażu, trasa S7 okolice Radomia-Bodzentyn, pierwsza trasa nowego samochodu. W trasie dłuższej notowałem wyniki na poziomie 6,2-6,3 l/100km - z tym że na autostradzie prędkość 120-130km/godz, ekspresowe - 100 km/godz, jazda spokojna, ale bez unikania wyprzedzania. W terenie zabudowanym ok. 60 km/godz wg licznika, który jak wiadomo nieco zawyża wskazania prędkości (u mnie o 5km/godz), przy tej prędkości spokojnie jadę na 5 biegu, "szóstkę" można wrzucić przy ok. 68 km/godz. Prowadzę arkusz excela spalania wg tankowań (ta sama stacja, ten sam dystrybutor). Średnia spalania z 4476km wynosi 6,525 l/100km. Silnik 100KM jest niezły, pracuje cicho, nawet przy 180km/godz. Poziom hałasu w zasadzie nie wzrasta od prędkości 130km/godz. W trasie silnik jest trochę za słaby, ale jest w miarę elastyczny, jednak sprawne wyprzedzanie raczej tylko na 3 lub 4 biegu: > 4 tys obr/min. Rzeczywiste przyspieszenie 0-100km/godz jest lepsze niż podaje fabryka - wynosi ok. 12 sek.

pełny raport Hyundai Hatchback 5d 1.4 MPI

autor: Filek, dodano: 21.03.2014 14:23

Ekonomiczność to drugie imię tego samochodu. Spalanie średnie w cyklu mieszanym to 4,4l ON. Jeżdząc stosuje się do zasad ecodrivingu- czyli dynamiczne przyśpieszanie, hamowanie biegami, optymalna prędkość obrotowa silnika , o której wcześniej wspominałem. Warto wspomnieć ,że czynnikiem sprzyjającym oszczędnej jeździe jest to ,że samochód się bardzo długo toczy po zdjęciu nogi z pedału gazu- z prędkości 90km/h na 6 powoli redukując biegi przejedziemy za darmo oszczędzając przy tym jeszcze hamulce ponad 1km. W trasie samochód spala jeszcze mniej , załadowany przy prędkości do 120km/h to około 4,2. Teoretycznie przy 90km/h stałej komputer wskazuje na spalanie w granicach 2,5-3,5l

pełny raport Hyundai Hatchback Facelifting 1.6 CRDi

Skarbnica wiedzy o Hyundai i30 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Hyundai i30 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Hyundai i30 II
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Hyundai i30, oglądali także