Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Hyundai i30 II

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2011 roku. Stylistycznie model stanowi realizację sztandarowej koncepcji marki „fluidic sculpture” i swoim wyglądem nawiązuje do prototypu ix-onic concept z 2009 roku oraz Hyundaia i40 (choć był też krytykowany za duże podobieństwo do Peugeota 308). Model zaprojektowano w centrum technicznym Hyundaia w Niemczech. Podobnie jak jego poprzednik, konstrukcyjnie powiązany jest z Kią Cee’d (oba samochody dzielą m.in. płytę podłogową).

Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu

Generacje Hyundai i30

  • i30 II   2012 - teraz
    Hyundai i30 II
    • Wybierz generację

    • i30 II (2012 - teraz)
    • i30 I (2007 - 2012)

Komentarze redakcji

Powagosław: Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze.
Luzacjusz: Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa.

Wersje nadwozia Hyundai i30 II

Silniki Hyundai i30 II

Lista silników:
1.4 (100KM), 1.4 MPI (100KM), 1.6 GDI (135KM), 1.6 MPI (120KM), 1.4 CRDi (90KM), 1.6 CRDi (HIGH) (128KM), 1.6 CRDi (128KM), 1.6 CRDi (LOW) (110KM), 1.6 CRDi (110KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

100-konny silnik 1.4l zasilany benzyną nie będzie najlepszym pomysłem w tym aucie. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 136-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. W przypadku diesli sprawa wygląda trochę inaczej, bo już podstawowy 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu.

Publikacje o Hyundai i30

Hyundai i30 1.6 GDI - poszukiwanie sportu
 
Nasz test Hyundai i30 1.6 GDI Premium

Koreański koncern sukcesywnie wypełnia kolejne luki w ofercie. Wiosną bieżącego roku rozpoczęto produkcję 3-drzwiowego i30. Czy flagowa, 135-konna wersja 1.6 GDI stanowi namiastkę sportowego samochodu?

Hyundai i30 Wagon - nowa jakość z Korei
 
Nasz test Hyundai i30 Wagon Comfort 1.6 GDI

Atrakcyjna stylizacja nadwozia, przestronne oraz dobrze wykończone wnętrze to główne atuty nowego Hyundaia i30. Wersja Wagon, czyli kombi może poszczycić się także pojemnym i ustawnym bagażnikiem.

Za ciosem - Nowy Hyundai i30
 
Nasz test

Pojawił się na rynku blisko 5 lat temu i sprzedał w ilości miliona egzemplarzy. Jest pierwszym w stajni Hyundaia modelem, który dostał przedrostek "i" w nazwie. Również pierwszym z pięcioma gwiazdkami Euro NCAP oraz na tyle bezawaryjnym, że można było go nabyć z pięcioletnią gwarancją Triple...

Hyundai i30 - Płynąca dynamika

Nowy koreański kompakt to kolejny model Hyundaia nawiązujący do linii stylistycznej wyznaczonej w 2009 roku przez prototyp ix-onic. Większy, ale bardziej sportowy pojawi się na rynku na początku przyszłego roku.

Przyjemne zaskoczenie - Hyundai i30 (2007- )

Atrakcyjne ceny, przyjemny dla oka design, dobre wykończenie oraz rozsądne jednostki napędowe. Trudno się dziwić, że koreański kompakt odniósł sukces. Oczywiście zainteresowanie modelem nie było dziełem przypadku. Hyundaia i30 został zaprojektowany przez Europejczyków dla Europejczyków. Również proces...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Hyundai i30

Hyundai i30 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Hyundai i30autoWcentrum - społeczność Hyundai i30

najwyższe oktanyAuta - Hyundai i30

Hyundai i30 Grzechotnik 86,33

Hyundai i30 58,44

Hyundai i30 45,67

Hyundai i30 Hyundai czarny i30 35,34

Hyundai i30 Crossover Wagon 68,96

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Hyundai i30

artur117 30,00

Wojo11 30,01

RafalTrze 30,08

nediam 30,17

filip_i30 30,06

bobchip 30,02

spiltfuel 30,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Hyundai i30

Co sie stało z tymi zgłaszanymi problemami z i30 !!!!
Co sie stało z tymi zgłaszanymi problemami z i30 !!!! Czołem Panowie - wiec po kilku tygodniach sprawa wygląda następująco- 1) Pan m...
Przez akumulator mam znów nowe auto
Przez akumulator mam znów nowe auto Wszystko zaczęło się w sobotę. Przy okazji pięknej pogody postanowiłem dokładnie...
Pechowy majowy weekend
Pechowy majowy weekend Wpis ten powinien powstać już dawno, ale jakoś nie było czasu żeby się za to wcz...
SERWIS ASO Rzeszów - 2-ga wpadka z i30 !!!!!!! nie polecam !!!!!
SERWIS ASO Rzeszów - 2-ga wpadka z i30 !!!!!!! nie polecam !!!!! Panowie ciekawostka- ostatnio przyjechał do mnie wujek z KIA Ceed i pytał sie mn...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Hyundai i30

od 46 300 zł do 88 300

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 135 KM): 1.4, 1.4 CVVT, 1.4 MPI, 1.6 CVVT, 1.6 GDI, 1.6 MPI

 

Diesel (90 - 128 KM): 1.4 CRDi, 1.6 CRDi, 1.6 CRDi HIGH , 1.6 CRDi LOW

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Hyundai i30
 

Najpopularniejsza wersja Hyundai i30

Hyundai i30 1.4 MPI 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

komputer
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Multimedia - 2 999
Pakiet Brasil - 999

Cena katalogowa

48 300

Zobacz ofertę Hyundai i30 1.4 MPI 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Hyundai i30 najczęściej porównywane z:

Audi A3
1.4 TFSI CoD ultra (150 KM)
Kia Rio
1.4 WGT (90 KM)
Renault Megane
Energy TCe (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Hyundai i30

Hyundai i30
1.6 benzyna 126 KM
15 000 km, 2011
42 000 PLN
Hyundai i30
1.6 diesel 115 KM
134 000 km, 2010
28 900 PLN
Hyundai i30
1.6 diesel 115 KM
163 000 km, 2009
28 900 PLN
Hyundai i30
1.4 benzyna 80 KM
34 000 km, 2010
0 PLN

Ocena auta Hyundai i30 II

  • Średnia ocena
    na podstawie 23 opinii
  • 4,48
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Hyundai i30

Hyundai i30 II kombi Hyundai i30 Hyundai i30 II Wagon 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna Hyundai i30 II Hatchback 3d (2013) Hyundai i30 Kombi Hyundai i30 II 3d 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna Hyundai i30 Hatchback FL Hyundai i30 Kombi 2010 Hyundai i30 Hatchback - galeria społeczności Hyundai i30 I Hatchback - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Hyundai

Opinie o instalacji LPG

Hyundai i30

  • 1.
  • 4,00 Hyundai i30 I 1.6 DOHC CVVT (126KM) 2009r.
    dodał: jerzy, 10.09.2013

    I30 CW 9000 na Gazie razem z benzyną 45000.Do tej pory było wszystko OK. PO tym czasie zaświeciła się kontrolka silnika.Stoi w serwisie, diagnoza: ciśnienie na 4 cylindrze tylko 5 atm. 1 cyl,12 atm,2 cyl,11,5 atm, 3 cyl 10,5 atm. Czym dalej od 1cyl tym słabsze ciśnienie.Okazało się że po wlaniu trochę oleju do cylindra ciśnienie wzrosło do normalnego, czyli do 12 atm.Oznaczało by to że padły pierścienie na 4 tym cyl. Tylko dlaczego po tak małym przebiegu

  • 2.
  • 5,00 Hyundai i30 II 1.6 MPI (120KM) 2013r.
    dodał: Zbyszek Kopiec, 07.02.2014

    Jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji.Firma na medal. Przed montażem pytałem w serwisie i mimo że mi odradzali zabudowę do mojego samochodu zdecydowałem się jednak na montaż w AUTO MIX-ie. Wszystko jest w najlepszym porządeczku. Poprzednie auto Opel Vectra B 1,8 16V montowałem u nich 10 lat temu i zrobiłem na instalacji ponad 200 tyś km i również byłem zadowolony stąd moja decyzja mimo że serwis z Rybnika mi odradzał. Jeszcze raz bardzo polecam!!!

  • 3.
  • 4,50 Hyundai i30 I 1.6 DOHC CVVT (126KM) 2010r.
    dodał: Paweł, 04.04.2014

    Bardzo dobrze pracuje na gazie,jestem po przeglądzie po 10000km i nie mam zastrzeżeń.Spalanie prawie jak na benzynie,nie szarpie,nie gaśnie.Założona bardzo profesjonalnie.Firma solidna,wszystko jest tak jak obiecali.

  • 4.
  • 5,00 Hyundai i30 I 1.4 (109KM) 2009r.
    dodał: Mario, 19.09.2013

    Polecam montaż gazu w tym samochodzie, szczególnie w firmowym warsztacie producenta sterowników STAG w Białymstoku, którzy mają gotowe zestawy do hyundaia. Wszystko idealnie zamontowane i działa.

  • 5.
  • 5,00 Hyundai i30 1.4 (109KM) 2007r.
    dodał: Sławek, 26.10.2011

    początkowo zamontowano mi wtryskiwacze magik jett, jednak po 5 tyś. jeden padł, zmieniłem wstryski na hana 2000 i jest super. Spalanie gazu 6,8 l na 100 km. /lekka noga/.

  • 6.
  • 5,00 Hyundai i30 1.4 (109KM) 2007r.
    dodał: Sławek, 14.07.2011

    Spalanie przy b. delikatnej jeździe 6,7 - 6,8 l gazu na 100 km. Paliwa przy podobnej eksploatacji do 6 litrów. Spadek mocy niewyczuwalny. Jestem b. zadowolony.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Hyundai i30

Hyundai i30

144 komentarze

102 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Andrzej~Andrzej

Do ~tojapisałem:
Tak ten typ ma ja mam spalanie od 7 do 9,5l w zimę.
Jeździj dynamicznie, to będzie mniej palić. Sprawdzone.

~Marek~Marek

Do ~kristof78: co ty gadasz to zlom i tyle rdza rdza rdza gowno na kolkach taczki sa lepszeod tej padaki

~gryfciu~gryfciu

Czy w waszych i30 stukaja hamulce na skręconych kołach jak auto już się zatrzymuje, strasznie mnie to wkurza, pom aga czyszczenie klocków co 3 miesiące, może ktoś ma na to jakieś lekarstwo

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Hyundai

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 499
Przejechany dystans
6 631 329 km
Zatankowanego paliwa
395 420 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 168
Wydanych pieniędzy
398 107 zł
Średnie wydatki na auto
911 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 917
Wydanych pieniędzy
985 235 zł
Średnie wydatki na auto
2 255 zł
Zobacz dzienniki kosztów Hyundai (437)

Testy zderzeniowe Hyundai i30

Najnowsze testy zderzeniowe Hyundai i30 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Hyundai i30 1.4MPI GLS, LHD
2012

Hyundai i30
Hyundai i30 1.6 GLS, LHD

Hyundai i30
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Hyundai

Zużycie paliwa Hyundai i30 II

Na podstawie 57 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: wdudek@poczta.f, dodano: 07.09.2012 08:55

Spalanie podawane przez producenta jest calkowicie nierealistyczne. Mam doswiadczenie w jezdzie oszczednej.Moj poprzedni samochod punto 2 spalal nawet 4.5 l w trasie co pokrywalo sie z danymi producenta. Tu czuje sie oszukany choc sam samochod pod innymi wzgledami sprawuje sie super. Dodatkowo komputer pokladowy pokazuje dokladnie o 1 litr mniejsze spalanie od rzeczywistego. Sprawdzilem to wielokrotnie.

pełny raport Hyundai Hatchback 5d 1.6 GDI

autor: Merric, dodano: 07.03.2008 09:58

Po 11 tys. km, całkowite średnie spalanie: 6,3 l/100km. Średnie spalanie na trasie przy szybkiej i dynamicznej jeździe: 5,5 l/100km Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć na odcinku ok. 100km jadąc 70 - 100 km/h: 4,3 l/100km. Silnik dotarty jazdą dynamiczną na długich odcinkach w zakresie 1900 - 4000 obr./min bez dłuższego utrzymywania stałej prędkości. Gorąco polecam ten silnik: przy tej dynamice, spalanie jest relatywnie niskie.

pełny raport Hyundai Hatchback 1.6 CRDi

autor: eska13@poczta.f, dodano: 11.01.2014 17:23

Jeździłem nim jako autem zastępczym, więc staram się obiektywnie opisać co zauwazyłem - nie kupiłem tego samochodu i nie żal mi. Zrobiłem jakieś 3000 km. To co zauważyłem to - słaby silnik (porównując do innych podobnej mocy), ospały poniżej 4000obr/min. Żeby zejść w trasie poniżej 7 l /100 km trzeba się naprawdę postarać - ale sie udało...jechałem równo 90-110 km/h. Jeśli trzeba sie tak mocno starać, żeby auto normalne ilości spalało - to jest to bez sensu i żadna przyjemność z jazdy. Jest jeszcze jedna bardzo słaba rzecz w aucie - wyświetlacz od radia....w nocy nie da sie jechać bez całkowitego wyłączenia tego wyświetlacza. Maksymalne zaciemnienie zegarów niewiele pomaga. Do prędkości 120km/h auto przyjemnie ciche - powyżej robi się głośne. Silnik raczej dla bardzo spokojnych osób, które kulają się z punktu A do B i nie wiele oczekują od samochodu. Ogólnie wykończenie jest ok - autko przyjemne, choć ukł kierowniczy nie wiele mówi co sie dzieje z kołami. Jeśli zmieniliby ten nieszczęsny wyświetlacz- byłbym skłonny kupić go dla żony....ale na pewno z mocniejszym silnikiem. Jeśli mowa o wyglądzie - ładne i nowoczesne. Pozdrawiam i życze bezawaryjności

pełny raport Hyundai Hatchback 5d 1.4 MPI

Skarbnica wiedzy o Hyundai i30 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Hyundai i30 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Hyundai i30 II
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Hyundai i30, oglądali także