Szukaj

Informacje o Hyundai i30 II Wagon Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2011-2016 druga generacja modelu. Pod względem designu Hyundai i30 II stanowi realizację „fluidic sculpture” – stylistycznej filozofii Hyundaia. Projektantem auta, nawiązującego swą stylistyką do prototypu ix-onix koncept z 2009 oraz Hyundaia i40, był Thomas Burkle. Konstrukcyjnie i30 drugiej generacji, tak jak poprzednik, spokrewniony jest z Kią Cee’d – oba modele zbudowano na tej samej platformie podłogowej: Hyundai-Kia J4 Platform. Z kolei stylistycznie model powiązany jest także z Hyundaiem Elantrą V generacji. Auto oferowane jest także w wariancie kombi. Wersja po faceliftingu dostępna była od roku 2014.
czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz

Hyundai i30 II Wagon Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4485 mm
Szerokość 1780 mm
Wysokość 1500 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1563 mm
Rozstaw kół - tył 1571 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1067 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1067 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1005 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1420 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1395 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1642 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 528 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Karoseria - Układ jezdny - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Bartosz W
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Auto rozsądnie wycenione. Idealne do codziennego przemieszczania się. Wystarczająca dynamika, dobra ekonomia. Wystarczy przeprowadzać serwis maks co 15 tysięcy a motor z pewnością się odwdzięczy bezawaryjną pracą. Stylistyka jak na rok 2012 przystępna wizualnie i nie przesadzona. Używane kosztuje średnio 10 tysięcy mniej niż golf i w mojej opinii jest lepszym wyborem. Przejechałem 15 tysięcy kilometrów. Aktualnie brak większych zastrzeżeń. Z wad można wymienić słabą jakość lakieru i przeciętnie wyciszenie.
4,6
~JaMcin
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
Samochód bardzo przyjemny - oszczędny przy dynamicznej jeździe. Opcja wyposażenia Premium - jest wszystko co potrzeba (brak tylko automatu i szyberdachu). i30stka doskonale czuje się na autostradach i drogach szybkiego ruchu - elastyczna jednostka ale nie pali dużo - najlepiej czuję się w zakresie 120-170km/h. Awarii dotąd brak (126k km), tylko serwis olejowy, zmieniać klocki i tyle. Na suchym dobrze się trzyma drogi, ale zawieszenie jest zbyt miękkie (mało jędrne/sprężyste) na zakrętach i wybojach. Miejsca z tyłu jest ok - można przewozić 2metrowca za 2metrowcem, ale nie na ogromne odległości. Przyjemnie się tym jeździ, wygląd w najwyższej wersji wyposażenia też jest znacznie lepszy (wnętrze i z zewnątrz). Jest trochę plastikowo w środku, ale za to prosto w obsłudze i zegary mają fajny efekt głębi (3D). Polecam!
3,9
~xe84
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Auto użytkowane jako służbowe i tylko na taką rolę się nadaje. Jeździć, tankować i praktycznie nic więcej. Cechą wspólną wersji FL i sprzed FL są psujące się katalizatory oraz sondy lambda. Wersja sprzed FL ma również problem z układem zaworowym silnika (kilka aut użytkowanych we firmie tak miało). Auto kompletnie bez emocji.
Średnie spalanie dla Hyundai i30 II Wagon Facelifting
6,8 – 7,3
l/100 km
5,1 – 6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Cicha praca silnika. Przyjemny w prowadzeniu , bardzo komfortowy(w tej klasie) samochodzik. Zawieszenie bardzo pozytywnie zaskakuje komfortowym wybieraniem nierówności. Żadnych stuków, szarpnięć. Wspomaganie , już w trybie "normal" pracuje niesamowicie lekko. Autko ma przejechane 70000 . . "Olewamy" co nam kładą do głowy w ASO i zmieniamy olej filtry oleju i powitrza co 10 000 ( korkiem spustowym w misce olejowej :-) ) . Żadnych problemów DPF ,czy EGR. Wykonanie wnętrza w tej klasie i na tle konkurencji oceniam na bardzo dobre. W porównaniu do poprzednich modeli czy to Kia czy Hyundaia , nie wydobywają się żadne świtsty , trzeszczenia lub irytujące drgania spinek montażowych tapicerki. Silnik stwarza subiektywne wrażenie mało dynamicznego przy wspomnianej bardzo komfortowej pracy zawieszenia, dlatego warto zwracać uwagę na prędkościomierz.
5,1
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.4 CRDi 90KM 66kW
Auto ma przejechane 3000km, 6biegów. Miasto na dziadka 5,5l. Miasto normalnie 6l. Miasto szybko 6,8l. Trasa od 90-110km/h 4,5l trasa 140km/h 5.2l Trasa w Polsce 50% 170km/h 50% 90km/h 5,4l. Auto świetne, ciche, ładne zegary, wygodne fotele, dużo miejsca, malutki silnik a dość elastyczny. Jeszcze kilka lat temu takie silniki miały tylko 5 biegów i jedziły max 140km/h. Jestem mile zaskoczony tym samochodem, myślałem, że jazda nim będzie to będzie tragedia a jest bardzo bardzo przyjemnie jak na tak niską klasę auta. Ciekawe jak będzie kiedy przebieg trochę urośnie.
7,3
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Samochód zużywa od 5,5 dm3/100 km przy bardzo ekonomicznej jeździe drogami krajowymi tj z prędkościami zestawów TIR do około 9 dm3/100 km przy szybkiej jeździe autostradą/eska 170-180 km/h. Typowa żwawa jazda tj 120-140 km/h i wyprzedzanie większości pojazdów: mniej więcej 7,5 dm3 / 10 km. Sprawdzone w ciagu 3 lat intensywnej eksploatacji. Samochód bezawaryjny chociaż mniej komfortowy od pojazdów np koncernu VAG. Ale bezawaryjny.
Hyundai i30 II Wagon Facelifting