Wszystkie modele

Produkowane

Q50 Q60 Q70 QX50 QX70

Starsze

EX FX G M QX
Opony
Części i akcesoria

Galerie

Infiniti Q50

Luksusowy sedan klasy średniej (segment D premium) produkowany od 2013 roku. Wprowadzony do sprzedaży jako następca serii Infiniti G. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp Infiniti Essence zaprezentowany w 2009 roku. Wersja produkcyjna zaprojektowana przez Shiro Nakamurę nawiązuje też do modelu Infiniti M. Q50 jest pierwszym samochodem marki z nowym nazewnictwem, według którego wszystkie kolejne auta będą oznaczane literą „Q” (lub literami „QX” w przypadku crossoverów) oraz liczbą. Jedynie w Japonii model oferowany jest jako Nissan Skyline.

Infiniti Q50 Hybrid (2014) - widok z przodu
Infiniti Q50 Hybrid (2014) - widok z przodu
Infiniti Q50 Hybrid (2014) - widok z przodu
Infiniti Q50 Hybrid (2014) - widok z przodu
Infiniti Q50 Hybrid (2014) - widok z góry
Infiniti Q50 Hybrid (2014) - pełny panel przedni
Infiniti Q50 Hybrid (2014) - kierownica

Niemieckiej śmietance klasy średniej premium wyrósł kolejny mocny konkurent z Japonii. Nazywa się Infiniti Q50 i śmiało wkracza w rewiry Audi, BMW oraz Mercedesa. Odważny jest choćby jego wygląd, który gustowną linię prestiżowego sedana łączy z połaciami mocno pofałdowanej blachy i garścią nowoczesnych szczegółów, tworząc tym samym mieszankę elegancji, dynamiki oraz finezji.

W podobnym stylu utrzymano stylistykę wnętrza, a wyrafinowane wzornictwo sprzężono z materiałami wykończeniowymi z najwyższej półki. W kokpicie znalazło się ponadto sporo elektroniki - kilka efektownych wyświetlaczy przygotowano do obsługi gigantycznej liczby funkcji pokładowych. Poznanie wszystkich tajników wymaga czasu, ale na szczęście obsługa podstawowych funkcji nie nastręcza problemów, a najważniejsze wskaźniki są wzorowo czytelne.

Tak jak w przypadku innych aut klasy premium, wielkie nadwozie Q50 wcale nie oznacza wielkiej przestrzeni w kabinie. Podczas gdy z przodu nawet koszykarz znajdzie wygodną pozycję do jazdy, z tyłu jest ciasno, szczególnie nad głową. Nieco dodatkowej przestrzeni przydałoby się też w bagażniku odmian wyposażonych w napęd AWD. Niezależnie od wersji trzeba natomiast pochwalić genialnie wyprofilowane fotele i perfekcyjne wyciszenie wnętrza.

Tym, co wyróżnia dalekowschodniego sedana na tle innych samochodów seryjnych, jest układ kierowniczy, w którym nie ma bezpośredniego połączenia kierownicy z kołami. Rozwiązanie to ma wiele zalet, ale sprawia, że komunikacja między kierowcą a kołami jest zachwiana. Żadnych uwag nie mamy z kolei do pracy zawieszenia - jego zaawansowana konstrukcja gwarantuje zarówno świetne prowadzenie, jak i wysoki komfort.

Infiniti Q50 to auto naszpikowane nie tylko nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi, ale i szeregiem elektronicznych asystentów kierowcy oraz luksusowymi dodatkami wyposażenia. Wysoka cena nie powinna więc dziwić, zwłaszcza że konkurenci potrafią kosztować więcej. Czy japoński model z walki o klienta wyjdzie obronną ręką, tego dowiemy się w najbliższych latach.

Komentarze redakcji

Powagosław: Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?
Luzacjusz: Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

Silniki Infiniti Q50

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Ten samochód ma dwa oblicza. Można sprawić sobie 2.2-litrowego diesla pod maskę i cieszyć się ze 170KM. Co prawda frajda może nie jest tak duża, jak w silniku benzynowym, ale samochód chętnie się zbiera, ma niezłe osiągi, jest elastyczny i szybko reaguje na pedał gazu. W skrócie – to dobry wybór. Ale prawdziwą petardą jest hybryda, która w tym przypadku nie kojarzy się z ekologicznością i nudą. 364KM wgniatają w fotel jak w rakiecie, a wóz serwuje kosmiczne doznania w niezwykle subtelny sposób – można się zakochać.

motointegrator.autocentrum.pl

Infiniti Q50 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Katalog nowych aut

Infiniti Q50

od 144 493 zł do 226 336

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (364 KM): Q50 Hybrid

 

Diesel (170 KM): 2.2d

Skrzynie biegów

automatyczna: 7-stopniowa

 

manualna: 6-biegowa
Katalog nowych aut Infiniti Q50
 

Najpopularniejsza wersja Infiniti Q50

Infiniti Q50 Q50 Hybrid 364KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

skórzana tapicerka
szyberdach
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet &#8222;Komfort&#8221; - 2 460
Pakiet multimedialny - 13 120
Pakiet &#8222;Kierowanie&#8221; - 0
Pakiet &#8222;Widoczność&#8221; - 5 330
Pakiet Tarcza Bezpieczeństwa - 10 660
Pakiet &#8222;Powitanie&#8221; - 0

Cena katalogowa

226 336

Zobacz ofertę Infiniti Q50 Q50 Hybrid 364KM - 4 drzwiowy sedan
 

Infiniti Q50 najczęściej porównywane z:

Citroen DS5
1.6 THP (156 KM)
BMW Seria 3
335i (306 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Infiniti Q50

Galerie Infiniti Q50

Infiniti Q50 Hybrid (2014) Infiniti Q50 2.0 Turbo (2014) Infiniti Q50 Eau Rouge Concept (2014) Infiniti Q50 2.2 Diesel (2014) Infiniti Q50
Zobacz inne galerie Infiniti

Infiniti Q50

Ostatnie komentarze:

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Infiniti

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
160
Przejechany dystans
70 709 km
Zatankowanego paliwa
3 445 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
13
Wydanych pieniędzy
10 755 zł
Średnie wydatki na auto
1 536 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
24
Wydanych pieniędzy
117 338 zł
Średnie wydatki na auto
16 763 zł
Zobacz dzienniki kosztów Infiniti (7)

Testy zderzeniowe Infiniti Q50

Najnowsze testy zderzeniowe Infiniti Q50 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Infiniti Q50 2.2d 'Premium', LHD
2013

Infiniti Q50
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Infiniti

Zużycie paliwa Infiniti Q50

Na podstawie 1 raportu spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: skahd, dodano: 12.12.2013 17:27

Infinity Q50s

pełny raport Infiniti Sedan 2.2d

Skarbnica wiedzy o Infiniti Q50

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Infiniti Q50

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Infiniti Q50