Szukaj

Informacje o Infiniti Q50 I

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2013 luksusowy sedan segmentu D (klasa średnia, grupa premium). Model Q50 zastąpił w ofercie marki serię Infiniti G. Pierwowzorem koncepcyjnym Infiniti Q50 był prototyp z roku 2009 – Infiniti Essence. Zaprojektowana przez Shiro Nakamurę produkcyjna wersja samochodu nawiązuje również do modelu Infiniti M. Był pierwszym samochodem marki z nowym nazewnictwem z oznaczeniem literą Q (lub, w przypadku crossoverów, literami QX) oraz liczbą. Tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni samochód sprzedawany jest jako Skyline (bez marki Nissana czy Infiniti). Infiniti Q50 przeszedł facelifting w roku 2017. Do dnia dzisiejszego hale produkcyjne opuściło ponad 200 tysięcy egzemplarzy tego modelu.
czytaj więcej
Powagosław

Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?

~Powagosław
Luzacjusz

Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

~Luzacjusz

Infiniti Q50 I – wybierz silnik

Oceny Infiniti Q50 I

Liczba ocen: 31
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Silnik + Karoseria + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Ergonomia

Wybrane oceny

3,9
~Wlaziu
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Samochód ogólnie przyjemny w obcowaniu. Gdy trzeba gdzieś pojechać, czy bliżej, czy dalej to cieszy. Może nie do tego stopnia by ot tak wsiąść i po prostu się poszwędać bez celu jak to ma miejsce w przypadku np. BMW M lub wszelakich Porsche, ale na pewno sprawia więcej frajdy niż np. Lexus IS, czy Skoda Octavia. Auto najlepiej się sprawuje na autostradach na dystansach do ok. 500 km. Świetnie również radzi sobie z wyprzedzaniem na krajówkach. Niestety kompaktowych rozmiarów bagażnik powoduje, że zapakowanie się na "wypad" za miasto w więcej niż 2 osoby wymaga kompromisów. W mieście i na krętych drogach auto daje już mniej frajdy ze względu na dużą masę, ogromny promień skrętu i "długą" skrzynię biegów. Multimedia z jednej strony są kapryśne i trochę powolne, ale z drugiej jak na 2014 rok całkiem zaawansowane.
4,8
~hewamich
Infiniti Q50 I
Sedan 3.7 V6 333KM 245kW
Auto jest piękne, szybkie i inne... mało jeździ tego po naszych drogach dlatego często można odczuć cudzy wzrok patrzący wprost na auto Auto sprowadziłem w zeszłym roku i przejechałem 15tyś kilometrów. Na pewno na plus należy pochwalić silnik który jest elastyczny i bardzo trwały. Czasami mam odczucia, że gubi moc przy 7tyś obrotów, natomiast w momencie wbicia kolejnego biegu natychmiastowo się o tym zapomina... Czasami mogę ponarzekać na spasowanie ponieważ przy wchodzeniu w zakręt można poczuć skrzypienie środkowego tunelu.
3,2
~Adam
Infiniti Q50 I
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Opinia po 1,5 roku użytkowania więc już pozbawiona zachwytów, "ochów" i "achów". Auto na pewno stylistycznie nieprzeciętne i jeśli ktoś lubi się wyróżniać na drodze to powinien je na pewno rozważyć. Niestety po dłuższym użytkowaniu już nie jest takie "premium" jakie być powinno. Z powodu kiepskiej jakości nadaje się raczej do spokojnego "bujania się" po mieście, trasy dobijają lakier. Dobijają do tego stopnia iż przy przebiegu ponad 60 tys km przedni zderzak nadaje się do malowania przy dziesiątkach odprysków lakieru, tak samo jak i całe progi, tylne błotniki w dolnej części, drzwi w dolnej części (tej która jest wyprofilowana w stronę jezdni). Auto myte tylko i wyłącznie ręcznie, czasami opłukane na bezdotyku a jest porysowane od wycierania specjalnym ręcznikiem z mikrofibry (Fluffy). Zabezpieczyłem lakier powłoką kwarcową ale nie wiele to pomogło. Skóra w fotelu od kierowcy jest wyślizgana i wygnieciona, mimo również zabezpieczenia w profesjonalnym studiu detailingowym oraz comiesięcznemu czyszczeniu i balsamowaniu. Gorsze skóry są już chyba tylko w Volvo. Auta nie kupiłbym na pewno drugi raz ze względu na dziesiątki drobnych usterek i niedopracowań. Dużym plusem względem niemieckiej konkurencji jest konfigurowanie auta, nie trzeba dopłacać za byle pierdoły, podstawowa wersja ma praktycznie wszystko.
Średnie spalanie dla Infiniti Q50 I
8,5 – 13,0
l/100 km
5,7 – 6,7
l/100 km
14,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Infiniti Q50 I
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Domyślnie Skoro temat jest o spalaniu to dodaję kolejne wyniki moich obserwacji. Tak żeby pozostało dla potomnych Pomiary zrobione przy 10st C, z jedną osobą na pokładzie o wadze 78kg i bez bagażu, ciśnienie w oponach 2,7 bar (przód i tył) Prędkość tempomatu / czas przejazdu / obroty na minutę / średnie spalanie wg komputera / dystans / temperatura - 130km/h ( 2min:26sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 5km 10st C - 130km/h ( 4min:53sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 10km 10st C - 130km/h ( 7min:21sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 15km 10st C - 130km/h ( 9min:45sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 20km 10st C - 130km/h (12min:12sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 25km 10st C - 130km/h (14min:39sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 30km 10st C - 130km/h (17min:05sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 35km 10st C - 130km/h (19min:31sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 40km 10st C - 130km/h (22min:00sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 45km 11st C - 130km/h (24min:24sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 50km 11st C - 130km/h (26min:55sek) (2000 obr/min) Avg 4.9l/100km ! 55km 11st C - 130km/h (29min:15sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 60km 11st C - 140km/h ( 2min:16sek) (2125 obr/min) Avg 5.4l/100km ! 5km 15st C - 140km/h (13min:33sek) (2125 obr/min) Avg 5.5l/100km ! 30km 15st C - 140km/h (15min:55sek) (2125 obr/min) Avg 5.6l/100km ! 35km 15st C - 150km/h (4min:17sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 10km 10st C - 150km/h (6min:19sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 15km 10st C - 160km/h (1min:59sek) (2375 obr/min) Avg 7.2l/100km ! 5km 9st C - 170km/h (1min:52sek) (2600 obr/min) Avg 7.6l/100km ! 5km 10st C - 180km/h (1min:46sek) (2750 obr/min) Avg 7.8l/100km ! 5km 10st C - 190km/h (1min:40sek) (2975 obr/min) Avg 9.1l/100km ! 5km 10st C - 200km/h (3000 obr/min) Udało mi się przejechać ponad 100km na tempomacie i ani razu nie nacisnąć hamulca i gazu dystans: 100km czas: 48:47 prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1l/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) oraz odkryłem że gdy mineła 1h drogi z prędkością 130km/h (tempomat) to dystans przejechany który wskazywał komputer to 123km Więc muszę przetestować na GPSie jaka jest faktycznie prędkość, bo z tego by wynikało że o 7km zawyża swoje wskazania tempomat. dystans: 123km czas: 1h prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) Oraz średnie spalanie z odcinka 365km bez tempomatu, dużo przyśpieszeń, dużo hamowań, ogólnie duża dynamika dystans: 365km czas: 2h:42min Avg speed: 135km/h Avg: 7.5l/100km temp: 21 st C Ciśnienie w rozgrzanych oponach urosło do 2.9 bar (przód) 2.8 bar (tył) Sądzę że nie jestem w stanie jechać dynamiczniej niż w/w, bo co innego dynamika a co innego włączenie tempomatu na autostradzie w niemczech na dużej prędkości.
8,0
Liczba komentarzy: 1
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
8,0
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
Infiniti Q50 I