Szukaj

Informacje o Infiniti Q50 I 3.0t 405KM 298kW 2016-2017

Lata produkcji: 2016 – 2017
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2013 luksusowy sedan segmentu D (klasa średnia, grupa premium). Model Q50 zastąpił w ofercie marki serię Infiniti G. Pierwowzorem koncepcyjnym Infiniti Q50 był prototyp z roku 2009 – Infiniti Essence. Zaprojektowana przez Shiro Nakamurę produkcyjna wersja samochodu nawiązuje również do modelu Infiniti M. Był pierwszym samochodem marki z nowym nazewnictwem z oznaczeniem literą Q (lub, w przypadku crossoverów, literami QX) oraz liczbą. Tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni samochód sprzedawany jest jako Skyline (bez marki Nissana czy Infiniti). Infiniti Q50 przeszedł facelifting w roku 2017. Do dnia dzisiejszego hale produkcyjne opuściło ponad 200 tysięcy egzemplarzy tego modelu.
czytaj więcej
Powagosław

Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?

~Powagosław
Luzacjusz

Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2017 roku
Pojemność skokowa 2997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 405 KM (298 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 475 Nm przy 1600-5200 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia - Bezawaryjność (poważne usterki)
Infiniti Q50 I