Szukaj

Informacje o Infiniti Q50 I 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2013 luksusowy sedan segmentu D (klasa średnia, grupa premium). Model Q50 zastąpił w ofercie marki serię Infiniti G. Pierwowzorem koncepcyjnym Infiniti Q50 był prototyp z roku 2009 – Infiniti Essence. Zaprojektowana przez Shiro Nakamurę produkcyjna wersja samochodu nawiązuje również do modelu Infiniti M. Był pierwszym samochodem marki z nowym nazewnictwem z oznaczeniem literą Q (lub, w przypadku crossoverów, literami QX) oraz liczbą. Tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni samochód sprzedawany jest jako Skyline (bez marki Nissana czy Infiniti). Infiniti Q50 przeszedł facelifting w roku 2017. Do dnia dzisiejszego hale produkcyjne opuściło ponad 200 tysięcy egzemplarzy tego modelu.
czytaj więcej
Powagosław

Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?

~Powagosław
Luzacjusz

Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 3498 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 364 KM (268 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 546 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

3,9
~Wlaziu
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Samochód ogólnie przyjemny w obcowaniu. Gdy trzeba gdzieś pojechać, czy bliżej, czy dalej to cieszy. Może nie do tego stopnia by ot tak wsiąść i po prostu się poszwędać bez celu jak to ma miejsce w przypadku np. BMW M lub wszelakich Porsche, ale na pewno sprawia więcej frajdy niż np. Lexus IS, czy Skoda Octavia. Auto najlepiej się sprawuje na autostradach na dystansach do ok. 500 km. Świetnie również radzi sobie z wyprzedzaniem na krajówkach. Niestety kompaktowych rozmiarów bagażnik powoduje, że zapakowanie się na "wypad" za miasto w więcej niż 2 osoby wymaga kompromisów. W mieście i na krętych drogach auto daje już mniej frajdy ze względu na dużą masę, ogromny promień skrętu i "długą" skrzynię biegów. Multimedia z jednej strony są kapryśne i trochę powolne, ale z drugiej jak na 2014 rok całkiem zaawansowane.
4,8
~Pawel
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Musze powiedziec iz to auto zaskoczylo mnie bardzo pozytywnie . Wybralem sie do dealera samochodow z mysla o kupnie bmw / merecedesa/audi leczy wszytkie te wydawaly sie tak oklepane az ze nielubie nudy uwage przykulo Infiniti q50 kilka ciekawostek 1) samochod byl projektowany przy wspolpracy vetela kierowcy raidowego ( chyba poprawnie wpisalem jego imie ) 2) fotele byly projektowane przez NASA aby uzyskac jaka njabardziej przyjazna pozycje dla kierowcy i tu naprawde rewelacyjne 3) skora byla testowana przez 3 miliony japonczykow by uzyskac jak najlepszy i najprzyjemniejszy wynik 4)auto posiada tarcze bezpieczensstwa chyba to jest dodatkowa opcja ale jesli kupujecie to musicie to kupic inaczej to jak by kupic cos fajnego ale tylko w polowie z tarcza bezpieczenstwa samochod sam potrafi przewidziec kolizje i zaczyna hamowac wczesniej niz bysmy mey to zrobili troche to uciazliwe na poczatku ale pozniej zdalem sobie sprawe jak to poprawia bezpieczenstwo dodatkow line assistance z korekcja toru jazdy i jak by to najprosciej powiedziec samochod potrafi prowadzisc sie sam nawet w zakretach o ile nie sa zbyt ostre sam na autostradzie przejechalem 30km bez dotykania kierwonicy i pedalu hamulca lub gazu pewnie gdyby nie zjazd jechal bym dalej 5) naglosnienie bose bylo zaprojkektowane dla tego samochodu i kazdy meloman powiem WOW rewelacja 6) auto "nieposiada " fizycznego lacza (kolumny kierowniczej polaczonej z kolami ) sterowanie odbywa sie za pomoca komputera i sterownikow co nam daje rewelacyjne osiagi w zakretach itp (dla bezpieczenstwa jest system ktory dziala jak stara kolumna kierwonicza ale tylko w razie awarii systemu wrazenia z jazdy tak jak ktos napisal podobne do bmw m3 audi rs czyli top sport klasa ale ze znacznie mniejszym spalaniem ja generalnie przy mieszanej jezdzie a wolno niejezdze uzyskuje srednie spalanie 8.5ltr na 100km bawilem sie z oszczednoscia i zszedlem do 6ltr na 100 ale frajdy z jazdy 0 wiec 8.5ltr uznaje za rewelacje jezeli wybieracie diesla niedjacie sie zwiesc niskim spalaniem bo tak niejest moj kolega posiada diesla 2,2 i spalanie srednie 8litrow wiec troche rozbiezne co podaje producent
4,5
~Aleksander
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Auto pod wieloma względami wręcz doskonałe. Komfortowo zawieszone, ciche, niesamowicie dynamiczne i o dziwo oszczędne. To auto to jakby dwa pojazdy w jednym. Gdy masz ochotę jeździć ekologicznie i oszczędzać paliwo wystarczy przełączyć się w tryb EKO i delikatnie obsługiwać się z pedałem przyśpieszenia. Okresy jazdy na silniku elektrycznym są wtedy wydłużone a spalanie znacznie niższe. Gdy masz ochotę na jazdę sportową - auto daje niesamowitą frajdę z prowadzenia. Połączenie tych dwóch cech, które wydaje się bardzo trudne jest tym co uwodzi w Q50S Hybrid
Infiniti Q50 I