Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee III

Lata produkcji: 2001 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 1974 roku. Jeden z najsłynniejszych aut w swojej klasie, jeden z niewielu, które sukces rynkowy w Ameryce powtórzyły również w Europie. Pierwsza generacja Cherokee oznaczona symbolem SJ, spokrewniona ze starszym modelem Wagoneer, była pełnowymiarowym SUV-em. Kolejne, choć nosiły tę samą nazwę, były mniejsze: XJ (1984-2001), KJ (2002-2007) i KK (2008-2013). Trzecią i czwartą generację modelu oferowano w USA pod nazwą Liberty. Od 2014 roku dostępna jest generacja piąta przygotowana wspólnie przez Chryslera i Fiata.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz

Jeep Cherokee III – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~michalfr
Jeep Cherokee III
Terenowy 3.7 i V6 211KM 155kW
Po raz pierwszy odczuwam frajdę z jazdy samochodem. Ani Skoda Favorit, ani Citroen Xsara Picasso, ani Citroen C4 Grand Picasso takiej frajdy nie dawały. Auto jest piękne, w miarę ekonomiczne jak na 4x4, dobrze jeździ w terenie i kiepskich drogach mojego osiedla (mały czołg) i wygodnie prowadzi. Prawie 2 tony na kółkach robią swoje. W odróżnieniu od osobówek przebranych za terenówki (SUVy typi Toyota Rav4, Honda CR-V, Skoda Yeti itp) to jest terenówka przebrana za osobowy. I bardzo dobrze. Na dodatek bardzo ładnie się prezentuje. Wadą jest dość mała podatność na dodatkowe modyfikacje \"w teren\", a to wina m.in. niezależnego przedniego zawieszenia. Ale cóż. Nie każdy potrzebuje samochód do orania pola, a ten bez problemu i tak przejedzie przez niejedną przeprawę, gdzie normalne osobówki ugrzęzną po paru metrach.
4,3
~rb.markiz@gmail.com
Jeep Cherokee III
Terenowy 3.7 i V6 211KM 155kW
Myśląc o kupnie nowego samochodu, zastanawiam się, czy nie kupić 2 ;) nowego cherokee i np bmw x5 ;) Przez ponad 290tys km nie zawiodłem się na tym samochodzie. Zjeździłem Europę wzdłuż i wszerz. Auto doskonałe.Choć przyznam, że na długie wycieczki, przy optymalnej prędkości ok 150km jest trochę męcząco.Szczególne na niemieckich autostradach - ale pod 180 też można cały czas jechać, biorąc pod uwagę, że spalanie dochodzi wtedy do 20l i hałas jest duży :) Mankamentem jest czasami mały bagażnik. W potrzebie wtedy przydaje się duży box na dachu.
4,4
~Wootoja
Jeep Cherokee III
Terenowy 3.7 i V6 211KM 155kW
Samochód bezawaryjny. To mój drugi, poprzedni był u mnie 3 lata, ten też jest już 3 lata. Poprzednik miał 100 tys. więcej, ale też był bezawaryjny. Eksploatacyjne wymiany - końcówki drążków wymieniam co 1,5 roku i blacha trochę podupada - w poprzedniku progi, w tym doły drzwi kierowcy do roboty, lub wymiany. Reszta, to tylko szczery uśmiech i jazda. Wszystko ok.
Średnie spalanie dla Jeep Cherokee III
12,5 – 16,8
l/100 km
9,4 – 11,7
l/100 km
14,8 – 17,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,4
Jeep Cherokee III
Terenowy 2.8 CRDi 163KM 120kW
Zakupiony Jeep w Białymstoku powrót na Śląsk 570 km. Auto zatankowane do pełna 70 l. Średnia na wyświetlaczu na początku trasy 11,1l. Jazda trasą S8 do Warszawy, na Wiśle wskaźnik pokazuje 8,7l. Myślę jest dodrze, do końca trasy schodzę do 7,6l, przejazd z prędkością 80-120 km/h. Rewelacja, jednak można jeździć Jeepem oszczędnie. Jeszcze zostaje sprawdzić spalanie po ponownym zatankowaniu do pełna, czyli do 70l. Wchodzi równo 53l, czyli spalanie faktyczne wyniosło 9,3l /100 km, Całkowite przekłamanie wskaźnika. Cudów nie ma. Późniejsza refleksja, to auto nie jest koniem wyścigowym, ale roboczym. Podjazdy na bliskie odległości do sklepu czy kościoła mijają się z celem. Robisz krzywdę temu samochodowi i sobie, bo zaraz poczujesz to finansowo. Po prostu auto do konkretnych celów.
8,5
Liczba komentarzy: 1
Jeep Cherokee III
Terenowy 2.8 CRD 150KM 110kW
nie wiem co z was za szofery... pali mi przy rozsądnej jeździe ok 8 nawet mniej... kiedyś miałem xedosa v6 bałem się spalania, bo też pisali 12 plus...mi brała 7,8 do ...ok.. ale to chyba tak jak z klockami sprzęgłem itd... są ludzie, co wymieniają co 100 tyś sprzęgło albo co 30 tyś klockie...sorry !!!! ale mazdą na klockach zrobiłem 80 tyś. a sprzęgło było przy 260 tyś km ciągle pierwsze i oryg.....ludzie, nauczcie się jeździć !!!
12,5
Jeep Cherokee III
Terenowy 2.8 CRD 150KM 110kW
Silnik bardzo silny, do ciężkich przyczep idealny. O spalaniu lepiej nie mówić. Bajki że pali 10l w mieście można wsadzić w książki. Przy normalnej jeździe w mieście pali 14l ale 20 też da się osiągnąć. 8,5 na trasie przy 80km/h 11 na trasie przy 110km/h na tempomacie
Jeep Cherokee III