Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler III

Lata produkcji: 2006 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Samochód terenowy (segment I), najbardziej kultowy model Jeepa i jedna z najpopularniejszych i najbardziej wytrzymałych terenówek na świecie. Wrangler kontynuuje tradycję znanego z drugiej wojny światowej Willysa. W porównaniu do sędziwego poprzednika, model przez ponad 60 lat niewiele zmienił swój wygląd. Powstały trzy generacje Wranglera, oznaczone symbolami: YJ, TJ oraz najnowsza, dostępna na rynku od 2006 roku JK. Dzięki swojej stylistyce i off-roadowym właściwościom, samochód stał się motoryzacyjną ikoną popkultury.

czytaj więcej
Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostał prawdziwą terenówką. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na działkę. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest mało praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale właśnie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci się z obcisłymi jeansami ze skórzaną naszywką na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicę. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Średnie spalanie dla Jeep Wrangler III
11,6 – 14,5
l/100 km
10,4 – 12,4
l/100 km
16,8 – 20,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,5
Liczba komentarzy: 1
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
Jest całkiem znośny na dłuższych odcinkach trasy lub w ich przewadze. Średnie maksymalne spalanie jest podane w przewadze bardzo krótkiego odcinka codziennego dojazdu do pracy, więc silnik nawet nie zdąży osiągnąć swojej temperatury pracy. Jednak nie spalanie się liczy. Kupując Jeep Wrangler tak naprawdę decydujesz się na styl życia. Jeżeli szukasz oszczędności i taniego środka komunikacji i chcesz tylko się komuś przypododbać to od razu odpuść sobie. Wsiadając do Jeepa przenosisz się do innego świata. Czujesz ze siedzisz za kierownicą solidnego samochodu z mocnym silnikiem i wiesz ze w każdych warunkach (błoto, deszcz, śnieg, zalane drogi) możesz zjechać z szarej wstążki i pokonać przeszkody, przy których zwykły użytkownik dróg i większości SUVów zostawiłby swoje autko na poboczu.
11,8
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu da się zejść poniżej 12l/100km w mieście. Rzadko jeżdżę poza miasto, podane wartości(minimalne oraz maksymalne średnie spalanie) zostały uzyskane w cyklu miejskim. Używam opon terenowych, gdyż dojeżdżam ze wsi, gdzie drogi bywają przeszkodą dla zwykłego samochodu.
13,9
Jeep Wrangler III
Unlimited 2.8 CRD 200KM 147kW
Samochód jak na tą masę i moc silnika wydaje się paliwożerny jak czytam opinie ludzi to się dziwie że piszą o takim spalaniu Na oponach originalnych z wranglera 17 cali 245 to spalanie w okolicy 12 litrów ale na oponach a-t bfgoodrich przy tym samym rozmiarze to spalanie około 17 litrów
Jeep Wrangler III