Szukaj

Informacje o Kia Picanto I 1.1 CRDi 75KM 55kW 2004-2010

Lata produkcji: 2004 – 2010
Segment: Auta najmniejsze

Do wyboru sÄ… zarówno motory benzynowe, jak i wysokoprężne. WÅ‚aÅ›ciwie to jeden wysokoprężny – malutki 1.1CRDI o mocy 75KM. Na wolnych obrotach bardziej dba o to, żeby utrzymać siebie przy życiu niż napÄ™dzać auto, ale gdy już turbosprężarka siÄ™ zaÅ‚Ä…czy, to dzielnie idzie przed siebie – jednak wszystko bez szaleÅ„stw. Najlepiej sprawdzi siÄ™ w mieÅ›cie. Motory benzynowe sÄ… dwa – 1.0l i 1.1l majÄ… 4 cylindry, ponad 60KM i nie czuć żadnych różnic w osiÄ…gach pomiÄ™dzy nimi. PracujÄ… cicho na niższych obrotach, ale skrzynia biegów trochÄ™ je usypia – przeÅ‚ożenia sÄ… dość dÅ‚ugie, co ogranicza możliwoÅ›ci autka na trasie, choć pozwala zaoszczÄ™dzić paliwo.

czytaj więcej
Powagosław

Kia raz jeszcze przekonuje nieprzekonanych, że dawne czasy to przeszÅ‚ość, a przyszÅ‚ość w projektowaniu atrakcyjnych samochodów, tak dużych, jak i maÅ‚ych, wyglÄ…da w koreaÅ„skiej marce ciekawie.

~Powagosław
Luzacjusz

To auto jest jak kotlet schabowy. Nic wielkiego, dość pospolite, mało oryginalne, ale każdemu zdarzyło się trafić w przydrożnej knajpie na coś, co koło schaboszczaka nawet nie leżało. Picanto smakuje dobrze, choć jest trochę przekombinowane. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie ten plaster ananasa na wierzchu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1120 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 155 Nm przy 1900-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Kubica
Kia Picanto I
Hatchback 1.1 CRDi 75KM 55kW
Auto super. Blacha zdrowa bujam się już nim ponad 8 lat. Latem na letnich oponach pali do 4,5, na zimówkach do 5l/100. Mam 2 przycierki parkingowe do blachy i po 5 latach zero rdzy czy dziur w blasze. Samochód służy mi na dojazdy do pracy ponad 30km. Ja zrobiłem ponad 160tyś i żadnej poważnej awarii. Przez okres użytkowania robiłem hamulce z tyłu, amory z tyłu, łączniki i sworznie z przodu. Samochód w ciągłym użyciu. Z przyspieszaniem szału nie ma ale to nie jest auto do wyprzedzania (chyba że przez innych ;-)). W trasie też dało radę 1000km na raz (z przerwą na tankowanie, wc i MCDrive). Mam wersję na wypasie z klimą (cały czas sprawna i nawet nie była dobijana), skórą i w prądzie. Skóra w tym 16 letnim aucie wg mnie jest super. Niedługo będę musiał obszyć albo kupić kierownicę (też skóra) bo już trochę się "zmęczyła". Chciałem zmienić na coś nowsze auto, ale tego mi szkoda bo jest bezawaryjne i bez korozyjne. Paliwo lałem lepsze i normalne i jeździ tak samo to tankuję tylko normalnego Diesla. Jest auto które najdłużej w życiu mam. Gdyby przyszło mi szukać jakiegoś auta na szybko to bym właśnie tego szukał!
4,5
~A
Kia Picanto I
Hatchback 1.1 CRDi 75KM 55kW
Ogólnie wersja w dieslu dosyć fajnie się zbiera. Przy ergonomicznej jeździe wychodziło mi 4-4.5l/100km, a przy trochę agresywniejszej coś 5.5/100. Nie męczy się aż tak na autostradzie. Z wygodą szału nie ma, ale nie siedzi się też źle. Dosyć tanie części. Dużym atutem są duże lusterka. Z minusów to mały bagażnik. Jest mało awaryjny. Jak na dojazdy do pracy i ewentualną trasę wystarcza. Jak na pierwszy samochód polecam.
4,5
~laku23
Kia Picanto I
Hatchback 1.1 CRDi 75KM 55kW
Super auto zapłaciłem prawie 15000zł za model po liftingu i jestem bardzo zadowolony:)
Kia Picanto I