Szukaj

Informacje o Lancia Phedra 3.0 i V6 24V 204KM 150kW 2002-2010

Lata produkcji: 2002 – 2010
Segment: VANy
Model należący do klasy minivanów (segment K) produkowany od 2002 roku. W ofercie Lancii Phedra zastąpił Zetę, pierwszego vana włoskiej marki stworzonego w ramach projektu „eurovan” koncernów PSA (Peugeot i Citroen) oraz Fiat (należy do niego Lancia). Phedra również jest efektem tej współpracy, a jej bliźniaczymi modelami są Citroen C8, Peugeot 807 oraz Fiat Ulysse, z tą różnicą, że van Lancii jest w tej grupie najbardziej luksusowy. W 2008 roku Phedra została poddana modernizacji, w 2011 roku zastąpił ją model Voyager.
czytaj więcej
Powagosław
Lancia to klasa i nikt przy zdrowych zmysłach tego kwestionować nie będzie. Phedra to luksusowy van, który oferuje to, o czym właściciel na przykład Fiata Idei mógłby ledwie pomarzyć. Problem w tym, że klasyczne linie tego samochodu z każdym rokiem coraz bardziej przypominają zmarszczki. ~Powagosław
Luzacjusz
Brzydki jak wygolony pudel. Chłopaki z Lancii, popatrzcie na inne, „nieluksusowe” oczywiście, vany i wyciągnijcie wnioski. Bo tylko przez wzgląd na markę, wygląd Phedry określa się jako oryginalny albo ostatecznie – kontrowersyjny. ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2959 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Lancia Phedra