Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Land Rover Range Rover

Luksusowy SUV (segment I) produkowany od 1970 roku. Uważany za pierwszego SUV-a w historii i prekursora tej klasy. Prototyp Range Rovera nosił nazwę VELAR (Vee Eight Land Rover), czyli Land Rover z silnikiem V8. W zamyśle miał być połączeniem pełnoprawnej terenówki z komfortową limuzyną. Od 2013 roku na rynku oferowana jest czwarta generacja modelu. Jego usportowioną wersją jest Range Rover Sport. Range Rover pierwszej generacji trafił, jako jedyny samochód, do paryskiego Luwru jako dzieło sztuki.

Generacje Land Rover Range Rover

Range Rover IV

Czy da się pogodzić tradycję z nowoczesnością? Jak pokazali projektanci Range Rovera IV, to trudne, acz wykonalne zadanie. Swoją monstrualną sylwetką, łączącą gigantyczne rozmiary z kwadratowymi kształtami, nadwozie odwołuje się do przeszłości, ale już zachodzącymi na boki lampami oraz widocznymi tu i ówdzie listwami ozdobnymi, stanowi ukłon w stronę współczesności. Całość wygląda spójnie, elegancko, prestiżowo i - co bardzo ważne - robi ogromne wrażenie.

Pod majestatyczną karoserią z nutką nowoczesności kryje się zaprojektowane w podobnym stylu wnętrze. Ogólne kształty deski rozdzielczej są znajome, ale kokpit nafaszerowany jest teraz multimedialnymi nowinkami. I nie ma w tym nic złego, bowiem cyfrowe zegary dorównują czytelnością tradycyjnym cyferblatom, a zamiast gąszczu przycisków konsola środkowa oferuje nam jeden, multifunkcyjny ekran. Do tego dochodzi oczywiście jakość wykończenia i poziom wyposażenia, jakich nie powstydziłaby się arystokratyczna limuzyna.

Sedanom przeznaczonym dla najbogatszych tego świata Land Rover Range Rover IV dorównuje również w kategorii ilości miejsca wygospodarowanego w środku. Niezależnie od tego, gdzie usiądziemy, i jaki mamy współczynnik BMI, toniemy w wolnej przestrzeni, a podczas pakowania bagaży nie musimy się martwić, że jakaś walizka zostanie na podjeździe. Praktyczność przestrzeni ładunkowej podnoszą regularne kształty kufra i dziecinnie proste składanie tylnej kanapy, przeszkadzać może za to dwuczęściowa klapa bagażnika.

Konstruktorzy topowego "Landa" bardzo poważnie podeszli do uzyskania jak najniższej masy własnej. Efekt jest piorunujący - podczas, gdy model trzeciej generacji był istnym wielorybem na kołach, nowy waży niemal pół tony mniej! Korzyści płynące z cudownej diety widać nie tylko po osiągach i zużyciu paliwa, ale również podczas pokonywania zakrętów. Oczywiście, Range Rover sportowcem nie jest, zamiast tego oferuje nam komfort, o którym większość kierowców nawet nie śniło. I jakby tego było mało, w terenie radzi sobie nieprawdopodobnie dzielnie.

Podobnie jak poprzednicy, Range Rover IV to typ wszechstronnie utalentowany. I podobnie jak poprzednicy, za tę wszechstronność każe sobie sporo (choć to bardzo delikatne słowo) płacić. Ciekawie prezentuje się za to wyposażenie brytyjskiej terenówki dla najbogatszych - choć w standardzie dostajemy wszystko, czego dusza zapragnie, lista dodatków potrafi zwalić na kolana...

Range Rover III

Replikę której luksusowej terenówki najłatwiej zbudować z klocków LEGO? Oczywiście Range Rovera! Ten samochód nie wie co to dynamiczne przetłoczenia czy agresywne detale, a krągłości jego wyglądu zewnętrznego należy doszukiwać się głównie w... kołach. Czy do czynienia mamy więc z reliktem przeszłości? I tak, i nie. Tak, bo równie proste kształty widzieliśmy już dawno, dawno temu, ale nie, bo stylistyka auta jest ponadczasowa, ma swój własny styl i również dziś może się podobać.

Po przyjrzeniu się karoserii pora zajrzeć do środka. Po otwarciu drzwi wita nas kabina, której luksus i wyrafinowanie powinny zaspokoić nawet wysokie wymagania arystokratów. Podróżujący okrętem flagowym Land Rovera mogą cieszyć się z niebotycznej ilości miejsca (choć mniejszej niż u rywali), niewiarygodnie komfortowych siedzeń, niewyobrażalnie bogatego wyposażenia czy niespotykanie ekskluzywnych materiałów wykończeniowych. Te ostatnie nie tylko świetnie wyglądają, ale są bardzo miłe w dotyku i dbają o odpowiednie doznania węchowe.

Zajmując miejsce za "sterami" Range'a możemy poczuć się jak szofer Królowej Angielskiej. Siadamy bowiem na ogromnym fotelu o szerokiej regulacji, przed nami rozpościera się niemal pionowa deska rozdzielcza, a zewsząd otaczają nas wszelkiej maści klawisze czy przełączniki. Tych ostatnich jest naprawdę dużo, ale ich przemyślane rozmieszczenie pozwala w miarę szybko odnaleźć się w licznych funkcjach samochodu. Wrażenie podróżowania "władcą szos" tylko wzmaga wysoka pozycja za "kółkiem" i świetna widoczność na zewnątrz.

Jak przystało na "pałac na kołach", brytyjski off-roader wysoki komfort podróżowania zapewnia nie tylko ze względu na przyjemne w użytkowaniu wnętrze, ale również zawieszenie pochłaniające nawet najpotężniejsze wyrwy w drodze. Wszystko jest oczywiście perfekcyjnie wyciszone, aby do uszu podróżnych docierał co najwyżej delikatny szum powietrza opływającego kwadratowe nadwozie. Miękkie zawieszenie, podobnie zresztą jak mało bezpośredni układ kierowniczy, nie nadają się niestety do dynamicznej jazdy. RR wyśmienicie sprawuje się za to w terenie - Wysoki prześwit, dopracowany napęd, solidne podwozie, a także szereg innych elementów pozwalają bez przeszkód zagłębić się w bezdroża.

Ale ewentualne wypady w ciężki teren skutecznie odradza nam myśl o niechcianym uszkodzeniu tego ultra-drogiego samochodu. Jeśli już o drogocenności Range Rovera mowa, warto podkreślić, że trzeba za niego zapłacić dużo więcej niż za niejednego konkurenta. Po części, koszt zakupu w postaci około pół miliona (!!!) złotych jest efektem zastosowania przez marketingowców niemal kompletnego wyposażenia standardowego. To ostatnie idzie w parze z ogromem dodatków, za które Land Rover żąda horrendalnych pieniędzy.

Komentarze redakcji

Powagosław: Ikona stylu, elegancji i charakterystycznej brytyjskiej niespieszności z napędem na cztery koła. Oby nigdy nikt nie wpadł na pomysł, by wyszlifować te królewskie kanty.
Luzacjusz: Mniej kwadratowy niż kiedyś, ale niczego to tak naprawdę nie zmienia. Gdyby Rolls-Royce zbudował SUV-a, wyglądałby pewnie dokładnie jak ten samochód.

Silniki Land Rover Range Rover

Land Rover Range Rover IV - jaki silnik wybrać?

Potężne auto - potężne silniki. Choć nie do końca. Diesel 3.0 258KM jest stosunkowo spokojny, ale i tak pozwoli bez problemu przegonić większość aut na drogach. Chętnie wchodzi na obroty, ma miły dźwięk i sprawia, że ten kloc wręcz traci na masie, bo prowadzi się tak lekko. A jeśli to za mało - diesel 4.4 339KM rozwieje wszelkie wątpliwości. Benzynowe, 5-litrowe monstrum można polecić już tylko fanatykom, bo silniki wysokoprężne nieźle się bronią. Za to ten dźwięk V8... warto za to płacić. Na stacji też.

Land Rover Range Rover III - jaki silnik wybrać?

Już na pierwszy rzut oka widać, że kawał byka z tego auta, dlatego najlepiej włożyć mu pod maskę coś, z czym nie będzie się męczył ani samochód, ani kierowca. Podstawowy diesel 2.9l ma 177KM i jest czymś w rodzaju zderzenia głosu Whitney Houston z głosem Mandaryny – nie ten poziom, nie pasuje. Oczko większy silnik wysokoprężny ma już 8 cylindrów, 3.6l i 272KM. Dzięki podwójnemu doładowaniu bardzo płynnie wykorzystuje gigantyczny moment obrotowy i wydaje się być wystarczający do tego wozu. Benzynowe 4.4l może mieć od 286 do 306KM, dysponuje świetną kulturą pracy i lubi sobie „chlapnąć” z baku – to normalne przy takiej masie i pojemności, wszystko i tak rekompensuje dźwiękiem. Przyspieszenie jest płynne, lecz rozczarujecie się, jeśli szukacie wciskania w fotel i przerażonych min pasażerów. W tym wozie wszystko jest wyważone i taktowne.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Land Rover Range Rover

Range Rover Hybrid - oszczędny władca terenu
 
Nasz test Range Rover Hybrid Autobiography

Ofertę Range Rovera wzmocniła pierwsza w historii marki hybryda. Elektryczny silnik nie tylko obniżył zużycie paliwa. Poprawia osiągi, a także wytwarza moment obrotowy, który przydaje się podczas jazdy w terenie.

Więcej stylu, więcej luksusu - Land Rover Range Rover IV

Zainteresowani zakupem samochodu z najwyższej półki poszukują stylu, komfortu, wyposażenia, prestiżu... Dotychczas produkowany Range Rover III nie zawodził w żadnej z kategorii, ale różnice miedzy nim, a mniejszym i znacznie nowszym Discovery IV powoli zaczęły się zacierać.

Land Rover Range Rover - terenowy pokój hotelowy

Luksusowy, pięciogwiazdkowy hotel oferuje swoim gościom ogromną dawkę relaksu, pozwala im się wyciszyć i oderwać od rzeczywistości. Niestety z drugiej strony rachunki potrafią drenować portfel w imponującym tempie. Można to porównać do Nowego Land Rovera Range Rovera - we wnętrzu każdy poczuje się fantastycznie,...

Przełomowy Range Rover

Nowy model Range Rovera jest określany mianem przełomowego. Po raz pierwszy będzie oferowany także w wersji z napędem na jedną oś.

Cztery dziesięciolecia luksusowej terenówki - Land Rover Range Rover

Luksusowe samochody terenowe to dziś normalne zjawisko, ale jeszcze pół wieku temu luksusowe to były limuzyny, natomiast auta terenowe miały być proste trwałe i wytrzymałe, a o komforcie nikt nie myślał. Kto nie wierzy, to niech wsiądzie do np. Land Rovera Defendera. Pierwszą zmianą był Range Rover,...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Land Rover Range Rover

Land Rover Range Rover na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Land Rover Range RoverautoWcentrum - społeczność Land Rover Range Rover

najwyższe oktanyAuta - Land Rover Range Rover

Land Rover Range Rover 66,16

Land Rover Range Rover just range...;-) 59,36

Land Rover Range Rover 3.9 V8 VOGUE 73,15

Land Rover Range Rover 4.6 HSE 56,41

Land Rover Range Rover Rendż 76,36

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Land Rover Range Rover

kamilsitarz 97,35

situs 30,07

rkolarz 30,12

ASOPROC 30,00

magik_87 30,01

slavM5 30,30

Adam130 30,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Land Rover Range Rover

Przygotowanie do sprzedaży, część pierwsza
Przygotowanie do sprzedaży, część pierwsza Wreszcie udało mi się znaleźć trochę wolnego czasu wspólnie z kumplami i wzięliś...
Po długiej przerwie
Po długiej przerwie Wreszcie nastał ten czas. Po dłuuuugim postoju postanowiłem wreszcie odpalić Ren...
Przygody z halogenem
Przygody z halogenem Wreszcie zmobilizowałem się, by pojechać na szrot i nabyć "nowy" lewy halogen do...
najlepszy do podróży
najlepszy do podróży Kupiłem to autko, aby przemierzać nim Polskę. Wygoda podróżowania zaskakuje najw...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Land Rover Range Rover

od 488 800 zł do 728 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (340 - 510 KM): 3.0 V6 S/C, 5.0 V8 S/C

 

Diesel (258 - 339 KM): 3.0 TDV6, 4.4 SDV8

Skrzynie biegów

automatyczna: , 8-stopniowa

 

Katalog nowych aut Land Rover Range Rover
 

Najpopularniejsza wersja Land Rover Range Rover

Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C 510KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

alufelgi
ESP
czujnik parkowania

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet wykończenia nadwozia Dark Atlas 1 - 5 610
Pakiet wykończenia nadwozia Dark Atlas 2 - 3 270
Pakiet wykończenia nadwozia Dark Atlas 3 - 6 290
Pakiet wykończenia nadwozia Dark Atlas 4 - 4 000

Cena katalogowa

688 500

Zobacz ofertę Land Rover Range Rover 5.0 V8 S/C 510KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Land Rover Range Rover najczęściej porównywane z:

Porsche Cayenne
4.8 V8 (550 KM)
Audi Q7
3.0 TDI DPF (245 KM)
Toyota Land Cruiser
3.0 D-4D (190 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Murano Premium Demonstracyjny Nissan Murano Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 4 900 km. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 219 900 zł 174 900 zł
Zyskujesz: 45 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Pathfinder 2,5D LE Demonstracyjny Nissan Pathfinder 2,5D LE
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 000 km. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 216 300 zł 159 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Land Rover Range Rover

Land Rover Range Rover
2.9 diesel 177 KM
173 000 km, 2003
59 900 PLN
Land Rover Range Rover
3.6 diesel 272 KM
141 000 km, 2008
139 000 PLN
Land Rover Range Rover
2.5 diesel 130 KM
0
11 000 PLN
Land Rover Range Rover
4.4 diesel 339 KM
2013
619 000 PLN

Ocena auta Land Rover Range Rover

Wybrane opinie

Land Rover Range Rover Terenowy 3.9 Vogue SEI (182 KM)

ojciec klasy SUV, ale za rezem pierwszy i ostatni ktorym mozna pojechac w prawdziwy teren i do opery, mozna sie w nim powaznie zakochac, gdyby nie spalanie nie myslal bym o zmianie, mimo wieku ma w sobie to cos czego nie maja dziesiejsze plaskitki, fotel przutyla, V8 mruczy i plyniesz po szosie 120 ze stoickim spokojem, w terenie jesli mu nie przeszkadzac na gumach AT wjedzie i wyjedzie ze wszystkiego (nie mowie o extremach) jeszcze mi sie nie zdazylo zebym nie mogl podjechac pod gorke, a byly tez takie 100%, ugrzezl w blocie czy piachu, mozna zapakowac cala rodzine, bagaznik potega, chyba tylko stara omega ma wiekszy, do tego dach jak potrzeba, jak sie nim pojezdzi chwile i i godzi na spalanie ok 20l srednio LPG to ciezko znalezc nastepne auto, nowsze LR to juz nie to samo, ta marka skonczyla sie w 95 ..... no 98 roku, teraz zostal juz tylko skrzetnie sprzedawany mit, wiekszosc serii, i defenderow oraz RR clasic jezdzi do dzis bez wiekszych awarii, dlatego LR niemal zbankrutowal, gdyby...

dodał: munk
Land Rover Range Rover ( KM)

no cóż: chciałoby się powiedzieć - auto doskonałe ... , ale niestety - Anglicy przegrywają z Niemcami w detalach: brak zabezpieczenia komory silnika przed intruzami -> przez wlot powietrza można swobodnie włożyć rękę pod maskę i ją otworzyć, nie mówiąc już o powyrywaniu kabli; kolejna rzecz - to niedopieszczona pod względem spasowania karoseria - różnice w szerokości szczelin w drzwiach, owiewce, brak uszczelki między drzwiami na słupku środkowym itp. We wnętrzu razi niespójność deski rozdzielczej z przednimi drzwiami - sprawiają wrażenie dostawionych z innego auta - część głośnika w tapicerce drzwi jest przesłonięta przez element knsoli ... i wreszcie, pomijając niekwestionowane doskonałe walory terenowe tego auta - to zachwanie samochodu z wyróżnikiem "sport" w nazwie podczas szybkiej jazdy po niezbyt "równych" polskich drogach przypomina skaczący ping-pong - brak jakiejkolwiek amortyzacji (osobiście jeżdżę z ciśniniem obniżonym do ok. 1,7 atm.) - to tyle.

dodał: private@post.pl
Land Rover Range Rover SUV 2.9 TD 24V (177 KM)

ZA TE PIENIĄDZE - TRAGEDIA, DRZWI ZAMYKAJĄ SIĘ Z TAKIM TRZASKIEM JAK W STAREJ WOŁDZE, SŁABE WYCISZENIE DOSŁOWNIE HUK W CZASIE PRZYSPIESZANIA ( POPRAWIONO W MODELU PO LIFTINGI ) OGÓLNIE TRAKTOR NIE SAMOCHÓD, PODOBNO TEN NOWY JEST O NIEBO LEPSZY. SYSTEM AUDIO POMIMO WIELKIEJ ILOŚCI GŁOŚNIKÓW GRA TRAGICZNIE, MATOWO CAŁKOWITY BRAK BRZMIENIA JAK BYLEJAKIE STARE SONY. W AUTACH 4 X TAŃSZYCH BYWA ZNACZNIE LEPIEJ. AUDIO POCHODZI OD BMW A CI NIE MAJĄ SIĘ CZYM CHWALIĆ.

dodał: JAREK JAREK@NORDSTAR.PL
Land Rover Range Rover SUV 3.6 TD V8 (271 KM)

KANCIASTY"BRZYDAL"AUTO JAKO CAŁOŚĆ DOSKONAŁE-B.CICHE,B.DYNAMICZNE,ŚR.SPALANIA 12L,CUDOWNE NAGŁOŚNIENIE,B.SKUTECZNE HAMULCE,FANTASTYCZNE PNEUMATYCZNE ZAWIESZENIE-IDEALNE NA POLSKIE DROGI,IDEALNA POZYCJA ZA KIEROWNICĄ.WADY:ODGŁOS ZAMYKANYCH DRZWI-BRZMI JAK W TANIM AUCIE,ZBYT INTENSYWNE GRZANIE SIEDZEŃ,NIEDOPRACOWANA ROLETA BAGAŻNIKA,ZA MAŁO PRAKTYCZNYCH SCHOWKÓW

dodał: BRUNO
Land Rover Range Rover Terenowy 3.5 Vogue (126 KM)

Jak na osiemnastoletnie auto RR jest bardzo wygodnym i przyjemnym w eksploatacji autem. Trzeba się jednak liczyć z drobnymi awariami, a co najważniejsze słuchać auta, bo potrafi dać znać, że coś się psuje, poza tym regularnie wymieniać olej i inne płyny ustrojowe, świece oraz kable WN. Jak Ty zadbasz o swojego Land Rovera, tak on zadba o Ciebie.

dodał: miw

Galerie Land Rover Range Rover

Land Rover KAHN Cosworth RS500 Land Rover Range Rover IV Range Rover Autobiography Ultimate Edition Land Rover Range Rover Hybrid (2014) Range Rover III 3.6 TD V8 271KM - galeria redakcyjna Land Rover Range Rover III Land Rover Range Rover 2006 Land Rover Range Rover IV LWB (2014) Land Rover Range Rover Sport 2007 Land Rover Range Rover 2009
Zobacz inne galerie Land Rover

Land Rover Range Rover

24 komentarze

21 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~kazik kupno~kazik kupno

witam czy Range Rover II z 2.5 tds silnikiem bmw na co patrzyc przy zakupie????? pozd.kazik

~wiemcopiszę~wiemcopiszę

Po pierwsze to na zdjęciu macie nie ten opisywany model, tylko nowszy. Ten samochód (Range Rover II) to w zasadzie murowane kłopoty. Bardzo kosztowne i kłopotliwe zawieszenie pneumatyczne. Jedyny silnik, który nie poraża spalaniem to 2,5 TDS od starego BMW. Niestety TDS jest przy tej masie za słaby a na dodatek jest dość awaryjną konstrukcją. Auto jest duże i komfortowe ale absolutnie nie nadaje się do szybkiej jazdy bo całe "pływa" - zwłaszcza w zakrętach auto wydaje się być bardzo niestabilne.
Jego wygląd jest na dzisiaj bardzo archaiczny. Ilość psujących się drobiazgów jest niezliczona. Większość mechaników nie ma o nim pojęcia a autoryzowane serwisy albo żądają grubych pieniędzy albo wręcz nie chcą się podejmować napraw.

Najlepszym dowodem na jego jakość jest szybkość z jaką traci na wartości. Być może nowsze generacje Range Rovera są mniej awaryjne, ale wersji z okolic rocznika 1999 nie polecam nikomu. Chyba , że ktoś lubi grzebać w samochodzie i nie szkoda mu pieniędzy to wtedy taki Range jest idealnym materiałem.

~Kolunio~Kolunio

angielskie smieci nigdy nie zastapia oryginalnego prawdziwego auta. Bo ersatz bedzie ZAWSZE ersatzem

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Land Rover

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
814
Przejechany dystans
437 994 km
Zatankowanego paliwa
34 573 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
160
Wydanych pieniędzy
120 333 zł
Średnie wydatki na auto
3 343 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
143
Wydanych pieniędzy
46 718 zł
Średnie wydatki na auto
1 298 zł
Zobacz dzienniki kosztów Land Rover (36)

Testy zderzeniowe Land Rover Range Rover

Najnowsze testy zderzeniowe Land Rover Range Rover przeprowadzone przez Euro NCAP.

Range Rover 3.0 TD 'Vogue', LHD
2012

Land Rover Range Rover
Range Rover 2002

Land Rover Range Rover
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Land Rover

Zużycie paliwa Land Rover Range Rover

Na podstawie 88 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: profitad, dodano: 01.11.2008 21:54

Jak na duże i ciężkie auto zużycie jest zadowalające.

pełny raport Land Rover Terenowy 2.5 D

autor: Kogilogi, dodano: 19.06.2007 16:25

Coś za coś. Ja nie patrzę ile spala, najważniejsze że"go" mam.

pełny raport Land Rover Terenowy 3.9 Vogue SEI

autor: munk, dodano: 03.01.2008 17:15

gdyby nie LPG na ktorym ten silnik chodzi rewelacyjnie to byl by dramat, ale cos za cos, jak sie ma opor aerodynamiczny stodoly, 2 tony zywej wagi i do tego 4 litry na V8 to musi cos wypic, na trasie 16l gazu/ w miescie od 23 do 25, ale jak sie ma fantazje i noge to spokojnie mozna dobic do 28 hehe, w terenie prosto = 20 l/h pracy

pełny raport Land Rover Terenowy 3.9 Vogue SEI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Land Rover Range Rover

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Land Rover Range Rover

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Land Rover Range Rover
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Land Rover Range Rover, oglądali także