Szukaj

Informacje o Lexus GS III

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1991 r., usportowiony model z segmentu E (wyższa klasa średnia). Ideą Lexusa było, by GS wypełnił lukę w katalogu marki między modelami ES oraz LS. Nadwozie Lexusa GS zaprojektowało włoskie biuro Italdesign Giugiaro. Powiązany początkowo z Toyotą Aristo – w Azji i Stanach Zjednoczonych samochód był sprzedany pod tą nazwą. Dopiero począwszy od generacji trzeciej na wszystkich rynkach model zaczął był sprzedawany pod jedną nazwą. Lexus GS okazał się komercyjnym sukcesem japońskiej marki należącej do Toyoty, był wiele razy nagradzane, m.in. w plebiscytach „Car and Driver” (1998-2000), „Motor Trend” (1998) oraz „Bilda” (2007). GS czwartej generacji pojawił się na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz

Lexus GS III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Lexus GS III

Liczba ocen: 67
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~adam
Lexus GS III
Sedan 3.5 450h 345KM 254kW
zaczne od wad z tylu miejsca nad glowa tylko dla osob do 180 cm fotele raczej twarde wydaja sie niewygodne ale po dlugiej trasie czlowiek jest wypoczety miejsca w srodku malo bo jest fenomenalnie wyciszony i naglosniony oswietlenie led malo jasne .zalety wyciszenie , naglosnienie , niezawodnosc osiagi ok 20s od o-200 km/h przyspiesza liniowo do 260km/h i jest szybszy od gs 450h 4 generacji. spalanie tempomat 110km/h -7l 127km/h-7.9l 145km/h 8.8l dodam ze mam opony 225/50r17 one zmniejszaja spalanie miasto pierwszy 1km-15l do20l w zimie potem ok 8-10 l bo silnik rozgrzany. polecam zrobic plukanke silnika i zalac olej a3 b4 5w-40 by chronic bembny vvt i
4,9
~Marek
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Jesli czytasz opinie o tym aucie bo jeszcze sie wahasz czy je kupic, to nie zastanawiaj sie ani chwili dluzej. Najlepiej przestan juz czytac ten komentarz i dzwon na numer z ogloszenia ktore na pewno masz juz upatrzone:) Z tego auta nie chce sie wysiadac. Polaczenie mocnej V szostki z bezstopniowa skrzynia biegow jest po prostu fenomenalne. Jesli chcesz, wozisz sie dostojnie jak Snoop Dog w swoich teledyskach, bezszelestnie sunac po drodze, a jak masz ochote obudzic tego potworka pod maska i poczuc jakze wspaniale uczucie wciskania w fotel, po prostu wciskasz troche mocniej prawy pedal. Po pewnym czasie zauwazysz ze na prawde trudno znalezc na ulicach auto, ktore w ogole mogloby dotrzymac Ci tempa np przy ruszaniu z pod swiatel. Wyposazenie - krotko mowiac lexus posiada wszystko co trzeba (mam wersje SE-L). Dobra klima, kamera cofania, nieprzeciekajacy szyberdach. Bardzo dobrej jakosci jest skora na siedzieniach. Jedynej rzeczy ktorej mi brakuje, a mialem w jednym z poprzednich aut (mazda 6 GH) to czujniki martwego pola przy lusterkach bocznych. Ponadprzecietny zestaw audio - bez zbednych sebiksowych subwooferow w bagazniku, dzwiek wydobywajacy sie z glosnikow lexusa na prawde daje rade. Sprawdzone przy zagluszaniu dzieciakow na tylnym siedzieniu. Bagaznik - hmm, jakby to powiedziec, nie za duzy. Ale niech nie bedzie to dla Ciebie czynnikiem skreslajacych GSa. W koncu wszystkie baterie do silnika elektrycznego te male japonskie inzynierki gdzies musieli wsadzic. Rowera tam nie upchniesz, ale na swiateczne zakupy z biedronki spokojnie mozna jechac. Jezdze tym autem troche ponad pol roku. W tym czasie zrobilem ok 13 tys km i jak narazie bez najmniejszej usterki. Jesli chodzi o spalanie jakos rzetelnie sie nie wypowiem, bo nie licze skrupulatnie kazdego litra. Nie zauwazylem bynajmniej zebym jakos duzo czesciej tankowal niz kiedykolwiek, a najwiekszy silnik jaki mialem przed GSem to 2.2. Na pewno nie wierz w historie typu looo paaanie, taki duzy silnik i ta moc to od stacji do stacji bedziesz tylko jezdzil. W niktorych miejscach zauwazylem wykwity rudej szmaty i jakbym mial sie do czegos przyczepic, to powiedzialbym ze karoseria moglaby byc troche lepiej zabezpieczona przed korozja. Caloksztalt bez zastanawiania sie oceniam na 5. Zona jezdzi mazda 3 i juz mi marudzi ze tez chce takiego lexusa. Jesli chcesz eleganckie i komfortowe auto, ktore osiagami nie odstepuje od usportowionych wersji konkurecji, GS 450h jest dla Ciebie.
4,9
~Mient
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Moje najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem - tym bardziej je doceniam po łożeniu dużych sum na naprawy niemieckich bubli a już najbardziej strachu, że stanę gdzieś moim Audi A6 2007r, które jeździło dużo km na lawecie. GS-a mam półtora roku i jedyne co musiałem wymienić to jak dotąd raz płyny i filtry! Dla porównania żona włożyła w BMW 3 E91 (orginalny przebieg 180k na ten moment) w tym czasie z 8 000zł - jakieś elementy zawieszenia, gdzieś sączył się olej przez jakąś część, pękł zaczep półki z tyłu, wymiana rozrządu, ring w lampie itp., skrzynia manual zaczyna chodzić tak, że wsteczny trzeba wrzucać dwoma rękoma).

Raporty spalania Lexus GS III

Liczba raportów: 91
Średnie spalanie dla Lexus GS III
9,2 – 12,2
l/100 km
12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Średnie minimalne - 8,57 l/100 km średnia z 2000 km, spokojna jazda autostradami, drogami krajowymi i trochę miasta, średnie maksymalne - 11,76 l/100 km średnia z 400 km, dynamiczna jazda drogami krajowymi i po mieście, minimalne - 7,62 l/100 km średnia z 500 km, spokojna jazda drogami krajowymi, wszystkie wartości liczone przy dystrybutorze, komputer pokładowy wskazuje różnie raz myli się o 0,02 l/100 km a czasem nawet o 0,7 l/100 km. Nie jest to może mistrz oszczędności ale jak na gabaryty i silnik 3,5 l to dobry wynik.
9,3
Lexus GS III
Sedan 3.5 4.5h 344KM 253kW
Średnie minimalne - 8,57 l/100 km średnia z 2000 km, spokojna jazda autostradami, drogami krajowymi i trochę miasta, średnie maksymalne - 11,76 l/100 km średnia z 400 km, dynamiczna jazda drogami krajowymi i po mieście, minimalne - 7,62 l/100 km średnia z 500 km, spokojna jazda drogami krajowymi, wszystkie wartości liczone przy dystrybutorze, komputer pokładowy wskazuje różnie raz myli się o 0,02 l/100 km a czasem nawet o 0,7 l/100 km. Nie jest to może mistrz oszczędności ale jak na gabaryty i silnik 3,5 l to dobry wynik.
9,5
Lexus GS III
Sedan 3.0 300 249KM 183kW
Auto bardzo komfortowe, znakomicie wyciszone. Audio MarkLevinson to klasa sama w sobie. Moj egzemplarz ma 143 tys km (oryginal, jeden wlasciciel od nowosci), poza czujnikami cisnienia w oponach nie psuje sie w nim nic. Spalanie bardzo uzaleznione od stylu jazdy. Trasa (autosrada) z predkoscia 120-150 km/h 7.5l/100km. Jazda mieszana (70% trasa, 30% miasto) 8.5l/100km. Krotkie przejazdy (miejskie korki, swiatla itp) 12.5l/100km. Maja na uwadze V6 i 250 km wedlug mojej oceny spalanie bardzo przyzwoite. Przyspieszenie ok, zero problemow z wyprzedzaniem. Polecam model!
Lexus GS III