Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 3 III

Produkowany od 2013.

Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - lewy przedni reflektor - wyłączony
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - emblemat
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - silnik
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - koło
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - głośnik w drzwiach przednich
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Mazda 3

  • 3 III   2013 - teraz
    Mazda 3 III
    • Wybierz generację

    • 3 III (2013 - teraz)
    • 3 II (2009 - 2013)
    • 3 I (2003 - 2009)

Komentarze redakcji

Powagosław: Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.
Luzacjusz: Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

Wersje nadwozia Mazda 3 III

Silniki Mazda 3 III

Lista silników:
1.5 SKYACTIV-G (100KM), 2.0 SKYACTIV-G (120KM), 2.0 SKYACTIV-G (165KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mazda 3

Czy warto kupić: używana Mazda 3 (od 2009 do 2013)

Radość z jazdy, ciekawa stylizacja, niezłe wyposażenie i symboliczna awaryjność. Atuty kompaktu z Kraju Kwitnącej Wiśni ułatwiają zaakceptowanie wyśrubowanych cen na rynku wtórnym oraz niezbyt przestronnego wnętrza. Czy warto kupić używaną Mazdę 3 II?

Mazda 3 MPS - pozory mylą

Kim jest król picu? To ktoś, kto zgrywa wielką gwiazdę, choć wcale nią nie jest. Ale ludzie trochę pozazdroszczą i to wystarcza mu do szczęścia. Po drugiej stronie są wszyscy, którzy nie lubią się obnosić, ale za to mają spore możliwości. Zupełnie jak Mazda 3 MPS.

Mazda 3 Sedan 2,0 120 KM SkyPASSION - mocny gracz ze wschodu
 
Nasz test Mazda 3 Sedan 2,0 120 KM A/T SkyPASSION

Oferta klasycznych sedanów segmentu C dostępna na polskim rynku jest bardzo bogata. Wystarczy wymienić takich graczy jak Volkswagen Jetta, Toyota Corolla, Opel Astra Sedan, Ford Focus Sedan czy Honda Civic Sedan, aby przekonać się jak zażarta walka toczy się o względy klienta. Całkiem niedawno do tego...

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - egzotyczna alternatywa
 
Nasz test Mazda 3 2.0 Skyactiv-G SkyEnergy

Nowy kompakt z Kraju Kwitnącej Wiśni wyróżnia się nie tylko efektowną linią nadwozia, dobrze zestrojonym zawieszeniem i rozsądnie skalkulowaną ceną. Fani motoryzacji na całym świecie od dłuższego czasu dyskutują na temat silnika Skyactiv-G. Czy 120 KM z... dwóch litrów pojemności znajduje uzasadnienie...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Czy będzie i jak może wyglądać nowy MPS 3?

26 czerwca 2013 roku ujawniono światu nowe oblicze Mazdy 3. Projektanci wspięli się na wyżyny i powstał bardzo atrakcyjny kompakt, zaprojektowany zgodnie z nową filozofią Mazdy: KODO - "Dusza Ruchu". Do mnie ta stylizacja trafia, podoba mi się zarówno zewnętrzny design jak i całkiem spójne...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 3

Mazda 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 3autoWcentrum - społeczność Mazda 3

najwyższe oktanyAuta - Mazda 3

Mazda 3 Mazdunia 73,05

Mazda 3 Osiołek 70,05

Mazda 3 Mazdaspeed Red Devil 83,95

Mazda 3 SPORT 78,49

Mazda 3 85,09

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 3

Piotr89 30,12

Horse007 30,19

zbynio79 55,19

janwa 30,13

TheKazz 30,12

izudd 37,04

dawid39lo 30,16

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 3

Na pohybel sk......m.
Na pohybel sk......m. Właśnie minęły 2 miesiące od zakupu Mazdy, a wczoraj autko zaliczyło łączny (upr...
Alusy vs stalówki zimą.
Alusy vs stalówki zimą. Planuję zakup zimówek i w związku z tym powstaje pytanie czy kupić same gumy i p...
Właśnie jakiś g.. w jakimś starym struclu w wersji numer II
Właśnie jakiś g.. w jakimś starym struclu w wersji numer II o mało nie skasował mi auta. Skończyło się na mocnym hamowaniu i lekkim przytarc...
Wrażenia po 45 dniach jeżdżenia
Wrażenia po 45 dniach jeżdżenia Auto kupiłem w gdańskim autohandlu. Oczywiście wszystko miało być cacy, wypieszc...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 3

od 64 900 zł do 91 800

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 165 KM): 1.5 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G

 

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 3
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 3

Mazda 3 1.5 SKYACTIV-G 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
elektryczne szyby
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

64 900

Zobacz ofertę Mazda 3 1.5 SKYACTIV-G 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Mazda 3 najczęściej porównywane z:

Volvo V40
2.0 T3 DRIVE-E (152 KM)
BMW Seria 1
125d (224 KM)
Citroen C4
1.6 HDi (92 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo V40 Momentum Volvo V40 Momentum
Rocznik: 2012. Przebieg: 115 870 km. Silnik: 2.0 111KM .
Cena: 69 900 zł
Ford Focus III Trend Ford Focus III Trend
Rocznik: 2011. Przebieg: 99 917 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 33 800 zł

Ocena auta Mazda 3 III

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,78
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + silnik
  • + wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 3

Mazda 3 I MPS - galeria społeczności Mazda 3 2.0 (150 KM) Active - galeria redakcyjna Mazda 3 MPS Mazda 3 Facelifting Mazda 3 II MPS 2.3 260KM - galeria redakcyjna (2) Mazda 3 II MPS Facelifting Mazda 3 II MPS 2.3 260KM - galeria redakcyjna Mazda 3 hatchback 2012 Mazda 3 I Hatchback - galeria społeczności Mazda 3 MPS 2009
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 3

  • 1.
  • 5,00 Mazda 3 II 1.6 MZR (105KM) 2009r.
    dodał: MIROSŁAW.A, 17.08.2013

    WITAM WSZYSTKICH. WPISALEM SIĘ W FORMUM WIELOKROTNIE JAKO , ŻE OD 1993 ROKU ROBIŁEM W TYM ZAKLADZIE WIELE SAMOCHODÓW. ( FORD MUSTANG 1964R POJ 5000 CCM, FORD MUSTANG 1964 POJ 3200CCM, CHEWROLET CHEVI VAN 1972 R , NAST. OPEL OMEGA MV6 POJ 2600 CCM FORD MONDEO ROK 2000 POJ 2600 , W ROKU 2012 I 2013 SUBARU FORESTER ORAZ MAZDA 3.W LATACH 90-TYCH KILKA MERCEDESÓW (BECZKA).WSZYSTKICH AUT NIE PAMIĘTAM WSZAK MINĘŁO OD PIERWSZEGO MONTAŻU PONAD 20 LAT ALE NIE WYOBRAŻMA SOBIE POWIERZENIA AUTA INNEMU WARSZTATOWI.WIELE OSOB TAM WYSŁAŁEM I KAŻDY JEST DO DZIASIAJ ZADOWOLANY , Z NASTĘPNYM AUTEM WRACA DO TEGO ZAKŁADU.POLECAM WSZYSTKIM!!!

  • 2.
  • 4,75 Mazda 3 I 1.6 MZR (105KM) 2005r.
    dodał: wojtas, 06.08.2013

    Jeżdżę na gazie od pół roku, na początku się wahałem czy zakładać gaz czy nie w końcu się zdecydowałem i jak do tej pory nie żałuję (20tyś na gazie). Auto jeździ bez problemów, spalanie max do 10 litów przy ostrej jeździe, podczas łagodnej jazdy zszedłem nawet do 7,5 l. Zdecydowanie polecam osobą, które wahają się tak jak ja się wahałem. Instalację zaopatrzyłem w lubryfikator do chłodzenia zaworów, podobno w japońskich autach powinno się to założyć gdyż zawory są wykonane z troszkę słabszych na wysoką temperaturę materiałów.

  • 3.
  • 4,50 Mazda 3 I 1.6 MZR (105KM) 2003r.
    dodał: Ania M-3, 22.02.2011

    Instalacje mam dwa lata, właśnie skończyła mi się gwarancja.W tym czasie 4 razy byłam na serwisie co 15 tys km. Takie bowiem są warunki gwarancji. Ja w tym czasie przejechałam 60tys km. Jesli można coś ploecić to polecam tą instalacje.Jest to Sequent 24 firmy BRC. Natomiast co do warsztatu to nie mam zastrzeżeń. Zawsze się umawiałam wcześniej i zostawiałam auto.Po paru godzinkach je odbierałam bo tak było mi wygodnie.Panowie zrobili co należy a ja załatwiłam w tym czasie swoje sprawy.Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.3 (162KM) 2006r.
    dodał: oldwinc, 14.10.2014

    Po poprawieniu instalacji po partaczach z zak³adu - zamontowali valteki 34 dysze 2.8mm, red. Zavoli N, czujnik PS2 przed filtrem FL daleko od listwy, reduktor przykrêcony do grodzi, który w koñcu odpad³ pozostawiaj±c fajny otworek i butli do jazdy na wstecznym. Strojenie i zebranie obu map, w³±czona adaptacja OBDII (+/- 3%). Red. Zavoli S, wtryski Dragon (dysze 2.5mm 1.5bar).

  • 5.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 MZR (150KM) 2004r.
    dodał: GEUGE, 25.02.2011

    Instalacja nadal sprawuje się świetnie. Czy na dworzu -20C czy +30C to Mazda 3 2.0 świetnie jeździ na gazie. Nic się nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Za miesiąc pierwsza wizyta gwarancyjna w warsztacie i wymiana filtrów, regulacja instalacji. Jak na razie jestem super szczęśliwy że mam gaz przy tych cenach benzyny. Polecam wszystkim instalację Landi Renzo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 MZR (150KM) 2004r.
    dodał: paweł, 14.05.2010

    Instalacja założona przez firmę Autopol z W-wy. Świetna robota za bardzo dobrą cenę. Instalacja bezobsługowa. Jak na razie nic się nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Świetne spalanie: miasto 9,5l a na trasie 7,6. Mam nadzieję, że silnik wytrzyma eksploatację na lpg bo przejechałem dopiero 3000km.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 3

Mazda 3

31 komentarzy

29 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

moczarekmoczarek

Moim zdaniem największy plus dla tego auta należy się za design, w środku bardzo ładnie prezentuje się deska rozdzielcza. Samochód jest zgrabny i nie jest zbyt dużych rozmiarów, więc parkowanie na mieście nie stanowi problemu.

~Rzaczek~Rzaczek

Witam wszystkich co do tej rdzy w mazdach to nie jestem tak do końca przekonany 4 lata temu sprzedałem wersje 323f w gazie rocznik 94 i wcale nie było na niej rdzy, obecnie posiadam 3 w dieslu i jest OK. Więc uważam że wszystko zależy od właściciela, musimy jednak pamiętać że większość tych aut pochodzi z importu a handlarze kupują auta o różnej historii i wcale nie są to najlepsze egzemplarze raczej większość z nich wyznaje zasadę kupić tanio poprawić bądź zrobić i szybko sprzedać zarabiając. Lecz ogólnie auta niemiecki będą miały lepszą blacharkę od każdego japończyka. Widziałem 3 letnią Toyote z salonu która na progach miała pierwsze oznaki rdzy, nawet audi od czasu do czasu wypuści wadliwą sztukę więc mazdy też się takie trafią i na to nie ma rady jak w każdej marce. Jeśli ktoś rozgląda się za 3 to polecam te po 2006 roku czyli po lifcie wówczas poprawili problem z natkolami.

~Jack~Jack

BMW 3,0 w automacie pali po mieście 16l auto nie dla przeciętnego obywatela.Jak by przerobił na gaz było by pewnie ze 20-22litry na sto.50-55zl/100km,a w benzynie ok. 90zł/100km,ale za to wyrywa asfalt z pod kół.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 566
Przejechany dystans
13 848 746 km
Zatankowanego paliwa
815 172 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 192
Wydanych pieniędzy
1 171 289 zł
Średnie wydatki na auto
1 216 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 027
Wydanych pieniędzy
1 714 438 zł
Średnie wydatki na auto
1 780 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (963)

Testy zderzeniowe Mazda 3

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 3 2.0 Core, LHD
2013

Mazda 3
Mazda 3 1.6 'Touring', LHD
2009

Mazda 3
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 3 III

Na podstawie 52 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Rafał, dodano: 11.03.2014 20:31

Przeglądy - nie wiem. Spalanie w mieście - tragedia. Trudno zejść poniżej 11 l. Na trasie, przy oszczędnej jeździe pali mniej niż 6l. Ale mieście!(Duże miasto, z korkami i na krótki dystans - żadne usprawiedliwienie.) PONAD 11l ! Poprzedni Avensis miał 10 lat (większe auto), podobny silnik, żadnego istop-u, i nie było problemu aby zejść poniżej 10l. Na tej samej trasie i w tych samych warunkach.

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 SKYACTIV-G

autor: szyszek, dodano: 18.09.2014 16:14

Przecietnie jezdzac pol na pol miasto/trasa i bez przekraczania 4 tys obrotow wychodzi mi 9-9.5l. Stojac w korkach przekracza 10l. Na trasie najwiecej wyszlo mi pod 11l - na niemieckiej autostradzie, bez oszczedzania, glownie 180 km/h. W trasie nieautostradowej, jadac przepisowo spokojnie mozna zejsc ponizej 8l. Spalanie w tym samochodzie mocno zalezy od dyscypliny - ma krotko zestopniowana skrzynie biegow (100km/h przy 3 tys obrotow na piatce) i baaardzo latwo i chetnie wkreca sie na obroty. Polecam lubiacym wysokie obroty. Stosunek moc spalanie jak dla mnie odpowiedni.

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 MZR

autor: ko-cio@interia., dodano: 19.09.2007 22:38

Staram się jeździć wg zasad oszczędnej jazdy. Średnia prędkość podawana przez komputer dla jazdy mieszanej wynosi 64km/h. Teren tylko zabudowany: trochę miasta, trochę jazdy podmiejskiej i wieś. Podane spalanie dla "długiej trasy" to wyjazd na wczasy, 3 osoby dorosłe+1 dziecko, pełny bagażnik, głownie autostrady, spokojna jazda, prędkość ok. 120 km/h.

pełny raport Mazda Hatchback 1.6 MZR

Skarbnica wiedzy o Mazda 3 III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 3 III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 3 III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 3, oglądali także