Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 3 III

Produkowany od 2013.

Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - lewy przedni reflektor - wyłączony
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - emblemat
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - silnik
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - koło
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - głośnik w drzwiach przednich
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Mazda 3

  • 3 III   2013 - teraz
    Mazda 3 III
    • Wybierz generację

    • 3 III (2013 - teraz)
    • 3 II (2009 - 2013)
    • 3 I (2003 - 2009)

Komentarze redakcji

Powagosław: Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.
Luzacjusz: Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

Wersje nadwozia Mazda 3 III

Silniki Mazda 3 III

Lista silników:
1.5 SKYACTIV-G (100KM), 2.0 SKYACTIV-G (165KM), 2.0 SKYACTIV-G (120KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mazda 3

Mazda 3 MPS - pozory mylą

Kim jest król picu? To ktoś, kto zgrywa wielką gwiazdę, choć wcale nią nie jest. Ale ludzie trochę pozazdroszczą i to wystarcza mu do szczęścia. Po drugiej stronie są wszyscy, którzy nie lubią się obnosić, ale za to mają spore możliwości. Zupełnie jak Mazda 3 MPS.

Mazda 3 Sedan 2,0 120 KM SkyPASSION - mocny gracz ze wschodu
 
Nasz test Mazda 3 Sedan 2,0 120 KM A/T SkyPASSION

Oferta klasycznych sedanów segmentu C dostępna na polskim rynku jest bardzo bogata. Wystarczy wymienić takich graczy jak Volkswagen Jetta, Toyota Corolla, Opel Astra Sedan, Ford Focus Sedan czy Honda Civic Sedan, aby przekonać się jak zażarta walka toczy się o względy klienta. Całkiem niedawno do tego...

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - egzotyczna alternatywa
 
Nasz test Mazda 3 2.0 Skyactiv-G SkyEnergy

Nowy kompakt z Kraju Kwitnącej Wiśni wyróżnia się nie tylko efektowną linią nadwozia, dobrze zestrojonym zawieszeniem i rozsądnie skalkulowaną ceną. Fani motoryzacji na całym świecie od dłuższego czasu dyskutują na temat silnika Skyactiv-G. Czy 120 KM z... dwóch litrów pojemności znajduje uzasadnienie...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Czy będzie i jak może wyglądać nowy MPS 3?

26 czerwca 2013 roku ujawniono światu nowe oblicze Mazdy 3. Projektanci wspięli się na wyżyny i powstał bardzo atrakcyjny kompakt, zaprojektowany zgodnie z nową filozofią Mazdy: KODO - "Dusza Ruchu". Do mnie ta stylizacja trafia, podoba mi się zarówno zewnętrzny design jak i całkiem spójne...

Białe szaleństwo - Mazda 3 MPS
 
Nasz test Mazda 3 MPS

Święta, święta i po świętach. Po kilku dniach spędzonych w gronie rodzinnym pozostał doskonały nastrój i mnóstwo zmagazynowanych kalorii. Pora roku sprzyja sportom zimowym, odkurzyłem więc deskę snowboardową, zadzwoniłem do znajomych i już wiedziałem, że spalę nieco kalorii na stoku. Jedyną skargę miałem...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 3

Mazda 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 3autoWcentrum - społeczność Mazda 3

najwyższe oktanyAuta - Mazda 3

Mazda 3 MY BABY 71,01

Mazda 3 63,90

Mazda 3 Madziaaa 63,28

Mazda 3 Mazdaspeed Red Devil 83,92

Mazda 3 MPS DSHV 79,73

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 3

Morgus 32,29

zbynio79 49,32

andy1980 71,29

darhad 92,42

takiowaki 30,18

911mc 30,14

Piotr89 30,16

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 3

Pierwsza niefajna rzecz
Pierwsza niefajna rzecz Osiołek ma szyby z tyłu oklejone fabrycznie. Nic mi z tego, bo tam nie siedzę i ...
Właśnie jakiś g.. w jakimś starym struclu w wersji numer II
Właśnie jakiś g.. w jakimś starym struclu w wersji numer II o mało nie skasował mi auta. Skończyło się na mocnym hamowaniu i lekkim przytarc...
Start/Stop - ocena efektywności.
Start/Stop - ocena efektywności. Systemy start/stop wprowadza się głównie z uwagi na ochronę środowiska naturalne...
Osiołkowi w żłoby dano ...
Osiołkowi w żłoby dano ... NOKIAN WR A3 205/50R17 93V oraz PIRELLI W210 SZ SER. II 205/50R17 93H W...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 3

od 64 900 zł do 93 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 165 KM): 1.5 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G

 

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 3
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 3

Mazda 3 1.5 SKYACTIV-G 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
elektryczne szyby
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

64 900

Zobacz ofertę Mazda 3 1.5 SKYACTIV-G 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Mazda 3 najczęściej porównywane z:

Skoda Octavia
1.6 TDI CR DPF (90 KM)
Ford Focus
1.6 Duratec (125 KM)
Honda Civic
1.8 i-VTEC (142 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Mitsubishi Lancer 1,6 117KM Sportback Invite Mitsubishi Lancer 1,6 117KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 86KM .
Cena: 65 990 zł 58 990 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Honda Civic Sport Honda Civic Sport
Rocznik: 2009. Przebieg: 8 500 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 34 900 zł 34 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 3 III

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,78
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + silnik
  • + wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 3

Mazda 3 hatchback 2012 Mazda 3 III Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM - galeria redakcyjna Mazda 3 I MPS - galeria społeczności Mazda 3 I Hatchback - galeria społeczności Mazda 3 2007 Sedan Mazda 3 III hatchback (2014) Mazda 3 MPS 2013 Mazda 3 Mazda 3 MPS 2009 Mazda 3 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 3

  • 1.
  • 5,00 Mazda 3 II 1.6 MZR (105KM) 2009r.
    dodał: MIROSŁAW.A, 17.08.2013

    WITAM WSZYSTKICH. WPISALEM SIĘ W FORMUM WIELOKROTNIE JAKO , ŻE OD 1993 ROKU ROBIŁEM W TYM ZAKLADZIE WIELE SAMOCHODÓW. ( FORD MUSTANG 1964R POJ 5000 CCM, FORD MUSTANG 1964 POJ 3200CCM, CHEWROLET CHEVI VAN 1972 R , NAST. OPEL OMEGA MV6 POJ 2600 CCM FORD MONDEO ROK 2000 POJ 2600 , W ROKU 2012 I 2013 SUBARU FORESTER ORAZ MAZDA 3.W LATACH 90-TYCH KILKA MERCEDESÓW (BECZKA).WSZYSTKICH AUT NIE PAMIĘTAM WSZAK MINĘŁO OD PIERWSZEGO MONTAŻU PONAD 20 LAT ALE NIE WYOBRAŻMA SOBIE POWIERZENIA AUTA INNEMU WARSZTATOWI.WIELE OSOB TAM WYSŁAŁEM I KAŻDY JEST DO DZIASIAJ ZADOWOLANY , Z NASTĘPNYM AUTEM WRACA DO TEGO ZAKŁADU.POLECAM WSZYSTKIM!!!

  • 2.
  • 4,75 Mazda 3 I 1.6 MZR (105KM) 2005r.
    dodał: wojtas, 06.08.2013

    Jeżdżę na gazie od pół roku, na początku się wahałem czy zakładać gaz czy nie w końcu się zdecydowałem i jak do tej pory nie żałuję (20tyś na gazie). Auto jeździ bez problemów, spalanie max do 10 litów przy ostrej jeździe, podczas łagodnej jazdy zszedłem nawet do 7,5 l. Zdecydowanie polecam osobą, które wahają się tak jak ja się wahałem. Instalację zaopatrzyłem w lubryfikator do chłodzenia zaworów, podobno w japońskich autach powinno się to założyć gdyż zawory są wykonane z troszkę słabszych na wysoką temperaturę materiałów.

  • 3.
  • 4,50 Mazda 3 I 1.6 MZR (105KM) 2003r.
    dodał: Ania M-3, 22.02.2011

    Instalacje mam dwa lata, właśnie skończyła mi się gwarancja.W tym czasie 4 razy byłam na serwisie co 15 tys km. Takie bowiem są warunki gwarancji. Ja w tym czasie przejechałam 60tys km. Jesli można coś ploecić to polecam tą instalacje.Jest to Sequent 24 firmy BRC. Natomiast co do warsztatu to nie mam zastrzeżeń. Zawsze się umawiałam wcześniej i zostawiałam auto.Po paru godzinkach je odbierałam bo tak było mi wygodnie.Panowie zrobili co należy a ja załatwiłam w tym czasie swoje sprawy.Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.3 (162KM) 2006r.
    dodał: oldwinc, 14.10.2014

    Po poprawieniu instalacji po partaczach z zak³adu - zamontowali valteki 34 dysze 2.8mm, red. Zavoli N, czujnik PS2 przed filtrem FL daleko od listwy, reduktor przykrêcony do grodzi, który w koñcu odpad³ pozostawiaj±c fajny otworek i butli do jazdy na wstecznym. Strojenie i zebranie obu map, w³±czona adaptacja OBDII (+/- 3%). Red. Zavoli S, wtryski Dragon (dysze 2.5mm 1.5bar).

  • 5.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 MZR (150KM) 2004r.
    dodał: GEUGE, 25.02.2011

    Instalacja nadal sprawuje się świetnie. Czy na dworzu -20C czy +30C to Mazda 3 2.0 świetnie jeździ na gazie. Nic się nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Za miesiąc pierwsza wizyta gwarancyjna w warsztacie i wymiana filtrów, regulacja instalacji. Jak na razie jestem super szczęśliwy że mam gaz przy tych cenach benzyny. Polecam wszystkim instalację Landi Renzo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 MZR (150KM) 2004r.
    dodał: paweł, 14.05.2010

    Instalacja założona przez firmę Autopol z W-wy. Świetna robota za bardzo dobrą cenę. Instalacja bezobsługowa. Jak na razie nic się nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Świetne spalanie: miasto 9,5l a na trasie 7,6. Mam nadzieję, że silnik wytrzyma eksploatację na lpg bo przejechałem dopiero 3000km.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 3

Mazda 3

30 komentarzy

28 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Rzaczek~Rzaczek

Witam wszystkich co do tej rdzy w mazdach to nie jestem tak do końca przekonany 4 lata temu sprzedałem wersje 323f w gazie rocznik 94 i wcale nie było na niej rdzy, obecnie posiadam 3 w dieslu i jest OK. Więc uważam że wszystko zależy od właściciela, musimy jednak pamiętać że większość tych aut pochodzi z importu a handlarze kupują auta o różnej historii i wcale nie są to najlepsze egzemplarze raczej większość z nich wyznaje zasadę kupić tanio poprawić bądź zrobić i szybko sprzedać zarabiając. Lecz ogólnie auta niemiecki będą miały lepszą blacharkę od każdego japończyka. Widziałem 3 letnią Toyote z salonu która na progach miała pierwsze oznaki rdzy, nawet audi od czasu do czasu wypuści wadliwą sztukę więc mazdy też się takie trafią i na to nie ma rady jak w każdej marce. Jeśli ktoś rozgląda się za 3 to polecam te po 2006 roku czyli po lifcie wówczas poprawili problem z natkolami.

~Jack~Jack

BMW 3,0 w automacie pali po mieście 16l auto nie dla przeciętnego obywatela.Jak by przerobił na gaz było by pewnie ze 20-22litry na sto.50-55zl/100km,a w benzynie ok. 90zł/100km,ale za to wyrywa asfalt z pod kół.

~beta***~beta***

hej, czy ktoś wie gdzie najlepiej szukać żeby znaleźć jakąś sensowną madzię do kupienia. Chciałabym 2.0 w automacie ale niestety w Polsce ciężko coś zlokalizować w odpowiednim stanie za dobrą cenę a i wnętrze samochodu odgrywa istotną rolę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 206
Przejechany dystans
13 595 256 km
Zatankowanego paliwa
768 488 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 060
Wydanych pieniędzy
1 123 961 zł
Średnie wydatki na auto
1 218 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 584
Wydanych pieniędzy
1 582 001 zł
Średnie wydatki na auto
1 714 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (923)

Testy zderzeniowe Mazda 3

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 3 2.0 Core, LHD
2013

Mazda 3
Mazda 3 1.6 'Touring', LHD
2009

Mazda 3
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 3 III

Na podstawie 39 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: FioleK, dodano: 09.11.2007 16:30

Najniższe zanotowane na trasie to 3.4 według komputera pokładowego, ale niestety on oszukuje o jakieś 5-6%. W cyklu mieszanym trudno spalić więcej niż 5l, a na trasie więcej niż 4,5 litra. W mieście weźmie więcej - nie mierzyłem, ale myślę, że koło 6 litrów. W sumie jest super. - 3.4 jazda bez wyprzedzania 85km/h - 4.5 jazda 110 - 140km/h z wyprzedzaniem, ale możliwie płynna To są dane z komputera pokładowego, który zaniża dane !! Po 3 testach wyszło, że o jakieś 5-6%, więc też jest super - w Toyocie 2.0 D4D komputer zaniża spalanie o 20-30%.

pełny raport Mazda Sedan 1.6 MZ-CD

autor: Thorgal, dodano: 02.02.2013 16:47

Tutaj mam mieszane uczucia. Przede wszystkim za mały bak jak na tę klasę i wielkość samochodu. 45 litrów to zdecydowanie poniżej oczekiwań. Na pełnym zbiorniku, tylko po Warszawie, zasięg to 550 / 600km jazdy normalnej i 600 / 650km przy oszczędnym prowadzeniu (tu na zakresie obrotów 1700 - 2000). W trasie, zasięg przy prędkości 120 - 130km/h wyszedł 830 i 6 litrów w baku. Tu zaznaczam, że tempo było jednostajne, bez wyprzedzania ze zwiększaniem obrotów, bez redukcji. Autostrada w Niemczech. Przy używaniu biegów i przy bardziej agresywnej jeździe, niestety spalanie bardzo wzrasta. Części zamienne bardzo drogie. Z racji tego, że samochód był służbowym, to pod uwagę było brane tylko ASO. Prywatnie nie było by mnie stać: katalizator: 4700pln; turbina z wymianą: 5500pln; filtr paliwa z wymianą: ok 400pln. Nie są to ceny dla "Kowalskiego". Do wielu elementów brak zamienników i trzeba niestety topić spore pieniądze. Kompletne sprzęgło z łożyskiem do mojego prywatnego V40 1,9d: 800pln + 350pln wymiana (bez dwumasy); do Mazdy, ten sam zesaw (również bez dwumasy): 1200 za części + minimum 500pln wymiana. Jest różnica ...

pełny raport Mazda Sedan 1.6 MZ-CD

autor: artur, dodano: 13.11.2013 08:47

Wiadomo, że skoro auto ma silnik o poj. 2.0 to i więcej spali, aczkolwiek moim zdaniem tu nie ma na co narzekać. W mieście w zimie w najgorszych korkach trzeba liczyć się ze spalaniem na poziomie 11-13l, w lecie 10-12, przy mniejszym natężeniu ruchu 9-11 tak w zimie jak i lecie, a na trasie podczas spokojnej jazdy około 6,5-7 (mój rekord to średnie spalanie 6,2l), gdy szalejemy trochę bardziej około 7-7,5 a jak dajemy w palnik to z 9-10l. Niestety usterki instalacji elektrycznej powodują że utrzymanie auta przekracza akceptowalne normy. Koszty napraw nie należą do najtańszych

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 MZR

Skarbnica wiedzy o Mazda 3 III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 3 III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 3 III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 3, oglądali także