Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 3 III

Produkowany od 2013.

Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - lewy przedni reflektor - wyłączony
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - emblemat
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - silnik
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - koło
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - głośnik w drzwiach przednich
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Mazda 3 III Sedan 2.0 120KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Mazda 3

  • 3 III   2013 - teraz
    Mazda 3 III
    • Wybierz generację

    • 3 III (2013 - teraz)
    • 3 II (2009 - 2013)
    • 3 I (2003 - 2009)

Komentarze redakcji

Powagosław: Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.
Luzacjusz: Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

Wersje nadwozia Mazda 3 III

Silniki Mazda 3 III

Lista silników:
1.5 SKYACTIV-G (100KM), 2.0 SKYACTIV-G (120KM), 2.0 SKYACTIV-G (165KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mazda 3

Mazda 3 Sedan 2,0 120 KM SkyPASSION - mocny gracz ze wschodu
 
Nasz test Mazda 3 Sedan 2,0 120 KM A/T SkyPASSION

Oferta klasycznych sedanów segmentu C dostępna na polskim rynku jest bardzo bogata. Wystarczy wymienić takich graczy jak Volkswagen Jetta, Toyota Corolla, Opel Astra Sedan, Ford Focus Sedan czy Honda Civic Sedan, aby przekonać się jak zażarta walka toczy się o względy klienta. Całkiem niedawno do tego...

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - egzotyczna alternatywa
 
Nasz test Mazda 3 2.0 Skyactiv-G SkyEnergy

Nowy kompakt z Kraju Kwitnącej Wiśni wyróżnia się nie tylko efektowną linią nadwozia, dobrze zestrojonym zawieszeniem i rozsądnie skalkulowaną ceną. Fani motoryzacji na całym świecie od dłuższego czasu dyskutują na temat silnika Skyactiv-G. Czy 120 KM z... dwóch litrów pojemności znajduje uzasadnienie...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Czy będzie i jak może wyglądać nowy MPS 3?

26 czerwca 2013 roku ujawniono światu nowe oblicze Mazdy 3. Projektanci wspięli się na wyżyny i powstał bardzo atrakcyjny kompakt, zaprojektowany zgodnie z nową filozofią Mazdy: KODO - "Dusza Ruchu". Do mnie ta stylizacja trafia, podoba mi się zarówno zewnętrzny design jak i całkiem spójne...

Białe szaleństwo - Mazda 3 MPS
 
Nasz test Mazda 3 MPS

Święta, święta i po świętach. Po kilku dniach spędzonych w gronie rodzinnym pozostał doskonały nastrój i mnóstwo zmagazynowanych kalorii. Pora roku sprzyja sportom zimowym, odkurzyłem więc deskę snowboardową, zadzwoniłem do znajomych i już wiedziałem, że spalę nieco kalorii na stoku. Jedyną skargę miałem...

Mazda 3 MPS - pobudza do życia
 
Nasz test Mazda 3 II MPS 2.3

Jeden z najmocniejszych hot-hatchy w swojej klasie w dość przystępnej cenie. Jeśli masz problemy z wczesną pobudką - Mazda 3 MPS może być Twoją poranną kawą i przywróci Ci chęć do życia bez względu na to, czy jedziesz do rodziny za miasto, czy tylko odwieźć dzieci do szkoły dwie przecznice dalej...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 3

Mazda 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 3autoWcentrum - społeczność Mazda 3

najwyższe oktanyAuta - Mazda 3

Mazda 3 77,78

Mazda 3 Mazdunia 72,53

Mazda 3 Mazdaspeed Red Devil 83,87

Mazda 3 SPORT 78,40

Mazda 3 64,56

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 3

devil88 30,14

montecalvo 31,85

Fulin 30,13

DU-DEK 42,68

przemo1024 34,40

KierownikB 55,85

janwa 30,38

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 3

Chorowałem na Mazdę 3 lata.
Chorowałem na Mazdę 3 lata. Chorowałem na Mazdę 3 lata. Po drodze zaliczyłem Nissana (pozytywne doświadczeni...
Czas na porządny serwis
Czas na porządny serwis Od czasu zakupu Madzie nie sprawia większych problemów lecz nigdy nie jest zbyt ...
Pierwsze 1k
Pierwsze 1k No i zrobiony pierwszy tysiąc km. Od tygodnia mam zainstalowany podtlenek LPG. O...
Właśnie jakiś g.. w jakimś starym struclu w wersji numer II
Właśnie jakiś g.. w jakimś starym struclu w wersji numer II o mało nie skasował mi auta. Skończyło się na mocnym hamowaniu i lekkim przytarc...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 3

od 64 900 zł do 93 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 165 KM): 1.5 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G

 

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 3
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 3

Mazda 3 1.5 SKYACTIV-G 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
elektryczne szyby
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

64 900

Zobacz ofertę Mazda 3 1.5 SKYACTIV-G 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Mazda 3 najczęściej porównywane z:

Hyundai i30
1.4 MPI (100 KM)
Alfa Romeo Giulietta Nuova
1.4 TB 16v Mair (170 KM)
Honda Civic
1.8 i-VTEC (142 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus 1.6 TDCi Trend Ford Focus 1.6 TDCi Trend
Rocznik: 2011. Przebieg: 135 431 km. Silnik: 1.6 70KM .
Cena: 35 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus III Trend Silver X Ford Focus III Trend Silver X
Rocznik: 2011. Przebieg: 97 416 km. Silnik: 1.6 70KM .
Cena: 36 900 zł 36 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 3 III

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,78
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + silnik
  • + wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 3

Mazda 3 MPS Mazda 3 II MPS Facelifting Mazda 3 Facelifting Mazda 3 MPS 2013 Mazda 3 2.0 (150 KM) Active - galeria redakcyjna Mazda 3 I Hatchback - galeria społeczności Mazda 3 II MPS 2.3 260KM - galeria redakcyjna (2) Mazda 3 III Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM - galeria redakcyjna Mazda 3 II MPS 2.3 260KM - galeria redakcyjna Mazda 3
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 3

  • 1.
  • 5,00 Mazda 3 II 1.6 MZR (105KM) 2009r.
    dodał: MIROSŁAW.A, 17.08.2013

    WITAM WSZYSTKICH. WPISALEM SIĘ W FORMUM WIELOKROTNIE JAKO , ŻE OD 1993 ROKU ROBIŁEM W TYM ZAKLADZIE WIELE SAMOCHODÓW. ( FORD MUSTANG 1964R POJ 5000 CCM, FORD MUSTANG 1964 POJ 3200CCM, CHEWROLET CHEVI VAN 1972 R , NAST. OPEL OMEGA MV6 POJ 2600 CCM FORD MONDEO ROK 2000 POJ 2600 , W ROKU 2012 I 2013 SUBARU FORESTER ORAZ MAZDA 3.W LATACH 90-TYCH KILKA MERCEDESÓW (BECZKA).WSZYSTKICH AUT NIE PAMIĘTAM WSZAK MINĘŁO OD PIERWSZEGO MONTAŻU PONAD 20 LAT ALE NIE WYOBRAŻMA SOBIE POWIERZENIA AUTA INNEMU WARSZTATOWI.WIELE OSOB TAM WYSŁAŁEM I KAŻDY JEST DO DZIASIAJ ZADOWOLANY , Z NASTĘPNYM AUTEM WRACA DO TEGO ZAKŁADU.POLECAM WSZYSTKIM!!!

  • 2.
  • 4,75 Mazda 3 I 1.6 MZR (105KM) 2005r.
    dodał: wojtas, 06.08.2013

    Jeżdżę na gazie od pół roku, na początku się wahałem czy zakładać gaz czy nie w końcu się zdecydowałem i jak do tej pory nie żałuję (20tyś na gazie). Auto jeździ bez problemów, spalanie max do 10 litów przy ostrej jeździe, podczas łagodnej jazdy zszedłem nawet do 7,5 l. Zdecydowanie polecam osobą, które wahają się tak jak ja się wahałem. Instalację zaopatrzyłem w lubryfikator do chłodzenia zaworów, podobno w japońskich autach powinno się to założyć gdyż zawory są wykonane z troszkę słabszych na wysoką temperaturę materiałów.

  • 3.
  • 4,50 Mazda 3 I 1.6 MZR (105KM) 2003r.
    dodał: Ania M-3, 22.02.2011

    Instalacje mam dwa lata, właśnie skończyła mi się gwarancja.W tym czasie 4 razy byłam na serwisie co 15 tys km. Takie bowiem są warunki gwarancji. Ja w tym czasie przejechałam 60tys km. Jesli można coś ploecić to polecam tą instalacje.Jest to Sequent 24 firmy BRC. Natomiast co do warsztatu to nie mam zastrzeżeń. Zawsze się umawiałam wcześniej i zostawiałam auto.Po paru godzinkach je odbierałam bo tak było mi wygodnie.Panowie zrobili co należy a ja załatwiłam w tym czasie swoje sprawy.Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.3 (162KM) 2006r.
    dodał: oldwinc, 14.10.2014

    Po poprawieniu instalacji po partaczach z zak³adu - zamontowali valteki 34 dysze 2.8mm, red. Zavoli N, czujnik PS2 przed filtrem FL daleko od listwy, reduktor przykrêcony do grodzi, który w koñcu odpad³ pozostawiaj±c fajny otworek i butli do jazdy na wstecznym. Strojenie i zebranie obu map, w³±czona adaptacja OBDII (+/- 3%). Red. Zavoli S, wtryski Dragon (dysze 2.5mm 1.5bar).

  • 5.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 MZR (150KM) 2004r.
    dodał: GEUGE, 25.02.2011

    Instalacja nadal sprawuje się świetnie. Czy na dworzu -20C czy +30C to Mazda 3 2.0 świetnie jeździ na gazie. Nic się nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Za miesiąc pierwsza wizyta gwarancyjna w warsztacie i wymiana filtrów, regulacja instalacji. Jak na razie jestem super szczęśliwy że mam gaz przy tych cenach benzyny. Polecam wszystkim instalację Landi Renzo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 MZR (150KM) 2004r.
    dodał: paweł, 14.05.2010

    Instalacja założona przez firmę Autopol z W-wy. Świetna robota za bardzo dobrą cenę. Instalacja bezobsługowa. Jak na razie nic się nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Świetne spalanie: miasto 9,5l a na trasie 7,6. Mam nadzieję, że silnik wytrzyma eksploatację na lpg bo przejechałem dopiero 3000km.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 3

Mazda 3

30 komentarzy

28 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Rzaczek~Rzaczek

Witam wszystkich co do tej rdzy w mazdach to nie jestem tak do końca przekonany 4 lata temu sprzedałem wersje 323f w gazie rocznik 94 i wcale nie było na niej rdzy, obecnie posiadam 3 w dieslu i jest OK. Więc uważam że wszystko zależy od właściciela, musimy jednak pamiętać że większość tych aut pochodzi z importu a handlarze kupują auta o różnej historii i wcale nie są to najlepsze egzemplarze raczej większość z nich wyznaje zasadę kupić tanio poprawić bądź zrobić i szybko sprzedać zarabiając. Lecz ogólnie auta niemiecki będą miały lepszą blacharkę od każdego japończyka. Widziałem 3 letnią Toyote z salonu która na progach miała pierwsze oznaki rdzy, nawet audi od czasu do czasu wypuści wadliwą sztukę więc mazdy też się takie trafią i na to nie ma rady jak w każdej marce. Jeśli ktoś rozgląda się za 3 to polecam te po 2006 roku czyli po lifcie wówczas poprawili problem z natkolami.

~Jack~Jack

BMW 3,0 w automacie pali po mieście 16l auto nie dla przeciętnego obywatela.Jak by przerobił na gaz było by pewnie ze 20-22litry na sto.50-55zl/100km,a w benzynie ok. 90zł/100km,ale za to wyrywa asfalt z pod kół.

~beta***~beta***

hej, czy ktoś wie gdzie najlepiej szukać żeby znaleźć jakąś sensowną madzię do kupienia. Chciałabym 2.0 w automacie ale niestety w Polsce ciężko coś zlokalizować w odpowiednim stanie za dobrą cenę a i wnętrze samochodu odgrywa istotną rolę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 909
Przejechany dystans
13 425 590 km
Zatankowanego paliwa
758 628 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 030
Wydanych pieniędzy
1 114 489 zł
Średnie wydatki na auto
1 231 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 512
Wydanych pieniędzy
1 547 676 zł
Średnie wydatki na auto
1 710 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (905)

Testy zderzeniowe Mazda 3

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 3 2.0 Core, LHD
2013

Mazda 3
Mazda 3 1.6 'Touring', LHD
2009

Mazda 3
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 3 III

Na podstawie 38 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Maciejka, dodano: 20.12.2011 16:49

Posiadam Mazdę bez licznika komputerowego, więc wszystkie wyniki są metodą wyliczenia spalania poprzez tankowanie do pełna, przejechania jakiejś ilości kilometrów, po czym ponownego tankowania do pełna. Najwięcej mazda spaliła mi, kiedy przejechałem równo 100km po mieście - rzadko stałem w korkach, b. często na światłach - spaliła wtedy 6.1 litra. Następny test zrobiłem bardzo dokładny - co do dziesiątej kilometra, przejechałem 62% drogi po autostradzie(około 120km/h), a 38% drogi po mieście, wynik spalania to 5,4 litra, przy czym muszę tutaj zaznaczyć iż jazda po mieście często wyglądała tak, że odpaliłem samochód, przejechałem 2km, zgasiłem. Ostatni pomiar to przejazd tylko i wyłącznie autostradą, samochód spalił wtedy 4.9 litra. Wszystkie pomiary miały miejsce w temperaturze około 2-3 stopni. Jestem kierowcą dynamicznym, ruszam pierwszy ze świateł, rozpędzam auto do 50-60 km/h i tak sobie jadę, hamuję biegami. Samochód jest bardzo zrywny, no i ma rewelacyjne zawieszenie i układ jezdny. Jako minus - radio bez cd (okazuje się, że to ogromny problem, zrobienie tego kosztuje około 450zł) i niestety karoserię bierze rdza, jeśli jednak ponownie miałbym kupić samochód kompaktowy, zdecydowanie wybrałbym Mazdę 3. Przekazałem wszystkie moje spostrzeżenia, pozdrawiam!

pełny raport Mazda Hatchback 1.6 MZ-CD

autor: zibi, dodano: 09.06.2010 20:00

Stosunkowo ok. Spalanie od pod korek az do polowy rezerwy /mniej wiecej/ dane zawsze wg. komputera. Teren lekko pagorkowaty, czesciowo miejski / mieszkam za miastem. Jazda na maxa + klima radio etc jednym slowem na full okolo 600 km na baku. Jazda super spokojna niemal wkr..aca do 100 max na godz ten sam teren 850 km na baku.Roznica kolosalna. AZ mnie wkurza ze to auto ma kompa bo jak depne na gaz to od razu zaczynam plakac za kosztami :)

pełny raport Mazda Sedan 1.6 MZ-CD

autor: pikador0@op.pl, dodano: 20.01.2010 14:57

Autem jeżdżę od ponad roku, kupiłem je w salonie nowe w grudniu 2008 roku. Przejechałem do chwili obecnej 11 tys. km. Wcześniej 4 lata jeżdziłem fordem focusem z silnikiem 1.6 benzyna 100 KM. Silnik porównywalny z tym w mażdzie, jednak przy podobnym stylu jazdy palił około jednego litra mniej. Głównie jeżdżę w Warszawie w korkach i na krótkich trasach, samochód pali równo 10 l. na 100 km, co ciekawe zaróno latem jak i zimą. Focus bardzo rzadko przekraczał 9 l. na 100 km. w mieście, zarówno latem jak i zimą. W trasie przy spokojnej jeżdzie do 110 km/godz. spala około 6.5 l na 100 km. Ja zazwyczaj jeżdżę średnia 130-140 km/godz. i wtedy spalanie wynosi około 8- 8.5 l. na 100 km. Kupując mazdę 3 z tym silnikiem liczyłem się z większym spalaniem, czytając opinie o tym aucie, więc nie jestem zbyt rozczarowany.

pełny raport Mazda Hatchback 1.6 MZR

Skarbnica wiedzy o Mazda 3 III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 3 III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 3 III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 3, oglądali także