Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 3 III

Produkowany od 2013.

Mazda 3 III Hatchback  2.0 120KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Mazda 3 III Hatchback  2.0 120KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 3 III Hatchback  2.0 120KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Mazda 3 III Hatchback  2.0 120KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 3 III Hatchback  2.0 120KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Mazda 3 III Hatchback  2.0 120KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Mazda 3 III Hatchback  2.0 120KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Mazda 3

  • 3 III   2013 - teraz
    Mazda 3 III
    • Wybierz generację

    • 3 III (2013 - teraz)
    • 3 II (2009 - 2013)
    • 3 I (2003 - 2009)

Komentarze redakcji

Powagosław: Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.
Luzacjusz: Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

Wersje nadwozia Mazda 3 III

Silniki Mazda 3 III

Lista silników:
1.5 SKYACTIV-G (100KM), 2.0 SKYACTIV-G (120KM), 2.0 SKYACTIV-G (165KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Mazda 3

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - egzotyczna alternatywa
 
Nasz test Mazda 3 2.0 Skyactiv-G SkyEnergy

Nowy kompakt z Kraju Kwitnącej Wiśni wyróżnia się nie tylko efektowną linią nadwozia, dobrze zestrojonym zawieszeniem i rozsądnie skalkulowaną ceną. Fani motoryzacji na całym świecie od dłuższego czasu dyskutują na temat silnika Skyactiv-G. Czy 120 KM z... dwóch litrów pojemności znajduje uzasadnienie...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Czy będzie i jak może wyglądać nowy MPS 3?

26 czerwca 2013 roku ujawniono światu nowe oblicze Mazdy 3. Projektanci wspięli się na wyżyny i powstał bardzo atrakcyjny kompakt, zaprojektowany zgodnie z nową filozofią Mazdy: KODO - "Dusza Ruchu". Do mnie ta stylizacja trafia, podoba mi się zarówno zewnętrzny design jak i całkiem spójne...

Białe szaleństwo - Mazda 3 MPS
 
Nasz test Mazda 3 MPS

Święta, święta i po świętach. Po kilku dniach spędzonych w gronie rodzinnym pozostał doskonały nastrój i mnóstwo zmagazynowanych kalorii. Pora roku sprzyja sportom zimowym, odkurzyłem więc deskę snowboardową, zadzwoniłem do znajomych i już wiedziałem, że spalę nieco kalorii na stoku. Jedyną skargę miałem...

Mazda 3 MPS - pobudza do życia
 
Nasz test Mazda 3 II MPS 2.3

Jeden z najmocniejszych hot-hatchy w swojej klasie w dość przystępnej cenie. Jeśli masz problemy z wczesną pobudką - Mazda 3 MPS może być Twoją poranną kawą i przywróci Ci chęć do życia bez względu na to, czy jedziesz do rodziny za miasto, czy tylko odwieźć dzieci do szkoły dwie przecznice dalej...

Droga, ale trwała - Mazda 3 (2003-2009)

Używane Mazdy trzymają wartość. Nie bez przyczyny. Są bezawaryjne, a świetnie zestrojone zawieszenia pozwalają cieszyć się jazdą. "Trójka" jest też ciekawie stylizowana, co w przypadku japońskich samochodów trudno uznać za regułę.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 3

Mazda 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 3autoWcentrum - społeczność Mazda 3

najwyższe oktanyAuta - Mazda 3

Mazda 3 78,15

Mazda 3 88,45

Mazda 3 金太 71,05

Mazda 3 Madziaaa 65,76

Mazda 3 Madzinka 68,34

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 3

Wojtek2009 30,12

KierownikB 53,14

adamus81 30,17

puchatek17 30,11

devil88 41,48

Virus_VHD 30,11

Lobo7 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 3

Chorowałem na Mazdę 3 lata.
Chorowałem na Mazdę 3 lata. Chorowałem na Mazdę 3 lata. Po drodze zaliczyłem Nissana (pozytywne doświadczeni...
Spalony alternator, dziurawy łącznik
Spalony alternator, dziurawy łącznik Nie licząc okresowych wizyt w serwisie to pierwsza poważniejsza naprawa. Padł al...
Stała sobie Mazda 3 przy drodze.
Stała sobie Mazda 3 przy drodze. Widać było, że na sell, bo kartki na szybach wisiały. Zaraz zrobiłem pitstopa i ...
Alusy vs stalówki zimą.
Alusy vs stalówki zimą. Planuję zakup zimówek i w związku z tym powstaje pytanie czy kupić same gumy i p...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 3

od 64 900 zł do 93 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 165 KM): 1.5 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G

 

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 3
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 3

Mazda 3 1.5 SKYACTIV-G 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
elektryczne szyby
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

64 900

Zobacz ofertę Mazda 3 1.5 SKYACTIV-G 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Mazda 3 najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.6 EcoBoost (150 KM)
Volkswagen Golf
1.4 TSI BlueMotion Technology (122 KM)
Skoda Rapid
1.2 TSI (85 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 70 100 zł 55 900 zł
Zyskujesz: 14 200 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 3 III

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,78
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + silnik
  • + wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 3

Mazda 3 sedan 2012 Mazda 3 I Hatchback 2.0 i 16V 150KM - galeria redakcyjna Mazda 3 II MPS 2.3 260KM - galeria redakcyjna Mazda 3 II MPS 2.3 260KM - galeria redakcyjna (2) Mazda 3 III Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM - galeria redakcyjna Mazda 3 Mazda 3 I Hatchback - galeria społeczności Mazda 3 2.0 (150 KM) Active - galeria redakcyjna Mazda 3 III hatchback (2014) Mazda 3 Hatchback
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 3

  • 1.
  • 5,00 Mazda 3 II 1.6 MZR (105KM) 2009r.
    dodał: MIROSŁAW.A, 17.08.2013

    WITAM WSZYSTKICH. WPISALEM SIĘ W FORMUM WIELOKROTNIE JAKO , ŻE OD 1993 ROKU ROBIŁEM W TYM ZAKLADZIE WIELE SAMOCHODÓW. ( FORD MUSTANG 1964R POJ 5000 CCM, FORD MUSTANG 1964 POJ 3200CCM, CHEWROLET CHEVI VAN 1972 R , NAST. OPEL OMEGA MV6 POJ 2600 CCM FORD MONDEO ROK 2000 POJ 2600 , W ROKU 2012 I 2013 SUBARU FORESTER ORAZ MAZDA 3.W LATACH 90-TYCH KILKA MERCEDESÓW (BECZKA).WSZYSTKICH AUT NIE PAMIĘTAM WSZAK MINĘŁO OD PIERWSZEGO MONTAŻU PONAD 20 LAT ALE NIE WYOBRAŻMA SOBIE POWIERZENIA AUTA INNEMU WARSZTATOWI.WIELE OSOB TAM WYSŁAŁEM I KAŻDY JEST DO DZIASIAJ ZADOWOLANY , Z NASTĘPNYM AUTEM WRACA DO TEGO ZAKŁADU.POLECAM WSZYSTKIM!!!

  • 2.
  • 4,75 Mazda 3 I 1.6 i 16V (104KM) 2005r.
    dodał: wojtas, 06.08.2013

    Jeżdżę na gazie od pół roku, na początku się wahałem czy zakładać gaz czy nie w końcu się zdecydowałem i jak do tej pory nie żałuję (20tyś na gazie). Auto jeździ bez problemów, spalanie max do 10 litów przy ostrej jeździe, podczas łagodnej jazdy zszedłem nawet do 7,5 l. Zdecydowanie polecam osobą, które wahają się tak jak ja się wahałem. Instalację zaopatrzyłem w lubryfikator do chłodzenia zaworów, podobno w japońskich autach powinno się to założyć gdyż zawory są wykonane z troszkę słabszych na wysoką temperaturę materiałów.

  • 3.
  • 4,50 Mazda 3 I 1.6 i 16V (104KM) 2003r.
    dodał: Ania M-3, 22.02.2011

    Instalacje mam dwa lata, właśnie skończyła mi się gwarancja.W tym czasie 4 razy byłam na serwisie co 15 tys km. Takie bowiem są warunki gwarancji. Ja w tym czasie przejechałam 60tys km. Jesli można coś ploecić to polecam tą instalacje.Jest to Sequent 24 firmy BRC. Natomiast co do warsztatu to nie mam zastrzeżeń. Zawsze się umawiałam wcześniej i zostawiałam auto.Po paru godzinkach je odbierałam bo tak było mi wygodnie.Panowie zrobili co należy a ja załatwiłam w tym czasie swoje sprawy.Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 i 16V (150KM) 2004r.
    dodał: GEUGE, 25.02.2011

    Instalacja nadal sprawuje się świetnie. Czy na dworzu -20C czy +30C to Mazda 3 2.0 świetnie jeździ na gazie. Nic się nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Za miesiąc pierwsza wizyta gwarancyjna w warsztacie i wymiana filtrów, regulacja instalacji. Jak na razie jestem super szczęśliwy że mam gaz przy tych cenach benzyny. Polecam wszystkim instalację Landi Renzo.

  • 5.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 i 16V (150KM) 2004r.
    dodał: paweł, 14.05.2010

    Instalacja założona przez firmę Autopol z W-wy. Świetna robota za bardzo dobrą cenę. Instalacja bezobsługowa. Jak na razie nic się nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Świetne spalanie: miasto 9,5l a na trasie 7,6. Mam nadzieję, że silnik wytrzyma eksploatację na lpg bo przejechałem dopiero 3000km.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 3 I 2.0 i 16V (150KM) 2004r.
    dodał: GEUGE, 13.05.2011

    Witam ponownie. Pierwsza wymiana filtrów i regulacja instalacji (a właściwie jej brak)po 13000km. Wszystko wzorowo. Instalacja trzyma parametry jakby dopiero była założona. Filtry prawie jak nowe, tylko lekko były zabrudzone. Na razie jest super, zero problemów, oby tak dalej. Pozdrawiam.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 3

Mazda 3

30 komentarzy

28 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Rzaczek~Rzaczek

Witam wszystkich co do tej rdzy w mazdach to nie jestem tak do końca przekonany 4 lata temu sprzedałem wersje 323f w gazie rocznik 94 i wcale nie było na niej rdzy, obecnie posiadam 3 w dieslu i jest OK. Więc uważam że wszystko zależy od właściciela, musimy jednak pamiętać że większość tych aut pochodzi z importu a handlarze kupują auta o różnej historii i wcale nie są to najlepsze egzemplarze raczej większość z nich wyznaje zasadę kupić tanio poprawić bądź zrobić i szybko sprzedać zarabiając. Lecz ogólnie auta niemiecki będą miały lepszą blacharkę od każdego japończyka. Widziałem 3 letnią Toyote z salonu która na progach miała pierwsze oznaki rdzy, nawet audi od czasu do czasu wypuści wadliwą sztukę więc mazdy też się takie trafią i na to nie ma rady jak w każdej marce. Jeśli ktoś rozgląda się za 3 to polecam te po 2006 roku czyli po lifcie wówczas poprawili problem z natkolami.

~Jack~Jack

BMW 3,0 w automacie pali po mieście 16l auto nie dla przeciętnego obywatela.Jak by przerobił na gaz było by pewnie ze 20-22litry na sto.50-55zl/100km,a w benzynie ok. 90zł/100km,ale za to wyrywa asfalt z pod kół.

~beta***~beta***

hej, czy ktoś wie gdzie najlepiej szukać żeby znaleźć jakąś sensowną madzię do kupienia. Chciałabym 2.0 w automacie ale niestety w Polsce ciężko coś zlokalizować w odpowiednim stanie za dobrą cenę a i wnętrze samochodu odgrywa istotną rolę.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 932
Przejechany dystans
12 864 083 km
Zatankowanego paliwa
693 633 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 879
Wydanych pieniędzy
1 052 234 zł
Średnie wydatki na auto
1 235 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 048
Wydanych pieniędzy
1 453 829 zł
Średnie wydatki na auto
1 706 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (852)

Testy zderzeniowe Mazda 3

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 3 2.0 Core, LHD
2013

Mazda 3
Mazda 3 1.6 'Touring', LHD
2009

Mazda 3
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 3 III

Na podstawie 18 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: peza, dodano: 18.10.2012 10:04

po mieście ok 10, ale jest czym jechać niejeden burak z bmw poległ:), na trasie spokojnie do 7 można zejść. zero problemów z mechaniką i silnikiem, wole wydać 10zł więcej na paliwo niż później parę tyś na naprawę np diesla który ma nawalone 300tyś i sypie się pompa turbo itp... nie rozumie ludzi którzy mają do pracy 10km i kupują diesla a potem narzekają że się psuje..

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 i 16V

autor: zibi, dodano: 09.06.2010 20:00

Stosunkowo ok. Spalanie od pod korek az do polowy rezerwy /mniej wiecej/ dane zawsze wg. komputera. Teren lekko pagorkowaty, czesciowo miejski / mieszkam za miastem. Jazda na maxa + klima radio etc jednym slowem na full okolo 600 km na baku. Jazda super spokojna niemal wkr..aca do 100 max na godz ten sam teren 850 km na baku.Roznica kolosalna. AZ mnie wkurza ze to auto ma kompa bo jak depne na gaz to od razu zaczynam plakac za kosztami :)

pełny raport Mazda Sedan 1.6 MZ-CD

autor: Robert, dodano: 09.03.2014 20:34

Mazda 3, 1.6 104KM to w miarę dynamiczny samochód, który nie pali mało. W trasie na długim dystansie mozna zejść poniżej 6.5 l/100km. Jednakże przy silniku 1.6 wydaje mi sie, że około 9 litrów w mieście to standard. Plusem jest przyspieszenie i jazda na wysokich obrotach. Silnik radzi sobie najlepiej przy obrotach okolo 4000 /min. Nie czuć, że silnik żałuje sie a im więcej obrotów tym zwiększa sie jego moc. No bo te 104KM to przy chyba 5000 obrotach/min. Auto daje frajdę z jazdy, ale coś za coś.

pełny raport Mazda Hatchback 1.6 i 16V

Skarbnica wiedzy o Mazda 3 III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 3 III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 3 III
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 3, oglądali także