Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F

Produkowany w latach od 1977 do 2003.

Generacje Mazda 323

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 F BJ-tka 74,04

Mazda 323 BeJotka 70,54

Mazda 323 Madzieńka 71,38

Mazda 323 MagdaLenka 76,35

Mazda 323 Srebrny Szkarłupień 73,13

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

jaworznianin 93,81

CbrRR 69,44

pekaesiak 45,96

Yard 67,39

macciiek 87,76

michal3281 40,90

mieszk3 50,87

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Mazda Bum cz.2 pt. Kasacja
Mazda Bum cz.2  pt. Kasacja I stało się Mazda poleciała do stacji demontażu pojazdów w Stobnie koło Szczecin...
LPG- Pierwszy zbiornik i wrażenia.
LPG- Pierwszy zbiornik i wrażenia. W dniu dzisiejszym zatankowałem po raz drugi zbiornik do pełna z rezerwy został ...
Wymiana klapy + wcześniejsze założenie kartonu na chłodnicę.
Wymiana klapy + wcześniejsze założenie kartonu na chłodnicę. W dniu wczorajszym wymieniłem klapę na nową kupioną na allegro za 80 zł w sumie...
Mycie i woskowanie
Mycie i woskowanie W dniu dzisiejszym wziąłem się od rana do roboty , umyłem i nawoskowałem mojego ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Peugeot 308 1.6 E-HDi Business Peugeot 308 1.6 E-HDi Business
Rocznik: 2012. Przebieg: 115 897 km. Silnik: 1.6 82KM .
Cena: 38 900 zł
Citroen C4 1.6 HDI 110 [KM] 5DR Business Citroen C4 1.6 HDI 110 [KM] 5DR Business
Rocznik: 2011. Przebieg: 138 592 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 35 300 zł

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F

Wybrane opinie

Mazda 323 BG 1.7 D (56 KM)

Jeżdze tym autem sporadycznie, ale pewne zdanie na jego temat juz sobie wyrobiłem. Jest to bardzo dobre auto, jednak mocno odstaje od dzisiejszych standardów. Mimo, że nie można porównywac samochodów z dwóch róznych epok, trzeba spojrzeć na inne strony Mazdy 323 IV generacji. Bezpieczeństwo jest na niskim poziomie. Wpływają na to dośc słabe hamulce, mała waga auta, cienka karoseria, szczególnie drzwi (jest to rok 1991 a wtedy robiło się takie samochody) oraz brak poduszek powietrznych. Nie ma tu nawet kontrolki świateł mijania, ani też wspomagania. Są jednak, z tego co widziałem bogatsze opcje nawet z klimatyzacją (ale to chyba indywidualnie wstawiona). Wygląd też nie powala na kolana, ale jeszcze dzisiaj może sie podobać. Auto ma konserwatywną linię, ale za to jest bardzo zgrabny (sedan). Sprzyja to szczególnie widoczności... Według mnie to jest bardzo dobre auto na początek. Nie trzeba w niego wkładać, jest bezawaryjne i solidne.....I to właśnie sie ceni. Mimo przebiegu już prawie...

dodał: unknown
Mazda 323 F 1.6 16V (88 KM)

Jeździłem Madzią jeden rok Przez ten czas nie miałem żadnych usterek poza pękniętym przewodem do chłodnicy Wymieniłem tez kilka rzeczy eksploatacyjnych Za niezawodność nalezy się wielki plus Inna sprawa to komfort jazdy W trasie przy 100-120 km robi się niezwykle głośno i ręka wędruje do drążka zmiany biegów ale tam 6 biegu niestety nie ma Często tez trzeszczą jakies plastiki Szkoda że nie było to wykonane z jakiegoś lepszego materiału Bo wszystko inne w tym aucie jest nie do zajeżdżenia W karoserii ani śladu rdzy Silnik i wszystko inne chodzi naprawdę bez zarzutu(poza "haczącą" skrzynią biegów) Typowe części eksploatacyjne dostępne zwykle na zamówienie i nie są wcale drogie Teraz kupiłem Audi B4 TDI i Mazda nie ma porównania jeśli chodzi o komfort jazdy w trasie i spalanie( no ale cena za samochód z tego samego roku jest ponad 2 razy wyższa od ceny Mazdy) Szkoda że Japończycy nie robili w tamtych czasach dobrych Diesli

dodał: ja
Mazda 323 BG 1.7 D (56 KM)

Swój samochód kupiłem za marne grosze od starszej osoby, która kupiła go w salonie w Polsce w 1991 roku. Od tamtej pory nic własciciel przy nim nie robił z napraw, tylko regularnie wymieniał olej (co 5000 km) i to co trzeba z rzeczy eksploatacyjnych. Jeździł tylko do kościoła i na działkę. Dlatego zdecydowałem się na jego zakup - dlatego że to Mazda, dlatego że miał jak na diesla śmieszny przebieg i dlatego że jest ekonomiczny. Myśle ze jeszcze pojeżdzi kilkakascie lat, bez napraw i usterek kiedy już inne samochody o wiele młodsze będą zmieniane jak skarpetki przez włascieli z powodu zbytnich napraw i wysokich kosztów eksploatacji! Polecam samochody japońskie z tamtych lat czyli Mazdę, Toyotę i Nissana - samochody te projektowali inżynierowie a nie księgowi, stąd ich solidne wykończenie, bezpieczeństwo i udane ekonomiczne i trwałe, praktycznie bezobsługowe silniki!!!!

dodał: Mansun
Mazda 323 BG 1.3 (67 KM)

Auto użytkowane od czerwca 2004r. i ciągle mam mieszane uczucia. Po 1 zalety: żadnch poważnych kłopotów, czy zima czy lato pali "na dotyk", jak na moje potrzeby wystarczająco przestronny, jakość montażu dość dobra (choć czasami "zaświerszczy" tu i ówdzie). A teraz o wadach: niestety z powodu stanu naszych dróg zawieszenie nie wytrzymuje dłuższej eksploatacji, szybko wymianie podlegają silentbloki (tuleje matalowo-gumowe) a nawet tylne wachacze podłużne, dość szybko naprawy/wymiany ulega układ wydechowy, wyraźnie slychać łożysko oporowe "na luzie", no i ten nieszczęsny hałas powyżej 120 km/h. Auto jest bardzo słabo wyciszone. Mimo tego ogólnie uważam, że to dobry samochód z kilkoma drażniącymi drobiazgani, bez przysparzających większych kłopotów. Acha... ceny oryginalnych części zamiennych zabójcze!!!

dodał: w.kaczmarski@wp.pl
Mazda 323 C 1.5 i 16V (88 KM)

Autko świetne dla kogoś młodego. Wygląd niebanalny, choć ma swoje lata to musiałem uciekac z nim na parking strzeżony ponieważ przyciągął ciekawskie spojrzenia i "macanki" zakapturzonych kolesi :( Myślałem ze za 13 letnim autem, rzadko widywanym na ulicach nie będą sie oglądać. A tu sie okazało, ze na moich oczach zobaczyłem jak o 23:00 dwóch nieznanych mi łebasów jeździ paluchami wokół szyb sprawdzajac czy podomykane oraz oglądają auto z każdej strony i przypatrują sie jemu bacznie spod sklepu (choć wokół stoją droższe i lepsze fury). Myslałem że wyjde z siebie, nastepnego dnia autko stało już na parkingu. O wyspaniu się tamtej nocy to mogłem zapomniec :) Czyli jednak sie podoba i zwraca uwagę, choc nie mam żadnnych bajerów typu pakiet z np 323F GT. Ot taka zwykłą tylko na alusach.

dodał: Maskar

Galerie Mazda 323

Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 V C - galeria społeczności Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 VI F - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 16V Sport (131KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 845
Przejechany dystans
13 787 445 km
Zatankowanego paliwa
789 423 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 139
Wydanych pieniędzy
1 151 448 zł
Średnie wydatki na auto
1 217 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 755
Wydanych pieniędzy
1 637 088 zł
Średnie wydatki na auto
1 731 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (946)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F

Na podstawie 1374 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mouses1@poczta., dodano: 21.09.2010 20:17

Auto zanim zostało przerobione na gaz (oczywiuście sekwencja) palilo średnio na trasie 6.5 l benzyny a w mieście 8.5 l. Po "zagazowaniu" te wartości znacznie się zwiększyły (nawet o 30%). Może gazownik coś spiep...ale ponowna kalibracja nie pomogła, choć silnik na gazie pracuje bardzo przyzwoicie. Naprawy proste więc mało kosztowne, a i rzadko się zdarzają. Ceny części przeciętne. Nie kupujcie tanich amortyzatorów (po 100-150zł) bo niby będą miały jeszcze 60% ale zaczną stukać wewnątrz po roku (usterka trudna do zdiagnozowania).

pełny raport Mazda F 1.5 16V

autor: mlodyldz, dodano: 22.12.2010 12:10

I tu jestem pozytywnie zaskoczony. Wcześniej przez rok czasu jeździłem Fordem Focusem I Kombi z 2003r. 1.6 16v 104km. W mieście palił mi ok 8,5-9l przy normalnej w miarę dynamicznej jeździe. Myślałem że Mazda będzie palić dużo więcej a tu miła niespodzianka- autko przy normalnej jeździe (nie jak 80letni dziadek i nie jak 18letni mistrz kierownicy)w mieście pali ok. 8-9,5 litra. Oczywiście wszystko zależy od kierowcy bo Mazda może spalić również i 15litrów:) Na trasie 90-120km/h autko pali 6,5litra

pełny raport Mazda F 1.8 16V

autor: Guziol, dodano: 25.02.2012 17:26

Witam stałem się posiadaczem owego autka w połowie stycznia. Jeździłem nim wtedy przy niskich temperaturach do -30 stopni spalanie wyszło wtedy na poziomie 14,2L(głównie w miesicie) .Przy aktualnych temperaturach (6-10stopni) spalanie spadło do poziomu 10L mam nadzieje że spalanie spadnie wraz z wzrostem temperatury :). W trasie przy prędkościach 130-140 spalanie wyszło dokładnie 6,8 L myślę że to jest bardzo dobry wynik. Najniższe spalanie jakie osiągnąłem to 6L uważam ze auto jest w stanie spalić jeszcze mniej ale to wymagało by mulastej jazdy.

pełny raport Mazda F 1.6 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Zobacz dane techniczne Mazda 323

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także