Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F

Produkowany w latach od 1977 do 2003.

Generacje Mazda 323

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323  Touring Kit A-Spec 86,25

Mazda 323 81,87

Mazda 323 BG -> SOLD 80,17

Mazda 323 F BJ-tka 74,04

Mazda 323 minimobilek 88,84

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

marcinpasta 80,23

marszand 66,31

andy1980 65,60

Yard 66,83

axelsjoblom 93,95

gizmmo 63,14

mtpagan81 70,65

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Montaż LPG (KME)
Montaż LPG (KME) Po długich rozmyślaniach i zbiórce pieniędzy na instalacje zdecydowałem się ja z...
Mazda Bum ;(
Mazda Bum ;( W dniu dzisiejszym a więc 29 Marca miałem kolizje :( Na szczęście nie z mojej wi...
Hmm, czyżby?
Hmm, czyżby? Minęło właśnie 300 km za kółkiem niebieskiego nabytku. Auto dzielnie służy jako ...
Kolizja
Kolizja 19.12.2013 No to dzisiaj zaliczyłem pierwszą w mojej karierze kolizje.Zdarzenie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i30 Classic Hyundai i30 Classic
Rocznik: 2013. Przebieg: 13 875 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 44 900 zł
Skoda Octavia II Mint Skoda Octavia II Mint
Rocznik: 2011. Przebieg: 115 424 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 34 900 zł

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F

Wybrane opinie

Mazda 323 BG 1.7 D (56 KM)

Jeżdze tym autem sporadycznie, ale pewne zdanie na jego temat juz sobie wyrobiłem. Jest to bardzo dobre auto, jednak mocno odstaje od dzisiejszych standardów. Mimo, że nie można porównywac samochodów z dwóch róznych epok, trzeba spojrzeć na inne strony Mazdy 323 IV generacji. Bezpieczeństwo jest na niskim poziomie. Wpływają na to dośc słabe hamulce, mała waga auta, cienka karoseria, szczególnie drzwi (jest to rok 1991 a wtedy robiło się takie samochody) oraz brak poduszek powietrznych. Nie ma tu nawet kontrolki świateł mijania, ani też wspomagania. Są jednak, z tego co widziałem bogatsze opcje nawet z klimatyzacją (ale to chyba indywidualnie wstawiona). Wygląd też nie powala na kolana, ale jeszcze dzisiaj może sie podobać. Auto ma konserwatywną linię, ale za to jest bardzo zgrabny (sedan). Sprzyja to szczególnie widoczności... Według mnie to jest bardzo dobre auto na początek. Nie trzeba w niego wkładać, jest bezawaryjne i solidne.....I to właśnie sie ceni. Mimo przebiegu już prawie...

dodał: unknown
Mazda 323 F 1.6 16V (88 KM)

Jeździłem Madzią jeden rok Przez ten czas nie miałem żadnych usterek poza pękniętym przewodem do chłodnicy Wymieniłem tez kilka rzeczy eksploatacyjnych Za niezawodność nalezy się wielki plus Inna sprawa to komfort jazdy W trasie przy 100-120 km robi się niezwykle głośno i ręka wędruje do drążka zmiany biegów ale tam 6 biegu niestety nie ma Często tez trzeszczą jakies plastiki Szkoda że nie było to wykonane z jakiegoś lepszego materiału Bo wszystko inne w tym aucie jest nie do zajeżdżenia W karoserii ani śladu rdzy Silnik i wszystko inne chodzi naprawdę bez zarzutu(poza "haczącą" skrzynią biegów) Typowe części eksploatacyjne dostępne zwykle na zamówienie i nie są wcale drogie Teraz kupiłem Audi B4 TDI i Mazda nie ma porównania jeśli chodzi o komfort jazdy w trasie i spalanie( no ale cena za samochód z tego samego roku jest ponad 2 razy wyższa od ceny Mazdy) Szkoda że Japończycy nie robili w tamtych czasach dobrych Diesli

dodał: ja
Mazda 323 BG 1.7 D (56 KM)

Swój samochód kupiłem za marne grosze od starszej osoby, która kupiła go w salonie w Polsce w 1991 roku. Od tamtej pory nic własciciel przy nim nie robił z napraw, tylko regularnie wymieniał olej (co 5000 km) i to co trzeba z rzeczy eksploatacyjnych. Jeździł tylko do kościoła i na działkę. Dlatego zdecydowałem się na jego zakup - dlatego że to Mazda, dlatego że miał jak na diesla śmieszny przebieg i dlatego że jest ekonomiczny. Myśle ze jeszcze pojeżdzi kilkakascie lat, bez napraw i usterek kiedy już inne samochody o wiele młodsze będą zmieniane jak skarpetki przez włascieli z powodu zbytnich napraw i wysokich kosztów eksploatacji! Polecam samochody japońskie z tamtych lat czyli Mazdę, Toyotę i Nissana - samochody te projektowali inżynierowie a nie księgowi, stąd ich solidne wykończenie, bezpieczeństwo i udane ekonomiczne i trwałe, praktycznie bezobsługowe silniki!!!!

dodał: Mansun
Mazda 323 BG 1.3 (67 KM)

Auto użytkowane od czerwca 2004r. i ciągle mam mieszane uczucia. Po 1 zalety: żadnch poważnych kłopotów, czy zima czy lato pali "na dotyk", jak na moje potrzeby wystarczająco przestronny, jakość montażu dość dobra (choć czasami "zaświerszczy" tu i ówdzie). A teraz o wadach: niestety z powodu stanu naszych dróg zawieszenie nie wytrzymuje dłuższej eksploatacji, szybko wymianie podlegają silentbloki (tuleje matalowo-gumowe) a nawet tylne wachacze podłużne, dość szybko naprawy/wymiany ulega układ wydechowy, wyraźnie slychać łożysko oporowe "na luzie", no i ten nieszczęsny hałas powyżej 120 km/h. Auto jest bardzo słabo wyciszone. Mimo tego ogólnie uważam, że to dobry samochód z kilkoma drażniącymi drobiazgani, bez przysparzających większych kłopotów. Acha... ceny oryginalnych części zamiennych zabójcze!!!

dodał: w.kaczmarski@wp.pl
Mazda 323 C 1.5 i 16V (88 KM)

Autko świetne dla kogoś młodego. Wygląd niebanalny, choć ma swoje lata to musiałem uciekac z nim na parking strzeżony ponieważ przyciągął ciekawskie spojrzenia i "macanki" zakapturzonych kolesi :( Myślałem ze za 13 letnim autem, rzadko widywanym na ulicach nie będą sie oglądać. A tu sie okazało, ze na moich oczach zobaczyłem jak o 23:00 dwóch nieznanych mi łebasów jeździ paluchami wokół szyb sprawdzajac czy podomykane oraz oglądają auto z każdej strony i przypatrują sie jemu bacznie spod sklepu (choć wokół stoją droższe i lepsze fury). Myslałem że wyjde z siebie, nastepnego dnia autko stało już na parkingu. O wyspaniu się tamtej nocy to mogłem zapomniec :) Czyli jednak sie podoba i zwraca uwagę, choc nie mam żadnnych bajerów typu pakiet z np 323F GT. Ot taka zwykłą tylko na alusach.

dodał: Maskar

Galerie Mazda 323

Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 V C - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 VI F - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 16V Sport (131KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 188
Przejechany dystans
13 946 274 km
Zatankowanego paliwa
801 383 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 158
Wydanych pieniędzy
1 163 332 zł
Średnie wydatki na auto
1 219 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 874
Wydanych pieniędzy
1 664 919 zł
Średnie wydatki na auto
1 745 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (954)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F

Na podstawie 1377 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: dude, dodano: 18.03.2013 21:13

Jestem zadowolony ze spalania. Trasa - nie ważne czy zimą czy latem średnio 6.5L. Dwa razy udało się zejść poniżej 6L w trasie z Zakopanego przez Kraków do okolic Lublina - 4 osoby na pokładzie i auto załadowane na full ;) Tu chyba działa odwrotna teoria ecodrivingu. Im więcej załadujesz, tym spokojniej jedziesz i mniejsze spalanie.. a może to wina paliwa BP zatankowanego w Zakopanem :P Mogłoby być lepiej na krótszych odcinkach. Do pracy mam 8km po mieście = 7-8L. Najgorzej jest zimą 9-10L przy dojazdach do pracy. Tankowane prawie zawsze do drugiego odbicia.

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: Sziler, dodano: 13.07.2011 13:09

W zimie auto spala 12l /100 LPG... Na trasie wychodzi mniej wiecej 7.5 l/100... Obecnie w lecie jeżdżąc normalnie, czyli spokojnie... spalanie wynosi 8.5l/100 ;)) Z LPG mam jeden jedyny problem... że czasem auto gaśnie zaraz przy starcie, a czasami (przed naprawą) podczas startu stojąc na światłach... Auto traciło całkowicie na mocy... dociskam gaz i jedzie zaledwie 5 km/h ... Ale gaz na gwarancji więc panowie coś tam zrobili... Najlepiej jest palić z benzyny... Dopiero po przejechaniu paru km na benzynie, należy przełączyć na gaz. Wtedy problemów nie ma ;)

pełny raport Mazda F 1.5 16V

autor: baniolek@gmail., dodano: 29.05.2009 13:05

autko jest fajne wygodne, ale mankament to spalan ie oraz silnik 1.5 zupełna porażka ; samochód bardzo powoli się rozpędza dopiero powyżej 4000 obr zaczyna przyspieszać; jeżdze po warszawie w korkach pali latem 10l/100km w zimę prawie 12l. na trasie przy włączonej klimatyzacji oraz jeżdzie 120-140 wychochlowałą 13l . jedyny plus to wygoda i to że nie przeprowadzałem żadnych napraw próćz wymiany klocków , stabilizatorów które dosć często padają; ceny zamienników dość drogie i pozatym mała dostępność części;

pełny raport Mazda F 1.5 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Zobacz dane techniczne Mazda 323

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także