Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F

Produkowany w latach od 1977 do 2003.

Generacje Mazda 323

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 Japan Muscle Cars 76,38

Mazda 323 F   Madzia 71,90

Mazda 323 Madzia 80,07

Mazda 323 Madzia 79,95

Mazda 323 f Madzia 1,6 79,56

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

acieply 64,89

mtpagan81 74,31

esencjo 62,66

Yard 69,62

andy1980 84,91

axelsjoblom 92,48

mieszk3 62,39

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Mechanismus - satanismus, czyli do warsztatu odstawiamy samochód sprawny, a odbieramy rozyebany
Mechanismus - satanismus, czyli do warsztatu odstawiamy samochód sprawny, a odbieramy rozyebany Siemano. W końcu Mazda doczekała się drobnego serwisu, jak zwykle nie obyło się...
Akcja ceramizer.
Akcja ceramizer. ak tradycja każe, we wszystkich moich samochodach stosowałem ceramizer, przynajm...
Coraz bliżej celu
Coraz bliżej celu Ostatnie tankowanie to miłe zaskoczenie. Spalanie mojej Mazdy to 7,56 lira LPG ...
Demon, Demon, are you there? Czyli w poszukiwaniu baboli...
Demon, Demon, are you there? Czyli w poszukiwaniu baboli... Pochwalony [pop] Jakiś czas po zakupie Mazdy szukałem warsztatu, w którym mógłb...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F

Wybrane opinie

Mazda 323 BG 1.7 D (56 KM)

Jeżdze tym autem sporadycznie, ale pewne zdanie na jego temat juz sobie wyrobiłem. Jest to bardzo dobre auto, jednak mocno odstaje od dzisiejszych standardów. Mimo, że nie można porównywac samochodów z dwóch róznych epok, trzeba spojrzeć na inne strony Mazdy 323 IV generacji. Bezpieczeństwo jest na niskim poziomie. Wpływają na to dośc słabe hamulce, mała waga auta, cienka karoseria, szczególnie drzwi (jest to rok 1991 a wtedy robiło się takie samochody) oraz brak poduszek powietrznych. Nie ma tu nawet kontrolki świateł mijania, ani też wspomagania. Są jednak, z tego co widziałem bogatsze opcje nawet z klimatyzacją (ale to chyba indywidualnie wstawiona). Wygląd też nie powala na kolana, ale jeszcze dzisiaj może sie podobać. Auto ma konserwatywną linię, ale za to jest bardzo zgrabny (sedan). Sprzyja to szczególnie widoczności... Według mnie to jest bardzo dobre auto na początek. Nie trzeba w niego wkładać, jest bezawaryjne i solidne.....I to właśnie sie ceni. Mimo przebiegu już prawie...

dodał: unknown
Mazda 323 F 1.6 16V (88 KM)

Jeździłem Madzią jeden rok Przez ten czas nie miałem żadnych usterek poza pękniętym przewodem do chłodnicy Wymieniłem tez kilka rzeczy eksploatacyjnych Za niezawodność nalezy się wielki plus Inna sprawa to komfort jazdy W trasie przy 100-120 km robi się niezwykle głośno i ręka wędruje do drążka zmiany biegów ale tam 6 biegu niestety nie ma Często tez trzeszczą jakies plastiki Szkoda że nie było to wykonane z jakiegoś lepszego materiału Bo wszystko inne w tym aucie jest nie do zajeżdżenia W karoserii ani śladu rdzy Silnik i wszystko inne chodzi naprawdę bez zarzutu(poza "haczącą" skrzynią biegów) Typowe części eksploatacyjne dostępne zwykle na zamówienie i nie są wcale drogie Teraz kupiłem Audi B4 TDI i Mazda nie ma porównania jeśli chodzi o komfort jazdy w trasie i spalanie( no ale cena za samochód z tego samego roku jest ponad 2 razy wyższa od ceny Mazdy) Szkoda że Japończycy nie robili w tamtych czasach dobrych Diesli

dodał: ja
Mazda 323 BG 1.7 D (56 KM)

Swój samochód kupiłem za marne grosze od starszej osoby, która kupiła go w salonie w Polsce w 1991 roku. Od tamtej pory nic własciciel przy nim nie robił z napraw, tylko regularnie wymieniał olej (co 5000 km) i to co trzeba z rzeczy eksploatacyjnych. Jeździł tylko do kościoła i na działkę. Dlatego zdecydowałem się na jego zakup - dlatego że to Mazda, dlatego że miał jak na diesla śmieszny przebieg i dlatego że jest ekonomiczny. Myśle ze jeszcze pojeżdzi kilkakascie lat, bez napraw i usterek kiedy już inne samochody o wiele młodsze będą zmieniane jak skarpetki przez włascieli z powodu zbytnich napraw i wysokich kosztów eksploatacji! Polecam samochody japońskie z tamtych lat czyli Mazdę, Toyotę i Nissana - samochody te projektowali inżynierowie a nie księgowi, stąd ich solidne wykończenie, bezpieczeństwo i udane ekonomiczne i trwałe, praktycznie bezobsługowe silniki!!!!

dodał: Mansun
Mazda 323 BG 1.3 (67 KM)

Auto użytkowane od czerwca 2004r. i ciągle mam mieszane uczucia. Po 1 zalety: żadnch poważnych kłopotów, czy zima czy lato pali "na dotyk", jak na moje potrzeby wystarczająco przestronny, jakość montażu dość dobra (choć czasami "zaświerszczy" tu i ówdzie). A teraz o wadach: niestety z powodu stanu naszych dróg zawieszenie nie wytrzymuje dłuższej eksploatacji, szybko wymianie podlegają silentbloki (tuleje matalowo-gumowe) a nawet tylne wachacze podłużne, dość szybko naprawy/wymiany ulega układ wydechowy, wyraźnie slychać łożysko oporowe "na luzie", no i ten nieszczęsny hałas powyżej 120 km/h. Auto jest bardzo słabo wyciszone. Mimo tego ogólnie uważam, że to dobry samochód z kilkoma drażniącymi drobiazgani, bez przysparzających większych kłopotów. Acha... ceny oryginalnych części zamiennych zabójcze!!!

dodał: w.kaczmarski@wp.pl
Mazda 323 C 1.5 i 16V (88 KM)

Autko świetne dla kogoś młodego. Wygląd niebanalny, choć ma swoje lata to musiałem uciekac z nim na parking strzeżony ponieważ przyciągął ciekawskie spojrzenia i "macanki" zakapturzonych kolesi :( Myślałem ze za 13 letnim autem, rzadko widywanym na ulicach nie będą sie oglądać. A tu sie okazało, ze na moich oczach zobaczyłem jak o 23:00 dwóch nieznanych mi łebasów jeździ paluchami wokół szyb sprawdzajac czy podomykane oraz oglądają auto z każdej strony i przypatrują sie jemu bacznie spod sklepu (choć wokół stoją droższe i lepsze fury). Myslałem że wyjde z siebie, nastepnego dnia autko stało już na parkingu. O wyspaniu się tamtej nocy to mogłem zapomniec :) Czyli jednak sie podoba i zwraca uwagę, choc nie mam żadnnych bajerów typu pakiet z np 323F GT. Ot taka zwykłą tylko na alusach.

dodał: Maskar

Galerie Mazda 323

Mazda 323 V C - galeria społeczności Mazda 323 VI F - galeria społeczności Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 V F - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 2.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 3.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 4.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 i 16V Sport (130KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 5.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

  • 6.
  • 4,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1998r.
    dodał: cielak666, 15.02.2013

    wymieniłem niedawno wtryski gazu i jest dobrze, bo po przejechaniu 80 tyś km obroty na postoju zaczęły mi czasem bardzo skakać, przyczyną były wtryski

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 363
Przejechany dystans
11 038 094 km
Zatankowanego paliwa
644 131 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 697
Wydanych pieniędzy
979 249 zł
Średnie wydatki na auto
1 209 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 723
Wydanych pieniędzy
1 380 829 zł
Średnie wydatki na auto
1 705 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (810)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F

Na podstawie 1337 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Luck92, dodano: 16.07.2013 19:37

W mieście pali od 7 do 10 litrów (zależy od temperatury otoczenia, długości przejazdów, stylu jazdy, ilości zatrzymań i rozpędzeń). Jeżdżąc stricte ekonomicznie wystarcza mi 7-7,6/100 km w mieście, w cyklu mieszanym właściwie tyle samo (czasem 6,8), na trasie z reguły 6,5/100 km, choć zdarzało się 5,6-5,8 przy jeździe: 100 km delikatnie, 100 km dynamicznie - częste wyprzedzanie lecz na maks 4000 obr/min. Ceny napraw cóż... amortyzatory tylne z odbojami, spinkami i co tam jeszcze oraz z robocizną w prywatnym warsztacie 900 zł. Rozrząd, klocki hamulcowe, wszystkie płyny i oleje, osłona w okolicy skrzyni biegów + robocizna kosztowały mnie 1050 zł. Wiem że są auta w których powyższe kosztowałyby mniej ale w porównaniu do współcześnie produkowanych to myślę że jest nieźle.

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: mario, dodano: 06.10.2010 23:52

Bardzo lubię moją mazdę i tylko dlatego jestem w stanie wybaczyć jej spore moim zdaniem spalanie. Jeżdżę normalnie - bez nadmiernych szaleństw, ale też nie po emerycku. W miście (Wrocław) nigdy nie udało mi się zejść poniżej 10 litrów, a zimą norma to około 12, w trasie absolutne minimum to 7 litrów - jazda zgodnie z przepisami, a przy prędkościach 100-120 ok 8,5 litra. Samochodzik świetnie trzyma się drogi i zachęca do wkręcania się nawyższe obroty, ale nawet jak się hamuję to i tak musi spalić swoje.

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: Igor, dodano: 23.11.2013 14:54

Świece już trochę przejechały, więc może stąd wyższy wynik, olej motulowski 10w40, na trasie 1400km średnie spalanie wyszło 7.2, co ciekawe, jak się jedzie non stop, to zaczyna więcej palić po ok 1000km :) (średnia prędkość przejazdu 100km/h). między stacjami potrafiło wyjść spalanie ok 6.6l (1 osoba i pełen bagażnik, na LPG oczywiście). Nie jestem emerytem, często przeciągam auto pod czerwoną kreskę, stąd wysokie spalanie maksymalne. Oryginalny przebieg 86 tys km, na gazie od 24. Rewelacyjne auto! Będę jeździł dopóki nie umrze :) Jedyne co wymieniłem poza el. eksploatacyjnymi to czujnik ciśnienia od wspomagania - uszkodzony z własnej winy.

pełny raport Mazda F 2.0 i 16V Sport

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Zobacz dane techniczne Mazda 323

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także