Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F I

Produkowany w latach od 1977 do 1980.

Generacje Mazda 323

  • 323 I   1977 - 1980
    Mazda 323 I
    • Wybierz generację

    • 323 VI (1998 - 2003)
    • 323 V (1994 - 1998)
    • 323 IV (1989 - 1994)
    • 323 III (1985 - 1993)
    • 323 II (1980 - 1986)
    • 323 I (1977 - 1980)

Silniki Mazda 323 I

Lista silników:

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323  s   1,7 TD 80,17

Mazda 323 mikolaj 71,46

Mazda 323 83,51

Mazda 323 Madzia 77,64

Mazda 323 Madzieńka 71,49

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

michal3281 43,77

jaworznianin 91,64

fryzjer1981 77,80

kpuchala 33,43

esencjo 34,95

xtc83 32,33

zjozef 71,71

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

LPG- Pierwszy zbiornik i wrażenia.
LPG- Pierwszy zbiornik i wrażenia. W dniu dzisiejszym zatankowałem po raz drugi zbiornik do pełna z rezerwy został ...
Akcja ceramizer.
Akcja ceramizer. ak tradycja każe, we wszystkich moich samochodach stosowałem ceramizer, przynajm...
Wymiana mieszka i gałki zmiany biegów.
Wymiana mieszka i gałki zmiany biegów. Dzisiaj wziąłem się za wymianę mieszka i gałki zmiany biegów. Po paru miesiącach...
Spalanie - pierwsze obserwacje
Spalanie - pierwsze obserwacje Witam Po trzecim tankowaniu gazu zauważyłem, że spalanie zaczyna spadać. I o ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus Gold X Edition Start Ford Focus Gold X Edition Start
Rocznik: 2014. Przebieg: 11 000 km. Silnik: 1.0 74KM .
Cena: 52 900 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus Trend 1.6 TDCI 95 KM Kombi Ford Focus Trend 1.6 TDCI 95 KM Kombi
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 70KM .
Cena: 82 800 zł 78 900 zł
Zyskujesz: 3 900 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F I

Wybrane opinie

Mazda 323 FA 1.4 (69 KM)

moja trzecia mazda,druga 323,następna też będzie mazda i to już niedługo ponieważ własnie poszły w świat ogłoszenia,szkoda rozstawać mi się z nią ale potrzebuje większą,miałem wiele aut ale mazda to jest to!!!!!!!!!!!!!!!

dodał: mariushrek@poczta.onet.pl

Galerie Mazda 323

Mazda 323 VI F - galeria społeczności Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 V C - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 16V Sport (131KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 901
Przejechany dystans
13 422 691 km
Zatankowanego paliwa
758 389 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 030
Wydanych pieniędzy
1 114 489 zł
Średnie wydatki na auto
1 231 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 510
Wydanych pieniędzy
1 547 354 zł
Średnie wydatki na auto
1 710 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (905)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F I

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Sziler, dodano: 13.07.2011 13:09

W zimie auto spala 12l /100 LPG... Na trasie wychodzi mniej wiecej 7.5 l/100... Obecnie w lecie jeżdżąc normalnie, czyli spokojnie... spalanie wynosi 8.5l/100 ;)) Z LPG mam jeden jedyny problem... że czasem auto gaśnie zaraz przy starcie, a czasami (przed naprawą) podczas startu stojąc na światłach... Auto traciło całkowicie na mocy... dociskam gaz i jedzie zaledwie 5 km/h ... Ale gaz na gwarancji więc panowie coś tam zrobili... Najlepiej jest palić z benzyny... Dopiero po przejechaniu paru km na benzynie, należy przełączyć na gaz. Wtedy problemów nie ma ;)

pełny raport Mazda F 1.5 16V

autor: XYZ, dodano: 13.07.2007 15:16

Spalanie w cyklu mieszaym przy normalnej jeździe - ok. 6,5l-7l, jak na ten samochód - 1,5 88KM to nie jest źle a nawet całkiem dobrze. Przeglądy w ASO drogie więc ASO nie polecam, części pełno więc tylko kupować w normalnych cenach. MIT JAponiec jest DROGI, tak naprawde to japońce się bardzo rzadko psują i choćby jedna naprawa kosztowała np.500zł to w europejczyku trzeba z 4,5 takich napraw i nikt nie wie kiedy cie takie auto znów zaskoczy. JAPOŃCE - POLECAM MAZDA, TOYOTA, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN w takiej kolejności

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: ŻÓŁW KLEMENS, dodano: 26.08.2014 00:41

Witam. Madzioche posiadam okolo miesiaca wiec nie mam pojecia jak auto pali w chlodniejsze dni zima ale doradze jedno. Moze komus to sie przyda. Nie bojcie sie rozpedzac autka przy mniejszym biegu przy obrotach 2500-3500. Na poczatku po zakupie z przesiadki z diesla myslalem ze ekomicznie bedzie jak bede zmienial bieg przy max2500 obrotow. Wtedy mazda palila 8-9l. Troche mnie to przygniotlo finansowo.. Teraz jezdze tak: bieg1 2500zmiana 2-3500zmiana 3-3000-3500 zmiana 4-3000-3500 zmiana 5... Jazda jest znacznie dynamiczniejsza a pali mi srednio 6,5l . Dla tych ktorym mazda pali duzo wiecej polecam sprobowac te metode jazdy. Pozdrawiam

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 323 I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także