Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F I

Produkowany w latach od 1977 do 1980.

Generacje Mazda 323

  • 323 I   1977 - 1980
    Mazda 323 I
    • Wybierz generację

    • 323 VI (1998 - 2003)
    • 323 V (1994 - 1998)
    • 323 IV (1989 - 1994)
    • 323 III (1985 - 1993)
    • 323 II (1980 - 1986)
    • 323 I (1977 - 1980)

Silniki Mazda 323 I

Lista silników:

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 f 71,67

Mazda 323 Madzia 80,05

Mazda 323 F Blue Lady 82,61

Mazda 323 F silver Hiroshima 79,72

Mazda 323 Dudowóz 78,88

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

bartvs 40,62

lukas19823 69,38

pekaesiak 49,35

alfawini 72,15

mtpagan81 68,46

devil88 40,15

kaszlarz 62,91

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Prezent
Prezent Dzisiaj dostałem świetny prezent gwiazdkowy od mojej dziewczyny :) z tyłu też j...
Światła do jazdy dziennej, nowe wyposażenie mojej Mazdy w akcji.
Światła do jazdy dziennej, nowe wyposażenie mojej Mazdy w akcji. Zawsze chciałem i mam. Światła do jazdy dziennej, które zamontowałem w swoim sa...
Spalanie ... wzrosło
Spalanie ... wzrosło Tym razem ponad 8 litrów LPG na 100 km. Co prawda jeździłem więcej po mieście...
Sesja Zdjęciowa
Sesja Zdjęciowa Dzisiejsza pogoda skłoniła mnie do zrobienia sesji zdjęciowej wnętrza i umycia s...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F I

Wybrane opinie

Mazda 323 FA 1.4 (69 KM)

moja trzecia mazda,druga 323,następna też będzie mazda i to już niedługo ponieważ własnie poszły w świat ogłoszenia,szkoda rozstawać mi się z nią ale potrzebuje większą,miałem wiele aut ale mazda to jest to!!!!!!!!!!!!!!!

dodał: mariushrek@poczta.onet.pl

Galerie Mazda 323

Mazda 323 V C - galeria społeczności Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 VI F - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 16V Sport (131KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 567
Przejechany dystans
14 010 535 km
Zatankowanego paliwa
714 424 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 929
Wydanych pieniędzy
1 071 454 zł
Średnie wydatki na auto
1 240 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 159
Wydanych pieniędzy
1 473 130 zł
Średnie wydatki na auto
1 705 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (864)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F I

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: miki, dodano: 09.12.2009 12:28

Instalacja ustawiona na dynamikę. Co za tym idzie jedzie identycznie na benzynie i na gazie jednak wiadomo literek więcej gazu łyknie niż ustawiona na uboga mieszankę. Co do spalania gazu to mówiąc krótko czy jadę 90 czy 110 spalanie jest identyczne !!! dopiero jak się zejdzie poniżej 90 to widać na stacji ze jednak łyka mniej, znów jak się przekroczy 120 w trasie to już spokojnie można liczyć 9-9,5litra, a przy autostradowych prędkościach 140-160 spalanie w granicach 10-11 litrów zależny od ilości przyspieszeń. Dodam tez że raz udało mi się osiągnąć 14,5litra podczas naprawdę agresywnej jazdy na trasie 150km.

pełny raport Mazda BG 1.6

autor: mietek, dodano: 20.08.2007 20:38

minimalne spalanie 4,7 na trasie przy 70 do 90km/h max obroty 2500.po miescie przy mojej bardzo dynamicznej jezdzie 10l,minimalnie po miescie 8l.Przy 120 na trasie ok 6l.przy predkosciech powyzej 160 do ok 200km/h( bo tyle ta popierduleczka poleci)10l.maxymalne spalanie zima przy kopnym sniegu po miescie12l!!!.przy dynamicznej jezdzie w trasie tzn redukcjie,wyprzedzanie maxmalna predkosc do warunkow drogowych ok 8l. p.s to naprawde fajne autko bezawaryjne i dynamiczne:)polecam przejechalem nim bez awari jakiej kolwiek 50tys km,niestety od palenie gumy rozsypala sie skrzynia

pełny raport Mazda F 1.6

autor: fresky , dodano: 21.11.2011 20:26

Witam Mazdę posiadamy w rodzinie od maja 2008. Gaz sekwencyjny założony czerwiec 2009. Reduktor Tomasetto, zbiornik Borntech, układ sterujący STAG 300-4, Listwa wtryskowa Rail. Gaz założony przy stanie 168 000 tys km. W tej chwili auto ma 205 tys. Nie ma z nim żadnych problemów. Jedynie trzeba wymieniać częściej świece. Jest to czasem odczuwalne przy ruszaniu, niekiedy auto szarpało, albo miało nierówne obroty. Ostatnio całkiem niedawno zmuszony byłem do wymiany listwy Valtek - koszt 200zł. Wzrosło spalanie mianowicie do 9,7. Wcześniej jak jeździłem ja - spalanie ok 8,5 prędkośći od 90 do 120. Takie najczęściej. Zmiana biegów na 2,5 tys. Mój ojciec 7,5 przeważnie... zmiana przy 2 tys. Wszystko zależy od prawidłowego ustawienia gazu. jeśli chodzi o ruszanie to do 2 tys. ma zmniejszoną dawkę i gdy przekroczy się te 2 tys. to przyspieszenia wzrasta. takie małe turbo. hehe spalanie podane przy 80% trasa 20% miasto. pozdrawiam

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 323 I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także