Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F I

Produkowany w latach od 1977 do 1980.

Generacje Mazda 323

  • 323 I   1977 - 1980
    Mazda 323 I
    • Wybierz generację

    • 323 VI (1998 - 2003)
    • 323 V (1994 - 1998)
    • 323 IV (1989 - 1994)
    • 323 III (1985 - 1993)
    • 323 II (1980 - 1986)
    • 323 I (1977 - 1980)

Silniki Mazda 323 I

Lista silników:

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 Niezawodna 75,81

Mazda 323 BeJotka 70,54

Mazda 323 BG -> SOLD 79,93

Mazda 323 83,40

Mazda 323 F 72,53

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

lvkas81 31,28

gizmmo 61,78

axelsjoblom 94,05

fryzjer1981 79,73

komorus69hx 32,40

Bonkalski 92,90

alfawini 53,66

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Coraz bliżej celu
Coraz bliżej celu Ostatnie tankowanie to miłe zaskoczenie. Spalanie mojej Mazdy to 7,56 lira LPG ...
Światła do jazdy dziennej, nowe wyposażenie mojej Mazdy w akcji.
Światła do jazdy dziennej, nowe wyposażenie mojej Mazdy w akcji. Zawsze chciałem i mam. Światła do jazdy dziennej, które zamontowałem w swoim sa...
Wymiana klapy + wcześniejsze założenie kartonu na chłodnicę.
Wymiana klapy + wcześniejsze założenie kartonu na chłodnicę. W dniu wczorajszym wymieniłem klapę na nową kupioną na allegro za 80 zł w sumie...
Mirek handlarz byłby dumny!
Mirek handlarz byłby dumny! Przedwczoraj wpadłem do jednej z hurtowni moto i kupiłem poszerzenia nadkoli do ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus II Gold X Ford Focus II Gold X
Rocznik: 2011. Przebieg: 128 096 km. Silnik: 1.6 66KM .
Cena: 33 800 zł
Citroen C4 Business Citroen C4 Business
Rocznik: 2013. Przebieg: 133 000 km. Silnik: 1.6 82KM .
Cena: 46 900 zł

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F I

Wybrane opinie

Mazda 323 FA 1.4 (69 KM)

moja trzecia mazda,druga 323,następna też będzie mazda i to już niedługo ponieważ własnie poszły w świat ogłoszenia,szkoda rozstawać mi się z nią ale potrzebuje większą,miałem wiele aut ale mazda to jest to!!!!!!!!!!!!!!!

dodał: mariushrek@poczta.onet.pl

Galerie Mazda 323

Mazda 323 Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 VI F - galeria społeczności Mazda 323 V C - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 16V Sport (131KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 568
Przejechany dystans
13 850 341 km
Zatankowanego paliwa
815 264 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 192
Wydanych pieniędzy
1 171 289 zł
Średnie wydatki na auto
1 215 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 027
Wydanych pieniędzy
1 714 438 zł
Średnie wydatki na auto
1 778 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (964)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F I

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mouses1@poczta., dodano: 21.09.2010 20:17

Auto zanim zostało przerobione na gaz (oczywiuście sekwencja) palilo średnio na trasie 6.5 l benzyny a w mieście 8.5 l. Po "zagazowaniu" te wartości znacznie się zwiększyły (nawet o 30%). Może gazownik coś spiep...ale ponowna kalibracja nie pomogła, choć silnik na gazie pracuje bardzo przyzwoicie. Naprawy proste więc mało kosztowne, a i rzadko się zdarzają. Ceny części przeciętne. Nie kupujcie tanich amortyzatorów (po 100-150zł) bo niby będą miały jeszcze 60% ale zaczną stukać wewnątrz po roku (usterka trudna do zdiagnozowania).

pełny raport Mazda F 1.5 16V

autor: colo, dodano: 28.03.2011 14:26

Niestety spalanie jest nawiększą wada 323 1.6 bj, slnik ma stosunkowo mała moc a spalanie jest na srednm pozomie, moje trasy to droga ekspresowa S3 i przy prędkości 100-110 przy której można zasnąć auto spala minimalnie 6,7 l/100km, prędkośc 120to już spalanie 7,3l, koło 140 to już 8 l/100km ale obroty to już 4 tys. obr/min i duży hałas, w mieście nie jeżdze prawie wcale ale 10 bierze spokojnie. Auto spalało by mniej paliwa jesli przełożenia skrzyni były by dłuższe, bo przy 100km/h to już 3 tys. obr, przesiadając się z yarisa myślałem że obroty będa mnejsze przy tej samej prędkości, no nestety, auto polecam z czystym sumieniem tym którzy nie przekraczają stówki, bezawaryjna japońska maszyna

pełny raport Mazda F 1.6 16V

autor: Acid, dodano: 17.09.2007 23:58

Silniki Mazdy (przynajmniej z tego okresu produkcji) bardzo długo się rozgrzewają, a ja najczęściej pokonuje odcinki 5-cio kilometrowe po mieście. W tym czasie silnik dopiero pod koniec mojej trasy nagrzewa się do właściwej temperatury i pobiera "normalną" ilość paliwa. W zimie spalanie śmiało przekracza 10 litrów, co przy tak lekkim aucie i niewielkim silniku jest niewybaczalne. Na trasie przy jeździe emeryckiej zszedłem poniżej 5 litrów! Ale taka jazda jest męczarnią - szczególnie, że auto zachęca do dynamicznego prowadzenia. Pozdrawiam kierowców tego modelu - wiedzą co dobre;)

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 323 I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także