Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F I

Produkowany w latach od 1977 do 1980.

Generacje Mazda 323

  • 323 I   1977 - 1980
    Mazda 323 I
    • Wybierz generację

    • 323 VI (1998 - 2003)
    • 323 V (1994 - 1998)
    • 323 IV (1989 - 1994)
    • 323 III (1985 - 1993)
    • 323 II (1980 - 1986)
    • 323 I (1977 - 1980)

Silniki Mazda 323 I

Lista silników:

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 83,66

Mazda 323 Madzia 80,05

Mazda 323 F silver Hiroshima 79,67

Mazda 323 minimobilek 88,92

Mazda 323 madzia 73,46

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

mtpagan81 69,29

fryzjer1981 76,14

rutkowski0075 68,21

bojar211 87,59

jaworznianin 87,06

zjozef 62,56

mieszk3 55,25

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Kolizja
Kolizja 19.12.2013 No to dzisiaj zaliczyłem pierwszą w mojej karierze kolizje.Zdarzenie...
Mazda Bum ;(
Mazda Bum ;( W dniu dzisiejszym a więc 29 Marca miałem kolizje :( Na szczęście nie z mojej wi...
Akcja ceramizer.
Akcja ceramizer. ak tradycja każe, we wszystkich moich samochodach stosowałem ceramizer, przynajm...
Osłona przegubu
Osłona przegubu 24 Września z ojcem postanowiliśmy wymienić osłonę przegubu. Wcześniej na stacji...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.
Cena: 64 200 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 11 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F I

Wybrane opinie

Mazda 323 FA 1.4 (69 KM)

moja trzecia mazda,druga 323,następna też będzie mazda i to już niedługo ponieważ własnie poszły w świat ogłoszenia,szkoda rozstawać mi się z nią ale potrzebuje większą,miałem wiele aut ale mazda to jest to!!!!!!!!!!!!!!!

dodał: mariushrek@poczta.onet.pl

Galerie Mazda 323

Mazda 323 VI F - galeria społeczności Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 V C - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 V P - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 16V Sport (131KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 909
Przejechany dystans
14 145 708 km
Zatankowanego paliwa
724 129 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 957
Wydanych pieniędzy
1 085 545 zł
Średnie wydatki na auto
1 242 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 235
Wydanych pieniędzy
1 483 858 zł
Średnie wydatki na auto
1 698 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (874)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F I

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mietek, dodano: 20.08.2007 20:38

minimalne spalanie 4,7 na trasie przy 70 do 90km/h max obroty 2500.po miescie przy mojej bardzo dynamicznej jezdzie 10l,minimalnie po miescie 8l.Przy 120 na trasie ok 6l.przy predkosciech powyzej 160 do ok 200km/h( bo tyle ta popierduleczka poleci)10l.maxymalne spalanie zima przy kopnym sniegu po miescie12l!!!.przy dynamicznej jezdzie w trasie tzn redukcjie,wyprzedzanie maxmalna predkosc do warunkow drogowych ok 8l. p.s to naprawde fajne autko bezawaryjne i dynamiczne:)polecam przejechalem nim bez awari jakiej kolwiek 50tys km,niestety od palenie gumy rozsypala sie skrzynia

pełny raport Mazda F 1.6

autor: XYZ, dodano: 13.07.2007 15:16

Spalanie w cyklu mieszaym przy normalnej jeździe - ok. 6,5l-7l, jak na ten samochód - 1,5 88KM to nie jest źle a nawet całkiem dobrze. Przeglądy w ASO drogie więc ASO nie polecam, części pełno więc tylko kupować w normalnych cenach. MIT JAponiec jest DROGI, tak naprawde to japońce się bardzo rzadko psują i choćby jedna naprawa kosztowała np.500zł to w europejczyku trzeba z 4,5 takich napraw i nikt nie wie kiedy cie takie auto znów zaskoczy. JAPOŃCE - POLECAM MAZDA, TOYOTA, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN w takiej kolejności

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: gazior, dodano: 25.02.2008 17:49

Dużo pali. Miasto 11/100, trasa 9/100 ale koła 17 mają na to ogromny wpływ. Ceny części zamiennych w serwisie z kapelusza wzięte. Przykładowo: przepływomierz 3500 NETTO, aparat zapłonowy 2200 NETTO, koło kierownicy 1500 BRUTTO (bez poduszki tylko sama rama), antena elektryczna (standardowo sie psuje) 1050 NETTO, tylny błotnik za to tani: 1300 BRUTTO (gówniana kierownica 1500 a błotnik 1300 gdzie tu logika??). Na giełdzie ceny też szaleją w Poznaniu maska 450-650zł a ile trzeba sie nabiegać żeby znaleść...

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 323 I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także