Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Mazda 323/323F I

Produkowany w latach od 1977 do 1980.

Generacje Mazda 323

  • 323 I   1977 - 1980
    Mazda 323 I
    • Wybierz generację

    • 323 VI (1998 - 2003)
    • 323 V (1994 - 1998)
    • 323 IV (1989 - 1994)
    • 323 III (1985 - 1993)
    • 323 II (1980 - 1986)
    • 323 I (1977 - 1980)

Silniki Mazda 323 I

Lista silników:

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 2.0 V6 78,38

Mazda 323 mikolaj 71,72

Mazda 323 MagdaLenka 76,35

Mazda 323 minimobilek 88,61

Mazda 323  s   1,7 TD 80,24

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

devil88 34,97

marcinpasta 81,27

CbrRR 63,61

slawek03100 31,34

zjozef 62,53

gorokw24 30,72

andy1980 58,25

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Osłona przegubu
Osłona przegubu 24 Września z ojcem postanowiliśmy wymienić osłonę przegubu. Wcześniej na stacji...
1000 km na LPG
1000 km na LPG Zrobiłem już pierwszy tysiąc km ma LPG w poniedziałek 17 lutego udaje się na prz...
Mazda Bum cz.2 pt. Kasacja
Mazda Bum cz.2  pt. Kasacja I stało się Mazda poleciała do stacji demontażu pojazdów w Stobnie koło Szczecin...
LPG- Pierwszy zbiornik i wrażenia.
LPG- Pierwszy zbiornik i wrażenia. W dniu dzisiejszym zatankowałem po raz drugi zbiornik do pełna z rezerwy został ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline
Rocznik: 2011. Przebieg: 106 917 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 33 800 zł
Seat Leon 125KM Seat Leon 125KM
Rocznik: 2014. Silnik: 1.4 92KM .
Cena: 74 598 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F I

Wybrane opinie

Mazda 323 FA 1.4 (69 KM)

moja trzecia mazda,druga 323,następna też będzie mazda i to już niedługo ponieważ własnie poszły w świat ogłoszenia,szkoda rozstawać mi się z nią ale potrzebuje większą,miałem wiele aut ale mazda to jest to!!!!!!!!!!!!!!!

dodał: mariushrek@poczta.onet.pl

Galerie Mazda 323

Mazda 323 Mazda 323 V C - galeria społeczności Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 VI F - galeria społeczności Mazda 323 V P - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 16V Sport (131KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 334
Przejechany dystans
14 448 237 km
Zatankowanego paliwa
841 589 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 308
Wydanych pieniędzy
1 212 162 zł
Średnie wydatki na auto
1 221 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 332
Wydanych pieniędzy
1 779 596 zł
Średnie wydatki na auto
1 792 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (993)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F I

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Grześ, dodano: 22.06.2015 21:08

Moja druga Madzia 323 S. Pierwsza wykręciła 100kkm, niestety bliskie spotkanie z jeleniem skończyło się dla niej tragicznie. Drugą obecnie dobijam 10kkm, codziennie dojazd do pracy 30 km, z czego 28km to trasa, reszta miasto, aczkolwiek w 90% przypadkach udaje mi się ominąć korki. Jeżdżę na LPG i osiągam wynik o litr więcej niż podane wartości na benzynie. Silnik ten rewelacyjnie znosi eksploatację na gazie, jednak mówimy o instalacji BRC sequent. Części wyraźnie droższe od europejskiej konkurencji, aczkolwiek poza kompletnym zawieszeniem + tarcze + bębny (2800PLN) nic nie trzeba było w niej wymieniać. Najgorsza wada to niestety korozja, jeśli w porę się nie zareaguje to pożre samochód dosłownie na oczach. Jednakże niewielkie bąble nie są wyzwaniem dla lakiernika i dla kieszeni właściciela. W swojej karierze miałem wątpliwą przyjemność eksploatować vw golfa III 1,8 i mogę powiedzieć że te samochody w porównaniu do siebie są jak niebo i ziemia. Najniższy wynik jaki uzyskałem madzią to był eksperyment z ecodrivingiem, jednak moim zdaniem ten silnik eksploatowany poniżej 1800 obr/min za długo nie wytrzymałby. Polecam ten samochodzik!

pełny raport Mazda S 1.5 i 16V

autor: Enkidu z Krakow, dodano: 03.02.2012 11:36

Jadąc prze Litwę, Łotwę i Estonię, przy prędkości około 80-100km/h, przy włączonej klimie z jednym pasażerem, Mazda spaliła mi 4,49 litra ropy. W Polskich warunkach na trasie spala około 5,1 litra. W cyklu mieszanym przy stosunkowo dynamicznej jeździe spala od 5,5 -6,2 litrów na 100km.W samym mieście od 6,9 - 7,5 litra. W Niemczech na autostradzie jadąc 130-150km/h, przy pełnym obciążeniu auta, spalanie wyszło 5,8litra/100km. Jadąc np, w górskim terenie, z ostrymi wzniesieniami i serpentynami, głównie na IV biegu, spalanie wychodzi w zależności od obciążenia 5,3-6,0 litra na 100km. Zmieniając biegi przy 2100obr/m silnika można w cyklu mieszanym zejść nawet do 4,9 -5,2 litra na 100km, lecz taki styl jazdy nie jest odpowiedni w przypadku tego silnika, gdyż posiada on turbinę ze zmienną geometrią łopatek, która może się zaciąć, od zbyt częstej za spokojnej jazdy.

pełny raport Mazda F 2.0 DiTD

autor: eMMeS, dodano: 20.08.2009 11:58

Bardzo oszczędnie można jeździć tą Mazdą. Tylko, że prawdziwa przyjemność zaczyna się dopiero wtedy gdy obrotomierz osiągnie te 4 tysiące i idzie dalej ;) a wtedy paliwa ubywa bardzo szybko. Generalnie jeżeli ktoś musi to 90km/h i w trasie zejdzie poniżej sześciu. Ale jeżeli za bardzo rozkręcisz się na autostradach to nie licz, na zejście poniżej dychy. Średnie minimalne spalanie - trasa Kraków - Tarnów 79tką i jazda po Tarnowie i okolicznych wioskach. Stosunek mniej/więcej 70/30 na korzyść trasy. Średnie maksymalne - trasa Tarnów - Lubin + miejska po Lubinie, stosunek 90/10 na korzyść trasy. Minimalne spalanie - Kraków - Tarnów 4ką

pełny raport Mazda F 1.5 16V

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 323 I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także