Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F IV F 1.8 16V Turbo 4WD

Produkowany w latach od 1989 do 1994.

Generacje Mazda 323

  • 323 IV   1989 - 1994
    Mazda 323 IV
    • Wybierz generację

    • 323 VI (1998 - 2003)
    • 323 V (1994 - 1998)
    • 323 IV (1989 - 1994)
    • 323 III (1985 - 1993)
    • 323 II (1980 - 1986)
    • 323 I (1977 - 1980)

Wersje nadwozia Mazda 323 IV

Silniki Mazda 323 IV F

Lista silników:

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 Niezawodna 75,93

Mazda 323 Madzia 78,22

Mazda 323 Dudowóz 78,57

Mazda 323 madzia 73,36

Mazda 323  s   1,7 TD 80,28

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

Kriss63 48,73

1dude 78,86

Nex1130 75,57

magisterek 41,75

jaworznianin 87,03

alfawini 67,83

rutkowski0075 67,13

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Wymiana klapy + wcześniejsze założenie kartonu na chłodnicę.
Wymiana klapy + wcześniejsze założenie kartonu na chłodnicę. W dniu wczorajszym wymieniłem klapę na nową kupioną na allegro za 80 zł w sumie...
Złomowanie
Złomowanie Niestety nadszedł ten dzień - ze wzgłedu na zły stan techniczny zmuszony byłem z...
Spalanie ... wzrosło
Spalanie ... wzrosło Tym razem ponad 8 litrów LPG na 100 km. Co prawda jeździłem więcej po mieście...
Wymiana mieszka i gałki zmiany biegów.
Wymiana mieszka i gałki zmiany biegów. Dzisiaj wziąłem się za wymianę mieszka i gałki zmiany biegów. Po paru miesiącach...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.
Cena: 64 200 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 11 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F IV F 1.8 16V Turbo 4WD

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,34
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Mazda 323 F 1.8 16V Turbo 4WD (163 KM)

mam ja juz 2 rok p[rzejechalem 25tys km zaplacilem 3tys zl sprowadzona z austri.jezdzi sie nia bardzo dobrze choc mozna narzekac na hamulce mam 4 tarcze ale i tak przy mojej jezdzie to nie wytarcza.ropedza sie dobrze wszystko w niej jest delikatnie chodzi gaz hamulec kierownica w koncu to ONA wiec taka musi byc jestem bardzo zadowolony z tego samochodu mam 4 elektryczne szyby szyberdach elektryczny dolozylem jeszcze sibi 9 glosnikow tube i wzmacniacz. brakuje tylko turbinki i klime ale da sie obejsc;-))) jezeli ktos sie zastanawia czy kupic taki samochod to polecam gorace jak sie ja bedzie kochalo to bedzie jezdzic do oporu.mysle ze jak ze mna wytzyma do 300tys km to jej nigdy nie sprzedam

dodał: Majak majak@vp.pl
Mazda 323 F 1.8 16V Turbo 4WD (163 KM)

GT-R jest tak rzadka, że mało kto wie, co to za auto. A lekko podkręcona objeżdża większość aut na rynku.

dodał: http://www.323gtr.com

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 323

Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 VI F - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 V C - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 16V Sport (131KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 195
Przejechany dystans
14 264 705 km
Zatankowanego paliwa
733 547 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 991
Wydanych pieniędzy
1 096 287 zł
Średnie wydatki na auto
1 243 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 298
Wydanych pieniędzy
1 496 228 zł
Średnie wydatki na auto
1 696 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (882)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F IV F 1.8 16V Turbo 4WD


brak raportów spalania dodaj pierwszy raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: bojar211, dodano: 01.11.2013 19:21

No mógł by palić mniej ale i tak nie jest tak źle po mieście weźmie z 8-9 l benzyny przy w miarę normalnej temperaturze otoczenia zobaczymy jak to będzie w zimę, ale jak na autko takich rozmiarów nie ma tragedii a silnik ma też swoją pojemność 1.5 jak wiadomo nie spali nam na przykład tyle co Colcik z 1.3. Najniżej udało mi się zejść na 7.3l-7.5/100km wynik ten zanotowałem w dwóch przypadkach, raz przy jeździe w mieście a drugi przy 20-30 km poza miastem :) do autko może palić mało tylko trzeba je dobrze wyczuć cóż mi na razie brakuje umiejętności. Dodatkowo w przypadku tych pomiarów jakimś cudem nie stałem aż tak dużo w korkach.

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: Enkidu z Krakow, dodano: 03.02.2012 11:36

Jadąc prze Litwę, Łotwę i Estonię, przy prędkości około 80-100km/h, przy włączonej klimie z jednym pasażerem, Mazda spaliła mi 4,49 litra ropy. W Polskich warunkach na trasie spala około 5,1 litra. W cyklu mieszanym przy stosunkowo dynamicznej jeździe spala od 5,5 -6,2 litrów na 100km.W samym mieście od 6,9 - 7,5 litra. W Niemczech na autostradzie jadąc 130-150km/h, przy pełnym obciążeniu auta, spalanie wyszło 5,8litra/100km. Jadąc np, w górskim terenie, z ostrymi wzniesieniami i serpentynami, głównie na IV biegu, spalanie wychodzi w zależności od obciążenia 5,3-6,0 litra na 100km. Zmieniając biegi przy 2100obr/m silnika można w cyklu mieszanym zejść nawet do 4,9 -5,2 litra na 100km, lecz taki styl jazdy nie jest odpowiedni w przypadku tego silnika, gdyż posiada on turbinę ze zmienną geometrią łopatek, która może się zaciąć, od zbyt częstej za spokojnej jazdy.

pełny raport Mazda F 2.0 DiTD

autor: ace4, dodano: 21.02.2010 18:27

NIE BĘDĘ KŁAMAŁ. KIEROWCĄ JESTEM SPOKOJNYM, Z SILNIKA 16V TEŻ UMIEM KORZYSTAC. JAZDA NA MIEŚCIE OKOŁO 9,5-10 LITRÓW. LPG 11-11,5(INSTALACJA SEKWENCYJNA BRC SEQENT 24). W TRASIE JEST LEPIEJ OKOŁO 7-8 LITRÓW JAK LPG TAK I PB. CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE SĄ DOŚC TANIE, JEDNAK NIE KAŻDY MECHANIK CHCE NAPRAWIAC. PEWNEGO RAZU UDAŁEM SIĘ DO MECHANIKA W POLICACH( ZACH POMORSIE) FIRMA TRANS-NET CELEM WYMIANY FILTRA PALIWA- PACIAKI NAWET NIE PODJĘŁY SIĘ WYMIANY TWIERDZĄC ŻE NIE MAJĄ NARZĘDZI GDYŻ FILTR JEST TAK MOCNO SCHOWANY IŻ NIE DOSTANĄ SIĘ DO NIEGO. PODCZAS DWU LETNIEJ EKSPLOATACJI NIE DOSZŁO DO ŻADNEGO USZKODZENIA MECHANIZMÓW NAPĘDOWYCH, ELEKTRYCZNYCH. POLECAM JAKO AUTO MIEJSKIE ALE TYLKO Z LPG I TYLKO SEKWENCYJNĄ.

pełny raport Mazda S 1.5 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F IV F 1.8 16V Turbo 4WD

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F IV F 1.8 16V Turbo 4WD

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 323 IV F 1.8 16V Turbo 4WD 163KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także