Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 6 II

Produkowany w latach od 2007 do 2012.

Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - tunel środkowy między fotel
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Mazda 6

  • 6 II   2007 - 2012
    Mazda 6 II
    • Wybierz generację

    • 6 III (2012 - teraz)
    • 6 II (2007 - 2012)
    • 6 I (2002 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Wersje nadwozia Mazda 6 II

Silniki Mazda 6 II

Lista silników:
1.8 MZR (120KM), 2.0 MZR (147KM), 2.0 MZR (155KM), 2.5 MZR (170KM), 3.7 MZI V6 (273KM), 2.0 MZR-CD (140KM), 2.2 MZR-CD (125KM), 2.2 MZR-CD (129KM), 2.2 MZR-CD (163KM), 2.2 MZR-CD (180KM), 2.2 MZR-CD (185KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.

Publikacje o Mazda 6

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
 
Nasz test Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G SkyPassion

Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 2.5 - lekka, szybka, efektywna
 
Nasz test Mazda 6 2.5 Skyactiv-G SkyPassion

Nowa limuzyna Mazdy skupia na sobie wiele zaciekawionych spojrzeń. Atuty "szóstki" nie kończą się na dynamicznie stylizowanej karoserii. Ukryto pod nią wiele nowoczesnych rozwiązań, które korzystnie wpływają na bezpieczeństwo, osiągi, prowadzenie oraz zużycie paliwa.

Mazda 6 - szybsza, lepsza, piękniejsza.
 
Nasz test Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 KM

Technologia SKYACTIV, filozofia Kodo, zoom-zoom - takimi hasłami Mazda reklamuje swój model kryjący się pod cyfrą 6. Czy takie zabiegi działu marketingu są naprawdę potrzebne, czy też może flagowy model japońskiego producenta obroni się sam? No i najważniejsze - czy jeździ tak samo dobrze jak wygląda?

Nowa Mazda 6 - miłość od pierwszego jeżdżenia
 
Nasz test Nowa Mazda 6

Nowa Mazda 6 zadebiutowała niedawno, podbijając z miejsca serca wielu osób. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy chcą jeździć rozświetlającym szare ulice autem. Podsumowanie już na wstępie? Nie, zacznijmy od początku... Oto Mazda 6, auto naszpikowane nowoczesnymi technologiami, a do tego wyjątkowo...

Nowa Mazda 6 - wiele szumu o nic?

Z miejsca dementuję skojarzenia z tytułem - nie twierdzę, że nowa Mazda 6 jest nieudana. Nic z tych rzeczy! Zastanawia mnie jedynie strategia niektórych producentów, którzy prezentują przez długi okres czasu jedynie ciekawie ujęte fragmenty auta, bardzo często wersji koncepcyjnych, rozpalając tym samym...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 6

Mazda 6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 6autoWcentrum - społeczność Mazda 6

najwyższe oktanyAuta - Mazda 6

Mazda 6 63,61

Mazda 6 Mazda Jazda 79,68

Mazda 6 Bonus Power 79,31

Mazda 6 72,55

Mazda 6 Madzia 66,50

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 6

Brados 89,52

trebuh_b 98,14

Mazda-6-2013 54,37

jkleczkowski 60,73

szogo 31,68

fire_diablo 80,78

mr_conqueror 55,67

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 6

Pierwszy 1000km za mną
Pierwszy 1000km za mną Dziś stuknął mój pierwszy 1000 km tym autkiem. Madzia prowadzi się świetnie. Go...
Oświetlenie
Oświetlenie Dziś moja ślicznotka zaświeciła nowymi oczkami :) Po kupnie stwierdziłem, że w ...
Wymiana Opon
Wymiana Opon Wreszcie zmieniłem oponki. Madzia została wyposażona w nowiutkie kalosze Nokian ...
Układ Wydechowy kompletny
Układ Wydechowy kompletny Czekała mnie wymiana tłumika końcowego i środkowego( rdza)więc Postanowiłem wymi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 6

od 88 700 zł do 152 200

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (145 - 192 KM): 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP, 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP

 

Diesel (150 - 175 KM): 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 6
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 6

Mazda 6 2.0 SKYACTIV-G 165KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
elektryczne szyby
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Comfort - 3 500

Cena katalogowa

99 200

Zobacz ofertę Mazda 6 2.0 SKYACTIV-G 165KM - 4 drzwiowy sedan
 

Mazda 6 najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (163 KM)
BMW Seria 3
320d (184 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan Pulsar ACENTA Pakiet Auto Nissan Pulsar ACENTA Pakiet Auto
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 75 000 zł 68 000 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pulsar VISIA + 16 Nissan Pulsar VISIA + 16" FELGI ZE STOPÓW LEKKICH
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 67 900 zł 60 900 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 6 II

Wybrane opinie

Mazda 6 Kombi 2.0 MZR (147 KM)

Zupełnie bez jakichkolwiek emocji podchodzę do oceny tego samochodu. Wybierałem auto z tego segmentu dość długo i jest to moim zdaniem najlepszy wybór. Przy czytaniu gazet motoryzacyjnych proszę pamiętać, że mają one najczęściej rodowód niemiecki... Zewnętrznie samochód wygląda naprawdę przepięknie i robi wrażenie na kobietach, a 2 rury z tyłu z kolei robią wrażenie na facetach :-))

dodał: MM
Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD (140 KM)

Byłoby doskonale gdy silnik miał lepszą dynamikę i mniejsze spalanie paliwa. Mając 140 KM pod maską czasem mam wrażenie, że tych koni wcale tam nie ma.

dodał: Mirek
Mazda 6 Hatchback 2.5 MZR (170 KM)

Spasowanie materiałów bez zarzutu. Szkoda,że oszczędzono troszkę na materiałach przedniej deski (zbyt twardy plastik po stronie kierowcy).

dodał: tim33
Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD (140 KM)

sympatyczny kształt, dobre przyśpieszenie, domykanie klapy bagaznika - brakuje mi tylko trochę kamery po primerze

dodał: muski100@gmail.com

Galerie Mazda 6

Mazda 6 2007 Sedan Mazda 6 Kombi - galeria społeczności Mazda 6 I Sedan - galeria społeczności Mazda 6 Hatchback - galeria społeczności Mazda 6 2007 Kombi Mazda 6 (2013) sedan Mazda 6 III Sedan Mazda 6 III Kombi Facelifting (2015) Mazda 6 I Sedan Mazda 6 III Sedan Facelifting (2015)
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 6

  • 1.
  • 3,25 Mazda 6 I 2.3 16V (178KM) 2007r.
    dodał: Paweł, 30.05.2011

    Instalacja gazowa to dobry pomysł. Jednak odradzam instalacje gazowe firmy ELPIGAZ. Firma po montażu instalacji gaz. totalnie nie interesuej sie klientami. Zachowanie typu wziąść kasę i uciekać. Korespondencja pisemna gorzej niż z urzędem. Telefoniczna typu spadaj na drzewo. Ulotki piękne szkoda tylko, że tak jak w ulotkach to tak nie ma w realu. Potem juz po montazu słyszysz te silniki tego nie lubią, kontrolka silnika swieci sie bo tak juz jest na gazie, paliwo gazowe to nie to co benzyna itd... ELPIGAZ=porażka Mam porównanie z instalacją od kolegi 2 lata i nic a była robiona u gościa w Pszczynie normalnej firmie a nie tzw. sieci ELPIGAZ he he he he.

  • 2.
  • 4,50 Mazda 6 I 1.8 MZR (120KM) 2004r.
    dodał: Piotr K, 19.03.2012

    Teraz już mogę napisać swój komentarz,bo zrobiłem 30000km na gazie.Aczkolwiek czytając komentarz niejakiego WUJKA dotyczący takiego samego samochodu jak mój miałem mieszane uczucia co do warsztatu i instalacji gazowej w Mażdzie.Ponieważ było wiele innych pochlebnych komentarzy na temat firmy zaryzykowałem i nie żałuję!Samochód ma takie same parametry na gazie jak na benzynie,mechanicy dobrze wykonali swoją pracę.Jeżdżę tylko wymieniać filtry co 10000km.Polecam ten warsztat bo znają się tam na swojej robocie i są bardzo sympatyczni i pomocni nie tylko w kwestiach instalacji ale również mechaniki.Pozdrawiam załogę i sympatyczną panią w biurze.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 6 II 2.0 MZR (147KM) 2008r.
    dodał: Jan M., 16.02.2011

    Kupiłem swoją Mazde nową w salonie jednak po roku czasu zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej ze względu na znaczne odległości które pokonuje każdego miesiąca. Wybór padł na BRC i nie żałuje swojej decyzji. Autko na gazie jeździ na prawdę przyjemnie i nie traci na swoim uroku, cała instalacja zamontowana jest w taki sposób ze jest praktycznie niewidoczna dla oka, największą różnice odczuwa się na stacji przy kasie. Bezawaryjna po przejechanych 30000km. Montaż - Energy Gaz Polska w Warszawie

  • 4.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2004r.
    dodał: bryś, 24.01.2013

    Polecam ten warsztat.Zrobiłem już 40tys km i jak na razie super, żadnych problemów spalanie ok 10-12 l/100km. Instalacja już dawno mi się zwróciła. Kliku znajomych montowało u nich i też stąd ja się zdecydowałem , no i jak wszyscy też jestem zadowolony z instalacji. Godne polecenia jest że chyba jako jedyni w mieście w cenie przeglądu jest też czyszczenie i ustawianie wtrysków. (Kumpel co montował u nich zrobił już 80 tys km Fabią i żadnych kłopotów z gazem)

  • 5.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2005r.
    dodał: Jakub S, 20.04.2012

    Bardzo dużo jeżdżę,czytając komentarze na forum odnośnie mojego samochodu,myślałem,że gaz nie za bardzo się do niego nadaje.Ale zdecydowałem sie zamontować instalację,bo koszty benzyny okrutnie pustoszyły moja kieszeń.I tu niespodzianka,samochód na gazie świetnie sobie radzi,nie mam z nim żadnych problemów,zaufałem montażyście odnośnie doboru komponentów i jestem w pełni zadowolony.A moja kieszeń zaoszczędziła juz sporo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (141KM) 2004r.
    dodał: graf76, 30.08.2012

    To moje drugie auto zagazowane w tej firmie. Następne też u nich będę gazował. Polecam ten warsztat znajomym bo naprawdę znają się na rzeczy, mają spore doświadczenie i ceny na przystępnym poziomie. Przegląd instalacji obejmuje również mycie i regulację wtryskiwaczy - pełen profesjonalizm, nigdzie tego nie robią!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6

Mazda 6

296 komentarzy

180 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~krzych~krzych

Witam
Kupiłem dwa tygodnie temu M6 2006 1,8 benzyna i zaświeciła się kontrolka silnika przeczyściłem wszystkie wtyczki razem z tą pod akumulatorem i go rozłączyłem . Po podłączeniu wszystkiego ustawiłem szyby i przy zapalaniu włącza się wentylator chłodnicy na chwilę , a obroty silnika biegu jałowego w czasie jazdy są za niskie ok.500-700 na min . Czy ktoś mi może pomóc , czy tak ma być , bo przedtem chyba miał wyższe .
Pozdrawiam

~fred59~fred59

Do ~Jurek: każdą z osobna szyb opuść szybę na sam duł i usłyszysz tyknięcie potem zamknij szybę trzymaj aż usłyszysz tyknięcie i tak następne działa na 100%.

~fan mazdziochy~fan mazdziochy

Do ~Sebastian.Łódź: Mam taką Mazdzine, dzieciaku czy siedziałeś w niej??? siedzenia nisko osadzone, idzie jak przyklejona do toru i dużo w niej miejsca dla wszystkich pasażerów, ja mam 191 cm , żeby ci było śmieszniej

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 915
Przejechany dystans
13 427 936 km
Zatankowanego paliwa
758 857 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 031
Wydanych pieniędzy
1 114 579 zł
Średnie wydatki na auto
1 232 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 513
Wydanych pieniędzy
1 547 678 zł
Średnie wydatki na auto
1 710 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (905)

Testy zderzeniowe Mazda 6

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013

Mazda 6
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009

Mazda 6
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 6 II

Na podstawie 231 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: popes, dodano: 23.11.2009 06:27

UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze jestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow... tydzien po remoncie, przepalilem autko.. jestem pod wrazeniem zywotnosci motoru.. przepalilem syf(2 razy strzelilem salwa czarnego dymu, resztki po nieszczelnosci na pompowtryskach) teraz autko chodzi idealnie na wolnych obrotach nie trzesie pracuje rowniutenko.. wyciagnalem 190km/h takze jest jak z fabryki... poprawilem maks spalanie spradzone w wawie po przejechaniu ok 300 km bez oszczedzania motoru(do odciecia)(ropa "Gold" tankowana na statoilu na kondratowicza)zero ubytku oleju (nowo zalany Castrol Edge 5W40) ... jednak przyznaje racje, ze ten samochod, a konkretnie silnik kocha wyzsze obroty..NIE DAJCIE SIE NABRAC NA TEKSTY, ZE DISEL MUSI KOPCIC I TROCHE PLUC Z ODMY, CZY WLEWU OLEJU.... pozdrawiam

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 MZR-CD

autor: rokita83@interi, dodano: 27.03.2011 16:16

Witam, Mazdą jeżdżę od roku i jak na razie spalanie jest ok. Średnie spalanie to 6,9-7,0 l. Latem czy zimą nie ma różnicy. Po mieście staram się jeździć oszczędnie, na jak najniższych obrotach. Natomiast w trasie mam ciężką nogę - poniżej 120 nie schodzę, a często jest ok 170 . Tak więc czy w mieście czy w trasie, lato czy zima spalanie i tak 7 l. Komputer oszukuje o równo 1 l na 100 km. Nie umiem wolno jeździć w trasie ale czasami jadąc za tirami ok 90 na godz komputer pokazuje średnie 4,8l więc + 1l czyli 5,8 l i to jest możliwe przy spokojnej jeździe. Ogólnie polecam wszystkim to Auto.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR-CD

autor: dawid, dodano: 25.05.2012 18:51

Mazda moim zdaniem nie pali tak tragicznie. srednie maksymalne spalanie na trasie Polska (male miasteczo Szczucin) a Austria (Wieden) jakie uzyskalem to 8,7. Pierwsze 100 kilometrow drogami krajowymi z predkosciami od 50 do czasami 140 pokazywalo 8,0. Nastepne 440 kilometrow przejechalem autostradami z wlaczonym tempomatem nastawionym na predkosc 160. Reszata trasy to znowu drogi krajowe 30km i jakies 15 km w miescie. Gwaltowne przyspieszanie czesto sie odbywaly jak ktos droge zajechal a redukcja do 3 przy 80 tez sie zdarzala. Patrzac na to jak jechalem to bardzo malo spalila. Moja stara 626 w dieslu na tej samej trasie pali prawie 8 litrow

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 MZR

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 6 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 6 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 6 II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 6, oglądali także