Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 6 II

Produkowany w latach od 2007 do 2012.

Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - tunel środkowy między fotel
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Mazda 6

  • 6 II   2007 - 2012
    Mazda 6 II
    • Wybierz generację

    • 6 III (2012 - teraz)
    • 6 II (2007 - 2012)
    • 6 I (2002 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Wersje nadwozia Mazda 6 II

Silniki Mazda 6 II

Lista silników:
1.8 MZR (120KM), 2.0 MZR (147KM), 2.0 MZR (155KM), 2.5 MZR (170KM), 3.7 MZI V6 (273KM), 2.0 MZR-CD (140KM), 2.2 MZR-CD (180KM), 2.2 MZR-CD (185KM), 2.2 MZR-CD (125KM), 2.2 MZR-CD (129KM), 2.2 MZR-CD (163KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.

Publikacje o Mazda 6

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
 
Nasz test Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G SkyPassion

Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 2.5 - lekka, szybka, efektywna
 
Nasz test Mazda 6 2.5 Skyactiv-G SkyPassion

Nowa limuzyna Mazdy skupia na sobie wiele zaciekawionych spojrzeń. Atuty "szóstki" nie kończą się na dynamicznie stylizowanej karoserii. Ukryto pod nią wiele nowoczesnych rozwiązań, które korzystnie wpływają na bezpieczeństwo, osiągi, prowadzenie oraz zużycie paliwa.

Mazda 6 - szybsza, lepsza, piękniejsza.
 
Nasz test Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 KM

Technologia SKYACTIV, filozofia Kodo, zoom-zoom - takimi hasłami Mazda reklamuje swój model kryjący się pod cyfrą 6. Czy takie zabiegi działu marketingu są naprawdę potrzebne, czy też może flagowy model japońskiego producenta obroni się sam? No i najważniejsze - czy jeździ tak samo dobrze jak wygląda?

Nowa Mazda 6 - miłość od pierwszego jeżdżenia
 
Nasz test Nowa Mazda 6

Nowa Mazda 6 zadebiutowała niedawno, podbijając z miejsca serca wielu osób. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy chcą jeździć rozświetlającym szare ulice autem. Podsumowanie już na wstępie? Nie, zacznijmy od początku... Oto Mazda 6, auto naszpikowane nowoczesnymi technologiami, a do tego wyjątkowo...

Nowa Mazda 6 - wiele szumu o nic?

Z miejsca dementuję skojarzenia z tytułem - nie twierdzę, że nowa Mazda 6 jest nieudana. Nic z tych rzeczy! Zastanawia mnie jedynie strategia niektórych producentów, którzy prezentują przez długi okres czasu jedynie ciekawie ujęte fragmenty auta, bardzo często wersji koncepcyjnych, rozpalając tym samym...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 6

Mazda 6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 6autoWcentrum - społeczność Mazda 6

najwyższe oktanyAuta - Mazda 6

Mazda 6  SPORT 2.0 MZR-CD 76,46

Mazda 6 Czarna Perła 66,33

Mazda 6 mania black look 67,83

Mazda 6 3.0 V6 82,20

Mazda 6 Shadow 72,25

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 6

katarzynkas1 37,09

123koala 79,94

fire_diablo 80,23

tasman88 70,96

StoneCold 60,16

EloRico 67,10

sz_elmo 44,70

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 6

Filtr powietrza
Filtr powietrza Zamontowalem stożkowy filtr powietrza, na razie to amatorszczyzna typu "Polak po...
Podsumowanie po 130 kkm
Podsumowanie po 130 kkm Moja 6 wykręciła w tym tygodniu 130 000 km przebiegu, z czego ostatnie 5 000 już...
PIERWSZE DNI WIOSNY
PIERWSZE DNI WIOSNY Kilka dni temu zawitała do Anglii wiosna, niestety była to wizyta chwilowa :-) d...
Regeneracja zacinającej się klamki bagażnika - Mazda 6 I HB
Regeneracja zacinającej się klamki bagażnika - Mazda 6 I HB Witam! Jakiś czas temu wziąłem się za kolejny felerek, jaki dostałem razem z au...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 6

od 89 700 zł do 164 900

Dostępne silniki

Benzyna (145 - 192 KM): 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP, 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP

 

Diesel (150 - 175 KM): 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 6
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 6

Mazda 6 2.0 SKYACTIV-G 145KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
elektryczne szyby
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

89 700

Zobacz ofertę Mazda 6 2.0 SKYACTIV-G 145KM - 4 drzwiowy sedan
 

Mazda 6 najczęściej porównywane z:

Honda Accord
2.0 VTEC (156 KM)
Renault Laguna
1.5 dCi eco2 (110 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOFLEX (120 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan Pulsar Acenta + Pakiet Auto Nissan Pulsar Acenta + Pakiet Auto
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 75 000 zł 68 000 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Hyundai i40 Comfort Plus Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 2.0 130KM .
Cena: 108 200 zł 104 200 zł
Zyskujesz: 4 000 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 6 II

Wybrane opinie

Mazda 6 Kombi 2.0 MZR (147 KM)

Zupełnie bez jakichkolwiek emocji podchodzę do oceny tego samochodu. Wybierałem auto z tego segmentu dość długo i jest to moim zdaniem najlepszy wybór. Przy czytaniu gazet motoryzacyjnych proszę pamiętać, że mają one najczęściej rodowód niemiecki... Zewnętrznie samochód wygląda naprawdę przepięknie i robi wrażenie na kobietach, a 2 rury z tyłu z kolei robią wrażenie na facetach :-))

dodał: MM
Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD (140 KM)

Byłoby doskonale gdy silnik miał lepszą dynamikę i mniejsze spalanie paliwa. Mając 140 KM pod maską czasem mam wrażenie, że tych koni wcale tam nie ma.

dodał: Mirek
Mazda 6 Hatchback 2.5 MZR (170 KM)

Spasowanie materiałów bez zarzutu. Szkoda,że oszczędzono troszkę na materiałach przedniej deski (zbyt twardy plastik po stronie kierowcy).

dodał: tim33
Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD (140 KM)

sympatyczny kształt, dobre przyśpieszenie, domykanie klapy bagaznika - brakuje mi tylko trochę kamery po primerze

dodał: muski100@gmail.com

Galerie Mazda 6

Mazda 6 (2013) sedan Mazda 6 Kombi 2010 Mazda 6 III Sedan Facelifting (2015) Mazda 6 I Sedan Mazda 6 (2013) kombi Mazda 6 III Kombi Mazda 6 Hatchback - galeria społeczności Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna Mazda 6 III Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM - galeria redakcyjna Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 6

  • 1.
  • 3,25 Mazda 6 I 2.3 16V (178KM) 2007r.
    dodał: Paweł, 30.05.2011

    Instalacja gazowa to dobry pomysł. Jednak odradzam instalacje gazowe firmy ELPIGAZ. Firma po montażu instalacji gaz. totalnie nie interesuej sie klientami. Zachowanie typu wziąść kasę i uciekać. Korespondencja pisemna gorzej niż z urzędem. Telefoniczna typu spadaj na drzewo. Ulotki piękne szkoda tylko, że tak jak w ulotkach to tak nie ma w realu. Potem juz po montazu słyszysz te silniki tego nie lubią, kontrolka silnika swieci sie bo tak juz jest na gazie, paliwo gazowe to nie to co benzyna itd... ELPIGAZ=porażka Mam porównanie z instalacją od kolegi 2 lata i nic a była robiona u gościa w Pszczynie normalnej firmie a nie tzw. sieci ELPIGAZ he he he he.

  • 2.
  • 4,50 Mazda 6 I 1.8 MZR (120KM) 2004r.
    dodał: Piotr K, 19.03.2012

    Teraz już mogę napisać swój komentarz,bo zrobiłem 30000km na gazie.Aczkolwiek czytając komentarz niejakiego WUJKA dotyczący takiego samego samochodu jak mój miałem mieszane uczucia co do warsztatu i instalacji gazowej w Mażdzie.Ponieważ było wiele innych pochlebnych komentarzy na temat firmy zaryzykowałem i nie żałuję!Samochód ma takie same parametry na gazie jak na benzynie,mechanicy dobrze wykonali swoją pracę.Jeżdżę tylko wymieniać filtry co 10000km.Polecam ten warsztat bo znają się tam na swojej robocie i są bardzo sympatyczni i pomocni nie tylko w kwestiach instalacji ale również mechaniki.Pozdrawiam załogę i sympatyczną panią w biurze.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 6 II 2.0 MZR (147KM) 2008r.
    dodał: Jan M., 16.02.2011

    Kupiłem swoją Mazde nową w salonie jednak po roku czasu zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej ze względu na znaczne odległości które pokonuje każdego miesiąca. Wybór padł na BRC i nie żałuje swojej decyzji. Autko na gazie jeździ na prawdę przyjemnie i nie traci na swoim uroku, cała instalacja zamontowana jest w taki sposób ze jest praktycznie niewidoczna dla oka, największą różnice odczuwa się na stacji przy kasie. Bezawaryjna po przejechanych 30000km. Montaż - Energy Gaz Polska w Warszawie

  • 4.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2004r.
    dodał: bryś, 24.01.2013

    Polecam ten warsztat.Zrobiłem już 40tys km i jak na razie super, żadnych problemów spalanie ok 10-12 l/100km. Instalacja już dawno mi się zwróciła. Kliku znajomych montowało u nich i też stąd ja się zdecydowałem , no i jak wszyscy też jestem zadowolony z instalacji. Godne polecenia jest że chyba jako jedyni w mieście w cenie przeglądu jest też czyszczenie i ustawianie wtrysków. (Kumpel co montował u nich zrobił już 80 tys km Fabią i żadnych kłopotów z gazem)

  • 5.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2005r.
    dodał: Jakub S, 20.04.2012

    Bardzo dużo jeżdżę,czytając komentarze na forum odnośnie mojego samochodu,myślałem,że gaz nie za bardzo się do niego nadaje.Ale zdecydowałem sie zamontować instalację,bo koszty benzyny okrutnie pustoszyły moja kieszeń.I tu niespodzianka,samochód na gazie świetnie sobie radzi,nie mam z nim żadnych problemów,zaufałem montażyście odnośnie doboru komponentów i jestem w pełni zadowolony.A moja kieszeń zaoszczędziła juz sporo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2005r.
    dodał: Michał 30, 24.01.2015

    Tak jak wcześniej czytałem Japońskie samochody bardzo dobrze znoszą lpg , Honda , Mazda bardzo dobre silniki do zagazowania , i tak sprawdziło się u mnie założyłem instalacje gazową firmy lovato , instalacja bardzo dobrze się sprawdza przez początkowe 1000 km Jazdy byłem tylko raz na ustawianiu , ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń . Spalanie w granicach 12 litrów gazu .

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6

Mazda 6

296 komentarzy

180 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~krzych~krzych

Witam
Kupiłem dwa tygodnie temu M6 2006 1,8 benzyna i zaświeciła się kontrolka silnika przeczyściłem wszystkie wtyczki razem z tą pod akumulatorem i go rozłączyłem . Po podłączeniu wszystkiego ustawiłem szyby i przy zapalaniu włącza się wentylator chłodnicy na chwilę , a obroty silnika biegu jałowego w czasie jazdy są za niskie ok.500-700 na min . Czy ktoś mi może pomóc , czy tak ma być , bo przedtem chyba miał wyższe .
Pozdrawiam

~fred59~fred59

Do ~Jurek: każdą z osobna szyb opuść szybę na sam duł i usłyszysz tyknięcie potem zamknij szybę trzymaj aż usłyszysz tyknięcie i tak następne działa na 100%.

~fan mazdziochy~fan mazdziochy

Do ~Sebastian.Łódź: Mam taką Mazdzine, dzieciaku czy siedziałeś w niej??? siedzenia nisko osadzone, idzie jak przyklejona do toru i dużo w niej miejsca dla wszystkich pasażerów, ja mam 191 cm , żeby ci było śmieszniej

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
23 338
Przejechany dystans
13 630 744 km
Zatankowanego paliwa
772 095 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 081
Wydanych pieniędzy
1 131 904 zł
Średnie wydatki na auto
1 226 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 618
Wydanych pieniędzy
1 592 748 zł
Średnie wydatki na auto
1 726 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (923)

Testy zderzeniowe Mazda 6

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013

Mazda 6
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009

Mazda 6
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 6 II

Na podstawie 237 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: krzysztof.kisie, dodano: 01.02.2014 16:34

Generalnie jest to silnik b.oszczędny przy jeździe pozamiejskiej z prędkościami do 80-90 km/godz.około 7 l gazu/100km.Nieco więcej spala do 120km/godz.,potem następuje znaczący skok.Przy pełnym obciążeniu i jeździe z Warszawy przez Wrocław a dalej autostradami do 130 km/godz na odległość 1700km i z powrotem uzyskałem średnią 11 l. lpg/100km. Jesienią 2013r.przejechałem 6000km po Europie/zdecydowana przewaga szos i autostrad,mało ruchu miejskiego/.Z uwagi na liczne radary i drastycznie wysokie mandaty przejechałem całą trasę rygorystycznie stosując się do ograniczeń.Jak było 50km/godz,czy 70,czy 110 to tak było! Zagraniczny lpg może był odrobinę lepszy /?/ Wynik : 10 litrów lpg /100km co kosztowało po przeliczeniach 2012 zł. UWAGI PO 3 LATACH bez awaryjnej jazdy na BRC Sequent 24 założonej przez ADGAZ w Mysiadle pod Piasecznem przejechałem 37000km ze średnią 12,14 l. gazu oraz 1 litr etyliny 95 na 100km i 0,6 l płynu do lubryfikacji gniazd zaworowych

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR

autor: krzysztof, dodano: 12.01.2015 21:36

Mazda 6, kombi, rocznik 2009, zbiornik LPG 67 litrów, instalacja STAG Qbox, listwa HANA. Gaz wstawiony przy przebiegu 82.700. Obecnie stan licznika - 95.400 km. Autem jeździ głównie moja małżonka. Trasa DOM - PRACA - DOM ok. 15 km dziennie, trochę w mieście, trochę na przelocie. Jazda płynna. Ja jeżdżę Mazdą na długich trasach - ok. 450 km, w tym ok. 300 na polskich autostradach z średnią prędkością po autostradzie 140 km. Spalanie małżonki - ok. 9 litrów gazu, w trasie na spokojnie - 9,2 litra (srednia 80-90 km). Cykl mieszany, w tym trochę autostrady (lub prędkości powyżej 120 km) - równo 10 litrów. Autostrada - 140 - 150 km / h - zużycie gazu na poziomie 13 litrów (auto zapakowane na full osób i bagaży). Bardzo dobry silnik i bardzo dobre auto pod gaz. Przyjąłem w wyliczeniach - 10 litrów na 100 km i w 90% się sprawdza. ps. wyższe zużycie może oznaczać np. problem z sondą denso - przed katalizatorem (w mazdzie 3 miałem ten problem - spalanie wynosiło ok. 20 l na 100 km - trzeba było wymienić sondę i po problemie).

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR

autor: mazda szesc, dodano: 18.03.2012 19:24

Licznikowe 120 km/h daje spalanie okolo 7 litrow zalezy od uksztaltowania terenu,warunkow atmosferycznychi i jakosci paliwa(niestety w naszym pieknym kraju to ostatnie to prawdziwa loteria od 6.8 do 7.5 l/100km).Jazda w miescie od 10.5 w gore. Cykl mieszany to miedzy 8 a 9 litrow.Przez 3 lata zrobilem prawie 61 tys km wymiana klockow,tarcz hamulcowych o oleju silnikowym i plynach nie wspominam bo to oczywiste.Niestety ´madzia´ma jedna wade rdzewieje od spodu czesto tyl przy nadkolach-wada fabryczna.Ogolnie auto ladne,bogato wyposazone.Sinik na lancuszku,nie ma paska rozrzadu.Moja ma prawie 220 tys km przebiegu i prawdopodobnie lancuszek wystarczylby na nastepne 220 tys ale blachy juz nie!PS ostatnio wystapil maly problem z zaciskiem ale 2 nowe sruby zalatwily sprawe

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 MZR

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 6 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 6 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 6 II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 6, oglądali także