Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Mazda 6 II

Produkowany w latach od 2007 do 2012.

Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - tunel środkowy między fotel
Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Mazda 6

  • 6 II   2007 - 2012
    Mazda 6 II
    • Wybierz generację

    • 6 III (2012 - teraz)
    • 6 II (2007 - 2012)
    • 6 I (2002 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Wersje nadwozia Mazda 6 II

Silniki Mazda 6 II

Lista silników:
1.8 MZR (120KM), 2.0 MZR (147KM), 2.0 MZR (155KM), 2.5 MZR (170KM), 3.7 MZI V6 (273KM), 2.0 MZR-CD (140KM), 2.2 MZR-CD (185KM), 2.2 MZR-CD (125KM), 2.2 MZR-CD (129KM), 2.2 MZR-CD (163KM), 2.2 MZR-CD (180KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.

Publikacje o Mazda 6

Mazda - rok pełen nowości

Mazda nie próżnuje. Po wprowadzeniu na rynek "szóstki" i "trójki" nowej generacji, przyszedł czas na zbudowaną od podstaw Mazdę 2. W salonach japońskiego koncernu pojawią się też zmodernizowane modele.

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
 
Nasz test Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G SkyPassion

Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 2.5 - lekka, szybka, efektywna
 
Nasz test Mazda 6 2.5 Skyactiv-G SkyPassion

Nowa limuzyna Mazdy skupia na sobie wiele zaciekawionych spojrzeń. Atuty "szóstki" nie kończą się na dynamicznie stylizowanej karoserii. Ukryto pod nią wiele nowoczesnych rozwiązań, które korzystnie wpływają na bezpieczeństwo, osiągi, prowadzenie oraz zużycie paliwa.

Mazda 6 - szybsza, lepsza, piękniejsza.
 
Nasz test Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 KM

Technologia SKYACTIV, filozofia Kodo, zoom-zoom - takimi hasłami Mazda reklamuje swój model kryjący się pod cyfrą 6. Czy takie zabiegi działu marketingu są naprawdę potrzebne, czy też może flagowy model japońskiego producenta obroni się sam? No i najważniejsze - czy jeździ tak samo dobrze jak wygląda?

Nowa Mazda 6 - miłość od pierwszego jeżdżenia
 
Nasz test Nowa Mazda 6

Nowa Mazda 6 zadebiutowała niedawno, podbijając z miejsca serca wielu osób. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy chcą jeździć rozświetlającym szare ulice autem. Podsumowanie już na wstępie? Nie, zacznijmy od początku... Oto Mazda 6, auto naszpikowane nowoczesnymi technologiami, a do tego wyjątkowo...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 6

Mazda 6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 6autoWcentrum - społeczność Mazda 6

najwyższe oktanyAuta - Mazda 6

Mazda 6 MZR-CD 84,92

Mazda 6 Madzia 6 74,80

Mazda 6 73,07

Mazda 6 I TS 76,25

Mazda 6 ELEGANCE 68,06

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 6

lukazone 47,63

michal7802 30,17

123koala 76,04

sz_elmo 41,31

gontek87 40,85

McMisiu 51,52

ArturSuisse 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 6

Filtr powietrza
Filtr powietrza Zamontowalem stożkowy filtr powietrza, na razie to amatorszczyzna typu "Polak po...
DPF - Minusy i... jeszcze większe minusy.
DPF - Minusy i... jeszcze większe minusy. Witajcie, Trzy dni temu na desce rozdzielczej moim oczom ukazała się pomarańczo...
Wymiana Opon
Wymiana Opon Wreszcie zmieniłem oponki. Madzia została wyposażona w nowiutkie kalosze Nokian ...
Klimatyzacja
Klimatyzacja Za tydzień wyjeżdżam na wczasy więc nadeszła najwyższa pora na przegląd klimatyz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 6

od 89 700 zł do 164 900

Dostępne silniki

Benzyna (145 - 192 KM): 2.0 SKYACTIV-G, 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP, 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP

 

Diesel (150 - 175 KM): 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Mazda 6
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 6

Mazda 6 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
elektryczne szyby
podgrzewane fotele

Dostępne kolory

Cena katalogowa

140 900

Zobacz ofertę Mazda 6 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM - 4 drzwiowy sedan
 

Mazda 6 najczęściej porównywane z:

Volkswagen Passat
2.0 TDI BlueMotion SCR (150 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC (195 KM)
BMW Seria 2
228i (245 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan Pulsar Acenta CVT Pakiet AUTO, Connect Nissan Pulsar Acenta CVT Pakiet AUTO, Connect
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 76 500 zł
Zyskujesz: 10 000 zł Zobacz szczegóły »
Infiniti Q50 Premium Infiniti Q50 Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 396 km. Silnik: 2.2 125KM .
Cena: 149 900 zł

Ocena auta Mazda 6 II

Wybrane opinie

Mazda 6 Kombi 2.0 MZR (147 KM)

Zupełnie bez jakichkolwiek emocji podchodzę do oceny tego samochodu. Wybierałem auto z tego segmentu dość długo i jest to moim zdaniem najlepszy wybór. Przy czytaniu gazet motoryzacyjnych proszę pamiętać, że mają one najczęściej rodowód niemiecki... Zewnętrznie samochód wygląda naprawdę przepięknie i robi wrażenie na kobietach, a 2 rury z tyłu z kolei robią wrażenie na facetach :-))

dodał: MM
Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD (140 KM)

Byłoby doskonale gdy silnik miał lepszą dynamikę i mniejsze spalanie paliwa. Mając 140 KM pod maską czasem mam wrażenie, że tych koni wcale tam nie ma.

dodał: Mirek
Mazda 6 Hatchback 2.5 MZR (170 KM)

Spasowanie materiałów bez zarzutu. Szkoda,że oszczędzono troszkę na materiałach przedniej deski (zbyt twardy plastik po stronie kierowcy).

dodał: tim33
Mazda 6 Hatchback 2.0 MZR-CD (140 KM)

sympatyczny kształt, dobre przyśpieszenie, domykanie klapy bagaznika - brakuje mi tylko trochę kamery po primerze

dodał: muski100@gmail.com

Galerie Mazda 6

Mazda 6 III Kombi Mazda 6 I Kombi Mazda 6 2007 Sedan Mazda 6 III Sedan Facelifting - wersja amerykańska Mazda 6 (2013) kombi Mazda 6 Sedan FL Mazda 6 I Hatchback Mazda 6 I Sedan - galeria społeczności Mazda 6 (2013) sedan Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 6

  • 1.
  • 3,25 Mazda 6 I 2.3 16V (178KM) 2007r.
    dodał: Paweł, 30.05.2011

    Instalacja gazowa to dobry pomysł. Jednak odradzam instalacje gazowe firmy ELPIGAZ. Firma po montażu instalacji gaz. totalnie nie interesuej sie klientami. Zachowanie typu wziąść kasę i uciekać. Korespondencja pisemna gorzej niż z urzędem. Telefoniczna typu spadaj na drzewo. Ulotki piękne szkoda tylko, że tak jak w ulotkach to tak nie ma w realu. Potem juz po montazu słyszysz te silniki tego nie lubią, kontrolka silnika swieci sie bo tak juz jest na gazie, paliwo gazowe to nie to co benzyna itd... ELPIGAZ=porażka Mam porównanie z instalacją od kolegi 2 lata i nic a była robiona u gościa w Pszczynie normalnej firmie a nie tzw. sieci ELPIGAZ he he he he.

  • 2.
  • 4,50 Mazda 6 I 1.8 MZR (120KM) 2004r.
    dodał: Piotr K, 19.03.2012

    Teraz już mogę napisać swój komentarz,bo zrobiłem 30000km na gazie.Aczkolwiek czytając komentarz niejakiego WUJKA dotyczący takiego samego samochodu jak mój miałem mieszane uczucia co do warsztatu i instalacji gazowej w Mażdzie.Ponieważ było wiele innych pochlebnych komentarzy na temat firmy zaryzykowałem i nie żałuję!Samochód ma takie same parametry na gazie jak na benzynie,mechanicy dobrze wykonali swoją pracę.Jeżdżę tylko wymieniać filtry co 10000km.Polecam ten warsztat bo znają się tam na swojej robocie i są bardzo sympatyczni i pomocni nie tylko w kwestiach instalacji ale również mechaniki.Pozdrawiam załogę i sympatyczną panią w biurze.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 6 II 2.0 MZR (147KM) 2008r.
    dodał: Jan M., 16.02.2011

    Kupiłem swoją Mazde nową w salonie jednak po roku czasu zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej ze względu na znaczne odległości które pokonuje każdego miesiąca. Wybór padł na BRC i nie żałuje swojej decyzji. Autko na gazie jeździ na prawdę przyjemnie i nie traci na swoim uroku, cała instalacja zamontowana jest w taki sposób ze jest praktycznie niewidoczna dla oka, największą różnice odczuwa się na stacji przy kasie. Bezawaryjna po przejechanych 30000km. Montaż - Energy Gaz Polska w Warszawie

  • 4.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2004r.
    dodał: bryś, 24.01.2013

    Polecam ten warsztat.Zrobiłem już 40tys km i jak na razie super, żadnych problemów spalanie ok 10-12 l/100km. Instalacja już dawno mi się zwróciła. Kliku znajomych montowało u nich i też stąd ja się zdecydowałem , no i jak wszyscy też jestem zadowolony z instalacji. Godne polecenia jest że chyba jako jedyni w mieście w cenie przeglądu jest też czyszczenie i ustawianie wtrysków. (Kumpel co montował u nich zrobił już 80 tys km Fabią i żadnych kłopotów z gazem)

  • 5.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2005r.
    dodał: Jakub S, 20.04.2012

    Bardzo dużo jeżdżę,czytając komentarze na forum odnośnie mojego samochodu,myślałem,że gaz nie za bardzo się do niego nadaje.Ale zdecydowałem sie zamontować instalację,bo koszty benzyny okrutnie pustoszyły moja kieszeń.I tu niespodzianka,samochód na gazie świetnie sobie radzi,nie mam z nim żadnych problemów,zaufałem montażyście odnośnie doboru komponentów i jestem w pełni zadowolony.A moja kieszeń zaoszczędziła juz sporo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2005r.
    dodał: Michał 30, 24.01.2015

    Tak jak wcześniej czytałem Japońskie samochody bardzo dobrze znoszą lpg , Honda , Mazda bardzo dobre silniki do zagazowania , i tak sprawdziło się u mnie założyłem instalacje gazową firmy lovato , instalacja bardzo dobrze się sprawdza przez początkowe 1000 km Jazdy byłem tylko raz na ustawianiu , ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń . Spalanie w granicach 12 litrów gazu .

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6

Mazda 6

296 komentarzy

180 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~krzych~krzych

Witam
Kupiłem dwa tygodnie temu M6 2006 1,8 benzyna i zaświeciła się kontrolka silnika przeczyściłem wszystkie wtyczki razem z tą pod akumulatorem i go rozłączyłem . Po podłączeniu wszystkiego ustawiłem szyby i przy zapalaniu włącza się wentylator chłodnicy na chwilę , a obroty silnika biegu jałowego w czasie jazdy są za niskie ok.500-700 na min . Czy ktoś mi może pomóc , czy tak ma być , bo przedtem chyba miał wyższe .
Pozdrawiam

~fred59~fred59

Do ~Jurek: każdą z osobna szyb opuść szybę na sam duł i usłyszysz tyknięcie potem zamknij szybę trzymaj aż usłyszysz tyknięcie i tak następne działa na 100%.

~fan mazdziochy~fan mazdziochy

Do ~Sebastian.Łódź: Mam taką Mazdzine, dzieciaku czy siedziałeś w niej??? siedzenia nisko osadzone, idzie jak przyklejona do toru i dużo w niej miejsca dla wszystkich pasażerów, ja mam 191 cm , żeby ci było śmieszniej

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 340
Przejechany dystans
14 450 722 km
Zatankowanego paliwa
841 802 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 309
Wydanych pieniędzy
1 212 571 zł
Średnie wydatki na auto
1 220 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 335
Wydanych pieniędzy
1 780 601 zł
Średnie wydatki na auto
1 791 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (994)

Testy zderzeniowe Mazda 6

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013

Mazda 6
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009

Mazda 6
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 6 II

Na podstawie 245 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mariusz, dodano: 06.02.2009 00:07

Mazda 6 Sport Kombi 2.0D wersja TOP (nie sprzedawana na polskim rynku)- ergonomia - super, ekonomia uzytkowania - dobra, prowadzenie i jazda - bardzo dobra, pewnie i stabilnie. Swiatla i oswietlenie jezdni - bardzo dobre. Duzo miejsca z przodu (kierowca i pasarzer) jak i z tylu na kanapie. Duzo miejsca nad glowa. Bardzo wydajna klimatyzacja jak i dobrze pracujace wabasto - szybkie podgrzewanie silnika jak i wnetrza samochodu - w zimie super sprawa. Praca i ekonomnia silnika bardzo mnie milo zaskoczyla, bo w jezdzie po miescie nie spala oleju napedowego wiecej niz 6.2 litra (absolutna maksymalna wartosc). Jedyny minus to rdza pojawiajaca sie na podwoziu samochodu.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR-CD

autor: grzesiekodm, dodano: 12.01.2009 18:25

Jestem pod największym wrażeniem oszczędności tego samochodu!!! Jadąc po równym, przy tempomacie ustawionym na 90km/h auto pali tylko 3 litry! Średnie zużycie paliwa na trasie liczącej 3000-5000km w tym sporo po górach, oscyluje w granicach 4,8-5,2 l/100km!! Średnie zużycie paliwa z ostatnich kilkunastu tysięcy km wynosi 5,3l/100km! Ciekawe jest, że przed remontem silnika spalanie oscylowało około 6,7l/100km. Ani ja, ani żaden z moich znajomych - posiadaczy tegoż modelu - nie potrafi wytłumaczyć skąd się wzięła taka oszczędność.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR-CD

autor: Piotr -qwinto1@, dodano: 03.03.2011 11:44

Witam .Posiadam Mazde 6 diesel 143KM przebieg ok 80 tys od nowosci . Nigdy powtarzam nigdy nie osiagnęła ona takich poziomow spalania jak opisuja tu posiadacze podobnych aut. Uwazam ,ze ludzie pisza bzdury ,okłamują samych siebie . Dodam ze w rodzinie mamy roniez taki sam samochod i spala on podobne jak moj w cyklu miejskim ok 8,5-9,5, na trasie szczegolnie długiej drodze przy szybkosci ok 100km/h ok 5,5 \z tym ze musi to byc stabilna jazda najlepiej po autostradzie. Bajki o super niskim spalaniu mozna włozyc w... Co wiecej moj samochod posiada /nieszczescie filtr DPF to tragedja dla nieszczesliwego posiadacza tego wynalazku .Niestety to nie tylko w Mazdzie montowane są te oszołomskie filtry .

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR-CD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 6 II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 6 II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 6 II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 6, oglądali także