Szukaj

Informacje o Mazda 6 II Kombi

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2002 model z segmentu D (klasa średnia). Mazda 6 zastąpiła znaną serię 626. Oba samochody miały wiele wspólnych elementów, m.in. platformę podłogową G-platform opracowaną we współpracy z Fordem. Mazda 6 jest jednym z najbardziej popularnych modeli Mazdy w ostatnich latach – z taśm produkcyjnych zjechało już prawie 2,5 mln egzemplarzy. Samochód otrzymał wiele wyróżnień w międzynarodowych konkursach. Do tej pory powstały trzy generacje Mazdy 6, ostatnia została wprowadzona na rynek w roku 2012. Usportowioną wersją auta jest Mazda 6 MPS (na Starym Kontynencie) oraz Mazdaspeed6 w Stanach Zjednoczonych. W Kraju Kwitnącej Wiśni Mazda 6 sprzedawana jest pod nazwą Atenza.
czytaj więcej
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4785 mm
Szerokość 1795 mm
Wysokość 1490 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Rozstaw kół - przód 1560 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 519 l

Oceny Mazda 6 II Kombi

Liczba ocen: 96
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~hustller
Mazda 6 II
Kombi 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Mazdę wybrałem temu że poprzednia 6tka była super. Teraz padł wybór na nowszy model wersja dynamic sport kombi z silnikiem 2.2 i mocy seryjnej 163 km która została zmieniona przez chip tuning na 193 km i teraz to już wariat:) w bogatej wersji. Jedynie można mieć zaostrzenia do komputera spalania w starej 6tce można było skalibrować spalanie tu już niestety nie i zakłamuje na około 1 litra. Auto jest wygodne i komfortowe prędkość jaka udało mi się osiągnąć to jest 240 km/h. Kolor brillant black, auto jest w takiej specyfikacji jaka sobie wymarzyłem
4,9
~polskivip
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
po 4 latach eksploatacji pokuszę się o ponowną ocenę Mazdy. Przejechałem 70.000km i wiem więcej. Własny samochód posiadam od ponad 25lat i dotychczas nudziłem się autem max po 2 latach. Mazdę mam już 4lata i ciągle zachwyca. Solidność i Niezawodność to klasa sama dla siebie. Uwielbiam sportowy charakter jazdy to niestety ma wpływ na koszty eksploatacji, Nowe opony 17cali, Nowe kompletne hamulce i powoli zbliża się końcówka sprzęgła. Nadal przyzwoite zużycie paliwa 9L. Nadal uważam, że silnik benzynowy 147KM jest najlepszym bo najbardziej niezawodnym i najtańszym w eksploatacji modelem Mazdy 6.
4,0
~Pablo
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Samochód posiadam od roku, w tym czasie przejechałem 11 tys km. Minusem jest twarde zawieszenie (zdecydowanie większy komfort na felgach zimowych 16" niż letnich 17") i miękki lakier (odpryski). Plusem bezawaryjność - auto serwisowane, pierwszy właściciel wymienił koło dwumasowe (prawdopodobnie ze względu na jazdę ze zbyt niskimi obrotami) i raz wypalał DPF w trybie serwisowym, poza tym żadnych innych awarii. Fakt, że duża część przebiegu była zrobiona w trasie. Ja przez 11 tys km tylko olej i filtry.
Średnie spalanie dla Mazda 6 II Kombi
7,3 – 9,7
l/100 km
6,9 – 7,4
l/100 km
9,7 – 11,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Mazda 6 II
Kombi 2.2 MZR-CD 185KM 136kW
Auto kupiłem na poczatku 2019 roku, z przebiegiem 180tys(potwierdzony w serwisie Polskim). Na mieście nie mam pojęcia ile pali, wpisałem na oko bo mam frajde z przyspieszenia i nie patrzę ile pali. Natomiast mogę wypowiedzieć się na temat jazdy po autostradzie. Pracuję w Danii i zrobiłem już 4 trasy Dania-Polska. Od granicy duńskiej do Kołbaskowa(510km) 2 osoby plus dość dużo bagażu wyszło 7,4 litra przy prędkości 160-170(tankowałem do pełna, nie sugerowałem się komputerem). W tym było troche miasta(Lubecka) i jakies hamowania, przyspieszania jak to autostrada. Także jak na te warunki jazdy uważam, że spalanie marzenie. Wcześniej miałem volvo s40 II 2.0 diesel i spalanie bardzo podobne ale mocy o wiele mniej...
9,6
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Niewyobrażalnie oszczędny silnik, jeśli porównuję z innymi samochodami w rodzinie, których sprawdzałem spalanie - każdy spala więcej o minimum 1-2 litry LPG, np. lekkie Suzuki SX4 1.6, Mitshubishi Lancer 1.8 z tego samego rocznika. Fenomenalny silnik Mazdy, nie jest zbyt mocny jak mogło by się wydawać po mocy 147 koni ale bezawaryjnością, spalaniem, komfortem pracy wyrównuje lekkie brak kilku niutonometrów. Na wysokich obrotach jak najbardziej moc jest, ale to chyba wina skrzyni, przełożenia nie są dobrane odpowiednio, bardziej jak do samochodu kompaktowego typu Mazda 3 lub Corolla/Auris. Spalanie mierzone po przejechaniu przeze mnie 53 tys. km.
10,2
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Mazda 6, kombi, rocznik 2009, zbiornik LPG 67 litrów, instalacja STAG Qbox, listwa HANA. Gaz wstawiony przy przebiegu 82.700. Obecnie stan licznika - 95.400 km. Autem jeździ głównie moja małżonka. Trasa DOM - PRACA - DOM ok. 15 km dziennie, trochę w mieście, trochę na przelocie. Jazda płynna. Ja jeżdżę Mazdą na długich trasach - ok. 450 km, w tym ok. 300 na polskich autostradach z średnią prędkością po autostradzie 140 km. Spalanie małżonki - ok. 9 litrów gazu, w trasie na spokojnie - 9,2 litra (srednia 80-90 km). Cykl mieszany, w tym trochę autostrady (lub prędkości powyżej 120 km) - równo 10 litrów. Autostrada - 140 - 150 km / h - zużycie gazu na poziomie 13 litrów (auto zapakowane na full osób i bagaży). Bardzo dobry silnik i bardzo dobre auto pod gaz. Przyjąłem w wyliczeniach - 10 litrów na 100 km i w 90% się sprawdza. ps. wyższe zużycie może oznaczać np. problem z sondą denso - przed katalizatorem (w mazdzie 3 miałem ten problem - spalanie wynosiło ok. 20 l na 100 km - trzeba było wymienić sondę i po problemie).

Usterki Mazda 6 II

Liczba wpisów: 9
Braku mocy na 4,5,6 biegu i słabym przyspieszaniu
  • Mazda 6 II Sedan 2.0 MZR 147KM 108kW 2007-2010
  • silnik
Witam Posiadam Mazdę 6 2008 TS 2 Benzyna 147 KM anglika 56.000 mil (90.000 km) przejechane Auto rusza z piskiem wszystko ok 1, 2, 3 bieg później 4 5 6 bieg bardzo powoli nabiera prędkości przy pedale do podłogi powiedzmy ze jedziemy 60 mil/h i pedał do podłogi 10 sekund do 70 mil/h nawet czasami wskazówka prędkościomierza (przy gwałtownym naciśnięciu pedału gazu do deski) nie podnosi się przez 3 sek. Nie było tak aż do momentu wymiany oleju i filtra oleju i czyszczenia silnika z oleju cokolwiek to znaczy no i był jeszcze wymieniany płyn hamulcowy Przed tym wszystkim auto przyspieszało bardzo ładnie (np. jak się pulsowało pedałem gazu głowa odklejała się od siedzenia) Macie jakiś pomysł Olej zmieniałem (mechanik mam namyśli) bo auto kupiłem i nie miałem pojęcia kiedy poprzedni właściciel zmieniał olej był już czarny przepalony ale Mazda jeździła na nim wyśmienicie ;/ To główny problem 1. Co powoduje zbyt dużo oleju w silniku? 2. Czy olej nowy musi być trochę rozjeżdżony żeby dawał takie samie odczucia jak przed wymianą? 3. Mogli pomylić oleje i wlać zły który by dawał takie objawy? 4. W sumie zajrzałem jeszcze po wymianie tego oleju na świece żeby je policzyć do wymiany i tyle nie grzebałem przy nich ale zauważyłem że od korka oleju trochę im się rozlało i wpadło tam w te zagłębienie gdzie są świece czy może być jakieś powiązanie ( nie ma problemu z odpalaniem auta ) 5. Tak przedmuchałem auto na wszystkich biegach na max obrotach ? po piłowałem je trochę ale da się to tylko zrobić na 1, 2, 3 nic to nie zmieniło jeździłem 2 godziny więc silnik był rozgrzany 6. Dodam jeszcze ze auto przy tym braku mocy zachowuje się jakby jechało pod górkę o nachyleniu 15+ stopni (chociaż jedzie po prostej nie pochyłej drodze czyli jakby silnik dostawał większe obciążenie a nie przy spieszał ? słychać po jego pracy). - filter powietrza sprawdzony - ecu zresetowany ;/ - nie chlapie olej przy odkręconym korku i włączonym silniku Auto np. przyspiesza od 30 do 40 mil bardzo powoli na 4 biegu a później na 6 od 60 do 70 mil tez ociężale później jak się długo trzyma pedał do deski auto równym tempem przyspiesza ale tez nie ma rewelacji i nie jest tak jak było przed wymiana.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Mocowanie wahacza we front subframe
  • Mazda 6 II Sedan 3.7 MZI V6 273KM 201kW 2007-2010
  • zawieszenie
  • 300 tys. km
Wahacze mocowane do ramy przedniej silnika z czasem wyrabiają nadmierny luz w gnieżdzie mocowanie w ramie.Efektem tego jest rozjezdzanie sie kół i ocieranie o nadkola.niestety rama jest niedostępna.używka z usa to koszt ok 250 dolarów plus fracht za ok 40 kg.zostaje tylko dłubanina i spawanie.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Klekot na zimnym silniku od strony skrzyni biegów
  • Mazda 6 II Sedan 2.0 MZR-CD 140KM 103kW 2007-2010
  • silnik
  • 278 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Jak odpalam samochód to po 10 sekundach zaczyna coś klepać od strony skrzyni biegów a jak się rozgrzeje to już nic nie słychać
Mazda 6 II Kombi