Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mazda 6 II Kombi

Lata produkcji: 2007 - 2012
Segment: Klasa średnia

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Dane techniczne Mazda 6 II Kombi

Podstawowe parametry Mazda 6 II Kombi

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5

Wymiary zewnętrzne Mazda 6 II Kombi

Długość
4710 mm
Szerokość
1780 mm
Wysokość
1480 mm
Rozstaw osi
2675 mm
Rozstaw kół - przód
1540 mm
Rozstaw kół - tył
1540 mm

Wymiary bagażnika Mazda 6 II Kombi

Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
519 l

Opony Mazda 6 II Kombi

Szerokość
od 195 do 215 mm
Profil
od 50 do 65 %
Średnica
od 16" do 17"

Szkic techniczny Mazda 6 II Kombi

Szkic techniczny Mazda 6 II Kombi
zobacz dane techniczne

Oceny Mazda 6 II Kombi

Średnia ocena modelu

na podstawie 73 opinii

4.43

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (88%)
NIE (12%)

Wybrane oceny kierowców Mazda 6 II Kombi

Zupełnie bez jakichkolwiek emocji podchodzę do oceny tego samochodu. Wybierałem auto z tego segmentu dość długo i jest to moim ... więcejzdaniem najlepszy wybór. Przy czytaniu gazet motoryzacyjnych proszę pamiętać, że mają one najczęściej rodowód niemiecki... Zewnętrznie samochód wygląda naprawdę przepięknie i robi wrażenie na kobietach, a 2 rury z tyłu z kolei robią wrażenie na facetach :-)) ukryj
dodano 26.09.2008 przez
Co mnie skłoniło do zakupu: sportowy charkter silnika i zawieszenia, ciekawa stylistyka nadwozia, legendarna niezawodność, dobre wyposażenie, cena do 50.000zł. ... więcejWersja Exclusive Sport koła 17 i podwójny wydech. Kupiłem w niemieckim salonie - bo w polsce same diesle, jako auto trzy letnie z przebiegiem 70t.km. Po roku stwierdzam: satysfakcjonuje mnie w 100%. O usterkach trudno mówić bo jest jeszcze w miarę młody. Zużycie paliwa wg mnie jest bez zastrzeżeń - 9L średnio miasto/trasa to przyzwoity wynik. Osiągi wystarczające w 100%. Komfort podróży i jakość wykonania wnętrza jest bardzo dobra, pomimo wieku wnętrze wygląda jak nowe. Przkład: w VW Pasacie kolegi przy tym przebegu plastyki się łuszczą i wygladają jakby miały 300tys.km. Przestrzeń zachwyca każdego kto w nim zasiądzie. A frajda z jazdy jest ogromna. Jest mi bardzo żal tych co kupują Diesle, nie czytają instrukcji, oszczędzają na paliwie, rozwalają silniki i się dziwią, że gwarancja tego nie obejmuje. Ale z drugiej strony rozumem też podejscie do formuły auto służbowe - to przecież nie moje i nie muszę o niego dbać - firma zapłaci za moją głupotę, i można w niego lać każde g..... Ja od roku leję dobre paliwo tzn. dobre stacje i co drugie tankowanie to Verva czy Ultimate. Do Pana co jest zawiedziony: Chłopie masz 100tysięcy i kupujesz diesla to chyba naprawdę w motoryzacją masz tyle wspólnego co ja z planetą mars. Naprawdę przestaję rozumieć zakupy nowoczesnych Diesli ciągłe narzekania na pęknięte głowice, zapychajace się DPF, psującymi się turbinami i ciągłymi problemami z wtryskami, mam benzynę i mam to wszystko gdzieś ...:) Dbam o sprzęgło i leję dobrą benzynę i śmigam bez stresu gdzie popadnie. DLA MNIE AUTO WZOROWE + + POLECAM + + Ocena MAX+++ ukryj
dodano 03.01.2013 przez
Z uwagi na powyższ bardzo przeciętnie
dodano 06.09.2011 przez
Jeździłem różnymi autami tej klasy: Mondeo, Passat, Avensis. Póki co najwyżej oceniam Mazdę. Passat brał mi olej jak cholera - ... więcejwlewałem 1 litr oleju co 4 tys km (2l TDI 140KM model z 2007r)i po 60k km padły mi 3 pompowtryskiwacze - masakra. W Mondeo 2007 dużo lepiej - przede wszystkim super zawieszenie i nic się z autem nie działo - niestety drogi serwis. Avensis 2006 - makabrycznie drogi serwis i fatalny układ zawieszenia - auto dosłownie wypadało na zakrętach - miękkie jak dyliżans a silnik mułowaty - jeździłem teraz nowym modelem ale niewiele się poprawiło - silnik 2,2l w dieslu 170kM nad wyraz mułowaty. Jeździłem też sporo Vectrą ale nie zaliczam jej do tej samej klasy co Passat, Mondeo czy Mazda - ten Opel to jednak technologia z lat 80tych - ciągle coś się z tym autem działo (częste awarie pompy paliwa - koszt 3,5 tys zł - w wersji benzynowej 2.2l) ukryj
dodano 16.03.2010 przez
Zobacz oceny Mazda 6 II Kombi Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mazda 6 II Kombi

Pb
6,37 - 11,73
Na podstawie 26 raportów spalania
ON
5,37 - 9,03
Na podstawie 62 raportów spalania
LPG
10,23 - 11,37
Na podstawie 2 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mazda 6 II Kombi

(WERSJA 163 KM) W trasie na odcinku 1500 km auto spalilo 6,3 i 6,4 l/100km.Najnizsze spalanie 5,98 z predkoscia 115km/h(2 ... więcejdorosle osoby i 2 dzieci,pelny bagaznik).Do pracy mam 4 km wiec silnik dopiero sie rozgrzewa i wylaczam wtedy latem wychodzi 7,6 l/100km a Zima 8l/100 km.Opony 17" 215/50 sredniej marki o parametrach tarcia C.Przyspieszam spokojnie,hamuje silnikiem.Teraz o DPFie jezdze z komputerem wlaczonym na chwilowe spalanie i widze kiedy wypala sie filtr bo spalanie wzrasta o 100%.Wypalanie zajmuje od 10 do 15 min,obroty silnika od 2000 do 2500 predkosc powyzej 50 km/h.Leje olej zalecany przez producenta, dedykowany do tego modelu DEXELIA DPF z niska zawartosci popiolow.W ciagu roku przejechalem 16000 km i 0 problemow.Auto wyglada ladnie,dynamicznie ale ma 2 wady:1 to troche slabe wyciszenie-slychac szumy na chropowatych asfaltach i cienka warstwa lakieru ,ktora jest podatna na odpryski po uderzeniach malych kamyczkow-szczegolnie na masce.Niestety teraz tak lakieruja auta z oszczednosci.Na koniec dodam,ze mieszkam za granica na zachodzie a tu podobno jest lepsze paliwo co ma wplyw na spalanie. SZEROKOSCI! ukryj
dodano 11.02.2014 przez
Mazda 6, kombi, rocznik 2009, zbiornik LPG 67 litrów, instalacja STAG Qbox, listwa HANA. Gaz wstawiony przy przebiegu 82.700. Obecnie ... więcejstan licznika - 95.400 km. Autem jeździ głównie moja małżonka. Trasa DOM - PRACA - DOM ok. 15 km dziennie, trochę w mieście, trochę na przelocie. Jazda płynna. Ja jeżdżę Mazdą na długich trasach - ok. 450 km, w tym ok. 300 na polskich autostradach z średnią prędkością po autostradzie 140 km. Spalanie małżonki - ok. 9 litrów gazu, w trasie na spokojnie - 9,2 litra (srednia 80-90 km). Cykl mieszany, w tym trochę autostrady (lub prędkości powyżej 120 km) - równo 10 litrów. Autostrada - 140 - 150 km / h - zużycie gazu na poziomie 13 litrów (auto zapakowane na full osób i bagaży). Bardzo dobry silnik i bardzo dobre auto pod gaz. Przyjąłem w wyliczeniach - 10 litrów na 100 km i w 90% się sprawdza. ps. wyższe zużycie może oznaczać np. problem z sondą denso - przed katalizatorem (w mazdzie 3 miałem ten problem - spalanie wynosiło ok. 20 l na 100 km - trzeba było wymienić sondę i po problemie). ukryj
dodano 12.01.2015 przez
Był to mój samochód marzeń. Piękna linia niesamowicie ładny kolor czarny metalik no i niby dobre opinie użytkowników, a tutaj ... więcejwielka beznadzieja. W środku jest tak słabo wyposażona, że jeżdżąc nią w zimie można oszaleć tak wszystko trzeszczy i strzela. Silnik niby dynamiczny i mający cichą pracę, ale tak strasznie delikatny, że bardzo szybko dochodzi do przekręcenia panewki i do wymiany. Średni koszt koło 15 000zl. Porażka!!! Egr beznadziejny ciągle się zatyka jak czujnik emisji spalin DPF, który po przejechaniu kilku tysięcy km jest do wyrzucenia i to kolejne pieniądze. Serwisowałem auto co 10000km i w żaden sposób się to auto nie odwdzięczyło. Jedyne co to auto ma do zaoferowania to wygląd i ładne, choć ze słabych materiałów wnętrze. Nie polecam lepiej kupić malucha!!! ukryj
dodano 14.10.2013 przez
Pierwsze 1500km spalanie nie schodziło poniżej 7,9l/100.Potem zaczęło powoli spadać. Obecnie przestałem jeździć przesadnie spokojnie, jeżdżę dynamicznie po mieście, jak ... więcejtrzeba to pedał gazu jest w podłodze,a spalanie mimo to utrzymuje się na poziomie średnim 7,3 (ostatnie tankowanie i kasowanie ustawień kompa). Mam wrażenie,że pomogła wizyta w serwisie i aktualizacja komputera (turbiny),bo auto jest jakby trochę żwawsze (choć to może subiektywizm). Komputer pokładowy w Mazdzie podobno fabrycznie ustawiony jest,że przekłamuje i dodaje spalanie,ale w serwisie można poprosić o skorygowanie wskazań. 10 minut pracy mechanika nawet bez otwierania maski silnika;)) Wcześniej pokazywał mi spalanie od 0,7l do 2,2l w czasie hamowania silnikiem,teraz wskazuje 0,0l. ukryj
dodano 30.04.2009 przez
Auto krótko użytkowałem na benzynie ale zauważyłem, że przy normalnej jeździe typu auto za autem po drodze krajowej, na odcinku ... więcejdość gęsto zurbanizowanym spalanie wynosiło 9,2 l/100. Podczas jazdy z lekkim zacięciem sportowym /wyprzedzanie wolniejszych aut/ na drodze krajowej to 11 l/100. Autostrady nie będę opisywał bo przy tym silniku autko aż prosi się, aby przycisnąć i wskazania są duże. Mieszkam w średnim mieście, gdzie pomiędzy skrzyżowaniami są małe odległości i Madzia w godzinach szczytu potrafiła spalić do 13 l/100, więcej niż na autostradzie gdzie paliła przy 130km/g - 12 l/100, 140km/h - 12,5 l/100. ukryj
dodano 03.12.2013 przez
Zobacz raporty spalania Mazda 6 II Kombi Dodaj raport spalania

Publikacje o Mazda 6

Przeczytaj pozostałe 4 publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Przeczytaj pozostałe 14 newsów o Mazda 6

Testy zderzeniowe Mazda 6 Euro NCAP

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013
Zobacz szczegóły
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Lista silników Mazda 6 II Kombi

Jaki slinik wybrać?

Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.

Nowe Mazda 6

nowe Mazda 6
Mazda 6
ceny od 89 700 zł do 164 900

Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM od 2015

w pakiecie SkyPASSION

w cenie katalogowej brutto

140 900 zł

Wyposażenie standardowe
TPMS — system monitorowania ciśnienia w ogumieniu
Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetleniem
Podświetlany schowek przed fotelem pasażera
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 28 oferty Mazda 6

Dealerzy Mazda

Aso Mazda Kozłowski Szczecin

Mazda Kozłowski Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Struga 31B

Więcej

AUTO AG

BIG AUTOHANDEL Mazda Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Aleja Sikorskiego 19

Więcej

AUTOART JAREMKO

AUTOART JAREMKO Mazda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Mińska 41a

Więcej

BEMO MOTORS

Bemo Motors Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Aleja Krakowska 169

Więcej

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k.

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k. Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Św. Wincentego 92

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Mazda 6

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

7 732

Przejechany dystans

1 440 178 zł

Zatankowanego paliwa

305 210 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

869

Wydanych pieniędzy

413 355 zł

Średnie wydatki na auto

1 660 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

2 374

Wydanych pieniędzy

702 095 zł

Średnie wydatki na auto

2 820 zł

ZOBACZ 249 dzienników kosztów Mazda 6 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mazda 6

Liczba wpisów: 25
komentarzy(2)
komentarzy(22)
komentarzy(6)
komentarzy(16)
komentarzy(11)
komentarzy(12)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mazda 6 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Mazda 6

Liczba wpisów: 31
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Mazda 6 Dodaj wpis do autodiagnozy