Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 6 II Kombi

Produkowany w latach od 2007 do 2012.

Mazda 6 2007 Kombi - rura wydechowa
Mazda 6 2007 Kombi - lewy bok
Mazda 6 2007 Kombi - prawy bok
Mazda 6 2007 Kombi - podłokietnik przedni
Mazda 6 2007 Kombi - sterowanie w kierownicy
Mazda 6 2007 Kombi - podłokietnik przedni

Generacje Mazda 6

  • 6 II   2007 - 2012
    Mazda 6 II
    • Wybierz generację

    • 6 III (2012 - teraz)
    • 6 II (2007 - 2012)
    • 6 I (2002 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Wersje nadwozia Mazda 6 II

Silniki Mazda 6 II Kombi

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.

Publikacje o Mazda 6

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
 
Nasz test Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G SkyPassion

Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 2.5 - lekka, szybka, efektywna
 
Nasz test Mazda 6 2.5 Skyactiv-G SkyPassion

Nowa limuzyna Mazdy skupia na sobie wiele zaciekawionych spojrzeń. Atuty "szóstki" nie kończą się na dynamicznie stylizowanej karoserii. Ukryto pod nią wiele nowoczesnych rozwiązań, które korzystnie wpływają na bezpieczeństwo, osiągi, prowadzenie oraz zużycie paliwa.

Mazda 6 - szybsza, lepsza, piękniejsza.
 
Nasz test Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 KM

Technologia SKYACTIV, filozofia Kodo, zoom-zoom - takimi hasłami Mazda reklamuje swój model kryjący się pod cyfrą 6. Czy takie zabiegi działu marketingu są naprawdę potrzebne, czy też może flagowy model japońskiego producenta obroni się sam? No i najważniejsze - czy jeździ tak samo dobrze jak wygląda?

Nowa Mazda 6 - miłość od pierwszego jeżdżenia
 
Nasz test Nowa Mazda 6

Nowa Mazda 6 zadebiutowała niedawno, podbijając z miejsca serca wielu osób. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy chcą jeździć rozświetlającym szare ulice autem. Podsumowanie już na wstępie? Nie, zacznijmy od początku... Oto Mazda 6, auto naszpikowane nowoczesnymi technologiami, a do tego wyjątkowo...

Nowa Mazda 6 - wiele szumu o nic?

Z miejsca dementuję skojarzenia z tytułem - nie twierdzę, że nowa Mazda 6 jest nieudana. Nic z tych rzeczy! Zastanawia mnie jedynie strategia niektórych producentów, którzy prezentują przez długi okres czasu jedynie ciekawie ujęte fragmenty auta, bardzo często wersji koncepcyjnych, rozpalając tym samym...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 6

Mazda 6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 6autoWcentrum - społeczność Mazda 6

najwyższe oktanyAuta - Mazda 6

Mazda 6 MADZIA 67,85

Mazda 6 3.0 V6 82,13

Mazda 6 Tamura 87,27

Mazda 6 mazdzia 82,54

Mazda 6 68,22

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 6

ciemny090388 30,15

maniakgsm 30,18

Necrowrak 30,17

sebonowy 45,26

elpolacco 46,42

marex85 30,18

michal7802 33,08

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 6

Oświetlenie
Oświetlenie Dziś moja ślicznotka zaświeciła nowymi oczkami :) Po kupnie stwierdziłem, że w ...
Przygotowania do zagazowania
Przygotowania do zagazowania Wczoraj (piątek 10.01) byłem w warsztacie pokazać specom pacjenta do założenia O...
Filtr powietrza
Filtr powietrza Zamontowalem stożkowy filtr powietrza, na razie to amatorszczyzna typu "Polak po...
Klimatyzacja
Klimatyzacja Za tydzień wyjeżdżam na wczasy więc nadeszła najwyższa pora na przegląd klimatyz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 6

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 6
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 6

Mazda 6

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 6
 

Mazda 6 najczęściej porównywane z:

Hyundai i40
1.7 CRDi (115 KM)
Toyota Avensis
2.0 Valvematic (152 KM)
Infiniti Q50
2.0t (211 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 224 937 zł 191 000 zł
Zyskujesz: 33 937 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 6 II Kombi

Wybrane opinie

Mazda 6 Kombi 2.0 MZR (147 KM)

Zupełnie bez jakichkolwiek emocji podchodzę do oceny tego samochodu. Wybierałem auto z tego segmentu dość długo i jest to moim zdaniem najlepszy wybór. Przy czytaniu gazet motoryzacyjnych proszę pamiętać, że mają one najczęściej rodowód niemiecki... Zewnętrznie samochód wygląda naprawdę przepięknie i robi wrażenie na kobietach, a 2 rury z tyłu z kolei robią wrażenie na facetach :-))

dodał: MM

Galerie Mazda 6

Mazda 6 I Sedan - galeria społeczności Mazda 6 (2013) kombi Mazda 6 III Kombi Mazda 6 I Kombi Mazda 6 III Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM - galeria redakcyjna Mazda 6 (2013) sedan Mazda 6 Hatchback - galeria społeczności Mazda 6 Kombi - galeria społeczności Mazda 6 Hatchback 2010 Mazda 6 III - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 6

  • 1.
  • 3,25 Mazda 6 I 2.3 16V (178KM) 2007r.
    dodał: Paweł, 30.05.2011

    Instalacja gazowa to dobry pomysł. Jednak odradzam instalacje gazowe firmy ELPIGAZ. Firma po montażu instalacji gaz. totalnie nie interesuej sie klientami. Zachowanie typu wziąść kasę i uciekać. Korespondencja pisemna gorzej niż z urzędem. Telefoniczna typu spadaj na drzewo. Ulotki piękne szkoda tylko, że tak jak w ulotkach to tak nie ma w realu. Potem juz po montazu słyszysz te silniki tego nie lubią, kontrolka silnika swieci sie bo tak juz jest na gazie, paliwo gazowe to nie to co benzyna itd... ELPIGAZ=porażka Mam porównanie z instalacją od kolegi 2 lata i nic a była robiona u gościa w Pszczynie normalnej firmie a nie tzw. sieci ELPIGAZ he he he he.

  • 2.
  • 4,50 Mazda 6 I 1.8 MZR (120KM) 2004r.
    dodał: Piotr K, 19.03.2012

    Teraz już mogę napisać swój komentarz,bo zrobiłem 30000km na gazie.Aczkolwiek czytając komentarz niejakiego WUJKA dotyczący takiego samego samochodu jak mój miałem mieszane uczucia co do warsztatu i instalacji gazowej w Mażdzie.Ponieważ było wiele innych pochlebnych komentarzy na temat firmy zaryzykowałem i nie żałuję!Samochód ma takie same parametry na gazie jak na benzynie,mechanicy dobrze wykonali swoją pracę.Jeżdżę tylko wymieniać filtry co 10000km.Polecam ten warsztat bo znają się tam na swojej robocie i są bardzo sympatyczni i pomocni nie tylko w kwestiach instalacji ale również mechaniki.Pozdrawiam załogę i sympatyczną panią w biurze.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 6 II 2.0 MZR (147KM) 2008r.
    dodał: Jan M., 16.02.2011

    Kupiłem swoją Mazde nową w salonie jednak po roku czasu zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej ze względu na znaczne odległości które pokonuje każdego miesiąca. Wybór padł na BRC i nie żałuje swojej decyzji. Autko na gazie jeździ na prawdę przyjemnie i nie traci na swoim uroku, cała instalacja zamontowana jest w taki sposób ze jest praktycznie niewidoczna dla oka, największą różnice odczuwa się na stacji przy kasie. Bezawaryjna po przejechanych 30000km. Montaż - Energy Gaz Polska w Warszawie

  • 4.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2004r.
    dodał: bryś, 24.01.2013

    Polecam ten warsztat.Zrobiłem już 40tys km i jak na razie super, żadnych problemów spalanie ok 10-12 l/100km. Instalacja już dawno mi się zwróciła. Kliku znajomych montowało u nich i też stąd ja się zdecydowałem , no i jak wszyscy też jestem zadowolony z instalacji. Godne polecenia jest że chyba jako jedyni w mieście w cenie przeglądu jest też czyszczenie i ustawianie wtrysków. (Kumpel co montował u nich zrobił już 80 tys km Fabią i żadnych kłopotów z gazem)

  • 5.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (147KM) 2005r.
    dodał: Jakub S, 20.04.2012

    Bardzo dużo jeżdżę,czytając komentarze na forum odnośnie mojego samochodu,myślałem,że gaz nie za bardzo się do niego nadaje.Ale zdecydowałem sie zamontować instalację,bo koszty benzyny okrutnie pustoszyły moja kieszeń.I tu niespodzianka,samochód na gazie świetnie sobie radzi,nie mam z nim żadnych problemów,zaufałem montażyście odnośnie doboru komponentów i jestem w pełni zadowolony.A moja kieszeń zaoszczędziła juz sporo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 MZR (141KM) 2004r.
    dodał: graf76, 30.08.2012

    To moje drugie auto zagazowane w tej firmie. Następne też u nich będę gazował. Polecam ten warsztat znajomym bo naprawdę znają się na rzeczy, mają spore doświadczenie i ceny na przystępnym poziomie. Przegląd instalacji obejmuje również mycie i regulację wtryskiwaczy - pełen profesjonalizm, nigdzie tego nie robią!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6

Mazda 6

296 komentarzy

180 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~krzych~krzych

Witam
Kupiłem dwa tygodnie temu M6 2006 1,8 benzyna i zaświeciła się kontrolka silnika przeczyściłem wszystkie wtyczki razem z tą pod akumulatorem i go rozłączyłem . Po podłączeniu wszystkiego ustawiłem szyby i przy zapalaniu włącza się wentylator chłodnicy na chwilę , a obroty silnika biegu jałowego w czasie jazdy są za niskie ok.500-700 na min . Czy ktoś mi może pomóc , czy tak ma być , bo przedtem chyba miał wyższe .
Pozdrawiam

~fred59~fred59

Do ~Jurek: każdą z osobna szyb opuść szybę na sam duł i usłyszysz tyknięcie potem zamknij szybę trzymaj aż usłyszysz tyknięcie i tak następne działa na 100%.

~fan mazdziochy~fan mazdziochy

Do ~Sebastian.Łódź: Mam taką Mazdzine, dzieciaku czy siedziałeś w niej??? siedzenia nisko osadzone, idzie jak przyklejona do toru i dużo w niej miejsca dla wszystkich pasażerów, ja mam 191 cm , żeby ci było śmieszniej

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 205
Przejechany dystans
14 268 585 km
Zatankowanego paliwa
733 867 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 992
Wydanych pieniędzy
1 096 592 zł
Średnie wydatki na auto
1 243 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 299
Wydanych pieniędzy
1 496 303 zł
Średnie wydatki na auto
1 696 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (882)

Testy zderzeniowe Mazda 6

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013

Mazda 6
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009

Mazda 6
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 6 II Kombi

Na podstawie 82 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: lukasz, dodano: 11.02.2014 20:39

(WERSJA 163 KM) W trasie na odcinku 1500 km auto spalilo 6,3 i 6,4 l/100km.Najnizsze spalanie 5,98 z predkoscia 115km/h(2 dorosle osoby i 2 dzieci,pelny bagaznik).Do pracy mam 4 km wiec silnik dopiero sie rozgrzewa i wylaczam wtedy latem wychodzi 7,6 l/100km a Zima 8l/100 km.Opony 17" 215/50 sredniej marki o parametrach tarcia C.Przyspieszam spokojnie,hamuje silnikiem.Teraz o DPFie jezdze z komputerem wlaczonym na chwilowe spalanie i widze kiedy wypala sie filtr bo spalanie wzrasta o 100%.Wypalanie zajmuje od 10 do 15 min,obroty silnika od 2000 do 2500 predkosc powyzej 50 km/h.Leje olej zalecany przez producenta, dedykowany do tego modelu DEXELIA DPF z niska zawartosci popiolow.W ciagu roku przejechalem 16000 km i 0 problemow.Auto wyglada ladnie,dynamicznie ale ma 2 wady:1 to troche slabe wyciszenie-slychac szumy na chropowatych asfaltach i cienka warstwa lakieru ,ktora jest podatna na odpryski po uderzeniach malych kamyczkow-szczegolnie na masce.Niestety teraz tak lakieruja auta z oszczednosci.Na koniec dodam,ze mieszkam za granica na zachodzie a tu podobno jest lepsze paliwo co ma wplyw na spalanie. SZEROKOSCI!

pełny raport Mazda Hatchback 2.2 MZR-CD

autor: Zadowolony z po, dodano: 07.09.2012 08:54

i tu się zaczynają problemy... w mojej 6 wymieniałem takie części jak : 1.sprzęgło alternatora - drogie 2.pompa vacum ( hamulce ) - droga 3. regeneracja maglownicy - ok 850 zł 4. koło dwu-masowe z sprzęgłem - 3500 zł 5. wtryskiwacze - 3000 zł 6. Kompletny rozrząd i napinacze paska wielorowkowego - ok .2300zł Jak kiedyś policzyłem ile dołożyłem do 6 wyszło mi ponad 12.000, zł. Dodam że wszystkie części kupowałem w serwisie w Polsce a później wyhaczyłem że w Belgi te części są tańsze i stamtąd ich zamawiałem.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR-CD

autor: leopold, dodano: 27.03.2011 21:26

Samochód ma 260 tys. przebiegu. Silnik generalnie jest hałaśliwy. Głośno klekoce zimą, gdy jest mroźno oraz latem, gdy się nagrzeje i przechodzi na wolne obroty. Spalanie jest najniższe podczas jazdy z prędkością od 90 do 110 km/h, oczywiście na 5 biegu. Staram się jeździć delikatnie, na dobrych oponach z odpowiednim ciśnieniem. Olej syntetyczny, wszystkie filtry i podzespoły zmieniam wcześniej niż zaleca instrukcja. Nie stosuję zamienników. Dla osób dużo jeżdżących w cyklu miejskim kupowanie tego samochodu to całkowita porażka, ponieważ silnik diesla i skrzynię biegów skonstruowano z myślą o jeździe długo dystansowej.W mieście jazda ogranicza się do trzech pierwszych biegów co niszczy silnik i koło dwumasowe. Generalnie to dobry samochów jednakże bardzo drogi w utrzymaniu.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR-CD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 6 II Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 6 II Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 6 II Kombi
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 6, oglądali także