Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 6 II Kombi

Produkowany w latach od 2007 do 2012.

Mazda 6 2007 Kombi - rura wydechowa
Mazda 6 2007 Kombi - lewy bok
Mazda 6 2007 Kombi - prawy bok
Mazda 6 2007 Kombi - podłokietnik przedni
Mazda 6 2007 Kombi - sterowanie w kierownicy
Mazda 6 2007 Kombi - podłokietnik przedni

Generacje Mazda 6

  • 6 II   2007 - 2012
    Mazda 6 II
    • Wybierz generację

    • 6 III (2012 - teraz)
    • 6 II (2007 - 2012)
    • 6 I (2002 - 2008)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.
Luzacjusz: Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

Wersje nadwozia Mazda 6 II

Silniki Mazda 6 II Kombi

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.

Publikacje o Mazda 6

Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G - dynamiczna i praktyczna
 
Nasz test Mazda 6 Sport Kombi 2.0 SkyActiv-G SkyPassion

Stateczny sedan czy bardziej ekspresyjne kombi? Wielu kierowców stoi przed takim dylematem. Mazda postanowiła ułatwić im podjęcie decyzji. "Szóstka" w wersji Sport Kombi kosztuje tyle samo, co limuzyna. Wygląda świetnie, jednak pasażerom drugiego rzędu oferuje nieco mniejszą przestrzeń.

Mazda 6 2.5 - lekka, szybka, efektywna
 
Nasz test Mazda 6 2.5 Skyactiv-G SkyPassion

Nowa limuzyna Mazdy skupia na sobie wiele zaciekawionych spojrzeń. Atuty "szóstki" nie kończą się na dynamicznie stylizowanej karoserii. Ukryto pod nią wiele nowoczesnych rozwiązań, które korzystnie wpływają na bezpieczeństwo, osiągi, prowadzenie oraz zużycie paliwa.

Mazda 6 - szybsza, lepsza, piękniejsza.
 
Nasz test Mazda 6 2.2 SKYACTIV-D 175 KM

Technologia SKYACTIV, filozofia Kodo, zoom-zoom - takimi hasłami Mazda reklamuje swój model kryjący się pod cyfrą 6. Czy takie zabiegi działu marketingu są naprawdę potrzebne, czy też może flagowy model japońskiego producenta obroni się sam? No i najważniejsze - czy jeździ tak samo dobrze jak wygląda?

Nowa Mazda 6 - miłość od pierwszego jeżdżenia
 
Nasz test Nowa Mazda 6

Nowa Mazda 6 zadebiutowała niedawno, podbijając z miejsca serca wielu osób. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy chcą jeździć rozświetlającym szare ulice autem. Podsumowanie już na wstępie? Nie, zacznijmy od początku... Oto Mazda 6, auto naszpikowane nowoczesnymi technologiami, a do tego wyjątkowo...

Nowa Mazda 6 - wiele szumu o nic?

Z miejsca dementuję skojarzenia z tytułem - nie twierdzę, że nowa Mazda 6 jest nieudana. Nic z tych rzeczy! Zastanawia mnie jedynie strategia niektórych producentów, którzy prezentują przez długi okres czasu jedynie ciekawie ujęte fragmenty auta, bardzo często wersji koncepcyjnych, rozpalając tym samym...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 6

Mazda 6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mazda 6autoWcentrum - społeczność Mazda 6

najwyższe oktanyAuta - Mazda 6

Mazda 6 72,55

Mazda 6 Shadow 73,14

Mazda 6 madzia 74,90

Mazda 6 3.0 V6 82,13

Mazda 6 2.3 bez turbo;( 91,87

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 6

sebonowy 45,26

szogo 42,53

tasman88 71,36

badasq 30,45

eksces 81,50

DimaAC 79,99

michal7802 30,78

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 6

Przygotowania do zagazowania
Przygotowania do zagazowania Wczoraj (piątek 10.01) byłem w warsztacie pokazać specom pacjenta do założenia O...
Podsumowanie po 130 kkm
Podsumowanie po 130 kkm Moja 6 wykręciła w tym tygodniu 130 000 km przebiegu, z czego ostatnie 5 000 już...
Pierwszy 1000km za mną
Pierwszy 1000km za mną Dziś stuknął mój pierwszy 1000 km tym autkiem. Madzia prowadzi się świetnie. Go...
Klimatyzacja
Klimatyzacja Za tydzień wyjeżdżam na wczasy więc nadeszła najwyższa pora na przegląd klimatyz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 6

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 6
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 6

Mazda 6

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 6
 

Mazda 6 najczęściej porównywane z:

Audi A4
2.0 TDI (150 KM)
Peugeot 508
1.6 e-THP (165 KM)
Honda Accord
2.0 VTEC (156 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mazda 6 II Kombi

Wybrane opinie

Mazda 6 Kombi 2.0 MZR (147 KM)

Zupełnie bez jakichkolwiek emocji podchodzę do oceny tego samochodu. Wybierałem auto z tego segmentu dość długo i jest to moim zdaniem najlepszy wybór. Przy czytaniu gazet motoryzacyjnych proszę pamiętać, że mają one najczęściej rodowód niemiecki... Zewnętrznie samochód wygląda naprawdę przepięknie i robi wrażenie na kobietach, a 2 rury z tyłu z kolei robią wrażenie na facetach :-))

dodał: MM

Galerie Mazda 6

Mazda 6 I Kombi Mazda 6 III Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM - galeria redakcyjna Mazda 6 MPS Mazda 6 I Sedan Mazda 6 (2013) kombi Mazda 6 2007 Kombi Mazda 6 2007 Hatchback Mazda 6 II Hatchback Facelifting 2.2 MZR-CD 163KM - galeria redakcyjna Mazda 6 Hatchback - galeria społeczności Mazda 6 Hatchback 2010
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 6

  • 1.
  • 3,25 Mazda 6 I 2.3 16V (178KM) 2007r.
    dodał: Paweł, 30.05.2011

    Instalacja gazowa to dobry pomysł. Jednak odradzam instalacje gazowe firmy ELPIGAZ. Firma po montażu instalacji gaz. totalnie nie interesuej sie klientami. Zachowanie typu wziąść kasę i uciekać. Korespondencja pisemna gorzej niż z urzędem. Telefoniczna typu spadaj na drzewo. Ulotki piękne szkoda tylko, że tak jak w ulotkach to tak nie ma w realu. Potem juz po montazu słyszysz te silniki tego nie lubią, kontrolka silnika swieci sie bo tak juz jest na gazie, paliwo gazowe to nie to co benzyna itd... ELPIGAZ=porażka Mam porównanie z instalacją od kolegi 2 lata i nic a była robiona u gościa w Pszczynie normalnej firmie a nie tzw. sieci ELPIGAZ he he he he.

  • 2.
  • 4,50 Mazda 6 I 1.8 i 16V (120KM) 2004r.
    dodał: Piotr K, 19.03.2012

    Teraz już mogę napisać swój komentarz,bo zrobiłem 30000km na gazie.Aczkolwiek czytając komentarz niejakiego WUJKA dotyczący takiego samego samochodu jak mój miałem mieszane uczucia co do warsztatu i instalacji gazowej w Mażdzie.Ponieważ było wiele innych pochlebnych komentarzy na temat firmy zaryzykowałem i nie żałuję!Samochód ma takie same parametry na gazie jak na benzynie,mechanicy dobrze wykonali swoją pracę.Jeżdżę tylko wymieniać filtry co 10000km.Polecam ten warsztat bo znają się tam na swojej robocie i są bardzo sympatyczni i pomocni nie tylko w kwestiach instalacji ale również mechaniki.Pozdrawiam załogę i sympatyczną panią w biurze.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 6 II 2.0 MZR (147KM) 2008r.
    dodał: Jan M., 16.02.2011

    Kupiłem swoją Mazde nową w salonie jednak po roku czasu zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej ze względu na znaczne odległości które pokonuje każdego miesiąca. Wybór padł na BRC i nie żałuje swojej decyzji. Autko na gazie jeździ na prawdę przyjemnie i nie traci na swoim uroku, cała instalacja zamontowana jest w taki sposób ze jest praktycznie niewidoczna dla oka, największą różnice odczuwa się na stacji przy kasie. Bezawaryjna po przejechanych 30000km. Montaż - Energy Gaz Polska w Warszawie

  • 4.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 16V (147KM) 2004r.
    dodał: bryś, 24.01.2013

    Polecam ten warsztat.Zrobiłem już 40tys km i jak na razie super, żadnych problemów spalanie ok 10-12 l/100km. Instalacja już dawno mi się zwróciła. Kliku znajomych montowało u nich i też stąd ja się zdecydowałem , no i jak wszyscy też jestem zadowolony z instalacji. Godne polecenia jest że chyba jako jedyni w mieście w cenie przeglądu jest też czyszczenie i ustawianie wtrysków. (Kumpel co montował u nich zrobił już 80 tys km Fabią i żadnych kłopotów z gazem)

  • 5.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 16V (147KM) 2005r.
    dodał: Jakub S, 20.04.2012

    Bardzo dużo jeżdżę,czytając komentarze na forum odnośnie mojego samochodu,myślałem,że gaz nie za bardzo się do niego nadaje.Ale zdecydowałem sie zamontować instalację,bo koszty benzyny okrutnie pustoszyły moja kieszeń.I tu niespodzianka,samochód na gazie świetnie sobie radzi,nie mam z nim żadnych problemów,zaufałem montażyście odnośnie doboru komponentów i jestem w pełni zadowolony.A moja kieszeń zaoszczędziła juz sporo.

  • 6.
  • 5,00 Mazda 6 I 2.0 16V (141KM) 2004r.
    dodał: graf76, 30.08.2012

    To moje drugie auto zagazowane w tej firmie. Następne też u nich będę gazował. Polecam ten warsztat znajomym bo naprawdę znają się na rzeczy, mają spore doświadczenie i ceny na przystępnym poziomie. Przegląd instalacji obejmuje również mycie i regulację wtryskiwaczy - pełen profesjonalizm, nigdzie tego nie robią!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 6

Mazda 6

296 komentarzy

180 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~krzych~krzych

Witam
Kupiłem dwa tygodnie temu M6 2006 1,8 benzyna i zaświeciła się kontrolka silnika przeczyściłem wszystkie wtyczki razem z tą pod akumulatorem i go rozłączyłem . Po podłączeniu wszystkiego ustawiłem szyby i przy zapalaniu włącza się wentylator chłodnicy na chwilę , a obroty silnika biegu jałowego w czasie jazdy są za niskie ok.500-700 na min . Czy ktoś mi może pomóc , czy tak ma być , bo przedtem chyba miał wyższe .
Pozdrawiam

~fred59~fred59

Do ~Jurek: każdą z osobna szyb opuść szybę na sam duł i usłyszysz tyknięcie potem zamknij szybę trzymaj aż usłyszysz tyknięcie i tak następne działa na 100%.

~fan mazdziochy~fan mazdziochy

Do ~Sebastian.Łódź: Mam taką Mazdzine, dzieciaku czy siedziałeś w niej??? siedzenia nisko osadzone, idzie jak przyklejona do toru i dużo w niej miejsca dla wszystkich pasażerów, ja mam 191 cm , żeby ci było śmieszniej

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 001
Przejechany dystans
13 481 288 km
Zatankowanego paliwa
694 601 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 882
Wydanych pieniędzy
1 058 126 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 037
Wydanych pieniędzy
1 452 135 zł
Średnie wydatki na auto
1 698 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (855)

Testy zderzeniowe Mazda 6

Najnowsze testy zderzeniowe Mazda 6 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mazda 6, 2.2DE Wagon, 'Core' grade, LHD
2013

Mazda 6
Mazda 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD
2009

Mazda 6
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mazda

Zużycie paliwa Mazda 6 II Kombi

Na podstawie 80 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mariusz, dodano: 06.02.2009 00:07

Mazda 6 Sport Kombi 2.0D wersja TOP (nie sprzedawana na polskim rynku)- ergonomia - super, ekonomia uzytkowania - dobra, prowadzenie i jazda - bardzo dobra, pewnie i stabilnie. Swiatla i oswietlenie jezdni - bardzo dobre. Duzo miejsca z przodu (kierowca i pasarzer) jak i z tylu na kanapie. Duzo miejsca nad glowa. Bardzo wydajna klimatyzacja jak i dobrze pracujace wabasto - szybkie podgrzewanie silnika jak i wnetrza samochodu - w zimie super sprawa. Praca i ekonomnia silnika bardzo mnie milo zaskoczyla, bo w jezdzie po miescie nie spala oleju napedowego wiecej niz 6.2 litra (absolutna maksymalna wartosc). Jedyny minus to rdza pojawiajaca sie na podwoziu samochodu.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 MZR-CD

autor: Kefir, dodano: 30.12.2013 12:54

W mieście w zimę niestety koło 11 litrów z uwagi na stanie w korkach, ruszanie/hamowanie itd.. w lato 9,5 l/100km czyli całkiem dobrze jak na taka pojemność. Poza miastem jest znacznie lepiej czyli koło 8 litrów jak się nie scigamy ;) Nie jestem fanatykiem Mazdy 6 ale po 5 latach eksploatacji mogę ją śmiało polecić. Najlepszy wybór to benzyna i samochody od 2006 roku czyli po lifcie gdzie korozja nadkoli i progów praktycznie nie wystepuje (nie robiłem dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego tylko przegląd w ASO co rok). Generalnie złota zasada "jak dbasz, tak masz" ale samochód jest super.

pełny raport Mazda Kombi 2.0 16V

autor: spokojny kierow, dodano: 12.04.2009 00:00

Zuzycie paliwa w okresie zimowym(poczatek grudnia-koniec marca)na oponach zimowych: TRASA (polskie drogi)- spokojna jazda do 110-120km/h 5.6-5.9L, bardzo dynamiczna jazda(z elementami rywalizacji,chehe)do 140-150km/h 6.7-6.9L. W okresie rozszalałej zimy(duzo opadów i silne wiatry)nawet spokojna jazda podnosiła spalanie do 6.5-7.1L Przy bardzo spokojnej jezdzie na kilkudziesięciukilometrowym odcinku udało mi sie raz natomiast zejsc do 5.3L MIASTO-spalanie bardzo zróżnicowane,zalezne mniej od stylu jazdy a bardziej od warunków atmosf. i natezenia ruchu: od 8.1-8.5L do 9.3-10L. Skrajny przypadek- nawałnica sniezna,lód i spory korek(10 kilometrów w ponad godzinę) 12.3L !, ale tego wyniku nie powinno sie raczej uwzgledniac :) Zuzycie paliwa w okresie LETNIM-wartosci podobne do ''zimowych'' ale odpowiednio nieco nizsze, i tak: TRASA-spokojna jazda 5.3-5.6 (mój dotychczasowy rekord na trasie to 4.9), ostra,nieekonomiczna jazda to max 6.7-6.9(sadze ze calkiem niezle), w miescie róznie do 8-9, ale na co dzień przy jezdzie łączonej miasto-trasa spalanie około 7.2-7.3.

pełny raport Mazda Hatchback 2.0 MZR-CD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 6 II Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 6 II Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mazda 6 II Kombi
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 6, oglądali także